Těžko říct. 90% lidí by s tím jezdilo a řeklo, že to nevadí. U takhle starého auta měnit motor (tak byla odstraněna závada u mě) je IMHO nesmysl, resp. finanční harakiri. Nevím, zda by nešlo vyměnit jen píst s vložkou...
Záleží, jak moc máš to auto rád jsem na auta überpünktlich, takže by mě to štvalo pokaždé, když bych nastartoval. Tudíž bych to buď nechal vyměnit (máš mechanika, co to dovede? A je to vůbec píst, nedělají to hydrostavy, nebo nerezonuje něco jiného?), nebo auto prodal. Ale je to jen můj názor
btw - u mě se to projevovalo při studeném motoru, hned po nastartování. Zmáčknul jsem spojku při řazení z 1 na 2 a než spadly otáčky, tak to kovově zacinkalo (asi jako když klepneš kladívkem na svěrák). Nejlíp to šlo ukázat, když byl studený motor, na neutrál přidat tak na 2500-3000rpm a pustit plyn. To pak bylo cililink.