Přejít na obsah

Dynamic Chassis Control (DCC)


kokta7

Doporučené příspěvky

Volba podvozku s DCC a nebo bez DCC je velmi individuální. Měl jsem teď možnost na dva dny mít půjčený 
Superb III Sportline verzi bez DCC podvozku na R19 kolech a musím říct, že svezení s vozem bylo velmi příjemné.
Vyzkoušel jsem Superba na mnoho různých druhů povrchů a musím říct, že i sportovní podvozek snížený o 15mm
se chová nádherně a dokáže filtrovat nerovnosti bez bouchání. Určitě to nebude jak na obláčku s režimem
komfort. Za sebe jakož to majitele automobilů bez DCC musím říct, že když jsem ho ještě neměl, tak by mi
ani teď v novém Superbu nevadil  když budu objednávat, tak vezmu bez něho. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rozhodl jsem se stejně, tedy také bez DCC. A je potřeba říct, že těch 15mm je podle mě znát. Ve verzi L&K, kde je podvozek výše se to auto chová jinak, tam pak to DCC asi dává smysl více. Já navíc jdu ještě do kol R18, kde je to o poznání lepší než R19, sice nevypadají tak dobře, ale z jízdních vlastností jsou lepší. Jak jsem psal výše - varianta auta se sníženým podvozkem (Sportline) a R18 koly bez DCC mi zkrátka přijde lepší než s DCC. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

On 6/22/2021 at 3:55 PM, ČudlR said:

Komfort sem mel jen jednou a hned jsem to prepnul zase na normal. Zak ze jezdim normal nebo sport. Tak D1 ma v podstate uz skoro vsude novej povrch tak uz to neni mlaticka jak driv

Nejde o to, ze mod komfort zjemni podvozek. Ono to hlavne naladi i ACC, takze to brzdi jemneji a zase se to rozjizdi jemneji. Na ten normal to se mnou strasne kope, kdyz mi vjede nejaka k*nda do levyho v kilu.

 

  

On 6/22/2021 at 8:44 PM, Mics0d said:

Volba podvozku s DCC a nebo bez DCC je velmi individuální. Měl jsem teď možnost na dva dny mít půjčený 
Superb III Sportline verzi bez DCC podvozku na R19 kolech a musím říct, že svezení s vozem bylo velmi příjemné.
Vyzkoušel jsem Superba na mnoho různých druhů povrchů a musím říct, že i sportovní podvozek snížený o 15mm
se chová nádherně a dokáže filtrovat nerovnosti bez bouchání. Určitě to nebude jak na obláčku s režimem
komfort. Za sebe jakož to majitele automobilů bez DCC musím říct, že když jsem ho ještě neměl, tak by mi
ani teď v novém Superbu nevadil  když budu objednávat, tak vezmu bez něho. 

Tak to ja mam presne opacne zkusenosti. Muj sportline s DCC ve sport modu je furt vice komfortni jak cokoliv bez DCC. Rozdil bude max jestli 4x4 nebo jenom predokolka. Nevybavim si ted jestli ma predokolka vzadu viceprvkove odpruzeni, nebo jen klasickou jednokus napravu

Editováno: , autor: Goauld
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no, ACC v komfortu dava pocit, ze jenom tocit kormidlem. Respektive kdyz k tomu zapnu jeste line assist, tak v podstate nemusim absolutne nic, jenom obcas pohnout s volantem rukou aby to nervalo, ze nemam ruce na volantu. Kdyz prepnu na sport, tak je ACC schopno mi zlomit vaz jak agresivne brzdi a pridava. Zas na druhou stranu kdo by poustel ACC ve sportu.

 

Pokud bude nekdy nejakej sraz, tak milerad svezu na 4x4 2.0tsi s DCC a muzete porovnaat vsechny mody

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 3 týdny později...
  • o 2 týdny později...
  • o 4 měsíce později...
  • o 1 měsíc později...
  • o 2 týdny později...

Po nějaké době zkoušení a bádání, dokonce až podezření na placebo atd. bych rád přidal svoje zkušenosti. Po nákupu tehdy jetého auta s 62 tis. km byla nespokojenost s podvozkem. Problěhla výměna zničených tlumičů za Bilstein ("normální"), výměna pružin za snížené Eibach. Auto mělo i přes zlepšení nevyrovnané výkony, střídala se spokojenost s rozčarováním.

 

Došel jsem k tomu, že všechno záleží na předchozí zátěži a provozu. Blbé to je, pokud auto nějakou dobu stojí a první, co ho potká, jsou příčné trhliny v asfaltu, vypouklé retardéry a výtluky. V tom režimu většinou prvních pár kilometrů nepřesáhne 40-50 km/h. Pak je auto tvrdé, tříská. Úplně jiný výsledek je za situace, kdy auto přijde do provozní teploty a nebo aspoň nějakou dobu nestojí. Vypadá to, že se podvozek trochu protáhne, začne fungovat normálně a je s ním spokojenost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...