Přejít na obsah

Přehřátí motoru


Sighart

Doporučené příspěvky

Super, v pondelok si to zoberiem sebou, aby som mal argument....thx...

 

Tak aby som ozrejmil ako som dopadol...

V servise mi závadu uznali ako reklamáciu(ešte že som si doplatil +2roky), po peripetiách s dodaním nového kusu, trvalo im to týždeň(som bol bez auta, Škoda vraj neposkytuje vozidlo!!!!), vraj veľký dopyt a pumpy nie sú ani v ČR ani na Sk, tak mi to vymenili-zadarmo v rámci reklamácie.

Po dotaze či už to je nový tip, a teda s keramickým krúžkom, kladná odpoveď....ale overovať to nebudem.....

Všetko ide ako má, tak zatiaľ spokojnosť....

Editováno: , autor: adrtek
doplnenie
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Zdravím jsem tu nový. Lehce se představím. Koupil jsem octavii 3 2,0tdi combi 4x4. auto je 3 roky staré po operativním leasingu. Je to moje první škodovka. Nechal jsem namontovat tažné, ale auto nemělo přípravu. Při jízdě s přívěsem asi 1200kg se auto v kopcích začalo hřát. Vodní pumpa nová. Na webu info škoda mi radili úprava chlazení a zadní nápravy, ale nejsou schopni sdělit co konkrétně. Ani ve dvou autorizovaných servisech mi nedokázli poradit. Nemáte s tím někdo zkušenosti, pořípadě poradit co všechno vyměnit? Asi se bude jednat o větší chladič a jiný ventilátor, ale byl bych rát o nějaké konkrétnější informace. Děkuji za odpověď a s pozdravem Pavel Litoměřice.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, Aleš_BX napsal:

takže to tažné ti nejspíš nemontoval autorizovaný servis

Tak to asi těžko. Autorizák žádné další úpravy na voze nedělá. Namontuje tažné, instaluje kabeláž, ŘJ, napojí to na can confort, nakoduje a jede se. Další úpravy (aby bylo pro tažné auto vybaveno jako z výrovy) autorizák nedělá. Bylo by to i dosti nákladné...

 Takže jestli skutečně nestíhá chladící systém kvůli přetížení..... Nejlépe pustit topení na plno jako za starých časů :-).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky všem za odpovědi. Tažné montoval autorizovaný servis, je to riginál od Škody, vodní pumpa je nová, jelikož stará začala prosakovat, nyní najeto 3500 km od výměny. Auto se za normálních podmínek chová v pohodě, jen při velkých kopcích se více zahřívá, ale jen s přívěsem. Dva autorizoné servisy nikdy při dodatečné montáži nedodělávaly nic na chladícím systému i když z výroby nebyla příprava. Od zastoupení Škodovky mi přišlo, že je potřeba posílit chladící systém ( větší chladič) a upravit zadní nápravu. To teda nevím jak. Přesto ještě jednou děkuji za poznámky. P.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 3 týdny později...
  • o 5 měsíců později...

Zdravím škodovaci :) pred pol rokom som sa stal majitelom skody octavie 3 2.0 tdi. Nad mieru spokojnost s týmto autom az na malu chybicku ktoru tu aj vy riesite s teplotou vody. Tiez sa mi zacal objavovať tento problem ale až teraz keď sa oteplilo. No tento problem mam vzdy len na dialnici pri rychlosto nad 120km/h. Ako nahle vsak spomalim na cca 80km/h tak teplota behom 2-3 minut klesne zo 120 na 90°C a uz sa to viac nezvysi aj ked pridam.Skusal som motor aj poriadne prehnat po okreskach a nic.Teplota stale krasne  na 90°C. Tak som chcel začat od ten najlacnejšej súčiastky a skusit najprv vymenit čidlo teploty chladiacej kvapaliny, len vobec neviem kde sa nachadza.Vedel by mi niekto s tymto problemom pomoct a vysvetlit kde sa to cidlo nachadza? Budem moc povďačný :)

Pekný deň prajem

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to jazdenka a uz nemam zaruku :/ aha tak musim nieco vymysliet. Napr dnes som s tym najazdil priemerne 60km mesto aj mimomesto a vobec sa neprehrial takze nechapem co tomu moze byt. Bo ked som sa pytal mechanika ci to moze byt vodnou pumpou tak mi povedal ze to by sa asi uz prehrievalo stale a nie len obcas.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vyzera to na vadnu vodnu pumpu, mal som rovnaky problem v januari - prvy raz som to zbadal na dialnci, nastastie som mal pred sebou vyjazd z nej a v meste sa to schladilo, po meste po rovine ok, do kopca sa raz prehrievalo, raz nie. Tiez som najprv dufal, ze to bude iba vadne cidlo alebo termostat, ale tu na fore som sa docital ze to moze byt vodna pumpa a v servise mi to aj potvrdili. Pumpa sa mi zasekavala iba sporadicky, ale bola uz vadna.

V autorizovanom ma to vyslo so zlavou na 270 e. Odvtedy pokoj.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak to ozaj teda vyzera na tu pumpu nakolko si mal presne tie iste naznaky ako ja. Chcel som sa este spytat, ked si platil tak si uz asi nemal auto v zaruke vsak. Tych 270€ bola pumpa aj s robotou? Koljo ti to vychadzalo bez zlavy? Rozmyslam ze by som aj ja u nas v HC behol do skodovky sa spytat na to, tak preto by som chcel len vedie t cca kolko by to mohlo stat bez tej zlavy. Inak dik jerry86.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Samotná pumpa stojí necelý 3000,-

Drží na třech šroubech, nevím jestli jejich povolení a zajištění ozubených kol a sundání řemene je práce za  další 4000,-.

Asi bych se autorizáku vyhnul pokud je auto po záruce.

Editováno: , autor: LiveBomb
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 7. 5. 2018 na 20:54, PetoS napsal:

No tak to ozaj teda vyzera na tu pumpu nakolko si mal presne tie iste naznaky ako ja. Chcel som sa este spytat, ked si platil tak si uz asi nemal auto v zaruke vsak. Tych 270€ bola pumpa aj s robotou? Koljo ti to vychadzalo bez zlavy? Rozmyslam ze by som aj ja u nas v HC behol do skodovky sa spytat na to, tak preto by som chcel len vedie t cca kolko by to mohlo stat bez tej zlavy. Inak dik jerry86.

Neni zač, auto už je po záruke, r.v. 2013, pôvodny odhad bol 330 e, vodná pumpa sa dáva repasovaná + nejaké 3 hodiny roboty a diagnostika atd. Zvažoval som či to dať do autorizovaného, ale nakoniec som predsa len dal. Bolo to v BL. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ja jel vcera s vlekem a najednou taky prehrati motoru...

Jinak nikdy nic, nejak jsme domu dojel a teplota se drzela kolem 90, ale jakmile byl kopec hned to slo nahoru zase..

Muze to byt tou pumpou? Moc se mi to ale nezda... Jeste ten den jsem jel dalsich cca 50km bez vleku a teplota byla stale 90.

Je mozny, ze je to pumpa a kdyz je vetsi zatah ze to tam pumpa nestaci chladit a normalni jizda uchladi?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dle servisního manuálu pokud má auto stop start má i silnější altík i baterii a 4x4 i přídavný chladič, takže jediný rozdíl byl v tom ventilátoru. Byl to však běh na dlouhou trať to zjistit. Po roce se to však podařilo. Žádný servis to nechtěl sdělit a tvrdili, že to nejde.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A to je ten problém. Z výroby máš větší větrák a alternator a možná i intercooler (to si nejsem jistý). Není to tak, že z výroby tažné za 25k namontuješ za 10k u garážmistra nebo u kohokoliv jiného. Když už ti tam dají náhodou origo tyč a elektriku, zbytek nechají  samozřejmě tak. Ještě nikdy jsem neviděl, aby ti firma sama od sebe montovala i výkonnější sahary. Pak to dělá přesně tyto problémy. Mám 4x4 DSG 2.0TDI 135kw s origo tažným z linky, mohl bych se podívat na objednací číslo těch sahar, co tam mám namontovaný. Tažný tam mám peo sichr a na kola, bez toho bych auto už asi nechtěl.

 

Co taháte většího, karavany? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...