houmr Vloženo 1. leden 2009 Sdílet Vloženo 1. leden 2009 david3658: jaj chlape neveriaci, na ulici mame cca 2 ks 1,4 MPI, 4ks HTP a nas 1,4 16V. jeden combi HTP ten uplne brutalne ked to chlapik nastartoval to cvrlikalo ako blazon, podla mna hydrostel ale to bolo neskutocne zvuk motora pri tom pomaly zanikal, neviem ako dalej to auto uz ho nema a ma octavku. dalsi HTP co je na ulici tak stosku cvrlika pri nastartovani nie je to moc vyrazne ale normalne okoloiduci to pocuje. p.s.: napis v com trepem ked taketo hlasky tu pustas, pokial nevies uviest v com tak tieto tvoje slova berem ako tvoje beznadejne splechy do tmy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
david3658 Vloženo 4. leden 2009 Sdílet Vloženo 4. leden 2009 to tu nepis ze oproti HTP vyborna akceleracia ta tu zabiju majitelia HTP a zacnu dokazovat ze je to viac menej vyrovnane a prave varianta 1,4 16V 55kW sa neoplatilebo neponuka nic lepsie ako HTP tomu staci bez problemov wink.gif neboj aj HTp klepocu teda cvrlikaju ako blazon ako stara aukrajina ked sa to nastartuje taky zazitok mavam na ulici to je strasne doma cez zavrete okno pocujem piskajuce cvrlikanie. ...a nechci aby som tu lovil vo fore tvoje staršie príspevky...nechce sa mi...., ale často píšeš hlúposti ako som písal predtým. Maj sa. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 4. leden 2009 Sdílet Vloženo 4. leden 2009 david3658: nebudem tu pisat to co uz 1000x ale poslal som ti SZ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
z142 Vloženo 10. leden 2009 Sdílet Vloženo 10. leden 2009 Takze problem s klapanim studeneho motoru je zatim vyreseny - byla vylestena prasatka na 2 valcich. Dostal jsem novy motor. Toz uvidime, snad je uz na dlouho pokoj. Az se bude pristi jaro blizit 40.000km s timhle motorem, tak budu spat jak na trni Skodovka i servis se k tomu postavili velmi dobre. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlastik1 Vloženo 11. leden 2009 Sdílet Vloženo 11. leden 2009 Takze problem s klapanim studeneho motoru je zatim vyreseny - byla vylestena prasatka na 2 valcich. Dostal jsem novy motor. Toz uvidime, snad je uz na dlouho pokoj. Az se bude pristi jaro blizit 40.000km s timhle motorem, tak budu spat jak na trni Skodovka i servis se k tomu postavili velmi dobre. Co u tebe znamená VYLEŠTĚNÁ PRASÁTKA? Ve válcích žádné prasátka nejsou a pokud myslíš teflonovou vrstvu na pístech? Mě měnili také motor na potřetí až ve škodovce, zatím 5 000 km a nevím co bude dál, jestli to bude dobré. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cheno Vloženo 20. Duben 2009 Sdílet Vloženo 20. Duben 2009 menili ste uz niekto hydrostely ? ako vytlacit vzduch zo zdvihatok ? 1.4 16V 74kw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cheno Vloženo 22. Duben 2009 Sdílet Vloženo 22. Duben 2009 nikto kto by pomohol ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
z142 Vloženo 4. Květen 2009 Sdílet Vloženo 4. Květen 2009 nikto kto by pomohol ? Mne menili v zaruce cely motor. Podle technika je lepsi nez se zacit hrabat ve zdvihatkach (drahe) nechat zkontrolovat valce endoskopem v servisu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 5. Květen 2009 Sdílet Vloženo 5. Květen 2009 Taky jsem měl Fabii s tímto motorem a taky klepala, možná si mě někteří ještě pamatují. Klepat začala cca v 50 tkm a klepala až do prodeje cca v 80 tkm. Klepání se nezhoršovalo, bylo po celou dobu stejné. Vždy po delším stání cca minutu po startu, pak to ustoupilo do pozadí, ale nestichlo úplně, takový náznak klepotu tam byl stále , hlavně při doběhu z vyšších otáček na volnoběh. Vyzkoušel jsem měnit olej za hustější 5W-40 za 10W-40, výměna pomohla, že auto přestalo olej téměř žrát, s tím řidším sežrala cca 1,5l mezi výměnami, potom cca 0,5l. Klepání ovšem beze změn. Měnit zdvihátka je nesmysl, ten zvuk jde od pístu. Závada to je, ale pokud je auto po záruce nemá smysl s tím něco dělat, protože se nedoplatíte. Podle mě to ničemu nevadí, jedná se jen o kosmetickou závadu. Mě tato závada, ale neskutečně s...a a pouze mě dohnala k rychlejšímu prodeji auta, než jsem původně chtěl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 6. Květen 2009 Sdílet Vloženo 6. Květen 2009 pava: jasne ze si tam pamätame, nuz aj ten nas trosku klepe ale nijako vyrazne normalne si toho clovek ani nevsimne. ma to najazdene nieco cez 105tkm a medzi vymenami oleja nemusim vobec dolievat, da sa povedat ze to olej nezere skoro vobec alebo velmi malo 1 az 2 dcl. takze riesit to nema vyznam, olej nezere a nejaky trosku iny zvuk ale nie rusivy riesit no to by som musel riesit aj ine zvuky co su vyraznejsie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dr. Zoidberg Vloženo 11. Květen 2009 Sdílet Vloženo 11. Květen 2009 Mi motor klepe po nastartování asi minutu, potom se uklidní, ale je stále slyšet klepání, nicméně mnohem slabší, ale stále slyšitelné i po zahřátí motoru. Taky se lehce pohupují otáčky, nic šíleného. Nevíte někdo, čím to může být. U studeného to dělají nadzvihátka, ale klepání u teplého motoru? Fabia 1,4 16V 74 kW r.v. 2000, najeto 111.000 km. Díky za odpověď Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 11. Květen 2009 Sdílet Vloženo 11. Květen 2009 Žádné nadzdvihátka, dělají to písty, nic jiného. Pročti si celou diskuzi, hodně lidi zdvihátka měnilo a nepomohlo to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dr. Zoidberg Vloženo 12. Květen 2009 Sdílet Vloženo 12. Květen 2009 Písty?! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Volvak Vloženo 12. Květen 2009 Sdílet Vloženo 12. Květen 2009 Jo na 90% písty podle mě výrobní vada Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dr. Zoidberg Vloženo 30. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2009 Začal jsem problém řešit, klepání způsobují hydroštely, po nalití zízračného prostředku do motoru je klid, potřískají si po nastartování a potom je již celkem klid, Vaněk konstatoval, že je to víceméně normální a zkusíme změnit jinou značku a viskozitu oleje. Mám hold hodně citlivý sluch .D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 1. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2009 A co že jsi to tam nalil? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dr. Zoidberg Vloženo 1. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2009 Vaněk86 mi tam nalil nějakou přísadu, bylo to dost husté v modrém plastovém obalu :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 1. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2009 (editace) Takže nějaké "zahuštovadlo" oleje? Nebo jen proplach a pak nový olej? Editováno: 1. Prosinec 2009, autor: NNNTomas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pitrs78 Vloženo 1. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2009 nějakou přísadu v modrém plastovém obalu, to jsi teda dobrý hazardér Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dr. Zoidberg Vloženo 1. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2009 Řešil to tady borec z fora, co se zabyva motory, každopádně to funguje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 1. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2009 Takže to máš pořád v oleji? Kolik to stálo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dr. Zoidberg Vloženo 1. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2009 Mam to v puvodnim oleji, ktery budu pristi rok menit :-), stalo to 250,- Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlastik1 Vloženo 24. leden 2010 Sdílet Vloženo 24. leden 2010 Prosímtě vyfoť ten obal nebo napiš přesně co to je. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
superb10 Vloženo 31. Březen 2010 Sdílet Vloženo 31. Březen 2010 (editace) ahojte chlapi neda mi nereagovat na tuto cast o tom cim to je ze motor 1.4 55a 74kw klepe v prvom rade je to vyrobna vada a klepu piesty a hlavne piest na prvom valci ktory je extremne namahany tak polemika ci su to hydraulicke zdvihatka alebo piesty je jasna chcel by som vas upozornit aby ste tam nedavali ziadne pripravky do olejov iba ak si chcete spravit vecsiu skodu pre tych ktorym to klepe len pri studenom starte a do 30sekund sa hluk strati nerieste ty ostatny ktorym pocut jemne klepkanie je cas na vymenu piestov na znazornenie pridavam foto piestov z motora ktory mal najazdene 29000km novy piest priemer 76.50 a poskodeny na prvom valci 76.33 mm Editováno: 31. Březen 2010, autor: superb10 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Volvak Vloženo 1. Duben 2010 Sdílet Vloženo 1. Duben 2010 (editace) NEVIM PROC ZROVNA 1 PIST TO NECHAPU????PODLE ME JE TAKY POSTATNY JAK OPOTREBOVANA VLOZKA VALCE JESTLI VLOZKA JE MIMO TOLERANCI TAK JE ZBYTECNE NEMIT PISTY. Editováno: 1. Duben 2010, autor: Volvak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.