Přejít na obsah

Nezávislé topení


homy

Doporučené příspěvky

Mám ho v autě poprvé a fakt si ho pochvaluji.

 

Lze nastavit na topení či větrání.

Lze nastavit na pevný čas nebo se to ovládá přes přídavný klíček

 

rychlost/intenzitu výhřevu lze nastavit.

 

Dálkový ovladač funguje na dobrou vzdálenost - 7 pater v domě zcela bez problémů.

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...
  • o 3 týdny později...

Mě dneska překvapil silně modrý kouř při zapnutém NT. Nerad bych, aby někdo k mému autu volal hasiče :-(

Je to normální nebo na to má vliv nafty nebo to, že NT je úplně nové?

 Ahoj, odborný názor to nieje, no stáva sa to aj mne, najčastejšie keď dlhšie nepoužívam NT. Hlavne prvý krát po dlhšom čase, keď zapnem ďalší krát už je to OK. Myslím že to bude palivom natiahnutým v NT lebo tak ktoré môže ostať v trúbkach a po dobu kým sa prepáli to zadymí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 9 měsíců později...

Mám několik dotazů ohledně fungování nezávislého topení.

1)Jak vám funguje NT v těchto mrazech?

Mně se při -15 a třiceti minutovém topení vůz absolutně nevyhřeje, kolem nuly nebo lehce pod nulou je vše v pořádku.

2) Nastavení intenzity topení.

To musím po každé skončené jízdě nastavovat ventilátor a teplotu na maximum?

Protože když zapomenu nastavit vše na maximum, intenzita topení je mizerná.

3) Vyhřívání čelního skla s kombinací NT

V nastavení NT je kolonka zapnout vyhřívání čelního skla, ale při spuštění NT se automaticky vyhřívání čelního skla nezapne.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

By jsi chtěl, aby se ti při nenastartovaném motoru zaplo vyhřívání okna a k tomu ještě bufík, čerpadlo na vodu, ventilátor kabiny, elektrika atd? To by byl rychlej konec baterky. Vždyť u některých aut nejde ani výhřev sedačky, zrcátek a oken dokud nenastartuješ - ani když máš "otočený klíček", tak to nejde, musí opravdu běžet motor.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V Saturday, January 21, 2017 at 13:48, renezance napsal:

Mám několik dotazů ohledně fungování nezávislého topení.

1)Jak vám funguje NT v těchto mrazech?

Mně se při -15 a třiceti minutovém topení vůz absolutně nevyhřeje, kolem nuly nebo lehce pod nulou je vše v pořádku.

2) Nastavení intenzity topení.

To musím po každé skončené jízdě nastavovat ventilátor a teplotu na maximum?

Protože když zapomenu nastavit vše na maximum, intenzita topení je mizerná.

3) Vyhřívání čelního skla s kombinací NT

V nastavení NT je kolonka zapnout vyhřívání čelního skla, ale při spuštění NT se automaticky vyhřívání čelního skla nezapne.

 

30 minut je opravdu malo, bezne se u 5kW topeni doporucuje aspon 40 minut. A kdyz je -15, je jasne, ze ohrati vody na takovou teplotu, aby topila, trva dele nez pri 0 stupnich.

A kdyz bude voda dostatecne ohrata a topeni topit spravne dlouho, nemesis resit vubec zadne vyhrivani celniho skla.

Editováno: , autor: mischicka
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V současných teplotách topím obvykle 45-60 minut a v autě je na triko.

Nic nenastavuji, jen z domova zapnu dálkou a případně po půl hodině zapnu ještě jednou.

Vyhřívání čelního skla vůbec nepoužívám - NT zvládá odmrazit čelní sklo samo.

(Za sebe bych řekl, že NT je v zimě nejužitečnější výbava!)

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj omlouvám se, jestli je to popsáno někde v návodu, ale když mám interval nezávislého topení na 30 minut a přijdu k autu po třeba 15 minutách zapnutého NT, které teda ještě běží - můžu normálně nastartovat? A po nastartování jej vypnout? Nebo jej mám vypnout před nastartováním...? Nebo je to nezávislé topení od svého názvu nezávislé - takže případné startování a jízda nemá na něj žádný vliv?:) Díky za odpověď

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 12 hodinami, padrys napsal:

Ahoj omlouvám se, jestli je to popsáno někde v návodu, ale když mám interval nezávislého topení na 30 minut a přijdu k autu po třeba 15 minutách zapnutého NT, které teda ještě běží - můžu normálně nastartovat? A po nastartování jej vypnout? Nebo jej mám vypnout před nastartováním...? Nebo je to nezávislé topení od svého názvu nezávislé - takže případné startování a jízda nemá na něj žádný vliv?:) Díky za odpověď

Můžeš ho normálně nechat puštěné - pokud ještě nemáš motor ohřátý na provozní teplotu, urychlí jeho ohřev.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Jsem prekvapen,ze vam nestaci tech 30minut behu NT pred jizdou.Ja kdyz vlezu do auta i v tech mrazech,co byly,cca  neco malo po 20minutach od zapnuti ,uz je tam celkem fajn:) Na tricko tedy ne,ale prijde mi to v pohode i pri startu,motor uz neni zadny žentour..Jinak souhlas,ze to je asi nejlepsi prvek vybavy a to celkove.

 

A Chtel jsem se zeptat,jestli se NT zapne i automaticky,pokud neni naprogramovane,ani to nezmacknu tlacitkem na palubce,nebo ovladacem?

Znamej ma Tourana 1,6tdi 2012 origo NT a ma zapinani jen na dalkovem ovladaci,nebo v menu casovac,nema tlacitko na panelu.Ale jemu se kdyz je zima a motor asi pod nejakou teplotu sepne topeni samo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...