homy Vloženo 18. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2015 Mám ho v autě poprvé a fakt si ho pochvaluji. Lze nastavit na topení či větrání. Lze nastavit na pevný čas nebo se to ovládá přes přídavný klíček rychlost/intenzitu výhřevu lze nastavit. Dálkový ovladač funguje na dobrou vzdálenost - 7 pater v domě zcela bez problémů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Plzeňáček Vloženo 18. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2015 Fakt jde nastavit rychlost/intenzita výhřevu? To v SII nebylo :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 19. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2015 No a jaký to má smysl, to je kvůli spotřebě? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
homy Vloženo 19. Listopad 2015 Autor Sdílet Vloženo 19. Listopad 2015 pokud používáš hlavně dálkový ovladač, tak je idální mít nastavený co nejkratší interval na vyhřátí:-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Plzeňáček Vloženo 19. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2015 Aby se co nejkratsi dobu vybijela baterka? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
renezance Vloženo 26. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2015 Pokud se dá nastavit i větrání, znamená to, že se dá v létě vychladit interiér vozu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 26. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2015 Aby se co nejkratsi dobu vybijela baterka? pokud je baterka slabá, tak se nezávislé topení ani nezapne nebo to včas přeruší.... nebo když máš málo paliva, tak se nezávislé topení vůbec nezapne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Prochaine Vloženo 11. Březen 2016 Sdílet Vloženo 11. Březen 2016 Mě dneska překvapil silně modrý kouř při zapnutém NT. Nerad bych, aby někdo k mému autu volal hasiče :-( Je to normální nebo na to má vliv nafty nebo to, že NT je úplně nové? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukas474 Vloženo 28. Březen 2016 Sdílet Vloženo 28. Březen 2016 Mě dneska překvapil silně modrý kouř při zapnutém NT. Nerad bych, aby někdo k mému autu volal hasiče :-( Je to normální nebo na to má vliv nafty nebo to, že NT je úplně nové? Ahoj, odborný názor to nieje, no stáva sa to aj mne, najčastejšie keď dlhšie nepoužívam NT. Hlavne prvý krát po dlhšom čase, keď zapnem ďalší krát už je to OK. Myslím že to bude palivom natiahnutým v NT lebo tak ktoré môže ostať v trúbkach a po dobu kým sa prepáli to zadymí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Prochaine Vloženo 28. Březen 2016 Sdílet Vloženo 28. Březen 2016 Jo, teď už NT šlape jak hodinky. Pěkně vrní, ale žádný čoud z něj nejde. Jsem spokojen. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
renezance Vloženo 21. leden 2017 Sdílet Vloženo 21. leden 2017 Mám několik dotazů ohledně fungování nezávislého topení. 1)Jak vám funguje NT v těchto mrazech? Mně se při -15 a třiceti minutovém topení vůz absolutně nevyhřeje, kolem nuly nebo lehce pod nulou je vše v pořádku. 2) Nastavení intenzity topení. To musím po každé skončené jízdě nastavovat ventilátor a teplotu na maximum? Protože když zapomenu nastavit vše na maximum, intenzita topení je mizerná. 3) Vyhřívání čelního skla s kombinací NT V nastavení NT je kolonka zapnout vyhřívání čelního skla, ale při spuštění NT se automaticky vyhřívání čelního skla nezapne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukas.urbanek3 Vloženo 21. leden 2017 Sdílet Vloženo 21. leden 2017 Nemám sice originál zástavbu, ale při těchto mrazech topím 60 minut a je to ok. Topení se na maximální teplotu přenastaví samo, i když climatronic ukazuje pořád nastavenou teplotu a po zapnutí klíčku ji začne udržovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
waikiki Vloženo 21. leden 2017 Sdílet Vloženo 21. leden 2017 By jsi chtěl, aby se ti při nenastartovaném motoru zaplo vyhřívání okna a k tomu ještě bufík, čerpadlo na vodu, ventilátor kabiny, elektrika atd? To by byl rychlej konec baterky. Vždyť u některých aut nejde ani výhřev sedačky, zrcátek a oken dokud nenastartuješ - ani když máš "otočený klíček", tak to nejde, musí opravdu běžet motor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 24. leden 2017 Sdílet Vloženo 24. leden 2017 (editace) V Saturday, January 21, 2017 at 13:48, renezance napsal: Mám několik dotazů ohledně fungování nezávislého topení. 1)Jak vám funguje NT v těchto mrazech? Mně se při -15 a třiceti minutovém topení vůz absolutně nevyhřeje, kolem nuly nebo lehce pod nulou je vše v pořádku. 2) Nastavení intenzity topení. To musím po každé skončené jízdě nastavovat ventilátor a teplotu na maximum? Protože když zapomenu nastavit vše na maximum, intenzita topení je mizerná. 3) Vyhřívání čelního skla s kombinací NT V nastavení NT je kolonka zapnout vyhřívání čelního skla, ale při spuštění NT se automaticky vyhřívání čelního skla nezapne. 30 minut je opravdu malo, bezne se u 5kW topeni doporucuje aspon 40 minut. A kdyz je -15, je jasne, ze ohrati vody na takovou teplotu, aby topila, trva dele nez pri 0 stupnich. A kdyz bude voda dostatecne ohrata a topeni topit spravne dlouho, nemesis resit vubec zadne vyhrivani celniho skla. Editováno: 24. leden 2017, autor: mischicka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Prochaine Vloženo 24. leden 2017 Sdílet Vloženo 24. leden 2017 V současných teplotách topím obvykle 45-60 minut a v autě je na triko. Nic nenastavuji, jen z domova zapnu dálkou a případně po půl hodině zapnu ještě jednou. Vyhřívání čelního skla vůbec nepoužívám - NT zvládá odmrazit čelní sklo samo. (Za sebe bych řekl, že NT je v zimě nejužitečnější výbava!) 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
padrys Vloženo 24. leden 2017 Sdílet Vloženo 24. leden 2017 Ahoj omlouvám se, jestli je to popsáno někde v návodu, ale když mám interval nezávislého topení na 30 minut a přijdu k autu po třeba 15 minutách zapnutého NT, které teda ještě běží - můžu normálně nastartovat? A po nastartování jej vypnout? Nebo jej mám vypnout před nastartováním...? Nebo je to nezávislé topení od svého názvu nezávislé - takže případné startování a jízda nemá na něj žádný vliv?:) Díky za odpověď Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 24. leden 2017 Sdílet Vloženo 24. leden 2017 Přesně tak, tvá definice je přesná, po zapnutí jede a dělá vše co má(chce) a i když to vypneš tak si dochladí atd.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Prochaine Vloženo 24. leden 2017 Sdílet Vloženo 24. leden 2017 Po nastartování nechávám NT běžet. Samo sníží spotřebu paliva asi minutku po dosažení 90 °C. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 25. leden 2017 Sdílet Vloženo 25. leden 2017 před 12 hodinami, padrys napsal: Ahoj omlouvám se, jestli je to popsáno někde v návodu, ale když mám interval nezávislého topení na 30 minut a přijdu k autu po třeba 15 minutách zapnutého NT, které teda ještě běží - můžu normálně nastartovat? A po nastartování jej vypnout? Nebo jej mám vypnout před nastartováním...? Nebo je to nezávislé topení od svého názvu nezávislé - takže případné startování a jízda nemá na něj žádný vliv?:) Díky za odpověď Můžeš ho normálně nechat puštěné - pokud ještě nemáš motor ohřátý na provozní teplotu, urychlí jeho ohřev. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PetrKV Vloženo 15. Únor 2017 Sdílet Vloženo 15. Únor 2017 Jsem prekvapen,ze vam nestaci tech 30minut behu NT pred jizdou.Ja kdyz vlezu do auta i v tech mrazech,co byly,cca neco malo po 20minutach od zapnuti ,uz je tam celkem fajn:) Na tricko tedy ne,ale prijde mi to v pohode i pri startu,motor uz neni zadny žentour..Jinak souhlas,ze to je asi nejlepsi prvek vybavy a to celkove. A Chtel jsem se zeptat,jestli se NT zapne i automaticky,pokud neni naprogramovane,ani to nezmacknu tlacitkem na palubce,nebo ovladacem? Znamej ma Tourana 1,6tdi 2012 origo NT a ma zapinani jen na dalkovem ovladaci,nebo v menu casovac,nema tlacitko na panelu.Ale jemu se kdyz je zima a motor asi pod nejakou teplotu sepne topeni samo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
homy Vloženo 15. Únor 2017 Autor Sdílet Vloženo 15. Únor 2017 potvrzuji, že 20 minut stačí při každé zimě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Plzeňáček Vloženo 15. Únor 2017 Sdílet Vloženo 15. Únor 2017 NT se pri nastartovani spina samo, pokud je mene nez 5 stupnu a zaroven to mas povolene v nastaveni :-) Po zahrati motoru se automaticky vypne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 15. Únor 2017 Sdílet Vloženo 15. Únor 2017 před 3 hodinami, homy napsal: potvrzuji, že 20 minut stačí při každé zimě Stačí k čemu? Abys věděl, že funguje?! Pokud nemáš v Citigo 10kW nebo větší topení z náklaďáku, tak fakt ne, prt. interiér se na 22°C nevyhřeje a motor na 90°C taky ne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
homy Vloženo 15. Únor 2017 Autor Sdílet Vloženo 15. Únor 2017 Abys mohl sedět bez bundy a nebyla tobě nebo dětem zima[emoji41] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 16. Únor 2017 Sdílet Vloženo 16. Únor 2017 Vezmi příště teploměr a až bude venku minus pět, změř mi po těch dvaceti minutách teplotu u zadních sedaček. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.