Přejít na obsah

Špinění motoru


Martin Bednář

Doporučené příspěvky

By me zajimalo, ktera hlava osvicena vymyslela, ze tesneni kapoty motoru, bude pod logem Skoda (viz. ne moc kvalitni obrazek), preruseno.

Diky tomu se skvele špiní motor. Jet za nekym v desti po dalnici, tak mam bordel pres cely motor az na zadni prepazce :-(

+ jeste jedna fotka, Honza Micka z Auto.cz snad promine :-)

post-31094-0-51376900-1449389673_thumb.p

post-31094-0-62667300-1449390418_thumb.j

Editováno: , autor: Martin Bednář
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jasne. Jenomze na tomhle aute je toho "doma dodelej" nejak hodne. To jsem uz opravoval nefunkcni ostrikovac skla pred spolujezdcem, musel jsem vycentrovat pravej svetlomet, kterej tam byl krive, dat krytku uchyceni koberce za pedaly (nekdo ho tam ve vyrobe zapomnel dat), atp. A takovychle "drobnosti" tam mam vic.

Jako celek auto perfektni, ale nektere detaily, to je tragedie :-(

Do toho to mlzeni obou svetlometu, mura v svetlometu, atd.

Editováno: , autor: Martin Bednář
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Hony: tak to je humac. A z principu to tomu motoru nebude delat dobre.

Když mi vzali auto zpátky do Boleslavi, tak jsem toto také zminoval. Krcili rameny s tim, ze to maximalne nahlasi vyvojarum do Česany...

On by asi nebyl problém koupit v Obi tesneni a dobastlit si to tam sam. Otazkou je,jestli to nemaji schvalne. Treba zjistili, ze se jim to hreje a takto tam privedli vzduch, ktery motor a prostor kolem ochlazuje...

Editováno: , autor: Martin Bednář
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zase se mi nechce verit, ze by konstrukteri byli tak blbi a neprisli na to, jakej bordel se tudy k motoru dostava.

A nejakou OI a OII bych sem vubec netahal. To byly i konstrukci motoru, resp. vykony dost jinde.

Jinak ten 10cm prouzek tesneni hraje dost zasadni roli, kdyz kvůli nemu jde tolik bordelu k motoru. Tam musi proletet mraky litru vzduchu.

Editováno: , autor: Martin Bednář
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano je to hnus, prvních 100 km po dálnici v dešti a mám výsledek stejný. Toto jsem u žádného auta neviděl. Je to ostuda výrobce.

 

Jinak Golf 7 to řeší dalším gumovým těsněním umístěným příčně dále od přední části kapoty a doléhající na lištu před tím krytem s nálepkami. Motor má čistý.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Martin: Konstruktéři na to nepřišli u žádného modelu - třeba takový s2 3.6 strčí 90% superbů 3 bez problémů do kapse. Těsnění také nemá a spousta lidí ho tam lepí. Prostě je to korunka ke korunce, podívej se na nastřik podvozku plastizolem - jeden z mnoha dalších příkladů. Že tam nic není oproti s1? To je dnešní šetření a plechy určitě lepší nejsou. To, že je tam nějaká skulinka opravdu motor neuchladí.

Proč by se jinak prodávali různé tepelné clony na masky (daleko větší plocha) a jsou homologované? Fakt se toho neboj, ať to furt nemusíš čistit :)

konec konců - za 2 měsíce bude superb 3 LaK doma a hned první úprava bude nalepení těsnění a pár drobností.. Pak můžu dát echo :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

OK :-) Možná tam taky zkusím něco lípnout :kol-33:

 

Jinak u SII jsem nic lepit nemusel a motor se nešpinil. Jinak laickým úhlem pohledu si myslím, že 3.6 nedosahovala z principu takových teplot, jako 2.0 tsi.

Už se dostáváme někam jinam, ale mám pocit, že u SII s 1.8 tsi jsem neměl u motoru takový teplo, jako mám teď u SIII s 1.4 tsi... Ale empiricky jsem to neměřil :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...