Přejít na obsah

Klepání v motoru při přidání plynu_1.4 16 V 63 kw FII


ronnie71

Doporučené příspěvky

Mohol by si po oprave dať sem aké piesty, krúžky ti tam dali a koľko to cca stálo, pretože tieto problémy tu začnú byť častejšie, ja mám 224tkm a zatiaľ je to v norme to klepanie. Prípadne nejaké foto.

 

PS: do motora nikto nevidí pokiaľ ho neotvoríš, takže je to šťastie ak narazíš na dobrý motor a nešťastie ak na zlý. 

Editováno: , autor: marfan
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím všechny,

auto máme právě u známého v dílně. Po kompletní demontáži motoru vyšlo najevo, že všechny 4 písty jsou na odpis - mají velké vůle, sedřené teflonové vrstvy, zapečené kroužky... Dále teče vodní pumpa a celý motor je výrazně zakarbonovaný. Válce jsou po proměření v pořádku. Vzhledem k opotřebení dalších dílů budou komplet nové rozvody, olejové čerpadlo, těsnění a gufera, hlava na přebrus, zdvihátka, olej, filtry a výše uvedené písty.

 

Snad jsem na nic nezapomněl.. Dávejte si pozor co kupujete, já měl s sebou mechanika a stejně to bylo k ničemu.

 

to je hustý.. dostávalo nějaký odborný pravidelný servis se značkovýma dílama :) - třeba je tam ta pumpa původní, voda vytekla, řidič si toho nevšímal a jezdil si dál a motor to komplet zničilo. Známí má tenhle motor s 360 000 a zatím podléhal běžné údržbě a nemusel absolvovat žádnou generálku. 

Editováno: , autor: FikoCZ
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podľa všetkého je to kus od kusu, motor ktorý ma nalietané na dialniciach bude lepšie na tom ako motor, ktorý bude rovnaký počet km používať v meste ako nejaký rozvoz. Podľa všetkého sú naprd piesty keďže blok to vydržal toto klepanie bez nejakých viditeľných problémov. 

 

PS: poznám Roomster, ktorý ma nalietané cez 400tkm a zatiaľ ide, bližšie info o servise neviem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím všechny, auto máme konečně doma. Koho by zajímala cena a seznam měněných dílů můžu mu napsat do soukromé zprávy. Po opravě je motor jak nový, zdvihátka zřetelně cvakají cca 2 vteřiny než utichnou a po dalších cca 20-30 vteřinách se motor hezky zklidní a klesnou mu otáčky. pro ukázku přikládám nafocený píst (všechny jsou na tom stejně, vůle byla kolem 0,1mm). Tak jak vypadají písty vypadal celý motor...

20160602_190822.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobrý den.

 

Vážený uživateli pepan11

 

Mám fabii 1 combi r.v.2005  1,4 16V 55kw typ motoru BKY najeto 110000 km .

 

přečetl jsem celé tohle vlákno a došel jsem k závěru, že mi motor klepe úplně stejně jako Vám. :-(

Studený start - rachot, po zahřátí na 90° a ujetí pár km se to výrazně ztiší, ale klepe to stále s přidávajícím plynem. Čím více plynu

tím rychlejší klepot. Ptal jsem se na to i v autoservisu a tam mi řekli, že to může být píst, který se viklá ve válci . Prý je ale nerentabilní to řešit, že s autem můžu dál klidně jezdit a nebát se toho.

Když jsem jim řekl, že mi ten klepot vadí tak mi řekli, že by oprava začínala na 30 000 kč

 Můžete mi prosím poslat do soukromé zprávy, na kolik přibližně oprava tohoto problému vyšla?

Zároveň prosím všechny zkušené fandy aut o radu. Co může nastat, když tento problém řešit nebudu?

Opravdu se s tím dají najezdit další tisíce km?

 

Všem předem děkuji za rady.

Editováno: , autor: angelo03
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zdravím

 

Náš motor cca 21000Km, auto ešte v záruke.... A jedného krásneho dňa nešlo naštartovať. Zavolal som asistenčnú službu, chlapík poklepal po klapke auto chytlo. Cez diagnostiku niečo zresetoval. Auto moc nepoznám lebo sním chodí manželka. Tak som sa rozhodol že ho zoberiem do práce. Naštartujem a hneď sa mi nezdal zvuk. Posúdte sami:

https://drive.google.com/file/d/0BwCvMFGVOzJmZUNra1loclNDeWs/view?usp=sharing

čo vy na to? Auto je zatiaľ v servise a čakám, údajne idú kontrolovať rozvody ale od rozvodov mi to nepríde....

 

ďakujem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zdravím

 

auto už je cca týždeň doma zo servisu. Zvuk motora sa zlepšil, podľa mňa je to v poriadku. Podľa vyjadrenia technika vyčistili klapku a aktualizovali softvér - predpokladám že tam nahrali tú verziu ktorá sa rieši v téme zlých štartov v lete.

 

Nahral som zvuk motora ale cez mobil to nie je úplne optimálne, oba prípady je za studena

https://drive.google.com/file/d/0BwCvMFGVOzJmNFNGX0k1R0E5dVk/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/0BwCvMFGVOzJmR3FFczVZVHhNRDg/view?usp=sharing

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Olej nemenili, aspoň o tom neviem. Za to by už asi peniaze pýtali. Ako hovorím aktualizácia softvéru + vyčistenie klapky - to mi povedal asistent ktorý danú reklamáciu so mnou riešil. Za vyčistenie klapky sa snažili peniaze pýtať ale som nesúhlasil trval som na oprave v rámci záruky a servis to akceptoval. Podľa môjho názoru, ale možno sa mýlim som mal zlé časovanie a aktualizácia softvéru toto spravila. totiž mne sa aj predtým zdalo že niekedy ten motor proste kovovo klepe a niekedy si úplne pekne pradie. S autom som však nejazdil denne a manželke to nevadilo, alebo si to nevšimla. Zvuk motora si nahrám ešte raz - skúsim  video kamerou aby som mal pre servis s čím porovnať v prípade opakovania závady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 10 měsíců později...

Ahojte chalani!!!

 

Mam F 2 r.v. 6/2014 motor 1.4 16V CGGB 63kw, najazdenych necelych 125 000 plus LPG od uplnej novoty auta.

Po precitani tychto vsetkych komentarov a prispevkov som skoro spadol zo stolicky, kedze som zistil, ze ten ´´onen´´ zvuk moze pochadzat zo zodratych piestov. Na 99% mam ten isty problem co vy. Ked je motor studeny, pocujem pravidelne klepanie v motore pri miernej zatazi, akonahle plyn pustim, klepanie prestane. Ak sa motor zohreje cca po 30 km, klepanie stichne, ale je tam.

Obehal som uz zopar servisov, jedny tvrdia ze su to hydrostely, druhy tvrdia, ze gufera na ventiloch, v tretom servise mi povedali ze lozisko na vacke....

Moja otazka znie.. ked by sa dali nove piesty s kruzkami pomoze to? Do akej miery nesmu byt ´´ohoblovane´´ vnutra valcom aby sa to zachranilo? Neklepe mi to este totalne, ale pomalym tempom sa to zhorsuje, preto to chcem riesit este v zarodku. Musim podotknut ze olej som menil pravidelne od nova po 10 000km aj s filtrom, je tam 5w-40, teraz je tam na skusku 0w-40. Vzduchove filtre menene po 30 000km. 

 

popripade poznate nejaky dobry servis v bratislave a okoli kde sa specializuju na taketo opravy? 

Za odpovede srdecne dakujem.

 

 

Nová nahrávka 3.m4a

Nová nahrávka 4.m4a

Nová nahrávka 5.m4a

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...