Přejít na obsah

Jaký použít zvedák a kde auto zvedat?


rowz

Doporučené příspěvky

Zdravím, chtěl bych se zeptat, jak zvedáte auto doma např. při přehazování sady kol  a při používání pojízdného hydraul. zvedáku? Zvedání, za vyznačené body za prahama mi přijde jako nehorázné mučení těch bodů, odrbává se z nich barva i zinek a vznikají akorát potencionální místa jisté koroze. Osobně jsem nebyl nikdy zastáncem zvedání auta za kastli-mimo nouzovku u defektu na cestách. Může se něco stát, když budu tak, jak jsem zvyklý, zvedat auto přímo heverem pod ramena? Kolo je tak hned nahoře a je to mnohem snažsí. Bohužel jsou u tohoto vozu, oproti jiným, ramena i nápravnice ze skoro papírového plechu, tak mám lehce obavy, zda se nějak nepohne geometrie nebo něco z části náprav nedeformuje při tomto způsobu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Z tvého popisu by si asi auto nechtěl zvedat vůbec 😄 .

K téhle problematice je tu celé vlákno a  tam se dozvíš co a jak. Za ramena zvedat auto je blbost. Na prahy si pořiď tvrzenou pryž a nebudeš mít odřené prahy. Jako nouzovka se samozřejmě používá dodávaný hever. Případně panenka či jiný zvedák kde žádný pryže apod nejsou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To jsou mi otázky jak od dětí ze školky. Fabia 3 a ostatní novější mají v prahu takový pořádný železo že přežije celý auto. Nejlepší to měl Wartburg 1000 trubku do který se dal hever a u Favorita r.v.1992 bez výztuh to zvedám za prahy ještě teď. No trošku kecám stejný zimní jsou tam už mnoho let.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Upravil jsem si puk se zarezem, bohuzel ma puk tendenci se pod tou vahou sevrit a samozrejme mi to shrnulo z toho zesileneho plechu, urceneho ke zvedani u prahu plastovy antikorozni nastrik, az na holy zinek. Z O1 vim, ze se timhle zvedanim prahy tak dojebaly, ze to bylo schopne za par let dost dohnit. S autem pocitam skoro dozit. Zvedanim za ramena se nikdy nic nedojebalo, navic je to mnohem pohodlnejsi a rychlejsi....jenze na autech, ktere jsem mel a takto zvedal, byly ramena vetsinou z plneho matrose a tady je to uplny papir, tak jsem se jako ve skolce pozeptal, jak to resi ostatni. Nikdo si prece nechce drbat barvu a davat zelenou zbytecne korozi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já už spoustu let u všech aut používán jen origo zvedák z kufru a zatím jsem žádný sedřený plastizol vlastní vinou řešit nemusel.

Co teda dělám nad rámec, jsou dva klíny k druhému kolu na zvedané straně, aby se auto nemohlo pohnout žádným směrem.

A ještě jsem si zvykl dávat mezi zvedák a zvedací bod vrstvu perlanu nebo jiné tenké netkané textilie, ať to není "kov na kov".

I v AS to zvedají na těchto definovaných místech, co jsem byl svědkem. Osobně nevidím důvod, zvedat auto třeba za ramena.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...