Publikováno Říjen 17, 20159 r Zdravim,mam fabii 1.4 mpi 50 kw,po nastartovani studeneho motoru se mi obcas stane,ze motor chcipne a nebo se chvilku dusi,kdyz je teply tak se mi zda jako by za jizdy poskubaval.Mam novy svicky,palivovi fitr,lamdasonda nova a jina skrtici klapka,mohl by mi nekdo pomoc a poradit? obcas auto ztraci i vykon motoru.Dekuju predem za pomoc
Říjen 17, 20159 r Pise neco diagnostika ? nema motor divny zvuk ? muze nekde prisavat falesny vzduch chce to obhlidnout,... delas si to sam nebo mas mechanika ?
Říjen 17, 20159 r Autor Diagnostika nehlasi zadnou chybu,palivovy filtr a svicky menili v skoda servis a skrtici klapku mechanik kterou nastavoval pre vag. Kde by to mohlo nasavat falesnej vzduch a jak se to da poznat? Na volnobeh se to nekdy trochu trepe a nekdy zkacou otacky
Říjen 18, 20159 r Ahoj , mám podobný problém, Moje Fabie je Benzín 1.4. MPI 44 KW a od té doby co začala ta první část zimy , děje se mi toto: Po nastartování motoru na volnoběh okamžitě začnou kolísat a vracet se otáčky mezi 8 a 10 pak při zahřátém motoru to už je jen mezi 10 a 9 a půl a je to v poho, ale při delším stání motor začne škubat a při zařazení rychlosti a sešlápnutí spojky s plynem motor chcípne. Ale to není jediná věc co mi to dělá, společně s tím mi za chodu motoru pohasínají světlomety (tzv blikají) to samé i osvětlení palubní desky plus stropní lampička. Včera se mi začalo dít to, že během jízdy na určitých otáčkách na 4 rychlostním stupni přestane reagovat plynový pedál a když ho sešlápnu spíš to motor dusí a když vyřadím motor chcípne. A jedna perlička na závěr. Dnes při jízdě začaly opět na 4 rychlostním stupni lítat otáčky jak zběsilé a to nezbývá nic jiného než zhasnout motor klíčkem a znovu nastartovat. Diagnostika nahlásila jen dvě věci: Teplotní čidlo nestálé hodnoty + 1 řada válců příliš bohatá směs. Že by to vše dokázalo teplotní čidlo? Rád bych už zjistil co to dělá.
Říjen 18, 20159 r Ahoj vadné čidlo teploty dokáže fakt nadělat spousty neplechy. Neřeš to a kup druhé nejlépe origo. Stojí pár kaček. Po výměně smázni na Vagu chyby,projed auto a uvidíš. Ale to,že ti pohasínaj světlomety to s čidlem vážně nemá nic spol. Upraveno Říjen 18, 20159 r od Mirek 835
Říjen 18, 20159 r muze byt spatne tesneni na vyfukovych svodech, ale taky i na sacim potrubi muze byt treba jen povolene a nebo proste to tesneni Dale to pak muze delat cokoliv, muze byt i vadna RJ motoru, vstriky, zapalovaci lista, plynovy pedal a dalsi Cidlo teploty v termostatu, jak zde uz bylo uvedeno dokaze delat divy, je totiz jedno z hlavnich veci cim se motor ridi, vymenit cidlo, popripade i termostat. Problikavani svetel a dalsiho osvetleni ma za pricinu servo rizeni, jedna se nejspise o zacinajici zavadu snimace uhlu natoceni rizeni kdyz bude vlhko a voda bude to cim dal tim horsi dat do skoda servisu, urcite si s tim budou vedet rady, nemeli to tam poprve, kazdopadne i nejaky lepsi mechanik by to mel poznat .... nicmene, toto vsechno muze byt zpusobeno i tim ze se ,,koupe" kabelovy svazek pod vzduchovim filtrem na nosniku naroserie, pokud neni vyveseny, tak se dostava voda pre izolaci a uz to jede,... auto si dela co chce .... zkrat
Říjen 18, 20159 r OK zkusim to čidlo. Jo o tom servu Rizeni uz mi to bylo řečeno taky ale nebylo to tak moc pred rokem .
Říjen 20, 20159 r Tak ja mam jasno bylo to čidlo teploty Nyní volnoběh běhá krásně ani už neskáčou otáčky
Listopad 18, 20159 r Autor Zdravim,tak mi ve skodovce seridili skrtici klapku,je to lepsi uz to tak za jizdy nema houpavej chod motoru ale jeste porad trosku jo a otacky porad skacou malinko,nevi nekdo jestli by to mohla delat zapalovaci list nebo neco jinyho? Zadny chyby pocitac neukazal
Listopad 25, 20159 r No to je nejhorší , když Diagnostika mlčí. Né vše totiž umí zjistit. u mně to dělá opět. Čidlo teploty chladící kapaliny pomohlo jen krátkodobě. Bohužel. bylo mi řečeno kolegou co se tím zabývá, že to může být altík, buďto prošvihnuté vynutí nebo uhlíky. Zatím sem neměl čas to zjišťovat a elektrikář nejsem, ale také to může být ta zapalovací lišta. V mojí situaci už je to jen o zkoušení. Při dlouhém stání ve frontě v koloně a popojíždění skoro po centimetrech se to projevuje nejvíc prostě při tzv lechtání plynu auto malém chcípne a když vyřadím tak otáčky stejně skáčou né moc ale skáčou a po dlouhém vyřazení se zdá jako by vadilo autu už pak úplně vše, jak zapnutý větrák tak rádio zapnutá světla. nevím no . Ale jedno je jisté, ten problém co je vidět na blikání světel a osvětlení může i za kolísání otáček.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.