Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Tak nemyslel jsem, ze by to bylo prachem z cest, ale jestli si nahodou nechytil ptaka, nebo tak neco...

Ale ne, to by pry pak byla jina hlaska, viz navod, str 121.

 

Front Assist nedostupný.

Systém je z nějakého důvodu nedostupný.
Zastavte vozidlo, vypněte motor a znovu nastartujte.
Pokud se po nastartování vozidla zobrazí hlášení znovu, vyhledejte pomoc odborného
servisu.

 

Ehm, no... :kol-140:

 

Dekativovat by se mel, jestli mas MaxiDot, viz. příloha...

 

 

 

 

 

 

 

post-94314-0-86915200-1442353693_thumb.j

Upraveno od epo

Ahoj, tak mám se svojí FIII combi 1,2 66kw style po měsící nalítáno kolem 3500km a začínají se na příčných nerovnostech ozývat drnčení z A sloupků. Někdy to začně rezonovat i na hrubším asfaltu. Máte někdo podobný zkušenosti? Myslím si, že s tím mě v autosalonu vyženou, když to budu reklamovat...

 

Díky

Upraveno od vaklaf

Mě to drnčelo za budíky a znělo to jako A sloupek, zkus se na to zamerit. Jinak by to mohly delat bicni kryty palubky, zkus tam skripnout ori zavirani dveri kus hadry jestli to prestane tak mas vynika. Jinak nevidim duvod proc by te meli vyhnat, mas nove auto tak at se staraji!

Ahoj, tak mám se svojí FIII combi 1,2 66kw style po měsící nalítáno kolem 3500km a začínají se na příčných nerovnostech ozývat drnčení z A sloupků. Někdy to začně rezonovat i na hrubším asfaltu. Máte někdo podobný zkušenosti? Myslím si, že s tím mě v autosalonu vyženou, když to budu reklamovat...

 

Díky

 

Presne tento problém mám aj ja som rád že niesom sám. Teda tá palubovka je vyhotovená riadne zvláštne, to rezonovanie mi veľmi vadí a budúci týždeň sa určite pôjdem objednať na prehliadku. Môj nápad by bol odobrať bočné steny a podlepiť ich nejakou samolepiacou tlmiacou penou (molitánom) pretože z môjho pozorovania to vyzerá akokeby zvnútra niečo rezonovalo o bočnú stenu palubovky. Ako píše kolega vyššeie skúšal som jazdiť s reflexnou vestou zacviknutou medzi dverami a bokom palubovky a pri prechode rovnakým miestom kde to predtým drnčalo bolo auto zrazu tiché.

 

PS: Toto je skutočne príspevok vhodný do tohto vlákna lebo drnčanie a zvuky je jediná vec, ktorá ma na novej fabii naštvala .. mrzí ma to a nerátal som s tým (okrem tohto drnčania mi drnči ešte lakťová opierka a taktiež mi vadí niekedy pískavý zvuk pri určitej polohe plynového pedálu ... ach jaj nečakal som takéto správanie od Škody)

Upraveno od Mattik

Pokud kupuješ auto,jehož palubka je vyrobena výhradně z tvrdých plastů,tak s tímhle počítat musíš.

Tak s vaší zkušeností s plastama jste mi moc radost neudělali auto už mám objednané  :kol-32:

Zase se hned nemusíš hroutit - FII vrzala výrazně více už od začátku, a to přeci byla lepší, protože měla palubku měkčenou...

no že bych se z toho hroutil to né, ale tak přeci jen  je to nové auto 

tak ja te uklidnim - me treba zatim nic nevrze (mozna tak koleno, kdyz vyslapavam spojku)  :kol-28:

tak sis ji měl koupit s AP :) ale jo uvidíme snad to nebude nic závažnýho

Nnei nove auto, jako nove auto,.... lidi nebaznete zas ;)

Mě teda F2 od nova nevrzala. Bych z toho nedělal drama, vše se dá vytlumit jednoduše.

U f2 taky byly dvě přístrojovky,jedna tvrdá a jedna s měkčenou horní částí.

To byl taky jeden z duvodu proč jsem šel do Yetiho kde jsou ještě použité měkké materiály a pěkná pristrojovka.

tak ja te uklidnim - me treba zatim nic nevrze (mozna tak koleno, kdyz vyslapavam spojku)  :kol-28:

 

mě jen občas na velkých příčných nerovnostech, ale to dělá snad každé levnější auto... nevím, řešit každé vrznutí, to by se člověk musel zbláznit.

 

U f2 taky byly dvě přístrojovky,jedna tvrdá a jedna s měkčenou horní částí.

 

no že to ten 20cm pás úplně nahoře zachraňuje. :)

Trochu to tady odlehčíme :) Tímhle mě FIII naštvala - je strašně pomalá: celkové výsledky závodů do vrchu.  :kol-28: Dnes jsem si naměřil čas 3:55, takže i Moskvič je rychlejší.  :kol-26:  Asi FIII prodám a koupím Moskviče...

Samozřejmě by to chtělo znát přesnou trasu toho závodu do vrchu, plus měli uzavřenou silnici, ale i tak ten nejlepší čas 2:21 musí být neskutečný fičák.

Ještě trasa - 5,3 km, google počítá 6 minut: https://goo.gl/maps/eBSrT

Upraveno od mp390

mp390 ... hh... to je dobrý... ;) 

 

Jan R. ... jakým způsobem se dá jednoduše vytlumi vrzající díly? díky 

Mp390 asi jo,když je tohle druhé provedení o dost méně problematické.Nebo si snad myslíš,že v době úspor by se tímhle někdo zabýval?

Upraveno od standavfr

Nezlobte se ale já jen trošku nevěřícně kroutím hlavou,nové auto a něco vrže-a tady podotýkám že mně u dačky nic nevrže ani při přejezdech nerovností,takže se nad tímto pozastavuji.

Nezlob se na mě, ale když v 50ti vletíš ve městě na tramvajové koleje, tak zavrže i BMW.

Omyl, resp. BMW mozna ano, Dačka ale rozhodne ne! :D

Jinak zpet na zem, testoval jsem kvanta aut, vrze uplne kazdy. Jen je otazka jak moc a za jakych podminek.

Tento tyden jsem mel pujceny aktualni Mercedes E - panorama vrzala snad pri kazdem prejezdu vetsi nerovnosti a neco se ozyvalo i ze zadni casti interieru.

BTW, to auto melo najeto neco malo pres 11tkm.

Bavíme se o protivném povrzávání nebo rezonancích ne?Nemám namysli skákaní s autem přes pařezy.jžš

Jako nechápu když  vržou a skřipou ostatni auta proč by je měla Škodovka napodobovat a jak se tady někteři tim oháni že je to normálni,podle mne teda neni a to platí u všech značek...

Upraveno od bitttpower

Tak to svedci jen o absolutnim nepochopeni cele problematiky...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.