Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo
před 14 hodinami, miro_sk napsal:

tak ale potom PTC by nemal mat vplyv na rychlost zahriatia motora.

Odoslané z SM-G925F pomocou Tapatalku
 

Na rychlejší zahřátí motoru PTC vliv nemá. Motor se zahřeje dřív díky dvouokruhovému chlazení.

Vloženo (editace)

PTC má vliv, že se jen rychleji ohřeje posádka. Samozřejmě, že pokud se mi ohřeje rychleji i voda v motoru, tak to celkový pocit rychlejšího vytopení umocní. To je celé. Hledat ve voze neexistující přídavné topení už tu bylo a nikdy se nenašlo.

Editováno: , autor: ferda25
Vloženo
před 6 hodinami, Supermarine_Spitfire napsal:

Máš asi na mysli víceokruhové vedení chladící kapaliny se zkrácenou větví pro výměník topení.

 

Jasně, napsal jsem to v rychlosti a trochu nešťastně.

Vloženo

Člověka až zarazí, kolik příspěvků je možný sešmudlit na téma "zahřátí motoru TDI". Tohle téma je úplně zbytečný, neřeší se teda žádná závada, nepopisuje se tady žádný záhadný jev, je to jen tlachání o tom, kdo jak zahřívá motor a komu se ohřeje dřív a kdy.

 

Až bude někdo řešit problémy s ohříváním motoru, tak se tady nedozví zhola nic, ale nové téma dle pravidel zakládat nesmí. Takže až na několikáté stránce odpadu bude konečně relevantní sdělení, ke kterému se většina diskutérů přes všechen ten balast nedostane a téma jako takové ztratí smysl.

  • Pozitivní 3
  • Negativní 1
Vloženo
před 1 hodinou, Plzeňáček napsal:

kde ty zaluzie jsou? koukal jsem pred chladic, ale nikde jsem je tam nevidel

Pokud se podíváš zvenčí přes průduchy pod SPZ, tak je uvidíš. V těchto dnech jsou téměř pořád zavřené. Mám natočené logy přes VCDS jak se zavírají a otevírají při změně podmínek - teplota oleje, teplota vody, teplota vzduchu ad. Docela zajímavé a hlavně funkční.

Vloženo (editace)

Můžete mi někdo zjistit následující věci?

1) Kolik dB vydává motor v -5°C, v -10°C a ohřátý na 90°? Musí to být přesně...

2) Vidíte ve zpětném zrcátku kouř z výfuku při rozjezdu za studeného motoru

Editováno: , autor: janmatejicek
Vloženo
V 9. 1. 2017 at 12:25, KarelM napsal:

...že by SIII TDI 140 kW neměla a 110kW ano, tak to se mi nezdá. 

 

Asi je to tak, protože já je tam fakt nemám :-) Ještě to může být tím, že mám nezávislé topení.

  • o 1 rok později...
Vloženo

Zdar, když  to tu tak pročítám, vypadá to že se vám motor zahřívá celkem rychle. U mě je to spíše naopak, ale když jsem se ptal jestli je normální jet po dálnici 100km/h a motor se ohřeje tak na 70-75 stupňů z Hradce Králové do Prahy, bylo mi řečeno že je to ok. Nedávno jsem jel ze Švýcarska do Prahy v 5ti lidech a na dálnici najel až v Německu. Celou cestu ok, motor byl na provozní teplotě, ale pak jsme zastavili v Mcdonaldu na skoro hodinu a po vyjetí na dálnici jsem ho zahříval tak 150km... Nejdřív 110, 120, 130 (furt v 5ti lidech a teplotě mezi 12-14°C). Při této rychlosti se držela teplota víceméně kolem 70°C. Kde to šlo jel jsem 160 kde už se to ohřívalo, ale než jsem se dostal alespoň na 85°C  přišlo omezení v podobě 80-120km/h a teplota opět spadla. Na toto mi bylo řečeno že je to také OK, proud vzduchu prý asi natolik ochlazuje, že se motor při konstantní rychlosti a spíše nezátěži než zátěži nestíhá ohřívat. Dnes jsem se o tom bavil s otcem který mi řekl, že to OK není a že by zkusil vyměnit termostat. (auto bylo po prvním majiteli lehce bouchnuté na předek a vyteklé chladiče = pravděpodobně se trochu přehřálo a termostat nefunguje tak jak má) Jedná se o 2.0 TDI 140kw ° DSG 4x4 6° s aktuálně 35tis km na tachometru.

Vloženo

Normalne to nie je. Mne sa momentalne rano pri cca 10°C po 4km jazdy v obci a dalsich 6km na dialnici pri 110km/h zohreje motor na 75-80°C, kedy zacinam plynule pridavat na 130-140. Mam sice 110kW, ale nemal by to byt az taky velky rozdiel....

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...