cosby Vloženo 30. Března Sdílet Vloženo 30. Března Je potřeba přesně rozeznat, jestli je oroseny,nebo výtečný. Škoda-VW říká,že "vlhký" tlumič není na závadu!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
r_e_n_e Vloženo 30. Března Sdílet Vloženo 30. Března Na to je iná téma a menil by som to až keď praskne... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 31. Března Sdílet Vloženo 31. Března Zdravím, jak se poznají "špatné DCC" tumiče? Tím, že drncají, nebo třeba tím, že mezi režimy (comfrot/normal/sport) není znatelný rozdíl? Kde je míra mezi vlhký a vyteklý? 😄 Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
r_e_n_e Vloženo 1. Dubna Sdílet Vloženo 1. Dubna Mám 180 tisíc a stále originál. Je však pravda, že doteraz auto jazdilo Rakúske cesty a teraz asi 5 tisíc jazdí 90% Slovenské diaľnice. Jednoducho tie rozbité a nerovné cesty v meste dajú tlmičom a celej náprave zabrať. Škoda, že aj na toto neplatí hmotná zodpovednosť, lebo potom by konečne tie cesty možno vyzerali tak ako majú cesty vyzerať. Môžeme iba závidieť Nemcom a Rakúšanom... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 2. Dubna Sdílet Vloženo 2. Dubna A stále máš všechny tlumiče suché (netečou)? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin_V Vloženo 2. Dubna Sdílet Vloženo 2. Dubna Ako spoznas ze su tlmice KO? Ja som ich mal jemne zatecene uz dva roky, ale fakt nic starsne. No posledne dva mesiace citim, ze auto v zakrutach uz tak dobre nedrzi, odskakuje, nekopiruje povrch vozovky ale skor skacka... Naprava pevna, cize budu to tlmice. Ja uz ale mam kupene, cize u mna je to len otazka casu prehodit to. Auto som kupoval z nemecka pri 114,000 km a bolo fajn. No cesty v BA boli kliniec do rakvy. A mimochodom, docital som sa aj tu aj na inych forach, ze priemer zivotnosti pri DCC je tak 150 tis km... Cize treba na to mysliet Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 2. Dubna Sdílet Vloženo 2. Dubna Pravý přední je trochu "omaštěný" i pod miskou, ostatní suché. Dílenská příručka říká: Netěsnosti tlumičů Nepatrný únik oleje (rosení) na těsnění tyče pístu není důvodem k výměně tlumiče. Je-li olejová skvrna viditelná (ale matná, případně prachem vysušená) a nerozšiřuje-li se dále od horního uzávěru tlumiče (těsnění tyče pístu) ke spodní misce pružiny, je tlumič v pořádku. Poznámka Nepatrný únik oleje je předností, protože se tím maže také těsnicí kroužek, a tím se zvyšuje jeho životnost. Toto platí o tlumičích na přední i zadní nápravě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 3. Dubna Sdílet Vloženo 3. Dubna Přesně...a co vím,spousty tlumičů se mění zbytečně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
r_e_n_e Vloženo 3. Dubna Sdílet Vloženo 3. Dubna (editace) Ja som mal kedysi na S2 predné oba suché a bez známok poškodenia. Keďže jazdím cca 90% diaľnicu, tak nebolo nič cítiť. Najazdil som na nich 230 tisíc km. STK tiež ok. Až keď som ich dal dole, tak som zistil, že sú mäkké ako blato. Vedel som ich rukou vytiahnuť a zasunúť. Existuje testovanie tlmičov (narýchlo som to našiel v Trnave): https://www.mikona.sk/test-tlmicov/ alebo https://m.youtube.com/watch?v=MkLDXdCPBBQ Viac info tu: https://feco.sk/blog/novy-sposob-testovania-tlmicov Editováno: 3. Dubna, autor: r_e_n_e 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 3. Dubna Sdílet Vloženo 3. Dubna (editace) A kdo jste měl tlumiče v háji - byli znát změny režimů třeba Comfort / Normal / Sport? Někdo mi myslím, říkal, že když budou tlumiče v háji, už nebude moc poznat rozdíl mezi těmito režimy - dává to z principu funkce logiku? Tlumič, ten těžký život má - Škoda Storyboard (skoda-storyboard.com) Editováno: 3. Dubna, autor: NNNTomas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Delphin Vloženo 5. Dubna Sdílet Vloženo 5. Dubna Já po 150 tis km rozdíl poznal, ale všechno bylo takové rozhoupanější oproti teď novému autu. A byl znát výraznější hluk iodskakování na nerovnostech. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David 20124 Vloženo 4. Května Sdílet Vloženo 4. Května On 4/19/2023 at 8:16 AM, chio11 said: skoda dave Chci měnit zadní dcc v servisu. Dotaz: zadni dcc tlumice jsou 3q0512009af akorát ze ty co tu všichni zmiňujete což jsou C1521S tak neobsahuje OEM kód již zmiňovaného dcc. Takže to tam nepujde dát? Nebo jestli někdo nemá link kde koupit levnější DCC budu moc rad. Díky za odpověď. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ČudlR Vloženo 5. Května Sdílet Vloženo 5. Května Je to nahrada za ty s oem kodem 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rzm Vloženo 1. Října Sdílet Vloženo 1. Října Ahoj, tak konečně já také vyměněno - origo DCC po 140tis za aftermarket Monroe C2516S a C1521S (ty co se ty zmiňují). Pocitově to auto nyní výrazně méně houpe - původně byl Comfort už jak na lodi, to se nedalo, teď to nehoupe tolik a ten režim dává smysl. V normalu je to o něco tvrdší a pocitově jistější, takže tenhle režim mi teď vyhovuje výrazně víc. Zároveň při vjezdu na nerovnost to auto tolik nebouchá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bigbore Vloženo 2. Října Sdílet Vloženo 2. Října Robil si aj adaptaciu tlmicov po vymene cez diagnostiku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rzm Vloženo 2. Října Sdílet Vloženo 2. Října Nn to jsem nedelal. Nabyl jsem dojmu z toho co jsem cetl, ze to neni dulezite. Ma nekdo tady jinou zkusenost? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 3. Října Sdílet Vloženo 3. Října Našel jsem, že kromě originálu tlumičů od škodovky (za cca 10-12ti.s) a přímo od Monroe (za 5tis.) lze dát i Bilsteiny (za cca 8tis.).... ? Jsou tedy taky plně kompatibilní? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stanley_ Vloženo 10. Listopadu Sdílet Vloženo 10. Listopadu (editace) Jedná se tlumič který je KO? btw auto má najeto 87 tis. Editováno: 11. Listopadu, autor: Stanley_ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ČudlR Vloženo 10. Listopadu Sdílet Vloženo 10. Listopadu Muze i nemusi. Dle dilenke prirucky, kdyz neni olej pod miskou pruziny tak nemusi bejt KO Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
japok Vloženo 14. Listopadu Sdílet Vloženo 14. Listopadu (editace) Měl jsem olej pod miskou pružiny až na nálepce kde je číslo dílu takže jsem tlumiče vyměnil. To co je vidět na foto bych zatím neřešil. Editováno: 14. Listopadu, autor: japok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 20. Listopadu Sdílet Vloženo 20. Listopadu (editace) Jak jsem tu už jednou psal: Dílenská příručka říká: Netěsnosti tlumičů Nepatrný únik oleje (rosení) na těsnění tyče pístu není důvodem k výměně tlumiče. Je-li olejová skvrna viditelná (ale matná, případně prachem vysušená) a nerozšiřuje-li se dále od horního uzávěru tlumiče (těsnění tyče pístu) ke spodní misce pružiny, je tlumič v pořádku. Poznámka Nepatrný únik oleje je předností, protože se tím maže také těsnicí kroužek, a tím se zvyšuje jeho životnost. Toto platí o tlumičích na přední i zadní nápravě. Stanley_: Úplně v pořádku to tedy nemáš, olej je už u misky, a skvrna "vysušená" také není ..."Umyl" bych to a po nějakém čase (na jaře) bych na to znova koukl, zda je to zase omaštěný... Já to mám taky trochu, možná méně - před rokem/najeto 15tis./ jsem to otřel a teď je tam zase skvrna, jak píšou - u levého "prachem vysušená", u pravého tlumiče větší i mokřejší. Ty "dnešní" auta jsou prostě těžký na předek, tak to pak trpí ( i pružiny) ...a i s gumama (nerovnoměrně sjeté, apod.,) napříč značkama... Editováno: 21. Listopadu, autor: NNNTomas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirzi-r1 Vloženo Neděle v 10:30 Sdílet Vloženo Neděle v 10:30 Chci se zeptat, měnil si někdo sám DCC tlumiče a prováděl následně nastavení adaptaci? Zajímá mě přesně postup no co je potřeba udělat přes VAG. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
denial Vloženo včera v 10:38 Sdílet Vloženo včera v 10:38 po pravde nemyslim si, ze je to nejaka nevyhnutnost, ale tu o tom nieco pisu https://www.briskoda.net/forums/topic/492516-how-to-dcc-recalibration/ predne som nasiel na autodoc za 110 kus, co je zaujimave, lebo nikdy som nenasiel na tej stranke nic ine vyhodne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.