Publikováno Prosinec 6, 20159 r By me zajimalo, ktera hlava osvicena vymyslela, ze tesneni kapoty motoru, bude pod logem Skoda (viz. ne moc kvalitni obrazek), preruseno. Diky tomu se skvele špiní motor. Jet za nekym v desti po dalnici, tak mam bordel pres cely motor az na zadni prepazce :-( + jeste jedna fotka, Honza Micka z Auto.cz snad promine :-) Upraveno Prosinec 6, 20159 r od Martin Bednář
Prosinec 6, 20159 r Autor Tak jasne. Jenomze na tomhle aute je toho "doma dodelej" nejak hodne. To jsem uz opravoval nefunkcni ostrikovac skla pred spolujezdcem, musel jsem vycentrovat pravej svetlomet, kterej tam byl krive, dat krytku uchyceni koberce za pedaly (nekdo ho tam ve vyrobe zapomnel dat), atp. A takovychle "drobnosti" tam mam vic. Jako celek auto perfektni, ale nektere detaily, to je tragedie :-( Do toho to mlzeni obou svetlometu, mura v svetlometu, atd. Upraveno Prosinec 6, 20159 r od Martin Bednář
Prosinec 6, 20159 r Autor Netusim. Cidla tam zadny nejsou. Leda jim to spatne chladilo, tak privedli vzduch k motoru i tudy. Jestli se nepletu, tak to maji vsechny aktualni SIII. Pritom v plechu otvor na drzak uchytky tesneni je. Upraveno Prosinec 6, 20159 r od Martin Bednář
Prosinec 6, 20159 r No tak to těsnění tam mělo asi původně být a až při testech zjistili, že něco není v pořádku, vyřešili to tímto ne příliš originálním způsobem. Možná se to časem dovíme.
Prosinec 10, 20159 r Ja si memozem pomoct sle mam pocit ako by s3 bol taky pokusny nedorobok oproti ostatnym skodovkam.
Únor 11, 20169 r Bojím se, že na tomto nic nevyreklamuješ.. Řešením je to těsnění. Ale moc dobře to tedy nevypadá
Únor 11, 20169 r Autor Hony: tak to je humac. A z principu to tomu motoru nebude delat dobre. Když mi vzali auto zpátky do Boleslavi, tak jsem toto také zminoval. Krcili rameny s tim, ze to maximalne nahlasi vyvojarum do Česany... On by asi nebyl problém koupit v Obi tesneni a dobastlit si to tam sam. Otazkou je,jestli to nemaji schvalne. Treba zjistili, ze se jim to hreje a takto tam privedli vzduch, ktery motor a prostor kolem ochlazuje... Upraveno Únor 11, 20169 r od Martin Bednář
Únor 11, 20169 r Doufám, že této hlouposti sám nevěříš. Spoustu lidí si tyto těsnění lepili i na O1, O2 apod. a nikomu se motor neuvařil a je to nesmysl, aby hrál prim 10ti cm proužek. Dnes už se motor chladí trochu jinak, než náporem vzduchu
Únor 11, 20169 r Autor Zase se mi nechce verit, ze by konstrukteri byli tak blbi a neprisli na to, jakej bordel se tudy k motoru dostava. A nejakou OI a OII bych sem vubec netahal. To byly i konstrukci motoru, resp. vykony dost jinde. Jinak ten 10cm prouzek tesneni hraje dost zasadni roli, kdyz kvůli nemu jde tolik bordelu k motoru. Tam musi proletet mraky litru vzduchu. Upraveno Únor 11, 20169 r od Martin Bednář
Únor 11, 20169 r Ano je to hnus, prvních 100 km po dálnici v dešti a mám výsledek stejný. Toto jsem u žádného auta neviděl. Je to ostuda výrobce. Jinak Golf 7 to řeší dalším gumovým těsněním umístěným příčně dále od přední části kapoty a doléhající na lištu před tím krytem s nálepkami. Motor má čistý.
Únor 11, 20169 r Asi by to chtělo poslat tu fotku do ŠA, příp. i jinde. To by skutečně měli řešit, příp. se aspoň vyjádřit, zda je možné tam dát další těsnění. Pro "vlajkovou lod" ŠA je to fakt ostuda.
Únor 11, 20169 r Martin: Konstruktéři na to nepřišli u žádného modelu - třeba takový s2 3.6 strčí 90% superbů 3 bez problémů do kapse. Těsnění také nemá a spousta lidí ho tam lepí. Prostě je to korunka ke korunce, podívej se na nastřik podvozku plastizolem - jeden z mnoha dalších příkladů. Že tam nic není oproti s1? To je dnešní šetření a plechy určitě lepší nejsou. To, že je tam nějaká skulinka opravdu motor neuchladí. Proč by se jinak prodávali různé tepelné clony na masky (daleko větší plocha) a jsou homologované? Fakt se toho neboj, ať to furt nemusíš čistit konec konců - za 2 měsíce bude superb 3 LaK doma a hned první úprava bude nalepení těsnění a pár drobností.. Pak můžu dát echo
Únor 11, 20169 r Autor OK :-) Možná tam taky zkusím něco lípnout Jinak u SII jsem nic lepit nemusel a motor se nešpinil. Jinak laickým úhlem pohledu si myslím, že 3.6 nedosahovala z principu takových teplot, jako 2.0 tsi. Už se dostáváme někam jinam, ale mám pocit, že u SII s 1.8 tsi jsem neměl u motoru takový teplo, jako mám teď u SIII s 1.4 tsi... Ale empiricky jsem to neměřil :-)
Únor 12, 20169 r Po najetí 5 tisíců km vypada motor takhle......jestli je to nějak špinavé neřeším a určitě tam nic nelip nebudu.Jednou za měsíc oplachnu a je klid.
Únor 18, 20169 r Predpokladam ze nic s tym neurobia a povedia ze to je normalne a takto to ma byt. No daj potom vediet.
Únor 18, 20169 r michal.na O2 sa to nemusi lepit.motor sa nespini.skor si myslim ze SIII je taký pokusny kralik ako to tu už niekto písal.
Únor 19, 20169 r Auto Opat si to odvezli, nafotili, poslali do SA. čekají na vyjádření. Buď dá SA řešení, pokud se k tomu postaví zády, tak to Opat vyřeší nějak jinak. Shodli jsme se, že to dělat nemůže.
Únor 19, 20169 r No konečně nějaký vstřícnější přístup, určitě bude zajímavé vědět jak to dopadlo, příp. i technické řešení.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.