Leden 1, 200916 r david3658: jaj chlape neveriaci, na ulici mame cca 2 ks 1,4 MPI, 4ks HTP a nas 1,4 16V. jeden combi HTP ten uplne brutalne ked to chlapik nastartoval to cvrlikalo ako blazon, podla mna hydrostel ale to bolo neskutocne zvuk motora pri tom pomaly zanikal, neviem ako dalej to auto uz ho nema a ma octavku. dalsi HTP co je na ulici tak stosku cvrlika pri nastartovani nie je to moc vyrazne ale normalne okoloiduci to pocuje. p.s.: napis v com trepem ked taketo hlasky tu pustas, pokial nevies uviest v com tak tieto tvoje slova berem ako tvoje beznadejne splechy do tmy.
Leden 4, 200916 r to tu nepis ze oproti HTP vyborna akceleracia ta tu zabiju majitelia HTP a zacnu dokazovat ze je to viac menej vyrovnane a prave varianta 1,4 16V 55kW sa neoplatilebo neponuka nic lepsie ako HTP tomu staci bez problemov wink.gif neboj aj HTp klepocu teda cvrlikaju ako blazon ako stara aukrajina ked sa to nastartuje taky zazitok mavam na ulici to je strasne doma cez zavrete okno pocujem piskajuce cvrlikanie. ...a nechci aby som tu lovil vo fore tvoje staršie príspevky...nechce sa mi...., ale často píšeš hlúposti ako som písal predtým. Maj sa.
Leden 10, 200916 r Takze problem s klapanim studeneho motoru je zatim vyreseny - byla vylestena prasatka na 2 valcich. Dostal jsem novy motor. Toz uvidime, snad je uz na dlouho pokoj. Az se bude pristi jaro blizit 40.000km s timhle motorem, tak budu spat jak na trni Skodovka i servis se k tomu postavili velmi dobre.
Leden 11, 200916 r Takze problem s klapanim studeneho motoru je zatim vyreseny - byla vylestena prasatka na 2 valcich. Dostal jsem novy motor. Toz uvidime, snad je uz na dlouho pokoj. Az se bude pristi jaro blizit 40.000km s timhle motorem, tak budu spat jak na trni Skodovka i servis se k tomu postavili velmi dobre. Co u tebe znamená VYLEŠTĚNÁ PRASÁTKA? Ve válcích žádné prasátka nejsou a pokud myslíš teflonovou vrstvu na pístech? Mě měnili také motor na potřetí až ve škodovce, zatím 5 000 km a nevím co bude dál, jestli to bude dobré.
Květen 4, 200916 r nikto kto by pomohol ? Mne menili v zaruce cely motor. Podle technika je lepsi nez se zacit hrabat ve zdvihatkach (drahe) nechat zkontrolovat valce endoskopem v servisu.
Květen 5, 200916 r Taky jsem měl Fabii s tímto motorem a taky klepala, možná si mě někteří ještě pamatují. Klepat začala cca v 50 tkm a klepala až do prodeje cca v 80 tkm. Klepání se nezhoršovalo, bylo po celou dobu stejné. Vždy po delším stání cca minutu po startu, pak to ustoupilo do pozadí, ale nestichlo úplně, takový náznak klepotu tam byl stále , hlavně při doběhu z vyšších otáček na volnoběh. Vyzkoušel jsem měnit olej za hustější 5W-40 za 10W-40, výměna pomohla, že auto přestalo olej téměř žrát, s tím řidším sežrala cca 1,5l mezi výměnami, potom cca 0,5l. Klepání ovšem beze změn. Měnit zdvihátka je nesmysl, ten zvuk jde od pístu. Závada to je, ale pokud je auto po záruce nemá smysl s tím něco dělat, protože se nedoplatíte. Podle mě to ničemu nevadí, jedná se jen o kosmetickou závadu. Mě tato závada, ale neskutečně s...a a pouze mě dohnala k rychlejšímu prodeji auta, než jsem původně chtěl.
Květen 6, 200916 r pava: jasne ze si tam pamätame, nuz aj ten nas trosku klepe ale nijako vyrazne normalne si toho clovek ani nevsimne. ma to najazdene nieco cez 105tkm a medzi vymenami oleja nemusim vobec dolievat, da sa povedat ze to olej nezere skoro vobec alebo velmi malo 1 az 2 dcl. takze riesit to nema vyznam, olej nezere a nejaky trosku iny zvuk ale nie rusivy riesit no to by som musel riesit aj ine zvuky co su vyraznejsie
Květen 11, 200916 r Mi motor klepe po nastartování asi minutu, potom se uklidní, ale je stále slyšet klepání, nicméně mnohem slabší, ale stále slyšitelné i po zahřátí motoru. Taky se lehce pohupují otáčky, nic šíleného. Nevíte někdo, čím to může být. U studeného to dělají nadzvihátka, ale klepání u teplého motoru? Fabia 1,4 16V 74 kW r.v. 2000, najeto 111.000 km. Díky za odpověď
Květen 11, 200916 r Žádné nadzdvihátka, dělají to písty, nic jiného. Pročti si celou diskuzi, hodně lidi zdvihátka měnilo a nepomohlo to.
Listopad 30, 200915 r Začal jsem problém řešit, klepání způsobují hydroštely, po nalití zízračného prostředku do motoru je klid, potřískají si po nastartování a potom je již celkem klid, Vaněk konstatoval, že je to víceméně normální a zkusíme změnit jinou značku a viskozitu oleje. Mám hold hodně citlivý sluch .D
Prosinec 1, 200915 r Vaněk86 mi tam nalil nějakou přísadu, bylo to dost husté v modrém plastovém obalu :-)
Prosinec 1, 200915 r Takže nějaké "zahuštovadlo" oleje? Nebo jen proplach a pak nový olej? Upraveno Prosinec 1, 200915 r od NNNTomas
Březen 31, 201015 r ahojte chlapi neda mi nereagovat na tuto cast o tom cim to je ze motor 1.4 55a 74kw klepe v prvom rade je to vyrobna vada a klepu piesty a hlavne piest na prvom valci ktory je extremne namahany tak polemika ci su to hydraulicke zdvihatka alebo piesty je jasna chcel by som vas upozornit aby ste tam nedavali ziadne pripravky do olejov iba ak si chcete spravit vecsiu skodu pre tych ktorym to klepe len pri studenom starte a do 30sekund sa hluk strati nerieste ty ostatny ktorym pocut jemne klepkanie je cas na vymenu piestov na znazornenie pridavam foto piestov z motora ktory mal najazdene 29000km novy piest priemer 76.50 a poskodeny na prvom valci 76.33 mm Upraveno Březen 31, 201015 r od superb10
Duben 1, 201015 r NEVIM PROC ZROVNA 1 PIST TO NECHAPU????PODLE ME JE TAKY POSTATNY JAK OPOTREBOVANA VLOZKA VALCE JESTLI VLOZKA JE MIMO TOLERANCI TAK JE ZBYTECNE NEMIT PISTY. Upraveno Duben 1, 201015 r od Volvak
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.