McMatej Vloženo 19. Květen 2015 Sdílet Vloženo 19. Květen 2015 (editace) To je jasně netěsný posilovač, pravděpodobně zpětný ventil, který je v přívodní hadici. Vracení destiček s tím nesouvisí, ony se vracejí, ale tak málo, že to není okem vidět. Jestli jde točit kolem případně lehce utlačit auto, tak je to ok. Editováno: 19. Květen 2015, autor: McMatej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
8dum Vloženo 19. Květen 2015 Sdílet Vloženo 19. Květen 2015 (editace) Díky za odpověď. Znamená to výměnu posilovače, nebo můžu zkusit nejdřív tu hadici?... Nemáte někdo tucha, jak se ta přívodní hadice z posilovače vyndá? Tahem? Nerad bych tam to koleno zalomil.... K těm destičkám - fakt se nevrací, vždycky při hnutí kolem se hnou od kotouče. Ještě na to pro jistotu jednou mrknu... Díky! Editováno: 19. Květen 2015, autor: 8dum Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 19. Květen 2015 Sdílet Vloženo 19. Květen 2015 Jen hadici, zpětný ventil je její součástí. Z posilovače by měla by jít "jen" vytáhnout. V posilovači je gumová pruchodka a v ní je zastrčené kolínko hadice. Kývat a táhnout, možná trochu přimáznout. Až jí vyrveš, tak zkusit profouknout, vzduch by měl proudit jen směrem z posilovače. Zpětný pohyb destiček každopádne nesouvisí s funkčností posilovače. Pokud se vrací brzdový pedál, tak by se měly vracet i destičky. Kdyby se nevracely, tak by se hřálo kolo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Viktor X Vloženo 29. Květen 2015 Sdílet Vloženo 29. Květen 2015 (editace) Hadici jsem bral za neskutečných 603,-Kč při platbě v hotovosti tady http://www.magmar.cz/alfa-fiat/eshop/4-1-VW/3596-2-OE-cenik-VW-3/5/45667-1J0612041GD Samo mně nejdřív štvalo, že se nedá nikde objednat bez ventilu, ale fakt je, že té staré už trochu propouštěl zpět. Pro odvážné příznivce experimentů, pokud necháte starý ventil, lze údajně objednat hadici z fava za 60,-Kč http://shop.autodilykrc.cz/cz-detail-552137-hadice-posilovace-brzd.html Jen se musí asi pod horkým vzduchem upravit a ohnout, délka prý stačí na opravu dvou podtlaků . . PS já to prostříkal silikonem a rval ven klasickejma štípacíma kleštěma, drží jak židovská víra . Editováno: 29. Květen 2015, autor: Viktor X Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
8dum Vloženo 1. Červen 2015 Sdílet Vloženo 1. Červen 2015 Zdravím, Proštudoval jsem tady brzdy horem pádem a asi už jsem z toho jelen - už se mi to motá, tak bych poprosil nějakou dobrou duši o radu: První brždění v jakékoliv rychlosti oká, pokud znovu sešlápnu během několika sekund pedál - je ztvrdlý a brždění KO (ale nakonec zabrzdím). Pokud zopakuji brždění po cca 10-15s opět brzdí (jednou) dobře. S vypnutým motorem je pedál tvrdý, po nastartování jde dolu - (nepřijde mi že by šel až na podlahu). Po vypnutí motoru je cca 3s slyšet syčení (pravděpodobně) od toho kolínka podtlakové hadice posilovače. Jenže jsem si teď všim, že se mi nevrací přední desky, zůstávají po zabrždění na kotoučích.... Tak nevím, jestli začít od toho kolínka - podtlakové hadice, či hadiček nebo pístků u předních brzd, nebo to vypadá že je v háji něco většího - HBV, posilovač, podtlakové čerpadlo. Můj tip je, že je snad v háji jen nějaké to podtlakové vedení u posilovače - může toto způsobovat nevracení se destiček když uteče podtlak????? Desky i kotouče mají cca 15tkm, ale zhruba před 5tkm mi začalo při brždění v určitých rychlostech kopat do volantu (asi jsem zkroutil kotouče, byl jsem s tím na škole smyku....) ... 1.9tdi PD 74kw, ABS, ESP. Mockrát Vám všem děkuji za radu!!!!! Tak se zdařilo - podtlaková hadice byla popraskaná na více místech. Díky za tipy, nová na můj motor něco přes devět kil, zajel jsme na hřbitov a za kilo sehnal staro-novou. Vyměnil a vše vypadá v poho. Brzdy asi vyset nezůstavají, jen mně udivilo, že tam neprostrčím ani papírek.... To kopání asi budou kotouče, zkusím vyměnit. Ještě rychlý dotaz - u vývěvy - podtlak. čerpadla to napojení na podtlakovou hadici - je to tam uložené s vůlí? Hadice je k tomu vývodu na fest, ale celý ten vývod se v těle čerpadla trocha hejbe... Je to tak správně? Díky ještě jednou! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jwb Vloženo 7. Červen 2015 Sdílet Vloženo 7. Červen 2015 Tak se zdařilo - podtlaková hadice byla popraskaná na více místech. Díky za tipy, nová na můj motor něco přes devět kil, zajel jsme na hřbitov a za kilo sehnal staro-novou. Vyměnil a vše vypadá v poho. Brzdy asi vyset nezůstavají, jen mně udivilo, že tam neprostrčím ani papírek.... To kopání asi budou kotouče, zkusím vyměnit. Ještě rychlý dotaz - u vývěvy - podtlak. čerpadla to napojení na podtlakovou hadici - je to tam uložené s vůlí? Hadice je k tomu vývodu na fest, ale celý ten vývod se v těle čerpadla trocha hejbe... Je to tak správně? Díky ještě jednou! Kopání do volantu při brzdění jsem taky řešil. Zkroucené kotouče. Stočit a nebo nové Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radius Vloženo 13. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2015 Pripadne generalka predni nápravy - ma vule a kotouce se budou kroutit porad. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Danielll Vloženo 24. Březen 2016 Sdílet Vloženo 24. Březen 2016 Tak se zdařilo - podtlaková hadice byla popraskaná na více místech. Díky za tipy, nová na můj motor něco přes devět kil, zajel jsme na hřbitov a za kilo sehnal staro-novou. Vyměnil a vše vypadá v poho. Brzdy asi vyset nezůstavají, jen mně udivilo, že tam neprostrčím ani papírek.... To kopání asi budou kotouče, zkusím vyměnit. Ještě rychlý dotaz - u vývěvy - podtlak. čerpadla to napojení na podtlakovou hadici - je to tam uložené s vůlí? Hadice je k tomu vývodu na fest, ale celý ten vývod se v těle čerpadla trocha hejbe... Je to tak správně? Díky ještě jednou! ne není to v pořádku,ale dělaj to téměř všechny koncernový podtlakový pumpy.Mě nová na passata stála 9tis. Na fabce přítelkyni jsem to stáhnul smršťovací bužírkou s lepidlem+vázací pásky přes a přestalo to zlobit.Právě ve vyústění to rádo zlobí a ztrácí podtlak...pak kraví turbo,chcípací klapka a samozřejmě i posilovač brzd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
general stokurev Vloženo 11. Duben 2016 Sdílet Vloženo 11. Duben 2016 v čom konkrétne má súvis prasknutie tej rúrky s turbom a zdochýnacou klapkou? tá hadička, čo ide od zdochýnacej klapky sa napája na ten spätný ventil, to kvôli tomu? keď je rúrka prasknutá, tak z tej hadičky to berie nadmerne veľa tlaku a turbu potom nestačí pre reguláciu turba? tiež mám podobný problém, myslel som si, že je to posilňovač, auto už na to vek má, alebo výveva. minule som sa viezol v kolóne, šli sme na striedačku stop a potom možno 20 km/h, po cca. 5-ich stopoch som to už skoro napálil do auta predo mnou, pedál bol ako kameň, nešiel dolu schválne som vyskúšal otestovať vývevu, resp. posilňovač, vypol som motor, vystláčal pedál, dokým nebol ako skala a pri stlačenom pedáli naštartoval. trochu popustil, ale mám pocit že dosť málo. trvalo mu asi 20 sek. kým bol normálne mäkký ako vždy takisto sa mi stáva, že sadnem ráno do auta a pedál je tvrdý, po naštartovaní časom zmäkne už už som objednal novú vývevu, ale potom som si prečítal túto tému, tú rúrku som skontroloval, viditeľne porušená nie je, akurát ten vývod z vývevy kde je napojená rúrka sa točí, podľa slov mechanika je to ale ok, vraj za tým je dajaké tesnenie ... videl som na nete, že niekto to zafixoval tekutým kovom. ja ale tu problém nevidím, lebo keď dám ruku na tej vývod vývevy, žiaden únik necítim. buď je malý alebo žiadny. na druhej strane mám ale zhruba 4-sekundovú turbodieru (kým kopne turbo) čo ma serie, nakoľko regulácia ide ľahko. pri vypínaní motora to dáva rôzne zvuky, motor trepe, ale vraj keď zaslepíte EGR, tak je to normálne, no neviem ako by sa auto chovalo, keby prdla výveva a dajme tomu, že nikde by netesnosti neboli. turbo by vôbec nešlo? núdzový režim? brzdy tvrdé? uvažujem, že preventívne aj tak tú rúrku vymením, už len kvôli tomu ventilu, možno je zasratý ako tu už niekto písal ešte jedna vec ma hnevá, asi každých 5000 km sa mi skrývia kotúče vpredu. nápravu som dal 2x skontrolovať, je pevná, mechanik sa mi už smeje, že mám paranoju. pred cca. 5000 km som menil brzdy, dopredu šli Ferodo a nové doštičky. aj predtým tam bolo Ferodo. je to lacnejšia značka, ale síce sa skôr rozpadne ako TRW, Bosch, Brembo, ale čo sa týka skrývenia sa kotúčov ľudia nadávali hlavne na čínu. môže mať problém s tlakom nejaký súvis s krývením sa kotúčov? alebo je to čisto záležitosť nápravy resp. kolies - napr. ak sú zvajcovatelé? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
general stokurev Vloženo 14. Duben 2016 Sdílet Vloženo 14. Duben 2016 dnes som skúsil odpojiť rúrku od vývevy, aby som zistil, či výveva robí podtlak po odpojení z nej vytiekol mastný čierny sajrajt. výveva robí podtlak, teda ak dám 1 cm od nej prst tak mi ho pricucne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
general stokurev Vloženo 6. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 6. Červenec 2016 tak pomohla nová výveva, starú som rozobral a bola to katastrofa. kompletne zasratá olejom a nejakou čiernou kašovitou emulziou. keďže ten vývod pre hadicu, ten kolík, bol úplne vybitý (na novej je ako prikovaný) tak som sa rozhodol rovno kúpiť novú vývevu (Pierburg, 165 €). nová výveva dáva citeľne väčšie tlaky, pricucla mi prst omnoho silnejšie, brzdy sú už mäkké a turbo má tiež dosť podtlaku. v inej téme som riešil záhadný jav, keď sa mi pri vyššej vonkajšej teplote zdalo, že auto ide svižnejšie, lepšie a skôr zaberá, ako pri nízkej teplote či mrazoch. toto má podľa mňa súvis s tou kašovitou emulziou, ktorú som našiel v starej výveve. vzhľadom na teplotu okolia redne alebo hustne, podobne ako motorový olej je omnoho hustejší pri -30°C ako pri +30°C. moja rada pre ostatných: nezanedbávajte vývevu, dajte si námahu sa na ňu pozrieť, vyčistiť, dajú sa tam vymeniť tesnenia a ten vybitý kolík ktorý má vôľu ako sviňa nenechávajte len tak, vytesnite a zalepte ho tekutým kovom, aby ste mali záruku, že vám neťahá po svojom obvode falošný podtlak. mimochodom správne fungujúca výveva by mala dávať podtlak -0.9 BAR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Relic Vloženo 7. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2016 dnes som si kontroloval hadicky a nikde nic nesici a hadicka vyzera byt v poriadku a ajtak po pumpovanom brzdeni pedal stvrdne a prestava brzdit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Relic Vloženo 14. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2016 tak asi skontrolujem aj ja tu vyvevu ked ju rozoberiem a vycistim asi budem musiet menit aj tesnenie? a ta koncovka ku posilocvacu ma u mna tiez velku volu. ked odpojim hadicku od vyvevy kludne mozem nastartovat a odmerat tlak ci dava 0,9? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FilipM19 Vloženo 11. Květen 2022 Sdílet Vloženo 11. Květen 2022 Zdravím, mám problém s brzdovým pedálem. Poslední dobou se stává to, že když při nastartování držím brzdový pedál, občas šičí a začne tuhnout, ale během jízdy zase funguje normálně, a po dnešku kdy jsem ho chvíli držel něco prasklo, vrátil se nahoru a musím na něj tlačit silou abych vůbec zabrzdil. Neví někdo co s tím ? Děkuji za odpověď Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 12. Květen 2022 Sdílet Vloženo 12. Květen 2022 Hádal bych to na jasně nemocnej posilovač. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.