AdamZero Vloženo 1. Květen 2015 Sdílet Vloženo 1. Květen 2015 Dobrý den, zajímala by mě životnost tohoto motoru bez nějakých větších zásahů (jen běžná údržba: svíčky, rozvody, olej atd.). Někde jsem četl, že je to až 300 000 km. A pak porovnání se staršími verzemi z první generace Fabky. Je ta dnešní 63kw verze spíš podobná 59kw verzi nebo 74kw? Protože jsem četl, že 74kw se musí hodně vytáčet a navíc žere olej. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 1. Květen 2015 Sdílet Vloženo 1. Květen 2015 To je zase spekulativní téma. Jsou tady desítky, ba stovky stran o těchto motorech. To ti nestačí? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AdamZero Vloženo 1. Květen 2015 Autor Sdílet Vloženo 1. Květen 2015 To je ten problém, už jsem si toho dost pročetl a stále v tom nemám jasno. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 1. Květen 2015 Sdílet Vloženo 1. Květen 2015 Heh, a to si myslíš, že tady ho vyřeší? Tůdle nůdle. Vím přesně, jak to tady bude vypadat - spokojení majitelé ho budou chválit a nespojení.... Ale to uvidíš sám. Obecně je to spíše motor bez nějakých zásadních potíží. Máme nějaké v práci, nájezdy zatím kolem 50 tkm (jen po Praze) a nevím o žádných potížích (na rozdíl od 1.2 TSI) - jezdí se jen na výměny oleje. Ad srovnání s FI - samozřejmě, že se musí ta 74 kW točit, kde by se tam jinak bez přeplňování vzal ten výkon v nízkých otáčkách? Olej žere víceméně jen její první varianta, u té další je to výrazně omezeno. Ale olej dnes žerou i nejnovější motory TSI... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AdamZero Vloženo 1. Květen 2015 Autor Sdílet Vloženo 1. Květen 2015 OK, díky moc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AdamZero Vloženo 1. Květen 2015 Autor Sdílet Vloženo 1. Květen 2015 (editace) Jinak, důvod proč jsem se ptal na srovnání těch verzí je obava z toho, že ta 63kw se bude muset vytáčet jako ta starší 74kw verze. Ale podle všeho je ta 63kw podobná 59kw . Editováno: 1. Květen 2015, autor: AdamZero Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 1. Květen 2015 Sdílet Vloženo 1. Květen 2015 Výkonové parametry motorů 1.4 16V max. výkon 55 kW při 5000 ot. max. točivý moment 126 Nm při 3800 ot. max. výkon 59 kW při 5000 ot. max. točivý moment 132 Nm při 3800 ot. max. výkon 74 kW při 6000 ot. max. točivý moment 126 Nm při 4000 ot. max. výkon 63 kW při 5500 ot. max. točivý moment 132 Nm při 3200 ot. Z tohoto lze odvodit, jak se ty motory budou chovat. Varianta s 59 kW byla jen u FI Combi a Sedan, do krátké se nemontovala. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AdamZero Vloženo 1. Květen 2015 Autor Sdílet Vloženo 1. Květen 2015 Super, děkuju moc! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
one-z Vloženo 2. Květen 2015 Sdílet Vloženo 2. Květen 2015 Není moc důvod aby ten motor nenajel půl milionu či víc. Kdo hodně jezdí to najede, kdo jezdí málo, tak to auto dá stejně pryč dřív kvůli jiným věcem. Jinak jestli nechceš točit, tak to chce turbomotor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 2. Květen 2015 Sdílet Vloženo 2. Květen 2015 Poznám kusy čo majú cez 250 000km , jednu OII Tour čo má 200tkm , akurát si to sem tam zoberie nejaký olej , cca liter na 15tis km , čo v prípade ak ho po 15tkm meníš nie je veľmi podstatné ... Celkovo nejaké veľké problémy neboli , nemá to EGR , nemá to sekundárny vzduch , nešpiní to klapku , sem tam raz ročne odíde nejaká cievka alebo vstrek aj to na starších alebo LPG kusoch 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
froggy Vloženo 2. Květen 2015 Sdílet Vloženo 2. Květen 2015 300 tisic musí najet. Je to jednoduchy a lety provereny motor. Nema zadne zasadni lurvitka jako egr, turbo, primy vstřik. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
standavfr Vloženo 2. Květen 2015 Sdílet Vloženo 2. Květen 2015 Jen trošku komplikovanější rozvody,ale to se dá pohlídat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peti_o Vloženo 22. Květen 2015 Sdílet Vloženo 22. Květen 2015 Výkonové parametry motorů 1.4 16V max. výkon 63 kW při 5500 ot. max. točivý moment 132 Nm při 3200 ot. Musim ta trochu poopravit : max. vykon 63 kW pri 5000 ot. max. tocivy moment 132 Nm pri 3800 ot. ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 22. Květen 2015 Sdílet Vloženo 22. Květen 2015 Hm, je to možný, já už nevím z kterého zdroje jsem to bral, ale byl to nejspíš nějaký škodovácký katalog nebo manuál a hledat už to nebudu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.