Přejít na obsah

Dodací lhůta


Zagoraz

Doporučené příspěvky

Přihodím aktuální zkušenost:

 

Naši 4 roky starou Fabii III 1.0 MPI přenecháváme synovi a tak jsem koncem března, tedy zhruba před měsícem a půl, objednával nové auto. A to opět Fabii III (teď už po faceliftu), a opět tu "sociální" - nejlevnější a s (pro moje potřeby) skvělým motorem 1.0 MPI.

Výrobní doba, jak mi tehdy koncem března řekl prodejce, je (tehdy byla) asi 7 až 8 týdnů, plus ať počítám další týden na dovezení z Boleslavi, vyřízení papírování a přípravu auta k převzetí zákazníkem. Takže prý bude ve druhé polovině května, nejpozději koncem května.

 

Včera (zhruba 6 týdnů od objednání) jsem prodejce požádal, ať se podívá do systému, v jakém stavu ta objednávka momentálně je - a ještě jsem žertoval, jestli už na tu moji novou Fábku aspoň začali válcovat plechy - že tady na vévévéškodahoum čtu nedobrý zprávy o tom, že na Škodovky (respektive na Fabie) s oturbenýma litrovýma motorama zdejší kolegové čekají i víc než půl roku, a že snad dokonce u některých je teď dodací doba i 3/4 roku.

 

Prodejce mi na to říká, že to ví, a navíc teď že už se prý to bohužel týká i těch atmosfér, takže jsem to prý ještě v tom březnu chytil na poslední chvíli. Nicméně že když se teď dívá na moji objednávku, tak v systému že teď vidí jako pravděpodobný termín 25. týden, čili konec června. To by tedy bylo zatím asi o 5 týdnů později, než jak to vypadalo původně v době objednání.
Takže když to dobře dopadne, na Fabii se "sociálním" atmosférickým litrovým tříválcem 1.0 MPI budu čekat 3 měsíce.
Dám pak vědět, jak to dopadlo - kvůli natěšenému synovi však věčně čekat nemůžu...

 

P.S.
Jo, a tehdy při objednávání vozu v tom březnu vůbec nechtěl zálohu.
Divil jsem se tomu, ale trval na svém a řekl, že kdybych si pak nakonec tu Fábku nevzal, že ji během pár dní prodá dalšímu ze zájemců, kteří přijdou do autosalonu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

44 kW

V nízkých a středních otáčkách to má stejný průběh krouťáku jako ta 55 kW verze, a já stejně chodím normálně při klidné jízdě jen tak do 2.5 až 3 tisíc otáček, víc jen při silnější akceleraci, ale to je výjimečné

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Martab

OK, rozumím a potvrzuji, že se to týká té slabší (nejslabší) 44 kW verze MPI.

Ani by mě totiž nenapadlo teď nedávno v tom březnu objednávat tu silnější 55 kW variantu, protože i se svou stávající starší Fábkou III 1.0 MPI 44 kW (z roku 2015) jsem s tím motorem za ty prachy spokojen. O té silnější 55 kW variantě jsme se proto s prodejcem vůbec ani nebavili - chtěl jsem prostě jen tu nejlevnější Fábku s motorem 1.0 MPI 44 kW... :-)

A že se Fabie s motorem 1.0 MPI 55 kW už nedá (nebo nedala) objednat, to jsem ani nevěděl (bylo to pro mne irelevantní).

 

Editováno: , autor: Dovi
Oprava překlepu v nicku adresáta
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...