Přejít na obsah

1.4 16V klepe


xman

Doporučené příspěvky

Pravda je to, že mít ten chudák motor ruce, ten "mechanik" už by asi nežil ... "Pětka" se dává právě proto, že snáz za studena zateče tam, kam "desítka" vleze až po měřitelně delší době. Tohle teda soudruh mechoš moc neukočíroval ... Nejhorší je, že takovejch jako on je víc a jsou to skoro výhradně "starý páky", dělající v osvědčenejch starejch podnicích, takže jim to "kvůli zjevný zkušenosti" spousta lidí věří.

Jo, kdysi dávno, když se ještě jezdilo se škodifkama nebo žigulama na M5A Mogul nebo na M6A Mogul, tak nalití "polosyntetiky" nebo dokonce "plný syntetiky" (běžně při výrobě aditivovaný detergentama = AD v označení) při výměně MOHLO způsobit, že se uvolnily starý karbonový usazeniny (který ten předchozí olej neuvolnil) a ucpaly mazací kanálky = motor se zadřel, jenže takový oleje, který to předchozí zakarbonování nevyčistily, tak ty už se přes 20 let běžně nepoužívají - oleje se lejou už při montáži motoru s aditivací, kterým následná náhrada "polosyntetikou" nebo "plnou syntetikou" (sice chybný označení, ale rozšířený a pochopitelný - jinak na těch olejích není o nic víc něčeho syntetickýho, než v těch "vobyčejnejch") nevadí ...

Takže nech si súdruh mechoš plká čo chce, ale olejem to nebude...

 

Bohužel ale měl pravdu v tom, že jak jednou motor začne klepat, tak bez dost radikální opravy klepat nepřestane.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja to vidím, na ohoblované piesty, cena opravy víde možno toľko isto ako druhý motor ale pri druhom motory tiež nevieš aký je či sú neni piesty rovnako naprd. 

 

A cena piestov už nieje tak vysoká ako som si myslel, skôr cena práce bude vysoká. http://autopartsmarket.sk/?action=catalog_assemblage_view&data[id_make]=11&data[id_model]=4383&data[id_brand]=&data[id_model_detail]=13362&data[id_part]=10630

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono ten zvuk nieje az taky silny... telefon to nahral dost drsne... ale je tam pocut to dolezite ... no a tie piesty cca 200e + práca. pozeral som motory a okolo 500e sa da zohnat ...len otazka je v akom stave... napisat ze  ma 120 000km  je odskusany ale neda sa vyskusat kedze je uz vonku to je tiez buď alebo ... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hubo - a ono na Slovači ide zameniť jeden kód motora za druhý? V Dojčsku to ide, lenže tam majú úrady takú reputáciu, že tam si na Bundes Prüf-Amt žiaden výrobca nedovolí vyskakovať a zakazovať legalizáciu prestavby kchárov z jedného motora na celkom iný, aj jednotkovú fáfiju z 1,4MPi na 1,8turbo prebúchať povolili a na číslá postavili a mladobolkovská škodifka musela aj tak držať pysk - ale že by sa dalo toto jednoducho spraviť alebo v Kocúrkovskej, alebo v Cocotofikovskej republike...? Štikni ma - ja asi snívam ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Len mám pocit, že tieto staršie 1,4ky 74kw a 55kw mali inak riešené zapalovanie, BXW motory už majú zapalovacie cievky nasunuté na sviečkach a tie staršie majú káble z rozdelovača či sa mýlim ??

Spodok motora si myslím, že dá použiť vrtanie majú rovnaké 76,5mm. 

 

Mne na STK kontrolovali štítok čo je na rozvodoch či je tam kód BXW.

 

 

Ekkar: na nete som našiel prestavanú Fabiu 2 po FL z motorom z VW Golf R (270k), za ľudovú cenu tuším 12t€

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Este dotaz ak by boli piesty v čudu zrala by mi predsa olej, či sa mýlim?? ale mne olej nežere vobec respektíve nežere vo velkom mnozstve.. ak by som dal dole olej. vanu a dostal sa ku kluke dalo by sa zistit ci su ložiska OK??? Daju sa vôbec vymenit ?? a cievky mam takéto: http://www.skoda-dily.cz/data/items/96/5329cea5d6061.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...

Takže dal som si zmerať tlak vo valcoch, kazdy valec 12bar. môžu byt v čudu piesty?? Ja si myslim že su to hydroštely. kazdy mechanik povie nieco ine. Vadna kluka, vadne piesty, zly olej, hydrostely. Počuval som motor servisným fonendoskopom a jednoznacne si myslim ze su to hydrostely pripadne nieco v hlave odtial vychadza ten zvuk. skuste mi este poradit co ine by to mohlo byt 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 3 týdny později...

Hydrostel keď stlačíš ma byť tvrdý a nie pružný ak je pružný tak je zlý. Ja som objednal original zo skodadiely.sk a 6ks z 16ks boli zlé, tak som ich poslal na reklamačku a vrátili peniaze, následne mi mechanik objednal INA a tie sú všetky OK.

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...