janmatejicek Vloženo 16. Únor 2017 Sdílet Vloženo 16. Únor 2017 @Prochaine @tomasek Celou cestu po dálnici probíhala pasivní regenerace. Když se pak hned spustí kilometrová, což se mi teda ještě nestalo, tak je úplně fuk, že nedoběhne, protože není co vypalovat. Kde je problém? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
neon Vloženo 17. Září 2017 Sdílet Vloženo 17. Září 2017 V 25. 9. 2015 na 20:43, Kraso napsal: Zdravim, uz se nejaky ten mesic vozim v cerne krasce co ma pod kapotou 2.0TDI 140kW a stale me neprestava prekvapovat, jak dlouho se v nekterych pripadech chladi motoru po dojezdu do cile. Behem tropickeho leta jsem to chapal, ale treba dnes jsem dojel z prace domu (15 minut po okruhu, venkovni teplota 16°C) a chlazeni hucelo jeste dobre 3 minuty po vypnuti motoru. Cekal bych max pul minuty. Navic byla citit spojka, asi to nesmim tolik prehanet s akceleraci, kdyz cekam na semaforech prvni v rade a vedle me se postavi BMW nebo Audi... ale kdyz tech 200 koni pod kapotou neni uplne nejmin, tak se chce clovek predvest já to mám to samé Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
whokerz Vloženo 4. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2017 u me se deje vypalovani cca co 500-600km s tim efektem vetraku at je venku treba -20, pozna se to opravdu podle otacek kolem 1000 misto 750/800 a opravdu nepomuze ani jizda 200,-kmh 2 hodiny po dalnici, proste den pote po meste a uz jede vypalovani na octavii iii jsem pri prvni regeneraci po prevzeti auta vjel do hluboke kaluze a voda se asi dostala na vyfuk, protoze vypadalo ze auto zacalo horet clovek si zvykne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin_TDi Vloženo 21. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2018 (editace) Pozoruju regeneraci cca po 800km. Zatím pokaždé se spustí právě když přijedu domů. Takže si pak dám ještě pár Km do druhé vesnice a zpět..... Odesláno z mého LG-H815 pomocí Tapatalk Editováno: 22. Říjen 2018, autor: Martin_TDi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Samiec Vloženo 24. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2018 Zdarec. Regeneraci poznám i tak, že mi na Colombusu píše v zobrazení start/stop systému "je nutný běh motoru" a SS je blokovaný. Samozřejmě otáčky na volnoběh 1000 a ventilátor hučí i když není teplo. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarelM Vloženo 25. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2018 Kde máš tu položku start/stop? V nějakém menu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PetrKV Vloženo 25. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2018 když vidím zvýšené otáčky,zkusím aktivovat start stop,(standardně hned vypínám) a vidím,že je aktivní,ale nefunkční,podle ikony na maxi dotu. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarelM Vloženo 25. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2018 "Nefunkčnost start-stop" nemusí nutně znamenat, že probíhá regenerace. V souvislosti se zvýšenými otáčkami "na volnoběh" se to dá ale předpokládat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PetrKV Vloženo 25. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2018 Ano jinak bude asi víc důvodů,kdy start stop nebude funkční. Napadá mě nezahřatý motor(tak nějak možná naivně doufám,že to motor nevypne například v zimě po chvíli jízdy na křižovatce), vyšší el odběr v té chvíli,nebo i vyloženě slabej akumulátor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maaarty92 Vloženo 25. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2018 Podle mě stačí nemít bezp. pás a startstop motor také nevypne. Alespoň tak jsem to měl u fabky, u supa jsem ale nezkoušel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarelM Vloženo 25. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2018 (editace) Nedalo mi to a dnes cestou z OV jsem nalogoval pravděpodobně část aktivní regenerace DPF. První šipkou v prvním grafu je znázorněn její počátek, druhou šipkou pak konec. Teplota výfukových plynů v tomto údobí stoupla až o 200°C a to vše při stálé rychlosti cca 110 km/h. Podstatné je, že v okamžiku zahájení regenerace se skutečně na displeji objevil nápis "Nutný běh motoru", při ukončení tento nápis zmizel a postupně se i teplota snížila na původní hodnotu. Na druhém grafu je pak konec údobí regenerace při volnoběžných otáčkách. Při ukončení (označeno šipkou) se sníží otáčky a rovněž i teplota výfukových plynů. V tomto okamžiku zmizel i nápis "Nutný běh motoru". Dá se tedy předpokládat, že ten nápis "Nutný běh motoru" skutečně může indikovat mj. regeneraci DPF. Třetí obrázek je analogický tomu prvnímu, navíc je z něho vidět, že v údobí aktivní regenerace jsou žaluzie před chladičem plně otevřeny (Activation radiator shutter result) a taky to, že v průběhu regenerace se filtr vypaluje a klesá hodnota "soot mass measured". Celý proces regenerace byl ukončen za cca 16 minut. Editováno: 2. Listopad 2018, autor: KarelM 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PetrKV Vloženo 25. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2018 Já když si všimnu,že regenerace probíhá a zastavím třeba po 8km jízdy s ní a nechám běžet auto na volnoběh nějakou dobu,tak postřehnu takový výkyv ve zvuku motoru i výkyv otáček,někdy spadnou hned samy dolů,nebo jen prošlapnu plyn a spadnou s mou pomocí ;), a to už je asi hotovo,protože už jen dobíhá větrák a start stop pokud je zapnutý motor vypne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wlady1980 Vloženo 28. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2018 Ahojte, je to v poriadku, ze ked sa teraz s autom motam iba na kratke trasy po meste, sa aktivna regeneracia opakuje uz kazdych cca 200km? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin_TDi Vloženo 28. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2018 Pokud je toho po městě hodně tak asi ano. Mi se dneska po 350 Km jízdě taky rozjela nebo už probíhala regenerace. Bohužel jsem neměl čas ani prostor a musel jsem motor vypnout. Po 2 hodinách jsem se vracel a jakmile se motor ohřál, tak regenerace doběhla. Odesláno z mého SM-N960F pomocí Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Čečulák Vloženo 28. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2018 Taky se mi to zdálo divné, tak jsem si pořídil aplikaci na sledování DPF a jsem akorát nasranej jak rychle se to plní. Mám u firemního časté starty a po městě, takže nyní při ochlazení se mi docela zvedla spotřeba a klesá mi teplota motoru. Za těchto podmínek používání to vypadá, že to okolo 200 km klidně muže byt...mam dovolenou, tak stojím, takže to nemám zcela vysledované ještě, ale vše co jsem už viděl tomu nasvědčuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin_TDi Vloženo 28. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2018 Jakou aplikaci používáš?Odesláno z mého SM-N960F pomocí Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Čečulák Vloženo 28. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2018 VAG DPF...čerpal jsem zde na fóru informace. Je na tom všechno vidět, jsem docela dřevo, ale zprovoznil jsem to kupodivu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wlady1980 Vloženo 28. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2018 To istou aplikaciou to sledujem aj ja a pokial auto nejde na dialnicu a chodi iba po meste, interval sa znizi na tych cca 200km. Vlastne podla aplikacie posledne tri renegeracie boli presne po 220km.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Čečulák Vloženo 28. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2018 Na druhou stranu takto jsem najel 125 tisíc km a zaplněnost DPF mám 36 procent. Kamarád s naprosto shodným autem jezdící více dálky za stejnou dobu 180 tis. tak má 61 procent. Vychází mi to líp. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wlady1980 Vloženo 28. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2018 @Čečulák Tak to je zaujimave, cakal by som to presne opacne..... Nie je mozne, ze s VAG DPF sa snazis aby co najviac regeneracii bolo dokoncenych? Predpokladam, ze DPFko najviac trpi s nedokoncenymi regeneraciami.... A dialnice nie su zarukov za DPF sa vypali prave na nich...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Čečulák Vloženo 28. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2018 No je asi potřeba dodat, že je to VW Caddy 2.0 TDI a tu aplikaci mám tři dny... Je ale pravda, že to poznám a nechávám doběhnout až na ojedinělé okamžiky kdy třeba spěchám na schůzky. Já spíš myslím, že rozdíl bude v tom, že on ráno nastartuje auto a zaleze do baráku než se mu ohřeje, to já nedělám. Zase na druhou stranu, na autě před... co jsme oba prodali novým majitelům, tak na mém odešel EGR ve 180 tis a na jeho stále ve 250 jezdí původní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michaltvr Vloženo 20. leden 2019 Sdílet Vloženo 20. leden 2019 Jen pro zajímavost, má někdo představu co se změnilo aférou dieselgate v software Superbu stran filtru pevných částic? Já bych typnul, že provedli něco s tou regenerací. Což může mít vliv na životnost filtru:-( . Mě se spouští regenerace každych tak 200-250km a moc se mi to nepozdává. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wlady1980 Vloženo 20. leden 2019 Sdílet Vloženo 20. leden 2019 Som na to presne rovnako, pokial jazdim iba kratke trasy po meste..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tominko Vloženo 10. Únor 2019 Sdílet Vloženo 10. Únor 2019 (editace) A kdyz uz se ten filtr zanese a nejde zregenerovat na kolik tak vyjde novy u SIII 110KW? Menili jste ho uz nekdo? S vymenou to je asi invidualni ze vse se odviji podle stylu jizdy ale pri kolikati km cca? Diky Editováno: 10. Únor 2019, autor: Tominko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cobra112 Vloženo 10. Únor 2019 Sdílet Vloženo 10. Únor 2019 Michaltvr mne se po servise 60000km zacal pdf regenerovat kazdych asi 350 az 400km.Pred servisom to bolo az kazdych 800km a tiez sa mi to moc nepaci.Pritom podla pocitaca som mal len 5 percent zaneseny pdf.Museli asi robit aj upravu softweru lebo aj radenie dsg sa mi zda trochu ine trojku rychlost drzi dost do vysokých otačok co pred tym nerobilo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.