mischicka Vloženo 5. leden 2017 Sdílet Vloženo 5. leden 2017 Viz. třeba tady:http://www.vwglobe.cz/clanky/pridavny-elektricky-ohrev-vzduchu-ptc/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 5. leden 2017 Sdílet Vloženo 5. leden 2017 před 14 hodinami, miro_sk napsal: tak ale potom PTC by nemal mat vplyv na rychlost zahriatia motora. Odoslané z SM-G925F pomocou Tapatalku Na rychlejší zahřátí motoru PTC vliv nemá. Motor se zahřeje dřív díky dvouokruhovému chlazení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 5. leden 2017 Sdílet Vloženo 5. leden 2017 (editace) PTC má vliv, že se jen rychleji ohřeje posádka. Samozřejmě, že pokud se mi ohřeje rychleji i voda v motoru, tak to celkový pocit rychlejšího vytopení umocní. To je celé. Hledat ve voze neexistující přídavné topení už tu bylo a nikdy se nenašlo. Editováno: 5. leden 2017, autor: ferda25 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 6. leden 2017 Sdílet Vloženo 6. leden 2017 Na rychlejší zahřátí motoru PTC vliv nemá. Motor se zahřeje dřív díky dvouokruhovému chlazení. Tak dvouokruhové chlazení má dnes snad i Dacia, ne? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Supermarine_Spitfire Vloženo 6. leden 2017 Sdílet Vloženo 6. leden 2017 před 17 hodinami, michal2009 napsal: Na rychlejší zahřátí motoru PTC vliv nemá. Motor se zahřeje dřív díky dvouokruhovému chlazení. Máš asi na mysli víceokruhové vedení chladící kapaliny se zkrácenou větví pro výměník topení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 6. leden 2017 Sdílet Vloženo 6. leden 2017 před 6 hodinami, Supermarine_Spitfire napsal: Máš asi na mysli víceokruhové vedení chladící kapaliny se zkrácenou větví pro výměník topení. Jasně, napsal jsem to v rychlosti a trochu nešťastně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MaroCZ Vloženo 6. leden 2017 Sdílet Vloženo 6. leden 2017 mozna i tim, ze superb ma aktivni klapy (zaluzie), ktere se "zavrou" pri studenem startu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Plzeňáček Vloženo 7. leden 2017 Sdílet Vloženo 7. leden 2017 kde ty zaluzie jsou? koukal jsem pred chladic, ale nikde jsem je tam nevidel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janmatejicek Vloženo 7. leden 2017 Sdílet Vloženo 7. leden 2017 Člověka až zarazí, kolik příspěvků je možný sešmudlit na téma "zahřátí motoru TDI". Tohle téma je úplně zbytečný, neřeší se teda žádná závada, nepopisuje se tady žádný záhadný jev, je to jen tlachání o tom, kdo jak zahřívá motor a komu se ohřeje dřív a kdy. Až bude někdo řešit problémy s ohříváním motoru, tak se tady nedozví zhola nic, ale nové téma dle pravidel zakládat nesmí. Takže až na několikáté stránce odpadu bude konečně relevantní sdělení, ke kterému se většina diskutérů přes všechen ten balast nedostane a téma jako takové ztratí smysl. 3 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarelM Vloženo 7. leden 2017 Sdílet Vloženo 7. leden 2017 před 1 hodinou, Plzeňáček napsal: kde ty zaluzie jsou? koukal jsem pred chladic, ale nikde jsem je tam nevidel Pokud se podíváš zvenčí přes průduchy pod SPZ, tak je uvidíš. V těchto dnech jsou téměř pořád zavřené. Mám natočené logy přes VCDS jak se zavírají a otevírají při změně podmínek - teplota oleje, teplota vody, teplota vzduchu ad. Docela zajímavé a hlavně funkční. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Plzeňáček Vloženo 8. leden 2017 Sdílet Vloženo 8. leden 2017 asi koukam spatne, ale dneska jsem nikde nic nevidel a zima jako v morne :-) neni to ani pod maskou ani pod SPZ, vidim normalne chladic a nic co by se mohlo zavrit me tam neprastilo, existuje nekde fotka? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarelM Vloženo 9. leden 2017 Sdílet Vloženo 9. leden 2017 Tak jsem dnes ráno udělal ne příliš dobrý snímek - žaluzie jsou zavřené. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Bednář Vloženo 9. leden 2017 Sdílet Vloženo 9. leden 2017 Mam za to, ze ne kazda S3 zaluzie ma. Ale netusim, cim se to ridi, resp. jaka motorizace je ma a jaka ne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarelM Vloženo 9. leden 2017 Sdílet Vloženo 9. leden 2017 ...že by SIII TDI 140 kW neměla a 110kW ano, tak to se mi nezdá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Bednář Vloženo 9. leden 2017 Sdílet Vloženo 9. leden 2017 (editace) Vi buh. Jinak foto otevrenych a zavrenych lamel, jsem daval sem: http://forum.skodahome.cz/topic/132766-14-tsi-110kw-act/?page=3#comment-2118241 Vzdycky nez vylezu z garaze, tak slysim, jak behem chvile po vypnuti motoru motorek lamely zavre. (kdyz se ohnu, tak to i vidim :-) ) Editováno: 10. leden 2017, autor: Martin Bednář 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janmatejicek Vloženo 10. leden 2017 Sdílet Vloženo 10. leden 2017 (editace) Můžete mi někdo zjistit následující věci? 1) Kolik dB vydává motor v -5°C, v -10°C a ohřátý na 90°? Musí to být přesně... 2) Vidíte ve zpětném zrcátku kouř z výfuku při rozjezdu za studeného motoru Editováno: 10. leden 2017, autor: janmatejicek 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 10. leden 2017 Sdílet Vloženo 10. leden 2017 Tak to jsem zvědavý, kdo Ti tohle zjistí :-) přesně :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janmatejicek Vloženo 10. leden 2017 Sdílet Vloženo 10. leden 2017 věřím, že se někdo takový najde 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Bednář Vloženo 10. leden 2017 Sdílet Vloženo 10. leden 2017 tam bude problém v té přesnosti - nejlépe najít někoho se stejnou motorizací a změřit to stejným zařízením - jinak nikdy nebudeš mít jistotu přesnosti... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Plzeňáček Vloženo 11. leden 2017 Sdílet Vloženo 11. leden 2017 V 9. 1. 2017 at 12:25, KarelM napsal: ...že by SIII TDI 140 kW neměla a 110kW ano, tak to se mi nezdá. Asi je to tak, protože já je tam fakt nemám :-) Ještě to může být tím, že mám nezávislé topení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarelM Vloženo 11. leden 2017 Sdílet Vloženo 11. leden 2017 Tak to by nám měl někdo znalý různých konfigurací vysvětlit. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maaarty92 Vloženo 21. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2018 Zdar, když to tu tak pročítám, vypadá to že se vám motor zahřívá celkem rychle. U mě je to spíše naopak, ale když jsem se ptal jestli je normální jet po dálnici 100km/h a motor se ohřeje tak na 70-75 stupňů z Hradce Králové do Prahy, bylo mi řečeno že je to ok. Nedávno jsem jel ze Švýcarska do Prahy v 5ti lidech a na dálnici najel až v Německu. Celou cestu ok, motor byl na provozní teplotě, ale pak jsme zastavili v Mcdonaldu na skoro hodinu a po vyjetí na dálnici jsem ho zahříval tak 150km... Nejdřív 110, 120, 130 (furt v 5ti lidech a teplotě mezi 12-14°C). Při této rychlosti se držela teplota víceméně kolem 70°C. Kde to šlo jel jsem 160 kde už se to ohřívalo, ale než jsem se dostal alespoň na 85°C přišlo omezení v podobě 80-120km/h a teplota opět spadla. Na toto mi bylo řečeno že je to také OK, proud vzduchu prý asi natolik ochlazuje, že se motor při konstantní rychlosti a spíše nezátěži než zátěži nestíhá ohřívat. Dnes jsem se o tom bavil s otcem který mi řekl, že to OK není a že by zkusil vyměnit termostat. (auto bylo po prvním majiteli lehce bouchnuté na předek a vyteklé chladiče = pravděpodobně se trochu přehřálo a termostat nefunguje tak jak má) Jedná se o 2.0 TDI 140kw ° DSG 4x4 6° s aktuálně 35tis km na tachometru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Plzeňáček Vloženo 21. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2018 to neni normalni ani nahodou, mam stejny auto a zahreje se mi to i v -20 (dokonce i kdyz jedu na rezervu a nefunguje nezavisle topeni, jenom to trva dyl) 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maaarty92 Vloženo 21. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2018 tak v tom případě doufám že to bude tím termostatem :| díky :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deto Vloženo 21. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2018 Normalne to nie je. Mne sa momentalne rano pri cca 10°C po 4km jazdy v obci a dalsich 6km na dialnici pri 110km/h zohreje motor na 75-80°C, kedy zacinam plynule pridavat na 130-140. Mam sice 110kW, ale nemal by to byt az taky velky rozdiel.... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.