Přejít na obsah

Vrzani - urobme s tym koniec


Tomi FC

Doporučené příspěvky

Tak se s vámi taky podělím o zkušenosti s vrzáním.Vrzání se u mě projevovalo při přejíždění nerovností a nedalo se přesně rozpoznat odkud vychází.Občas se zdálo, že vychazí z pravé strany palubovky,jindy zase někde ze středu.Podlepil jsem celý kastlík spolujezdce, podložil palubovku pod budíkama jak je popsáno výše ale nic se pořad nelepšilo.Pak jsem začal pochybovat vubec o tom že to vrže palubovka a začal kontrolovat horní uložení tlumičů a všechno možne. No hrozně mě to štvalo! Nakonec jsem po dvou měsících hledáni přišel na to že to vrže kapota motoru, jsou tam takové dvě malé gumičky na té kapotě hned u pantů na které ta kapota dosedne když se zavře. Zkoušel jsem je nejdřiv namazat vším možnym ale pomohlo to vždycky jen na pár dnů.Nakonec jsem je vyhodil uplně a je klid :palec2: Konečně klid jako v hrobě :palec2: Nikdy bych nevěřil že to může byt kapota,protože ten zvuk fakt zněl jak vrzajicí palubovka. No hlavně že je po problému. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 3 týdny později...

posledni dobou jsem rostl z desnyho zvuku na nerovnostech z kufru. Bylo to jako kdyz se tam neco uvonilo a klepalo to o plech. Ted kdyz jsem profukoval ostrikovac (zalomil jsem si tam paratko ;) ) tak jsme provedl rozborku a zborku oplastovani patych dveri a svete div se je ticho huraa :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To mate dobros. S tou kapotou to take zkusím. Mám sice O1 a obcas mi to vepredu tak vyda zvuk,ale prijde mi to jako uvolneny ventilator za prihradkou pred spolujezdcem. a pak neco z kufru,ale to tusim bude jak mam rezervu a ty díly tam,protoze zadní kufr uz jsem rozdelal asi 1000 a porad to na nekterých malinkych hrbech vydava takove klepani. ,zvenku to nic neni.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim, taky mam problem s vrzanim nekde v zadni casti - combi. Vrze to vzdy jen kdyz zatacim doleva, na rychlosti nezalezi, proste vzdycky :( Puvodne jsem si myslel ze to vrze nekde v ulozeni zadniho tlumice nebo pruziny, protoze to vrze i kdyz zvedam auto zvedakem, ale v servisu se s tim projel servisak a rikal ze tam nema co vrzat, ze to vrze neco v kufru. Zkousel jsem postupne vsechno vyndat z auta, rezervu, zadni roletu, polystyrenovou vanu u rezervy, ale vrze to porad, jsem z toho uz na nervy :-( Zatim to resim zapnutym radiem, ale stve me to.... Jen me zarazi, ze to vrze jen kdyz zatacim doleva, kdyz jedu rovne nevrze nic....Nemate nekdo napad? Diky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 1 měsíc později...

Teda řeknu vám, přítelkyně ma fabii už 5let, vozí v ní 2 německé ovčáky v podstatě se o ní ani moc nestará. Chová se k tomu autu tak že je mi ho kolikrát až líto. Auto za 5let tvrdého používání nevydá, co se týče pazvuků apodobně ani hlásku uvnitř je blahé ticho. Ja mam auto 2 roky a v podstatě od začátku co ho mám vrže kde si vzpomene. Po několika marných pokusech reklamovat tamhle pazvuk tuhle pazvuk, jsem usoudil, že nemám absolutně šanci. Máte někdo jiné zkušenosti?? Sem s nimi případně i v jakém servise vám vyhověli protože ja prošel asi 5 a bez úspěchu.

Některé vrzání jsem pořešil sám např.:

Vrzání odkud si vzadu - nejprv jsem myslel že vržou plasty v kufru ty jsem postupně sundaval, ale žádná změna až jsem přišel na to že vrže opěradlo pravé zadní sedačky. Opěrado jsem vyndal a trn na kterém je opěradlo nasunuto jsem oblepil hadrovou izolačkou a je klid.

Vrzání od budíků - Sundal jsem krycí lištu, vyšrouboval 2 šrouby, vyndal budíky zvrchu přiložil slabý molitánek a je klid.

Vrzání z právé strany palubní desky - po otevření dveří lze sundat boční kryt palubky, pod ním jsou šrouby kterými je palubka přichycená ke kastli. Ty byli naprosto volné, dotáhl jsem je a je klid.

Teď už mi "jen" zbývá odstranit drnčení z pravých předních dveří, vrzající sedačka řidiče a pískání ventilace.

Řeknu vám, že nadšení s perfektního dílenského zpracování od Škody ze mě "malinko" vyprchává. Přeji všem hodně zdaru v boji proti pazvukům.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...
Vrzání palubky tu už proběhlo, bežný jev. Mrkněte sem.

Jinak u bráchy (hatchback) i u mě (sedan) pozoruji při rázu do zadní nápravy (přejezd kolejí atd...) takový hlubší (pa) zvuk zezadu, ale rezerva to není. Měl jsem všechno vyndané a dělá to též.

Hoši ten odkázek už nefunguje a mám tento druh problému. Jde to najít i někde jinde?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
Ten odkaz vede nejspíš na jedno z mnoha záhadně smazaných témat. Tak zkus napsat adminům jestli to nemají náhodou někde na záloze.

Ať hledám jak hledám, tak se mi nikde nepodařilo vyštrachat výše zmíněné téma o VRZAJÍCÍ PALUBCE, takže se pokusím TOTO TÉMA ZNOVU OŽIVIT.

Pokud se to tedy někomu podařilo vyřešit, tak ať prosím napíše své zkušenosti.

Nejlepší by stejně bylo,kdyby se podařilo najít příspěvky ze ztraceného vlákna.

Díky za reakce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak se s vámi taky podělím o zkušenosti s vrzáním.Vrzání se u mě projevovalo při přejíždění nerovností a nedalo se přesně rozpoznat odkud vychází.Občas se zdálo, že vychazí z pravé strany palubovky,jindy zase někde ze středu.Podlepil jsem celý kastlík spolujezdce, podložil palubovku pod budíkama jak je popsáno výše ale nic se pořad nelepšilo.Pak jsem začal pochybovat vubec o tom že to vrže palubovka a začal kontrolovat horní uložení tlumičů a všechno možne. No hrozně mě to štvalo! Nakonec jsem po dvou měsících hledáni přišel na to že to vrže kapota motoru, jsou tam takové dvě malé gumičky na té kapotě hned u pantů na které ta kapota dosedne když se zavře. Zkoušel jsem je nejdřiv namazat vším možnym ale pomohlo to vždycky jen na pár dnů.Nakonec jsem je vyhodil uplně a je klid :palec2: Konečně klid jako v hrobě :palec2: Nikdy bych nevěřil že to může byt kapota,protože ten zvuk fakt zněl jak vrzajicí palubovka. No hlavně že je po problému. :)

Jsi GÉNIUS. Mějl jsem stejný problém a také jsem se bál toho,jestli ten ukrutně chrupající zvuk z pravé i levé strany náhodou nejde od uložení tlumičů , poté jsem podezříval palubku. Po přečtení veškerých diskuzních příspěvků a snad veškerých rad , které se na netu dají najít , jsem došel k názoru,že to může dělat cca 10 věcí. Díky bohu jsem nejdříve vyzkoušel tu nejjednodušší a nejméně pravděpodobnou (kdo to kdy viděl,aby to byla taková malá kravina , která dělá takovej bugr). ANO BYLY TO PODLE TVÉ RADY MALÉ GUMOVÉ DORAZY U PANTŮ HAUPNY, které asi časem přestaly být gumové a začaly být tvrdé jako plastové. Také jsem je ihned vyndal A USLYŠEL HROBOVÉ TICHO,VE KTERÉ JSEM UŽ NEDOUFAL.

Začnu zjišťovat,jestli se ty gumové dorazy dají koupit nové.

DÍKY MOC ZA RADU, DLUŽÍM TI KOŘALKU.

Editováno: , autor: hafush
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dneska jsem ve švětě motorů, které je zaměřené na ojetiny četl, že se na vrzající palubovka ve fabii řeší opravnou sadou (když zatlačím nad ofukama, tak to vrže).... už jsem o tom slyšel, že se tam mění nějakej držáček nebo co , ale nevíte někdo přesně o co jde a jestli se to dá koupit jako náhradní díl?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:) to je mi jasné že to je tady na fóru popsané i s radama jak na to, od toho to fórum tady je a už sem nějakej ten pátek chodím, takže děkuju za radu....

ale můj dotaz zněl jasně: "nevíte někdo přesně o co jde a jestli se to dá koupit jako náhradní díl?" a kde mi to vrže jsem taky uvedl "(když zatlačím nad ofukama, tak to vrže)".A odpověď na tyhle dvě otázky jsem nenašel, nechci tam cpát nějakou gumu nebo něco takového, proto se ptám na konkrétní věc. ale přesto děkuju za snahu :palec2:

Editováno: , autor: Mr. Zajda
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

čaute, jsem čerstvý majitel fábie 1.2 12V 2006 ve verzi ambiente. To vše je asi zbytečné info, ale jen pro uvod. Chci se tu podělit s mými pazvuky, spíše tedy jenom jedním pazvukem. Při přejíždění nerovností, nebo rychlém zatočení mi "něco" klepe na levé straně palubovky na straně nad ofukem a nad budíkama. Je to fakt takové klepání a už mi to leze na nervy. Nemáte tu náhodou někdo podobnou zkušenost?

Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli nejde o vrzání, ale je to spíše klapání, tak by se mohlo jednat o stejný problém,jaký jsem měl já (je popsaný o pár příspěvků výše p.č.192).

Každopádně vyjmutí těchto gumových špuntíků ti zabere pár sekund a budeš vědět,jestli se máš dál pídit. Špunty jsou nacvaklé formou bajonetu (otočit a vyjmout).

Editováno: , autor: hafush
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli nejde o vrzání, ale je to spíše klapání, tak by se mohlo jednat o stejný problém,jaký jsem měl já (je popsaný o pár příspěvků výše p.č.192).

Každopádně vyjmutí těchto gumových špuntíků ti zabere pár sekund a budeš vědět,jestli se máš dál pídit. Špunty jsou nacvaklé formou bajonetu (otočit a vyjmout).

Tak jsem zkusil dát na tvou radu, projel jsem se sice zatím bez těchto špuntíků cca 10km, ale uvnitř nádherné ticho a úsměv. Hoši, díky moc !!!! Doufám, že ticho zůstane i nadále !!!

Editováno: , autor: LukášCBR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Octavia II: kvičení ventilátoru, aspoń si myslím, že je to ventilátor, je jedno jak je Climatronic nastavený, někdy kvičí/hvízdá (zvuk jakoby dřel plast na plast nasucho), někdy je úplně tichý. Zvyšování ani snižování otáček nepomůže. Je to pěkně otravné, nevíte, prosím, co s tím?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...