Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

V katalogu je zajímavá zmínka o tom, že přestože motor 1.8 TSI 132kW má 320 Nm, tak ve spojení s DSG převodovkou nabízí jen 250 Nm.

Zajímavé - čekal bych spíš, že místo DQ200 (7°, suchá s omezením na 250 Nm) nabídnou např. DQ250 (6°, mokrá s omezením 350 Nm).

Myslím že tentokrát dostal motor 1.8 tsi roli Cerneho Petra a moc prodeju nebude. U dsg davaji slabsi prevodovku proto, aby moc neohrozil 2.0 tsi. Puvodne jsem tento motor chtel, byla by to moje treti preplnovana 1.8 (a zatim plna spokojenost), ale diky tomu omezeni a po vyzkouseni, jsem se rozhodl pro 1.4 tsi.

I na novinarskych dnech Skoda tlacila 1.4.

1.8 bud nebyla nebo jen par kousku.

  • Autor

Další věcí je, proč je Škodovka nucená používat staré (ale přesto asi osvědčené DQ250) místo nových 7° (mokrých) převodovek DSG. Ale je fakt, že u Passatu je tato převodovka jen u BiTDI.

To omezeni kroutaku u 1.8 TSI DSG je to, co mne od tohoto motoru odrazuje (DSG chci). Takhle uvazuji o 2.0 TDI 140 kW, ale tam mam zase problem, ze to vypada, ze ten motor je nejaky slaby, protoze mu vsude meri zrychleni na 100 cca 9 vterin, coz je fakt bida, kdyz muj stary S2 s 1.8 TSI to da bez problemu pod 8 vterin.

Upraveno od 5icz

Jojo. V SII 1.8tsi platilo za takrka "luxusni" motorizaci.

To tdi 140kw mi taky prislo takovy mdly. Kdyby mi netvrdili co to je za motor, tak bych to tipoval slabsi.

S tímto plně souhlasím. 

Já byl u prodejce rozhodnut původně pro 1,8 TSI manuál (320 Nm). Nic méně na druhý den jsem si byl nakonfigurovat za příplatkových myslím 65.000,-Kč DSG 7* automat i za cenu toho, že se tím sníží kroutící moment dolů na 250 Nm.  Začal něco o tom, že do takových aut by už manuál zakázal montovat atpod. Zkrátka pohodlnost zvítězila nad nějakým "razantnějším" dovádění. Nemyslím si, že to bude "černý Petr" každý sám, jak komu co vyhovuje přeci.

Ja mam 110kw tdi ale z manualom a bal som sa ze to bude slabe ale s tym manualom to je omnoho zivsie ako s dsg.

SUP2016: ta 1.8 urcite nebude spatnej motor. Spis je ta 1.4 moc dobra. Proto pak 1.8 nema moc vyhod. Skoda, ze tam nedavaji tu novou 1.8, v Audi ma 140kw.

Čau Martine. Já kdysi chtěl když vyjela nová Octavia - 3.gen. tu 1,8 TSI i k vůli tomu, že ta jediná měla vzadu víceprvkovou nápravu. Ale jsem rád, že jsem vydržel čekat až na toho Supa lll, no.  Uvidíme. Na Vánoce by se to mělo rozlousknout.  Tedy prakticky zrealizovat. Záloha už je zaplacena a jsem ... čekatel ... :kol-33:

  • 5 týdnů později...

Ahoj. At ti to utece, urcite budes spokojen :-)

Me taky puvodne strasili pul rokem a po 3 mesicich bylo auto doma.

  • 1 rok později...

Neplánuje se na příští rok v rámci faceliftu Superbu nová převodovka pro motor 1.8 (v reakci na stávající omezení 250 Nm)?

Hlavně by měla přijít náhrada v podobě 2.0TSI, tak snad to vezmou najednou.

V 10. 10. 2017 na 20:27, bojler napsal:

Hlavně by měla přijít náhrada v podobě 2.0TSI, tak snad to vezmou najednou.

Dá se tohle někde ověřit včetně přibližného termínu?:)

(převodovka pro zmíněný motor má být DQ500?)

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.