Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Volba podvozku s DCC a nebo bez DCC je velmi individuální. Měl jsem teď možnost na dva dny mít půjčený 
Superb III Sportline verzi bez DCC podvozku na R19 kolech a musím říct, že svezení s vozem bylo velmi příjemné.
Vyzkoušel jsem Superba na mnoho různých druhů povrchů a musím říct, že i sportovní podvozek snížený o 15mm
se chová nádherně a dokáže filtrovat nerovnosti bez bouchání. Určitě to nebude jak na obláčku s režimem
komfort. Za sebe jakož to majitele automobilů bez DCC musím říct, že když jsem ho ještě neměl, tak by mi
ani teď v novém Superbu nevadil  když budu objednávat, tak vezmu bez něho. 

Vloženo

Rozhodl jsem se stejně, tedy také bez DCC. A je potřeba říct, že těch 15mm je podle mě znát. Ve verzi L&K, kde je podvozek výše se to auto chová jinak, tam pak to DCC asi dává smysl více. Já navíc jdu ještě do kol R18, kde je to o poznání lepší než R19, sice nevypadají tak dobře, ale z jízdních vlastností jsou lepší. Jak jsem psal výše - varianta auta se sníženým podvozkem (Sportline) a R18 koly bez DCC mi zkrátka přijde lepší než s DCC. 

Vloženo (editace)
On 6/22/2021 at 3:55 PM, ČudlR said:

Komfort sem mel jen jednou a hned jsem to prepnul zase na normal. Zak ze jezdim normal nebo sport. Tak D1 ma v podstate uz skoro vsude novej povrch tak uz to neni mlaticka jak driv

Nejde o to, ze mod komfort zjemni podvozek. Ono to hlavne naladi i ACC, takze to brzdi jemneji a zase se to rozjizdi jemneji. Na ten normal to se mnou strasne kope, kdyz mi vjede nejaka k*nda do levyho v kilu.

 

  

On 6/22/2021 at 8:44 PM, Mics0d said:

Volba podvozku s DCC a nebo bez DCC je velmi individuální. Měl jsem teď možnost na dva dny mít půjčený 
Superb III Sportline verzi bez DCC podvozku na R19 kolech a musím říct, že svezení s vozem bylo velmi příjemné.
Vyzkoušel jsem Superba na mnoho různých druhů povrchů a musím říct, že i sportovní podvozek snížený o 15mm
se chová nádherně a dokáže filtrovat nerovnosti bez bouchání. Určitě to nebude jak na obláčku s režimem
komfort. Za sebe jakož to majitele automobilů bez DCC musím říct, že když jsem ho ještě neměl, tak by mi
ani teď v novém Superbu nevadil  když budu objednávat, tak vezmu bez něho. 

Tak to ja mam presne opacne zkusenosti. Muj sportline s DCC ve sport modu je furt vice komfortni jak cokoliv bez DCC. Rozdil bude max jestli 4x4 nebo jenom predokolka. Nevybavim si ted jestli ma predokolka vzadu viceprvkove odpruzeni, nebo jen klasickou jednokus napravu

Editováno: , autor: Goauld
Vloženo

no, ACC v komfortu dava pocit, ze jenom tocit kormidlem. Respektive kdyz k tomu zapnu jeste line assist, tak v podstate nemusim absolutne nic, jenom obcas pohnout s volantem rukou aby to nervalo, ze nemam ruce na volantu. Kdyz prepnu na sport, tak je ACC schopno mi zlomit vaz jak agresivne brzdi a pridava. Zas na druhou stranu kdo by poustel ACC ve sportu.

 

Pokud bude nekdy nejakej sraz, tak milerad svezu na 4x4 2.0tsi s DCC a muzete porovnaat vsechny mody

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Zdravicko. Dnes na zdvihaku som si vsimol, ze mi slzi zadny pravy DCC tlmic. Na aute nepozorujem ziadnu zmenu chovania, kolko si myslite ze to este vydrzi / resp. treba to vobec riesit ?  (206kw L&K 2016)image.thumb.png.697a95c90a959132385a3e99d645ca40.png

 

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Je nějaká možnost změny naladění tlumičů?

Někde jsem četl, že naladění DCC tlumičů se s faceliftem změnilo k lepšímu. Už to snad tolik nehoupe a přitom je to stále komfortní.

  • o 2 týdny později...
  • o 4 měsíce později...
Vloženo

Dcc sa musia menit vzdy par? Alebo sa da vymenit len jeden? Jeden predny je v riti ale druhy je ok tak mi o pride skoda menit aj ten. Radsej nespekulovat a vymenit oba ci to nebude robit zle ak vymeni len jeden?

Vloženo

Pokud vim tak tlumice jakykoliv se menej vzdycky v paru. Stejne tak kdyz treba praskne pruzina tak se taky meni v paru. Za tu dobu co ma odjeto uz bude mit trochu jine chovani nez ten novy tlumic a pak by to akorat mohlo delat neplechu. 😉

  • o 1 měsíc později...
  • o 2 týdny později...
Vloženo

Po nějaké době zkoušení a bádání, dokonce až podezření na placebo atd. bych rád přidal svoje zkušenosti. Po nákupu tehdy jetého auta s 62 tis. km byla nespokojenost s podvozkem. Problěhla výměna zničených tlumičů za Bilstein ("normální"), výměna pružin za snížené Eibach. Auto mělo i přes zlepšení nevyrovnané výkony, střídala se spokojenost s rozčarováním.

 

Došel jsem k tomu, že všechno záleží na předchozí zátěži a provozu. Blbé to je, pokud auto nějakou dobu stojí a první, co ho potká, jsou příčné trhliny v asfaltu, vypouklé retardéry a výtluky. V tom režimu většinou prvních pár kilometrů nepřesáhne 40-50 km/h. Pak je auto tvrdé, tříská. Úplně jiný výsledek je za situace, kdy auto přijde do provozní teploty a nebo aspoň nějakou dobu nestojí. Vypadá to, že se podvozek trochu protáhne, začne fungovat normálně a je s ním spokojenost.

Vloženo

Ahoj všetkým priaznivcom značky. Mám superb s adaptívnymi tlmičmi a pomaly už ich bude treba meniť. Pravý predný je vytečený. Niekto nejaký typ kde kúpiť? Môže byť aj CZ eshop. Na SK som ich našiel ,ale skoro všade sú nedostupné - niesu skladom. Ďakujem

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...