Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Celkem normální hodnoty. Tipuji že máte cca 113000 km najeto

Před hodinou, Clerfayt napsal:

Kapacitu má filtr 80g

 

Nějakých 35 až 40 tkm bys ještě mohl najezdit.otazka jestli chceš auto trápit častými  regeneracemi. 

 

Vzhledem k tomu že Ti vydrží dalších přes 200000km bych ho vyměnil hned. 

 

Ještě před tím bych ale udělal třeba v dieselcentru soběslav diagnostiku vstrikovacu. 

 

Filtr stojí cca 17000 nebo 12000 za ekonomy + cena práce 

 

Jinak chválím za zodpovědný přístup. 

Právě zvažuji možnosti,ekonomy škoda nabízí jen na starší auta 4 let a tvrdí že do mého nemají protože není starší 4 let . Nabízejí nový za 25 tis.To se mi nechce dávat,nebo nechat vyčistit cca 6 tis,nebo použitý s nájezdem 40 tis.km.Za 17 tis jsem nikde nenašel.

těsně vedle 131tis :-)

koukal jsem tady na O2 a  na ROSStech na různé postupy co  a jak se dělá, třeba nouzová regenerace kabelem, ale třeba já se do měřených hodnot (08) jak se tam píše nedostanu (kabel origo), proto jsem si vyťuknul co mi přišlo relevantní přes rozšířené hodnoty....třeba jsme jen blbě hledal,ale kdyby ne, tak by asi nebylo špatný založit nějaký vlákno přímo tady k tomu motoru co a jak jde VAGem dělat, na co si dát bacha, a taky co jaká hodnota znamená....tohle je moje první auto s DPF a tak se začínám "učit! :-)

Ve Vašem případě není nouzová reg. Potřeba. Stačí hlídat intervaly mezi regeneracema případně teplotu spalin během regenerace. By měla dosáhnout na 650'C.

před 30 minutami, Pavel 5 napsal:

Nabízejí nový za 25 tis..

 

 

Nenechat se oblbnout! Změnit servis.  škoda to sama nabízí za 17900 když jim tam starý filtr necháte. 

 

Screenshot_20171003-102543.png

Upraveno od Clerfayt

Právě že to označení 04L131601HX - 04L131602EX  tam není  tvrdí že na OIII je jen za 25 tis.Zkusím zavolat i jnam,zatím jsem zkoušel dva servisy.

Kolik máš najeto 260K km ? trojkové octavie s 1.6 81/85 KW vydrží s DPF na 400 tisíc km...

Tvoje má hranici 70g pak to flusne kontrolku DPF.

Máš to rychle nalítané, jestli při regeneraci filtr dosahuje přes 600 stupňů, tak ho nech jen vyčistit, nechá se to už díky slevě filtru dohodnout za 9 tisíc i s prací.

66g na 230K je moc, buď to někdo stočil nebo máš problém na nějakém vstřikovači.

 

JInak nikdy bych nevěřil firmě která nemá ani seriozně udělaný web (sory jako ženské na webu jak drží filtr a opírá se o mašinu ? )

Je to mokré čištění, podle mě nefunkční a nejhorší varianta většinou nenávratně poškodí filtr, jo ono to pojede, ale filtr popraská a nebude filtrovat.

Škodovácké filtry se musí rozlousknout, jinak je prostě nemůžeš dobře vyčistit.

 

zkus to tady :

http://www.dpf-tech.cz/

Upraveno od 15degren

no výborný je teda to video......to  člověka odradí asi ihned :-)....jinak mokrou cestou (kdybys na tom trval) to je i v Liberci ....kolega to nechával dělat 7 000kč čištění + 2 000 montážní práce, spojený je, ale v jakém stavu DPF opravdu bude, těžko říct...to když to srnu dohromady s tim, že budu mít za půl roku nárok na škoda economy díl, tak bych teda asi dal novej....jak jsem tady pochopil, tak mě to ale zatim nečeká

Žádné  čištění, je to nespolehlivé.  

66g a 230tkm najeto je normál. Kor když auto jezdilo po dálnici  (větší spotřeba = větší zanesení popelem )

No a má někdo zkušenosti kolik se dá ještě ujet ? Určitě je lepší to řešit dřív než to padne do nouzáku,to je ale v kolika g.

když zachováš styl provozování vozu tak cca. 15-20K km než tě to začne hnát na výměnu filtru. Jestli nemáš peníze na originál tak se čištění neboj po vyčištění normálně najedeš bez problému minimálně 100K než vyhoří drahé kovy. Filtry v těžké technice se vyčistí několikrát než se dají nové.

Hned do nouzaku to nepadne. Napřed kontrolka a výzva k výměně. Ale nevím jak dlouho se s tím dá takto jezdit. 

regenerace se už nespustí takže nějakých 1000 km

Ahoj, ještě se vrátím k těm mým hodnotám.

zajímá mě jaký jsou čeho správný a jaký hraniční hodnoty, prostě mě to jen zajímá, tak abych byl v obraze.

Hlavně ty diferenční tlaky, mohl by mi to někdo trochu víc vysvětlit ?

Třeba ofset by u vypnutého motoru měla být hodnota zřejmě 0 mbar + nějaká odchylka, co ale po nastartování třeba ?+ co ty ostatní hodnoty viz dole, co je ještě dobře a co už špatně ?

 

Díky

 

 

  IDE07744   Filtr částic: snímač difer. tlaku 1: řada 1: hrubá hodnota 8 hPa (mbar)

  IDE07745   Filtr částic: snímač difer. tlaku 1: řada 1: adaptační hodnota 6 hPa (mbar)

  IDE07746   Filtr částic: snímač difer. tlaku 1: řada 1: hrubé napětí 1071.8 mV

  IDE07747   Filtr částic: snímač difer. tlaku 1: řada 1: ofset 2 hPa (mbar)

  IDE07748   Filtr částic: snímač difer. tlaku 1: řada 1: dyn. ofset 6 hPa (mbar)

 

Tak mám pocit že je něco špatně, opět asi po 5 dnech se zase spustila regenerace.Ani ne 200 km.Jaké hodnoty by mely být po regeneraci?

Screenshot_2017-10-04-15-05-07-344_com.applagapp.vagdpf.png

Screenshot_2017-10-04-15-06-49-664_com.applagapp.vagdpf.png

Screenshot_2017-10-04-15-10-18-723_com.applagapp.vagdpf.png

Screenshot_2017-10-04-15-12-29-986_com.applagapp.vagdpf.png

Upraveno od Pavel 5

Nic špatně není filtr už je skoro plný proto se i velmi rychle plní...

Přesně tak. 

Jak jsem psal na začátku. Nechte odborně diagnostikovat vstřikovače na stolici a poté filtr vyměňte. 

Tak vstřiky po diagnostice jsou OK,regenerace probíhá již po 150 km.Tak nevím zda to má něco společného ale cca před měsícem jsem dával auto do značkového servisu,údajně na svolávací akci ohledně nastavení nějakého tlaku na převodovce DSG.Od té doby se mě to nějak nelíbí, je možné že by přehráli software?Četl jsem článek že to někomu začalo také každý den regenerovat po přehrání software.Dá se to nějak zjistit,že byl přehrán?

Načíst diagnostikou verzi softwaru 

Nebo se v servisu zeptat 

Upraveno od Clerfayt

A jak poznám podle verze že je přehraná ? Bude tam nový třeba datum?

Někde na foru tu najdeš jaké číslo verze je verze s úpravou SW. Podepisoval jsi něco ? U 1.6 TDi se na vstřikovací potrubí přidával nějaký bazmekt a v sání je ucpávka. Máš verzi s euro 5 nebo euro 6 ? Jestli E6 tak se tě dieselgate netýká. Jestli ti SW přehráli tak to začni řešit až po vyjetí jedné celé nádrže, do té doby se ti motor může přizpůsobovat novému SW...

To se ale týkalo jen starých motorů EA111. O3 už má EA211, a ty by měly být ok. Kdyžtak mě opravte. 

Ono to podle těch screenshotů vypadá, že se vlastně skoro vůbec neregeneruje. Mám teda jiný motor, ale při regeneraci když to žhaví na 650°C to jede mezi -1g až -2,5g/km, výjimečně to padne na -800mg/km a do 15 minut je hotovo (přesný čas si nepamatuju), tady je to jenom ve stovkách mg a po 20 minutách se to zabalí s poloplnym filtrem.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.