Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Čidlo na tlak tam musí bejt, jinak by se zničil kompresor při běhu bez chladiva. Jinak u mé 1,8 T je klima stále funkční na 100% po 16 letech. Tehdy se nedělala technika na jen tak tak přežití záruky :kol-48:

Vloženo

popravdě řečeno je to hodně divné. Předpokládám, že auto prochází jednak výstupní kontrolou a jednak předprodejní kontrolou. Minimálně výpis z diagnostiky by to měl odhalit. Připadá mi téměř nemožné, že by se na něj dvakrát zapomnělo.

Vloženo

Taky mi to přijde zvláštní - místní (španělský) servis naznal, že v zimě (která je v Čechách určitě nesmírně krutá) se možná klimy ani neplní :-D

V každém případě 2 týdny po naplnění zatím drží, takže uvidíme, jak dál.

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Plnili jsme teď klímy na firemních autech. Přijel borec s mobilním plněním.

Kecali jsme o kdečem. Padla řeč i na oblíbené téma: "jó dřív, to se ještě dělali auta" :-)

 

Nicméně zajímavý vývoj objemu chladící kapaliny v Octávkách:

 

Octavia 1 - 750g

Octavia 2 - 525g

Octavia 3 - 450g

Vloženo

Mimo to, že půjde o ekologii (menší zatížení prostředí), znamená to i že menší náplň je rychleji nachlazená, nebo jde jeno výkon kompresoru...  ? Nebo neptal ses v čem je ten pokrok...

Vloženo

Není to míněno moc jako pokrok. Jde o to, že každá klíma pomaličku vytéká. A máš-li zásobník skoro poloviční proti O1, tak se může stát, že se to bude řešit dost často. Říkal, že klenoty jako Megane, Chevrolety apod. maji kolem 300g a začínají se měnit třeba už 3 roky po koupi.

Vloženo

Jakej průšvih? Jedno z aut je O2 a právě u ní se pán vyjádřil, že se mu zdá, že kompresor už není to, co zamlada. Proti těm O1 byla trubka o dost teplejší. Furt studená, ale ne tolik. Napověz, co víš :-)

Vloženo

O I má kompresor který se zapíná a vypíná.

O II má systém převzatý kompletně z Golfu, což je podstatně menší auto a kompresor, který je stálo běžný jede ve vyšší zátěži. I spojka na kompresoru je relativně hodně na těsno. 

Behr třeba upravoval spojku na náhradě originálního kompresoru, protože ta je dimenzovaná hodně "na krátko" a systém po letech má uvnitř spoustu nečistot, které dál zvyšují zátěž kompresoru než se utrhne. Při výměně se potom neudělají všechny nezbytné kroky a už tam letí další kompresor.....  

 

Vloženo

Zajímavé, takže předpokládám, že OIII má také komplet klimu z Golfa VII, ale asi silnější kompresor než byl u OII ne.... protože mě příjde že to chladí lépe....

Vloženo

Stejný problém jsem řešil u OII po 3 měsících. Prostě toho tam z výroby dali málo. Klima vrčela a málo chladila. Genius v servisu nevěděl čím to je a že to mám ještě nechat, protože je to v záruce a řešit to budou, když to samo nepřestane. Samozřejmě jsem se pěkně... a trval na opravě. Pak najednou zjistili, že je tam málo chladiva.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...