Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 5. Červen 2016 Vloženo 5. Červen 2016 Pravda je to, že mít ten chudák motor ruce, ten "mechanik" už by asi nežil ... "Pětka" se dává právě proto, že snáz za studena zateče tam, kam "desítka" vleze až po měřitelně delší době. Tohle teda soudruh mechoš moc neukočíroval ... Nejhorší je, že takovejch jako on je víc a jsou to skoro výhradně "starý páky", dělající v osvědčenejch starejch podnicích, takže jim to "kvůli zjevný zkušenosti" spousta lidí věří. Jo, kdysi dávno, když se ještě jezdilo se škodifkama nebo žigulama na M5A Mogul nebo na M6A Mogul, tak nalití "polosyntetiky" nebo dokonce "plný syntetiky" (běžně při výrobě aditivovaný detergentama = AD v označení) při výměně MOHLO způsobit, že se uvolnily starý karbonový usazeniny (který ten předchozí olej neuvolnil) a ucpaly mazací kanálky = motor se zadřel, jenže takový oleje, který to předchozí zakarbonování nevyčistily, tak ty už se přes 20 let běžně nepoužívají - oleje se lejou už při montáži motoru s aditivací, kterým následná náhrada "polosyntetikou" nebo "plnou syntetikou" (sice chybný označení, ale rozšířený a pochopitelný - jinak na těch olejích není o nic víc něčeho syntetickýho, než v těch "vobyčejnejch") nevadí ... Takže nech si súdruh mechoš plká čo chce, ale olejem to nebude... Bohužel ale měl pravdu v tom, že jak jednou motor začne klepat, tak bez dost radikální opravy klepat nepřestane. Citovat
PaliAli Vloženo 5. Červen 2016 Vloženo 5. Červen 2016 nahral som zvuk toho klepania, asi sa s toho nebude dat nic zistit ale aspon nieco... zacnem zhanat druhy motor do tohto sa asi neoplati investovat................ Citovat
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 5. Červen 2016 Vloženo 5. Červen 2016 Ty ho máš snad skočenej vo zub na rozvodu, nebo máš něco s ventilovejma vůlema - takhle dýzlově nechrochtá ani můj Drobek po ledovým startu s naplno puštěnou klimou ... Citovat
marfan Vloženo 6. Červen 2016 Vloženo 6. Červen 2016 Ja to vidím, na ohoblované piesty, cena opravy víde možno toľko isto ako druhý motor ale pri druhom motory tiež nevieš aký je či sú neni piesty rovnako naprd. A cena piestov už nieje tak vysoká ako som si myslel, skôr cena práce bude vysoká. http://autopartsmarket.sk/?action=catalog_assemblage_view&data[id_make]=11&data[id_model]=4383&data[id_brand]=&data[id_model_detail]=13362&data[id_part]=10630 Citovat
suri. Vloženo 6. Červen 2016 Vloženo 6. Červen 2016 marfan - cena piestov je v pohode , len nesmieš objaviť zodratý blok 1 Citovat
PaliAli Vloženo 6. Červen 2016 Vloženo 6. Červen 2016 Ono ten zvuk nieje az taky silny... telefon to nahral dost drsne... ale je tam pocut to dolezite ... no a tie piesty cca 200e + práca. pozeral som motory a okolo 500e sa da zohnat ...len otazka je v akom stave... napisat ze ma 120 000km je odskusany ale neda sa vyskusat kedze je uz vonku to je tiez buď alebo ... Citovat
hubo44 Vloženo 6. Červen 2016 Vloženo 6. Červen 2016 Mam BXW ešte v aute da sa vyskušať popočuvať potom vymontovať. Citovat
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 7. Červen 2016 Vloženo 7. Červen 2016 Hubo - a ono na Slovači ide zameniť jeden kód motora za druhý? V Dojčsku to ide, lenže tam majú úrady takú reputáciu, že tam si na Bundes Prüf-Amt žiaden výrobca nedovolí vyskakovať a zakazovať legalizáciu prestavby kchárov z jedného motora na celkom iný, aj jednotkovú fáfiju z 1,4MPi na 1,8turbo prebúchať povolili a na číslá postavili a mladobolkovská škodifka musela aj tak držať pysk - ale že by sa dalo toto jednoducho spraviť alebo v Kocúrkovskej, alebo v Cocotofikovskej republike...? Štikni ma - ja asi snívam ... Citovat
hubo44 Vloženo 7. Červen 2016 Vloženo 7. Červen 2016 No malo by sa to dodržať aby sedel kod ale nezaujima to nikoho. Na STK to nekontroluju a ani policajti na obhliadke to nekontroluju. V roomstru mam teraz AZQ a v FII BME. Citovat
marfan Vloženo 7. Červen 2016 Vloženo 7. Červen 2016 Len mám pocit, že tieto staršie 1,4ky 74kw a 55kw mali inak riešené zapalovanie, BXW motory už majú zapalovacie cievky nasunuté na sviečkach a tie staršie majú káble z rozdelovača či sa mýlim ?? Spodok motora si myslím, že dá použiť vrtanie majú rovnaké 76,5mm. Mne na STK kontrolovali štítok čo je na rozvodoch či je tam kód BXW. Ekkar: na nete som našiel prestavanú Fabiu 2 po FL z motorom z VW Golf R (270k), za ľudovú cenu tuším 12t€ Citovat
PaliAli Vloženo 7. Červen 2016 Vloženo 7. Červen 2016 Este dotaz ak by boli piesty v čudu zrala by mi predsa olej, či sa mýlim?? ale mne olej nežere vobec respektíve nežere vo velkom mnozstve.. ak by som dal dole olej. vanu a dostal sa ku kluke dalo by sa zistit ci su ložiska OK??? Daju sa vôbec vymenit ?? a cievky mam takéto: http://www.skoda-dily.cz/data/items/96/5329cea5d6061.jpg Citovat
marfan Vloženo 7. Červen 2016 Vloženo 7. Červen 2016 Pozri sem http://forum.skodahome.cz/topic/124882-klep%C3%A1n%C3%AD-v-motoru-p%C5%99i-p%C5%99id%C3%A1n%C3%AD-plynu-14-16-v-63-kw-fii/page-2 Piesty úplne naprd a olej mu to nebralo, ale zvuk horšie ako diesel. Citovat
PaliAli Vloženo 26. Prosinec 2016 Vloženo 26. Prosinec 2016 Takže dal som si zmerať tlak vo valcoch, kazdy valec 12bar. môžu byt v čudu piesty?? Ja si myslim že su to hydroštely. kazdy mechanik povie nieco ine. Vadna kluka, vadne piesty, zly olej, hydrostely. Počuval som motor servisným fonendoskopom a jednoznacne si myslim ze su to hydrostely pripadne nieco v hlave odtial vychadza ten zvuk. skuste mi este poradit co ine by to mohlo byt Citovat
Mirek 835 Vloženo 26. Prosinec 2016 Vloženo 26. Prosinec 2016 Ahoj,podle stejného tlaku v každém válci jak píšeš,bych se přikláněl k hydroštelům. Bohužel tento typ motoru po pár najetých tisících km snad každému klepe. Hlavně za studena. Já už jej pár let vlastním a zvykl jsem si na to. A taky mi nežere olej. A to mám ještě AUB. Citovat
PaliAli Vloženo 26. Prosinec 2016 Vloženo 26. Prosinec 2016 a zabudol som dodat ze motor ma slaby vykon.. cakal som ze 74kw bude zivsi ale toto je leňoch, mozem to porovnat s 1,3 mpi 50kw feliciou vykon takmer rovnaky ... možu s tym suvisiet hydroštely ? Citovat
Malta Vloženo 26. Prosinec 2016 Vloženo 26. Prosinec 2016 Felda táhne pěkně od spodu, kdežto 74kW verze se musí točit, aby jsi ten výkon z něj dostal Citovat
Voice Vloženo 26. Prosinec 2016 Vloženo 26. Prosinec 2016 Ano u motoru 1,4 16v jakékoliv specifikace se výkon hledá velmi špatně. Jak píšeš zlatá Felicia 50kw. Citovat
stanmar Vloženo 26. Prosinec 2016 Vloženo 26. Prosinec 2016 Kdo hledá tak najde. Vím o čem mluvím - měl jsem obě výkonové verze. Jinak ta 74 kW jela pěkně i plně naložená - to už felda tak vesele nejede. Citovat
Voice Vloženo 26. Prosinec 2016 Vloženo 26. Prosinec 2016 Nehledě na to, že nerad jezdím v benzínovém dieselu Citovat
Mirek 835 Vloženo 26. Prosinec 2016 Vloženo 26. Prosinec 2016 Tak pokud se někomu nelíbí 1.4-16V-74Kw tak jediná rada je prodat! Je třeba si uvědomit,že každá motorizace nech benzínová,nebo naftová má své problémy a ne malé! Citovat
PaliAli Vloženo 29. leden 2017 Vloženo 29. leden 2017 Tkze dnes som menil hydrostely a klepe to 3x viac ako predtym ... a este mam dotaz ked hydrostel stlacim ma byt pružný ??niektore ked stlacim tak krasne pruzi ale niektore nepruzia vobec su tvrde... tak neviem, poradte pls Citovat
marfan Vloženo 18. Únor 2017 Vloženo 18. Únor 2017 Hydrostel keď stlačíš ma byť tvrdý a nie pružný ak je pružný tak je zlý. Ja som objednal original zo skodadiely.sk a 6ks z 16ks boli zlé, tak som ich poslal na reklamačku a vrátili peniaze, následne mi mechanik objednal INA a tie sú všetky OK. Citovat
PaliAli Vloženo 20. Únor 2017 Vloženo 20. Únor 2017 No najnovšie mi mechanik vravel ze to klepe piestny čap ...tak ja uz neviem Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.