Přejít na obsah

Škoda Rapid Spaceback ScoutLine


SITMIR

Doporučené příspěvky

prosím tě, v čem je modernější ? pouze podvozek...

No auta jsou 4 roky od sebe, zřejmě bude lepší konstrukce ohledně bezpečnosti. EURONCAP zpřísnili hodnocení, konstrukce, vývoj jde stále dopředu. Má to také signalizaci na třech zadních pasech? Za FrontA se připlácí, zadní kotouče pro 66 kW nejdou, XDS to je jasný. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bude, ale zanedbatelný. A výbavu + možnost její koupě, nebo jestli je v základu sem netahej. Mohl bych vytáhnout xenony, 1.4 motor,  čtyřválec diesel, to zase není ve Fábii. 

PS: vážně front ass a signalizaci zaplých pásů vzadu bereš jako něco co se dá brát vážně ? :/

Co má bezesporu Fabia lepší je podvozek, ale tím to tak končí... Tím bych to uzavřel páč je to OT

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Se nehodi k Rapidu v zadne barve, hnus.

 

Bakelit se nehodí k žádnému autu. Škoda, že jsem na Islandu nevyblejskl vedle sebe 2 stejné jeepy (možná toyota či co to bylo, už je to pár let). Jeden s německou RZ, oplastovaný, druhý s islandskou, poctivá ocel. Že by ti Islanďani nevěděli, co se patří do terénu? :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 4 měsíce později...

Jeden dobrý vtípek je, že součástí scoutline není paket na špatné cesty, tož dobře no :-) Tak když to shrnu = za cca 420tis. kč dostanu oplastované auto, bez ochrany podvozku, bez kotoučových brzd vzadu, bez Front Asistentu, bez keyless a jako bonus jen tvrdé plasty v interiéru. Za stejnou cenu jde koupit dobře vybavený Citroen C4, Peugeot 306 nebo Ford Focus Ecoboost 1.0 92kw, tak nevím no :-) Scout je pěkný, ale výbava a cena je zase jak od překupníků :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 2 měsíce později...
před 5 hodinami, Rypicong napsal:

včera jsem ho viděl poprvé, v té hráškově zelené nebo co to je, no dle mého názoru Scout bez 4x4 je nesmysl, ale ta barva se mi fakt líbí :)

 

je to Pistacchio z barev zvláštního lakování, jde i na běžné verze. na fabiu scoutline ovšem nejde, na normální ano

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Ahojte všetci. Koľko ľudí, toľko chutí. Niekomu sa páči liftback a niekomu zas spaceback, alebo scout. Pri výbere auta škoda rapid, mňa presvedčil práve dizajn scout verzie. Pri porovnaní s liftbackom  sa mne osobne oveľa viac páčil SCOUT kvôli výnimočnosti. Aj keď si tiež myslím, že cena je troška prehnaná, ale asi to je politika VW groupu, či už škodovky, ale zatiaľ sa im celkom dobre darí. Takže chcem napísať na adresu SCOUTA pár postrehov po odjazdení 25.000 km v ňom. Rapid scout 1,2/81 kw - firemný. Motor živý na rovinke aj v kopcoch, no pri predbiehaní je problém si zvyknúť po octavii 1,9 TDI, že ho treba dosť točiť a aj tak je problém, lebo mu chýba krútiaci moment a následný ťah.  Možno 1,4 TSI by to zvládalo lepšie, ale na bežné jazdenie ok. Motor na voľnobehu ani nezbadať, že beží, pri otáčkach má troška divný prejav. Spotreba si myslím, že je ešte vyššia, alebo možno rovnaká, ako u 1,4 TSI-/mal som možnosť asi 300 km šoférovať/. Rapid scout sedí pekne na ceste aj pri 160 km/h, to je asi aj rázvorom aj R16 kolesami a 215/45 gumami. Interiér je pekný, no škoda troška tých tvrdých plastov a ušetrených drobností, ako ako svetielka nad slnečnými clonami, jednopolohové tlačítka okrem šoférovho /mne strašne vadia - aspoň obe predné by mohli mať 2 polohy, aby netrebalo držať pri otváraní spolujazdcovho okna/. Ušetrený materiál z odhlučnenia a výplne dverí, je dosť poznať a vytvára dosť lacný dojem, pritom by to mohlo byť za takú cenu slušnejšie. Kvôli dizajnu vlastne ma auto presvedčilo pri kúpe, keďže som si mohol vybrať medzi liftbackom a týmto scoutom. Liftback má väčší kufor, ale mne pripadá ako zmenšená octavia a scout má svoju krásnu zadnú časť, aj bočnú a predok mohol byť troška krajší. Tie plasty scout verzie dotvárajú jedinečnosť tohto auta, čo vlastne aj je, lebo bola to limitovaná serie zopár kusov a nedajú sa už ani objednať. Výbava tohto auta je myslím na veľmi slušnej úrovni. Spomeniem zopár: Xenóny, vyhrievaná sedačky, digi klíma, dotykové rádio Bolero, zvýšený podvozok s ochranou podvozku, R16 kolesá 215/45, sunset zadné okná a panaramatická strecha, multifunkčný kožený volant, tempomat, zadný parkovací asistent. Je dobrá aj kontrola tlaku v pneu, ktorá po prezutí vypisovala už aj presne v ktorej pneu je znížený tlak, nie ako stará kontrola v oct II, ale pri defekte mi nesignalizovalo - na čo som sa spoliehal a zničil som novú zimnú gumu!!! Osobne mi troška chýba automatické zabrzdenie auta pri zastavení a asistent rozjazdu do kopca, čo je super vec, po odskúšaní v Golfe aj adaptívny tempomat. Lakťová opierka je super vec v aute, ale táto, čo je použitá v Rapide, je ešte z octavie 1 a dosť nepraktická vzhľahom na používanie ručnej brzdy a ani priestorovo nič moc. Ešte zmienka a o parkovacom asistente, na ktorý treba dávať pozor, lebo nefunguje neustále ako v golfe, takže keď nie je zaradená spiatočka a len sa pustíme na kopci vzad, tak nezapípa, takže pozor! Auto má však veľmi pekný MAXI-DOT display, ktorý vám ukáže veľa info. Komfortu a použitku z jazdy by určite prispeli lepšie a sedačky, v ktorých sa po odjazdení denne 300 km cítite dosť unavene. Celkovo si myslím, že je to slušné vozítko, s dobrou výbavou a veľmi pekným dizajnom, no za takú cenu, pri súkromnej kúpe, by som možno uvažoval určite aj o iných alternatívach aj keď to nie sú priamy konkurenti, ale ako napr.: golf, mazda 3, cx3, suzuki vitara by stáli za uvažovanie.

DSC_0136.JPG

DSC_0137.JPG

DSC_0140.JPG

received_10209424410157937.jpeg

received_10209424410677950.jpeg

received_10209424411357967.jpeg

received_10209424412037984.jpeg

DSC_0138.JPG

Editováno: , autor: macomh
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...