Přejít na obsah

1.4 16V klepe


xman

Doporučené příspěvky

david3658: jaj chlape neveriaci, na ulici mame cca 2 ks 1,4 MPI, 4ks HTP a nas 1,4 16V. jeden combi HTP ten uplne brutalne ked to chlapik nastartoval to cvrlikalo ako blazon, podla mna hydrostel ale to bolo neskutocne zvuk motora pri tom pomaly zanikal, neviem ako dalej to auto uz ho nema a ma octavku. dalsi HTP co je na ulici tak stosku cvrlika pri nastartovani nie je to moc vyrazne ale normalne okoloiduci to pocuje.

p.s.: napis v com trepem ked taketo hlasky tu pustas, pokial nevies uviest v com tak tieto tvoje slova berem ako tvoje beznadejne splechy do tmy. :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to tu nepis ze oproti HTP vyborna akceleracia ta tu zabiju majitelia HTP a zacnu dokazovat ze je to viac menej vyrovnane a prave varianta 1,4 16V 55kW sa neoplatilebo neponuka nic lepsie ako HTP tomu staci bez problemov wink.gif

neboj aj HTp klepocu teda cvrlikaju ako blazon ako stara aukrajina ked sa to nastartuje taky zazitok mavam na ulici to je strasne doma cez zavrete okno pocujem piskajuce cvrlikanie.

...a nechci aby som tu lovil vo fore tvoje staršie príspevky...nechce sa mi...., ale často píšeš hlúposti ako som písal predtým. Maj sa.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takze problem s klapanim studeneho motoru je zatim vyreseny - byla vylestena prasatka na 2 valcich. Dostal jsem novy motor. Toz uvidime, snad je uz na dlouho pokoj. Az se bude pristi jaro blizit 40.000km s timhle motorem, tak budu spat jak na trni :worthy Skodovka i servis se k tomu postavili velmi dobre.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takze problem s klapanim studeneho motoru je zatim vyreseny - byla vylestena prasatka na 2 valcich. Dostal jsem novy motor. Toz uvidime, snad je uz na dlouho pokoj. Az se bude pristi jaro blizit 40.000km s timhle motorem, tak budu spat jak na trni :worthy Skodovka i servis se k tomu postavili velmi dobre.

Co u tebe znamená VYLEŠTĚNÁ PRASÁTKA?

Ve válcích žádné prasátka nejsou a pokud myslíš teflonovou vrstvu na pístech?

Mě měnili také motor na potřetí až ve škodovce, zatím 5 000 km a nevím co bude dál, jestli to bude dobré.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...
  • o 2 týdny později...

Taky jsem měl Fabii s tímto motorem a taky klepala, možná si mě někteří ještě pamatují. Klepat začala cca v 50 tkm a klepala až do prodeje cca v 80 tkm. Klepání se nezhoršovalo, bylo po celou dobu stejné. Vždy po delším stání cca minutu po startu, pak to ustoupilo do pozadí, ale nestichlo úplně, takový náznak klepotu tam byl stále , hlavně při doběhu z vyšších otáček na volnoběh. Vyzkoušel jsem měnit olej za hustější 5W-40 za 10W-40, výměna pomohla, že auto přestalo olej téměř žrát, s tím řidším sežrala cca 1,5l mezi výměnami, potom cca 0,5l. Klepání ovšem beze změn. Měnit zdvihátka je nesmysl, ten zvuk jde od pístu. Závada to je, ale pokud je auto po záruce nemá smysl s tím něco dělat, protože se nedoplatíte. Podle mě to ničemu nevadí, jedná se jen o kosmetickou závadu. Mě tato závada, ale neskutečně s...a a pouze mě dohnala k rychlejšímu prodeji auta, než jsem původně chtěl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pava: jasne ze si tam pamätame, nuz aj ten nas trosku klepe ale nijako vyrazne normalne si toho clovek ani nevsimne. ma to najazdene nieco cez 105tkm a medzi vymenami oleja nemusim vobec dolievat, da sa povedat ze to olej nezere skoro vobec alebo velmi malo 1 az 2 dcl. takze riesit to nema vyznam, olej nezere a nejaky trosku iny zvuk ale nie rusivy riesit no to by som musel riesit aj ine zvuky co su vyraznejsie :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mi motor klepe po nastartování asi minutu, potom se uklidní, ale je stále slyšet klepání, nicméně mnohem slabší, ale stále slyšitelné i po zahřátí motoru. Taky se lehce pohupují otáčky, nic šíleného. Nevíte někdo, čím to může být. U studeného to dělají nadzvihátka, ale klepání u teplého motoru? Fabia 1,4 16V 74 kW r.v. 2000, najeto 111.000 km. Díky za odpověď

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...

Začal jsem problém řešit, klepání způsobují hydroštely, po nalití zízračného prostředku do motoru je klid, potřískají si po nastartování a potom je již celkem klid, Vaněk konstatoval, že je to víceméně normální a zkusíme změnit jinou značku a viskozitu oleje. Mám hold hodně citlivý sluch .D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 2 měsíce později...

ahojte chlapi neda mi nereagovat na tuto cast o tom cim to je ze motor 1.4 55a 74kw klepe

v prvom rade je to vyrobna vada a klepu piesty a hlavne piest na prvom valci ktory je extremne namahany

tak polemika ci su to hydraulicke zdvihatka alebo piesty je jasna

chcel by som vas upozornit aby ste tam nedavali ziadne pripravky do olejov iba ak si chcete spravit vecsiu skodu

pre tych ktorym to klepe len pri studenom starte a do 30sekund sa hluk strati nerieste

ty ostatny ktorym pocut jemne klepkanie je cas na vymenu piestov

na znazornenie pridavam foto piestov z motora ktory mal najazdene 29000km

novy piest priemer 76.50 a poskodeny na prvom valci 76.33 mm

Editováno: , autor: superb10
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...