Přejít na obsah

z142

Uživatel
  • Počet příspěvků

    36
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení z142

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. kačenka - můj mechanik mi doporučil 90-120.000km, včetně vodní pumpy. Nerozumím tomu, ale věřím mu. Zase taková finanční darda to není a za klid to stojí
  2. Zkus Zítku v Sukoradech (resp. teď už nejsou v Sukoradech, ale o vesnici dál). Dávám tam zatím všechna auta a zatím si nestežuji. Ale odešel jim R. Halbich, tak nevím. Jinak z okolí MB zkus v Čisté p. Bělohlava (http://www.csbdiag.cz/). S ním mám taky docela dobrou zkušenost. Resp. když se po opravě závada projevila znovu, tak se k ní nestavěl pozadím.
  3. z142

    Kdo co dělá

    Dusič a křísič, tedy lépe anesteziolog a intenzivista, v krajském traumacentru . A na vedlejšák záchranka na zemi i vrtulník.
  4. gembi

    Ahoj, neviek kedy trebe menit rozvody na 1,4 16V 59Kw? Ja mam uz 135 000 km a zatial som nemenil, pozeram ze ty mas cca rovnako.

  5. Fabia 1.4 16V 59kW, r.v. 2006, nyní najeto 117.xxx km, podrobně na spritmonitor.de Pokazilo se samo: 28.000km - expanzní ventil klimatizace 45.000km - na kulanci vyměněný motor, klepal za studena. Příčinou byla vůle na pístu třetího válce. 107.500km - výměna předních stabilizátorů. Při přejezdech nerovností do zepředu divně vrzalo. 110.300km - výměna prasklé hadice klimatizace. Konečně odstraněna příčina každoročního doplňování Pokazil jsem sám: 70.000km - při parkování odřené LZ dveře, opravu dokonale zprasil p. Pešan Krnsko! nikdy více. Pokazil někdo jiný: 19.400km - na parkovišti odřený a promáčklý PZ blatník. Umělec ujel, pak to popřel, našel jsem ho, PČR se na to vykašlala. 110.300km - v protisměru jedoucí "závodník" mi urazil levé zrcátko. Střepy posekaly LP okno a lak LP dveří. Zrcátko + okýnko výměna, dveře přestříkuté. 116.500km - hnědočech neunesl, že jsem ho předjel. Výsledek - prokopnutý LP blatník. Vyrovnání PDR metodou + přestříknutí. tak to by snad zase na chvilku stačilo ;D
  6. z142

    1.4 16V klepe

    Těžko říct. 90% lidí by s tím jezdilo a řeklo, že to nevadí. U takhle starého auta měnit motor (tak byla odstraněna závada u mě) je IMHO nesmysl, resp. finanční harakiri. Nevím, zda by nešlo vyměnit jen píst s vložkou... Záleží, jak moc máš to auto rád jsem na auta überpünktlich, takže by mě to štvalo pokaždé, když bych nastartoval. Tudíž bych to buď nechal vyměnit (máš mechanika, co to dovede? A je to vůbec píst, nedělají to hydrostavy, nebo nerezonuje něco jiného?), nebo auto prodal. Ale je to jen můj názor btw - u mě se to projevovalo při studeném motoru, hned po nastartování. Zmáčknul jsem spojku při řazení z 1 na 2 a než spadly otáčky, tak to kovově zacinkalo (asi jako když klepneš kladívkem na svěrák). Nejlíp to šlo ukázat, když byl studený motor, na neutrál přidat tak na 2500-3000rpm a pustit plyn. To pak bylo cililink.
  7. Mohl bys mi, prosim te, poslat fotku co to je? Moc tomu nehovim a v servise mi rekli, at si pustim nahlas radio... dik
  8. Tak jsem to nakonec udělal čudlíkem s klíčkem, ale jak se to povedlo vážně nevím. Postupně jsem tím vehementem kroutil, zapínal a vypínal zapalování, až se jednou zadařilo
  9. Mám podobný problém... Fabie 1.4 16V 59kW, r.v. 2006, najeto cca. 110.000km. Najednou mi začalo něco vrzat vpředu, při přejetí běžné nerovnosti to nedělá. Je to slyšet při větším zhoupnutí auta, třeba výjezd z podzemní garáže, atp. Jediné, co mě napadá v té souvislosti je to, že jsem nedávno při parkování "spadnul" z obrubníku a trochu škrábnul přední nárazník zespodu, ale nikde se nic nehnulo. Když zatlačím zeshora na blatník nad kolem a zhoupnu auto, tak je ticho... Nevíte, co s tím? Díky, P.
  10. Asi jsem úplná lama, ale... mám FI 1.4 16V 59kW, r.v. 06. Měnil jsem olej po 14.000km, takže do konce zbývá 1.000km. Bohužel mi nejde vymazat servisní interval. Zmáčknu čudlík denního nulování, strčím klíček do zapalování a otočím do polohuy I (svítí kontrolky), čudlík držím, držím, držím a ono nic. Jen to přeskočí zpět na km. Co dělám špatně? Díky.
  11. Musel někdo opravdu měnit DPF filtr (myslím tím výměnu, ne odstranění)? Po kolika najetých km a kolik celá legrace stála? Ročně najedu +/- 30-35.000km, hlavně delší trasy. Mám možnost koupit koupit dieselovou oktávku s cca. 30.000km, ale bojím se téhle potenciální finanční komplikace. D9ky
  12. Jak dlouho vydrží po otevření v kanystru motorový olej? Mám od poslední výměny oleje ještě cca. 1 litr TOTALu 5W-40 v původním 5l kanystru ve sklepě. Je otevřený asi od léta. Mohu ho ještě použít do motoru, nebo už radši ne? Díky, z.
  13. Prosím o radu pro netechnickou lamu - kde jsou v nádržce ty kontakty? Potřeboval bych je asi taky očistit, ale nevím kde je hledat a jak se k nim dostat díky
  14. z142

    1.4 16V klepe

    Mne menili v zaruce cely motor. Podle technika je lepsi nez se zacit hrabat ve zdvihatkach (drahe) nechat zkontrolovat valce endoskopem v servisu.
  15. z142

    1.4 16V klepe

    Takze problem s klapanim studeneho motoru je zatim vyreseny - byla vylestena prasatka na 2 valcich. Dostal jsem novy motor. Toz uvidime, snad je uz na dlouho pokoj. Az se bude pristi jaro blizit 40.000km s timhle motorem, tak budu spat jak na trni Skodovka i servis se k tomu postavili velmi dobre.
×
×
  • Vytvořit nový...