suri. Vloženo 16. Března Sdílet Vloženo 16. Března dfga ale toto nie je klasika tlmiče za tri groše , toto je DCC , Monroe je origo výrobca , tie tlmiče vyzerajú navlas rovnako ako origo , razenie čísel aj všetko , len iná nálepka a majú 5r záruku rozdiel dať 160 za tlmič a 450 je dosť rozdiel , hlavne pri tom že origo stálo za veľký prd tiež , sme menili bežne vytečené po 50tis km ... tolko k tomu , ja nikomu nič vešať na nos nebudem ale tých pár áut čo som spravil predok aj zadok si veľmi zákazníci chvália , ani jeden netušil že ten superb nemá naozaj plávať ako starý gauč ... vpredu treba origo uloženie , ložisko , spodnu gumu do misky a skrutky , prachovky a dorazy netreba pokial to nebolo vytečene fest tri roky ... tieto diely treba vzdy original , nie su drahe ... 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 16. Března Sdílet Vloženo 16. Března Ukaze az cas. Ze je to stejny vyrobce jeste nic neznamena. Ja bych do originalu momentalne ale taky nesel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hamoun Vloženo 16. Března Sdílet Vloženo 16. Března to auto se houpe jako lod od doby, co bylo nove ... zeby tomu jina varka tlumicu mohla pomoct? ma tu nekdo KW? diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 16. Března Sdílet Vloženo 16. Března nič to neznamená len ukazujem na to že prvovýroba bola sračka totálna a nič horšie byť nemôže 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 16. Března Sdílet Vloženo 16. Března Je to tak, a nejen DCC, tlumice celkove za ery SIII a OIII. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 16. Března Sdílet Vloženo 16. Března to je celokoncernový hit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Světlonoš Vloženo 17. Března Sdílet Vloženo 17. Března V 16. 3. 2024 na 12:32, hamoun napsal: to auto se houpe jako lod od doby, co bylo nove ... zeby tomu jina varka tlumicu mohla pomoct? ma tu nekdo KW? diky Superb je docela tvrdý i v komfortu. 😉Pokud jste si teda někdy vozili zadnici v Citroenu s hydraulickým podvozkem. 😆 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hamoun Vloženo 17. Března Sdílet Vloženo 17. Března (editace) @Světlonoš nevozili na mě je měkký i ve sportu ... ale to už jsme někde řešili .. každému vyhovuje něco jiného proto se ptám na zkušenosti s KW nebo něčím podobným Editováno: 17. Března, autor: hamoun Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 17. Března Sdílet Vloženo 17. Března tvrdosť podvozku a to že sa auto houpe na KO tlmičoch ešte 100m po prejdeni vytlku je rozdiel 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ČudlR Vloženo 18. Března Sdílet Vloženo 18. Března před 18 hodinami, hamoun napsal: @Světlonoš nevozili na mě je měkký i ve sportu ... ale to už jsme někde řešili .. každému vyhovuje něco jiného proto se ptám na zkušenosti s KW nebo něčím podobným KW dcc si klidne můžeš koupit jíž od 69 990,- korun 😀 a bude to proste manualně štelovací výškově sportovni podvozek s funkcí dcc 😉 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hamoun Vloženo 18. Března Sdílet Vloženo 18. Března (editace) @ČudlR ano, ja vím, kolik stojí ... nenapsal jsi mi žádnou novinku ani s popisem toho, co to je .... to, že je to DCC jen oceňuji. a proto se ptám v tomto tématu. a pokud by to odstranilo to houpání, jdu do toho hned ptám se právě na reference ... to houpání je asi poslední věc, co bych na autě rád vyřešil ... pak "už" jen spokojeně jezdit Editováno: 18. Března, autor: hamoun Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
roubic Vloženo 18. Března Sdílet Vloženo 18. Března @hamoun ja mam dcc k tomu prehratej soft z vw s manualni nastaveni tuhosti a kdyz to dam na to nej tak je to tvrde jak na tyci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ČudlR Vloženo 21. Března Sdílet Vloženo 21. Března V 18. 3. 2024 na 15:21, hamoun napsal: @ČudlR ano, ja vím, kolik stojí ... nenapsal jsi mi žádnou novinku ani s popisem toho, co to je .... to, že je to DCC jen oceňuji. a proto se ptám v tomto tématu. a pokud by to odstranilo to houpání, jdu do toho hned ptám se právě na reference ... to houpání je asi poslední věc, co bych na autě rád vyřešil ... pak "už" jen spokojeně jezdit Tenkrat snad nekdo psal ze houpani neni kvuli tlumicum, ale snad diky stabilizatorum a proste veskerym ulozenim na napravach Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hamoun Vloženo 21. Března Sdílet Vloženo 21. Března @ČudlR houpání dělají určitě tlumiče .. jiného nemá co. Stabilizátory řeší naklánění auta v zatáčkách. A uložení zpřesní a zpřehlední řízení a chování auta (pak samozřejmě nejsou tak komfortní, jak mnozí vyžadují), ale nevyřeší houpání jistě se dá namítnout, že to dělají staré tlumiče s mnoha km. Ale ono se to tak chová od doby, co auto mám. To bylo v jeho 11 tkm ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 21. Března Sdílet Vloženo 21. Března Když jsem měl vylágrované tlumiče, hlavní rozdíl v podvozku byl, že auto špatně reagovalo na změnu směru. Žádný jiný markantní rozdíl před a po výměně jsem necítil. Velký rozdíl byl po výměně za snížené pružiny. Houpat se člověk může nahoru a dolů, ale taky dopředu, dozadu a do stran. A podle mě jsou tlumiče jen jednou z mnoha složek spolu s uložením, stabilizátory atd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hamoun Vloženo 21. Března Sdílet Vloženo 21. Března (editace) pružiny mám kratší a tužší, stabilizátory silnější, na spodních ramenech na předku tužší silenbloky, ... vzadu na nápravě jsou zesílené silenbloky už z výroby, tam nebylo potřeba sahat ... je to lepší, ale houpe se to nahoru a dolů ve sport režimu teda výrazně méně. zkusím to dohrání nastavení DCC, pokud najdu někoho, kdo mi to v okolí udělá .. a jak píšeš ... dost to tomu pomohlo .. ale ne dost Editováno: 21. Března, autor: hamoun Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rzm Vloženo 21. Března Sdílet Vloženo 21. Března On 3/16/2024 at 7:00 AM, suri. said: dfga ale toto nie je klasika tlmiče za tri groše , toto je DCC , Monroe je origo výrobca , tie tlmiče vyzerajú navlas rovnako ako origo , razenie čísel aj všetko , len iná nálepka a majú 5r záruku rozdiel dať 160 za tlmič a 450 je dosť rozdiel , hlavne pri tom že origo stálo za veľký prd tiež , sme menili bežne vytečené po 50tis km ... tolko k tomu , ja nikomu nič vešať na nos nebudem ale tých pár áut čo som spravil predok aj zadok si veľmi zákazníci chvália , ani jeden netušil že ten superb nemá naozaj plávať ako starý gauč ... vpredu treba origo uloženie , ložisko , spodnu gumu do misky a skrutky , prachovky a dorazy netreba pokial to nebolo vytečene fest tri roky ... tieto diely treba vzdy original , nie su drahe ... Suri pls, jen pro ujištění, přední chápu že si dával ty C2516S co se tu často zmiňujou, ty zadní si dával C1521S? Trochu nechápu že jsou o něco dražší než ty přední (u origo škoda dcc je to naopak). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bigbore Vloženo 21. Března Sdílet Vloženo 21. Března Tie monroe tlmice co tu dávate su rovnake na všetky motorizacie a karoserie? Mam 2.0 tsi 206kW liftback rv. 2016. Dakto tu spominal, ze tam yreba origo horne ulozenia? Chcem vymenit aj dorazy a prachovky este nieco tam treba? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin_V Vloženo 22. Března Sdílet Vloženo 22. Března na toto som zvedavy tiez, lebo mam vsetko okrem prachoviek+dorazy. Tie som nasiel za 36eur (autokelly) , takze treba aj toto dokupit? Nejde o peniaze, pytam sa len preto ci je to nutnost. Dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 22. Března Sdílet Vloženo 22. Března dorazy a manžety netreba , hentie sachs shity tam nepasuju aj tak ... cisla asi sedia v hlave to nenosim v originale ich je samozrejme podla modelu viac typov ale bude to ako pri klasike bez dcc proste jedno univerzalne riesenie ktore to napriec spektrom zastresi ... plus minus ta charakteristika bude ok vsak aj SIII a kodiak maju rovnake v origu predky a kazde auto je uplne ine ... skor tam bude iny soft v riadiacke pri jednotlivych modeloch 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ČudlR Vloženo 24. Března Sdílet Vloženo 24. Března Tak tu rozdilnou vahu auta drzi pruziny, a sila utlumu v tlumici muze byt uz podle danyho auta v jednotce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janci47 Vloženo 30. Března Sdílet Vloženo 30. Března Zdravim páni, pri výmene pneumatík za letné som na ľavom prednom tlmiči našiel olej/špinu. Ostatné tlmiče sú suché. Jedná sa o poškodený vytečený tlmič? Prikladám foto. Ďakujem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
supamatoni Vloženo 30. Března Sdílet Vloženo 30. Března Moje predne vyzerali rovnako. Boli po smrti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
r_e_n_e Vloženo 30. Března Sdílet Vloženo 30. Března Jasné, že áno... Toto je klasický prípad, kedy je tlmič vytečený a po smrti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bigbore Vloženo 30. Března Sdílet Vloženo 30. Března Mozno sa spytam chujovinu tie pruziny perovania sa tu nespominaju nikde , meni to niekto ci to netreba ak neni prasknuta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.