Přejít na obsah

Filter pevnych castic


vavrorr

Doporučené příspěvky

  • o 7 měsíců později...
V 25. 9. 2015 na 20:43, Kraso napsal:

Zdravim, uz se nejaky ten mesic vozim v cerne krasce co ma pod kapotou 2.0TDI 140kW a stale me neprestava prekvapovat, jak dlouho se v nekterych pripadech chladi motoru po dojezdu do cile. Behem tropickeho leta jsem to chapal, ale treba dnes jsem dojel z prace domu (15 minut po okruhu, venkovni teplota 16°C) a chlazeni hucelo jeste dobre 3 minuty po vypnuti motoru. Cekal bych max pul minuty.

 

Navic byla citit spojka, asi to nesmim tolik prehanet s akceleraci, kdyz cekam na semaforech prvni v rade a vedle me se postavi BMW nebo Audi... ale kdyz tech 200 koni pod kapotou neni uplne nejmin, tak se chce clovek predvest :)

já to mám to samé

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

u me se deje vypalovani cca co 500-600km s tim efektem vetraku at je venku treba -20, pozna se to opravdu podle otacek kolem 1000 misto 750/800

a opravdu nepomuze ani jizda 200,-kmh 2 hodiny po dalnici, proste den pote  po meste a uz  jede vypalovani

 

na octavii iii jsem pri prvni regeneraci po prevzeti auta vjel do hluboke kaluze a voda se asi dostala na vyfuk, protoze vypadalo ze auto zacalo horet

 

clovek si zvykne

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 10 měsíců později...

Ano jinak bude asi víc důvodů,kdy start stop nebude funkční. Napadá mě nezahřatý motor(tak nějak možná naivně doufám,že to motor nevypne například v zimě po chvíli jízdy na křižovatce), vyšší el odběr v té chvíli,nebo i vyloženě slabej akumulátor.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nedalo mi to a dnes cestou z OV jsem nalogoval pravděpodobně část aktivní regenerace DPF.  První šipkou v prvním grafu je znázorněn její počátek, druhou šipkou pak konec. Teplota výfukových plynů v tomto údobí stoupla až o 200°C a to vše při stálé rychlosti cca 110 km/h. Podstatné je, že v okamžiku zahájení regenerace se skutečně na displeji objevil nápis "Nutný běh motoru", při ukončení tento nápis zmizel a postupně se i teplota snížila na původní hodnotu.

Na druhém grafu je pak konec údobí regenerace při volnoběžných otáčkách. Při ukončení (označeno šipkou) se sníží otáčky a rovněž i teplota výfukových plynů.  V tomto okamžiku zmizel i nápis "Nutný běh motoru".  

Dá se tedy  předpokládat, že ten nápis "Nutný běh motoru" skutečně může indikovat mj. regeneraci DPF.

Třetí obrázek je analogický tomu prvnímu, navíc je z něho vidět, že v údobí aktivní regenerace jsou žaluzie před chladičem plně otevřeny (Activation radiator shutter result)  a taky to, že v průběhu regenerace se filtr vypaluje a klesá hodnota "soot mass measured". Celý proces regenerace byl ukončen za cca 16 minut.

image.thumb.png.46a56f4c9b911de6ae9e4a94242d2c5c.pngimage.thumb.png.2133dc92005b6c14515f342dd723d42e.pngimage.thumb.png.1c53ff75bb1867939ae4aa68260c0d50.png

Editováno: , autor: KarelM
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já když si všimnu,že regenerace probíhá a zastavím třeba po 8km jízdy s ní a nechám běžet auto na volnoběh nějakou dobu,tak postřehnu takový výkyv ve zvuku motoru i výkyv otáček,někdy spadnou hned samy dolů,nebo jen prošlapnu plyn a spadnou s mou pomocí ;), a to už je asi hotovo,protože už jen dobíhá větrák a start stop pokud je zapnutý motor vypne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Pokud je toho po městě hodně tak asi ano. Mi se dneska po 350 Km jízdě taky rozjela nebo už probíhala regenerace. Bohužel jsem neměl čas ani prostor a musel jsem motor vypnout. Po 2 hodinách jsem se vracel a jakmile se motor ohřál, tak regenerace doběhla.

Odesláno z mého SM-N960F pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky se mi to zdálo divné, tak jsem si pořídil aplikaci na sledování DPF a jsem akorát nasranej jak rychle se to plní.

Mám u firemního časté starty a po městě, takže nyní při ochlazení se mi docela zvedla spotřeba a klesá mi teplota motoru.

Za těchto podmínek používání to vypadá, že to okolo 200 km klidně muže byt...mam dovolenou, tak stojím, takže to nemám zcela vysledované ještě,

ale vše co jsem už viděl tomu nasvědčuje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No je asi potřeba dodat, že je to VW Caddy 2.0 TDI a tu aplikaci mám tři dny...

Je ale pravda, že to poznám a nechávám doběhnout až na ojedinělé okamžiky kdy třeba spěchám na schůzky.

Já spíš myslím, že rozdíl bude v tom, že on ráno nastartuje auto a zaleze do baráku než se mu ohřeje, to já nedělám.

Zase na druhou stranu, na autě před... co jsme oba prodali novým majitelům, tak na mém odešel EGR ve 180 tis a na jeho stále ve 250 jezdí původní.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Jen pro zajímavost, má někdo představu co se změnilo aférou dieselgate v software Superbu stran filtru pevných částic?

Já bych typnul, že provedli něco s tou regenerací. Což může mít vliv na životnost filtru:-( . Mě se spouští regenerace každych tak 200-250km a moc se mi to nepozdává.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

A kdyz uz se ten filtr zanese a nejde zregenerovat na kolik tak vyjde novy u SIII 110KW? Menili jste ho uz nekdo? S vymenou to je asi invidualni ze vse se odviji podle stylu jizdy ale pri kolikati km cca? Diky 

Editováno: , autor: Tominko
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Michaltvr mne se po servise 60000km zacal pdf regenerovat kazdych asi 350  az 400km.Pred servisom to bolo az kazdych 800km a tiez sa mi to moc nepaci.Pritom podla pocitaca som mal len 5 percent zaneseny pdf.Museli asi robit aj upravu softweru lebo aj radenie dsg sa mi zda trochu ine trojku rychlost drzi dost do vysokých otačok co pred tym nerobilo. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...