Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo
před 7 hodinami, homy napsal:

Dal jsem par ostrých kol na okruhu s předchozím bmw f10 a trvalo mi 1500 km, nez odpadla roztekla guma, takže bez slicku ci semi-slicku je jízda na okruhu jen hra

Špatné gumy. Ja předminulý rok jezdil 25 minut po okruhu na běžných pneumatikách Dunlop SP Sport a sundal jsem jen 2mm. Byli to s Mazdou 3 MPS která má 260k. 

  • o 2 měsíce později...
Vloženo (editace)

Jo dá  se, tento týden  jsem jel Kvasiny - Liberec jízda podle předpisů v každé druhé  vesnici měřili. Výsledek  6,8. Jezdím buď eko nebo sport. Zase na druhou stranu  v Liberci se dostat po 10 vyžaduje docela dost snahy.

Editováno: , autor: AntonioB721
  • o 2 týdny později...
Vloženo

jaký benzín tankujete? Předepsanou 98 nebo předepsanou 95? :):)

 

Já zatím zkouším 95 + VIF

 

Máte někdo nějaké postřehy, jestli je nějaký zásadní rozdíl např. mezi 95 a nějakým Maxxmotionem, popř. W-powerem?

Vloženo

Jednou z půli nádrže dotankuji do plné --> OMV Maxxmotion 100 plus. Podruhé z půli nádrže dotankuji do plné klasiku Natural 95 s aditivy. Rozdíl snad jen v peněžence (36,-Kč/lit versus 30,-Kč/lit). Možná je ten 100+ prospěšný pro nějaké to .. "čištění palivové soustavy ..  Mělo by to jet lépe, živěji a .. úsporněji. To by se poznalo ale zřejmě až na celé plné nádrži, nikoliv na tom míchání jen z půlky do plna.

Vloženo

Já tankují 95 plus  ViF za mě  osobně  si myslím že více oktanova  paliva  nemají  smysl,protože  neznám žádnou čerpací  stanici která  by měla na tomto druhu paliva takovou výtoč aby mě o přesvědčilo že tam ty aditiva  jsou nakupují jen silně  předražená 95. To aspoň  platí  na Liberecku

Vloženo

Problém je malá výtoč jak píše Antonio. Byl jsem na brzdě a tam se to hned pozná. Údajně i  v Praze taky tak max 3 benzínky co maj u 100+ slušnou výtoč.

  • o 1 měsíc později...
  • o 2 měsíce později...
Vloženo
V ‎20‎.‎2‎.‎2017 na 14:38, mischicka napsal:

Tyhle silné motory jsou nuda, co? Nemusíš na to šlapat a ještě to skoro nic nežere, chudáci ti, co mají maloobjemy a doufají, že ušetří.

Přesně, z toho jsem vyléčený. Fabia 1.2 HTP Praha-Prešpurk. 3 dny jsem neslyšel, skoro 12 litrů.....po Praze běžně 8-9 litrů....proto se již nemohu dočkat S3. :)

  • o 4 týdny později...
Vloženo

Omlouvám se, ale musím to říci. Jsem čerství majitel, 206 kW 4x4, jsem nadšen. Předčilo to mé očekávání.

Po prvních 500 km to ukazuje 10 litránků rovných, a to to nešetřím (občas mu povolím uzdu). Krásně brumlá do výfuků, hezky to táhne .... jsem rád, že jsem odvolal Kodiaka.

 

Dle prodejce mám dávat natural 95 a servis po 30 tisících. Tak uvidíme.

  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...
Vloženo

problém s rozvody nemá, patří mezi to nejlepší, co lze koupit. Karbon je obecně problém u benzínů, kteří jezdí na čtvrt plynu, ale to by sis pak koupil asi 1.4 tsi a a ne tento nadupaný dvoulitr:-)

Vloženo

Spotřeba je jako u každého auta závislá na stylu jízdy. Při dodržování rychlostních limitů jezdím Ostrava - Bruntál za 7,1l/100km. Ovšem nešlápnout tomu na krk chce velkou dávku sebezapření. Když tomu naložím tak kolem 9,5 a nakrátkých cestách i 12. Pokud bych ale chtěl jezdit na spotřebu, koupim si Diesel a ne tuhle závodničku kombinovanou s limuzínou.

Vloženo (editace)

Přesně tak u tohoto motoru řešit spotřebu je nesmysl. Kdo chce šetřit jde do ospalého diesla . Jinak já mám dlouhodobou tuším 9,5 ale nevim přesně dlouho sem na to nekoukal.

Editováno: , autor: AntonioB721
Vloženo
V ‎20‎.‎1‎.‎2018 na 12:46, psuk@odetka.cz napsal:

Spotřeba je jako u každého auta závislá na stylu jízdy. Při dodržování rychlostních limitů jezdím Ostrava - Bruntál za 7,1l/100km. Ovšem nešlápnout tomu na krk chce velkou dávku sebezapření. Když tomu naložím tak kolem 9,5 a nakrátkých cestách i 12. Pokud bych ale chtěl jezdit na spotřebu, koupim si Diesel a ne tuhle závodničku kombinovanou s limuzínou.

Chvílemi mi to ukazuje i 22 litránků ...(hlavně krátké štreky a Praha ve špičce)., ale jak jsi řekl, nejde to jen tak šolichat. :) Ale do Drážďan  a zpět (v Německu i přes 200km/h) to ukazovalo rovných 9. SPOKOJENOST-_-

  • o 4 týdny později...
  • o 2 týdny později...
Vloženo (editace)

Mé nové video. Porovnání zrychlení sériového výkonu 280 koní a úpravy APR Stage 1. + karbonové sání APR Air Intake System celkem 370koní.
APR Stage 1. je úprava řídící jednotky motoru automobilu Škoda Superb 3 generace pro dosažení vyššího výkonu a využití plného potenciálu motoru 2.0 TSI platformy Volkswagen MQB. Varianty úpravy jsou vhodné i pro ostatní motory koncernu VW například 1,8 / 2,0 TSI EA888. K této úpravě softwaru řídící jednotky je doplněno karbonové sání - Air Intake System od APR, který navyšuje výkon úpravy APR ECU Stage I. o dalších 15HP koní.

 

 


 

Editováno: , autor: Viki88

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...