Leden 5, 20178 r před 14 hodinami, miro_sk napsal: tak ale potom PTC by nemal mat vplyv na rychlost zahriatia motora. Odoslané z SM-G925F pomocou Tapatalku Na rychlejší zahřátí motoru PTC vliv nemá. Motor se zahřeje dřív díky dvouokruhovému chlazení.
Leden 5, 20178 r PTC má vliv, že se jen rychleji ohřeje posádka. Samozřejmě, že pokud se mi ohřeje rychleji i voda v motoru, tak to celkový pocit rychlejšího vytopení umocní. To je celé. Hledat ve voze neexistující přídavné topení už tu bylo a nikdy se nenašlo. Upraveno Leden 5, 20178 r od ferda25
Leden 6, 20178 r Na rychlejší zahřátí motoru PTC vliv nemá. Motor se zahřeje dřív díky dvouokruhovému chlazení. Tak dvouokruhové chlazení má dnes snad i Dacia, ne?
Leden 6, 20178 r před 17 hodinami, michal2009 napsal: Na rychlejší zahřátí motoru PTC vliv nemá. Motor se zahřeje dřív díky dvouokruhovému chlazení. Máš asi na mysli víceokruhové vedení chladící kapaliny se zkrácenou větví pro výměník topení.
Leden 6, 20178 r před 6 hodinami, Supermarine_Spitfire napsal: Máš asi na mysli víceokruhové vedení chladící kapaliny se zkrácenou větví pro výměník topení. Jasně, napsal jsem to v rychlosti a trochu nešťastně.
Leden 6, 20178 r mozna i tim, ze superb ma aktivni klapy (zaluzie), ktere se "zavrou" pri studenem startu
Leden 7, 20178 r Člověka až zarazí, kolik příspěvků je možný sešmudlit na téma "zahřátí motoru TDI". Tohle téma je úplně zbytečný, neřeší se teda žádná závada, nepopisuje se tady žádný záhadný jev, je to jen tlachání o tom, kdo jak zahřívá motor a komu se ohřeje dřív a kdy. Až bude někdo řešit problémy s ohříváním motoru, tak se tady nedozví zhola nic, ale nové téma dle pravidel zakládat nesmí. Takže až na několikáté stránce odpadu bude konečně relevantní sdělení, ke kterému se většina diskutérů přes všechen ten balast nedostane a téma jako takové ztratí smysl.
Leden 7, 20178 r před 1 hodinou, Plzeňáček napsal: kde ty zaluzie jsou? koukal jsem pred chladic, ale nikde jsem je tam nevidel Pokud se podíváš zvenčí přes průduchy pod SPZ, tak je uvidíš. V těchto dnech jsou téměř pořád zavřené. Mám natočené logy přes VCDS jak se zavírají a otevírají při změně podmínek - teplota oleje, teplota vody, teplota vzduchu ad. Docela zajímavé a hlavně funkční.
Leden 8, 20178 r asi koukam spatne, ale dneska jsem nikde nic nevidel a zima jako v morne :-) neni to ani pod maskou ani pod SPZ, vidim normalne chladic a nic co by se mohlo zavrit me tam neprastilo, existuje nekde fotka?
Leden 9, 20178 r Mam za to, ze ne kazda S3 zaluzie ma. Ale netusim, cim se to ridi, resp. jaka motorizace je ma a jaka ne.
Leden 9, 20178 r Vi buh. Jinak foto otevrenych a zavrenych lamel, jsem daval sem: http://forum.skodahome.cz/topic/132766-14-tsi-110kw-act/?page=3#comment-2118241 Vzdycky nez vylezu z garaze, tak slysim, jak behem chvile po vypnuti motoru motorek lamely zavre. (kdyz se ohnu, tak to i vidim :-) ) Upraveno Leden 10, 20178 r od Martin Bednář
Leden 10, 20178 r Můžete mi někdo zjistit následující věci? 1) Kolik dB vydává motor v -5°C, v -10°C a ohřátý na 90°? Musí to být přesně... 2) Vidíte ve zpětném zrcátku kouř z výfuku při rozjezdu za studeného motoru Upraveno Leden 10, 20178 r od janmatejicek
Leden 10, 20178 r tam bude problém v té přesnosti - nejlépe najít někoho se stejnou motorizací a změřit to stejným zařízením - jinak nikdy nebudeš mít jistotu přesnosti...
Leden 11, 20178 r V 9. 1. 2017 at 12:25, KarelM napsal: ...že by SIII TDI 140 kW neměla a 110kW ano, tak to se mi nezdá. Asi je to tak, protože já je tam fakt nemám :-) Ještě to může být tím, že mám nezávislé topení.
Říjen 21, 20186 r Zdar, když to tu tak pročítám, vypadá to že se vám motor zahřívá celkem rychle. U mě je to spíše naopak, ale když jsem se ptal jestli je normální jet po dálnici 100km/h a motor se ohřeje tak na 70-75 stupňů z Hradce Králové do Prahy, bylo mi řečeno že je to ok. Nedávno jsem jel ze Švýcarska do Prahy v 5ti lidech a na dálnici najel až v Německu. Celou cestu ok, motor byl na provozní teplotě, ale pak jsme zastavili v Mcdonaldu na skoro hodinu a po vyjetí na dálnici jsem ho zahříval tak 150km... Nejdřív 110, 120, 130 (furt v 5ti lidech a teplotě mezi 12-14°C). Při této rychlosti se držela teplota víceméně kolem 70°C. Kde to šlo jel jsem 160 kde už se to ohřívalo, ale než jsem se dostal alespoň na 85°C přišlo omezení v podobě 80-120km/h a teplota opět spadla. Na toto mi bylo řečeno že je to také OK, proud vzduchu prý asi natolik ochlazuje, že se motor při konstantní rychlosti a spíše nezátěži než zátěži nestíhá ohřívat. Dnes jsem se o tom bavil s otcem který mi řekl, že to OK není a že by zkusil vyměnit termostat. (auto bylo po prvním majiteli lehce bouchnuté na předek a vyteklé chladiče = pravděpodobně se trochu přehřálo a termostat nefunguje tak jak má) Jedná se o 2.0 TDI 140kw ° DSG 4x4 6° s aktuálně 35tis km na tachometru.
Říjen 21, 20186 r to neni normalni ani nahodou, mam stejny auto a zahreje se mi to i v -20 (dokonce i kdyz jedu na rezervu a nefunguje nezavisle topeni, jenom to trva dyl)
Říjen 21, 20186 r Normalne to nie je. Mne sa momentalne rano pri cca 10°C po 4km jazdy v obci a dalsich 6km na dialnici pri 110km/h zohreje motor na 75-80°C, kedy zacinam plynule pridavat na 130-140. Mam sice 110kW, ale nemal by to byt az taky velky rozdiel....
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.