eiben Vloženo 18. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2018 mne olej ted v zime pres 90°C nevyleze Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin_TDi Vloženo 18. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2018 A jezdíš po dálnici nebo jen okresky ? Mi po okreskách taky vyleze tak na 90°C . Když tomu ale dám kartáč někde v kopci, tak se to ke 100°C přiblíží. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PetrKV Vloženo 18. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2018 Tak já mám teplotu oleje vlastně stejnou v zimě i v létě.Při jízdě po městě,po zahřátí cca 90-110 stupňů a mimo město tak těch 120 max,někdy i trochu víc.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Bednář Vloženo 18. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2018 V návodu (2015) mám napsáno: "Teplota oleje. Pokud je teplota motorového oleje v rozmezí 80-110 °C, je motor zahřátý na provozní teplotu. Pokud je teplota oleje nižší než 80 °C, resp. vyšší než 110 °C, vyhněte se jízdě s vysokými otáčkami, na plný plyn a silnému zatížení motoru. Pokud je teplota oleje nižší než 50 °C nebo pokud je v systému kontroly teploty oleje závada, zobrazí se místo údaje o teplotě oleje symboly ---." U novějších modelů ten teplotní rozsah z návodu zmizel. Jak to je u posledních, netuším. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
eiben Vloženo 18. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2018 (editace) Před hodinou, Martin_TDi napsal: A jezdíš po dálnici nebo jen okresky ? Mi po okreskách taky vyleze tak na 90°C . Když tomu ale dám kartáč někde v kopci, tak se to ke 100°C přiblíží. Ted na vikend jsem teplotu oleje sledoval jel jsem nejakych 220km tam a 220km zpet. Dalnice to nebyla (v Estonsku nejsou) a rychlost byla tak 90-120 (v Estonsku je maximalka pres zimu na jakekoliv silnici 90km/hod a kopce tady nejsou) Teplota se pres 90 stupnu oleje neprehoupla, ale bylo -5 tak mozna proto Editováno: 18. Prosinec 2018, autor: eiben Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Bednář Vloženo 18. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2018 Ještě ale nutno říct, že máš benzín - takže bych zrovna tohle neporovnával. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wlady1980 Vloženo 18. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2018 Ale ten navod je z diesela, vsak? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Bednář Vloženo 18. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2018 (editace) To co jsem sem dal je z benzínu. Ale ty návody jsou univerzální, nerozlišují benzín/nafta... Editováno: 18. Prosinec 2018, autor: Martin Bednář Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
eiben Vloženo 18. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2018 naftaky toci o neco mene nez benzin te olejove naplne je tam vice tak bych ani nerekl, ze se olej u nafty zahriva vice Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bouchy Vloženo 18. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2018 Mno hlavně u 105/120 bylo kolik, 13 nebo víc litrů chladiva. Plus trubky pod autem, který uměly zamrznout. Přínos u moderních krytů spatřuju v tom, že - jak je teď populární - lidi jezděj s dieslem pár km, kdy se ten motor nemá šanci prohřát (dneska už má smysl koukat jen na teploměr oleje, zatím). Navíc s tím zapojením výměníku topení se dalo/dá docela laborovat. Navíc je dnes ten problém, že už se nedá hrát na "lineární" odezvu vodních pump - můžou tam být "stupně" nebo taky elektronicky řízené apod. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stan-m Vloženo 4. Říjen 2020 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2020 cawte pani idem sem s otazockou k startovaniu motora ,ci startujete motor hned na prvu supu alebo prv len stlacite gombik a ked vsetko zhasne tak spojka a znovu gombik ? pytam sa preto lebo znami ma kus dostrasil ,ze ked hned startujem na prvu supu tak pokazim si zhavenie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deto Vloženo 4. Říjen 2020 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2020 Nie je dovod startovat na 2x. Elektronika vsetko zariadi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 4. Říjen 2020 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2020 A hlavně toto téma je o něčem jiném. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patrik34 Vloženo 21. Červenec 2021 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2021 Dobrý deň chcem spýtať či je normálna teplota oleja 100-115 stupňov a motor sa mi zahreje za necelých 5 km škoda superb 3 ročník 2015 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Delphin Vloženo 21. Červenec 2021 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2021 Já vídám podobné teploty oleje. V zátěži i více. Jen, pokud nejsou horka jako teď, se mi olej zahřívá o něco déle, většinou kolem 8 km na 80 °C. Bylo to stejné SIII 2018 i teď s EVO. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patrik34 Vloženo 22. Červenec 2021 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2021 V 21. 7. 2021 na 13:18, Delphin napsal: Já vídám podobné teploty oleje. V zátěži i více. Jen, pokud nejsou horka jako teď, se mi olej zahřívá o něco déle, většinou kolem 8 km na 80 °C. Bylo to stejné SIII 2018 i teď s EVO. Keď je motor v zaťaží tak olej mám cca teplotu tak 110-115 stupňov inak normálne je cca tak 100 tak že či tam nieje nejaká chyba alebo niečo sa moc do aút nerozumiem 😆 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LukasPapy Vloženo 23. Červenec 2021 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2021 Ahoj pánové, mám otázku ohledně teploty.... Při studeném startu se mi ohřeje motor na provozní teplotu 90 stupňů a po chvíli začne teplota stoupat někam okolo 100-110 a za minutku zase klesne k 90 a už se to nehne. Potom už je jízda naprosto v pořádku teplota se drží na 90 a žádnej problém. Pouze když je motor studený, tak se tohle děje. Nemáte s tím někdo zkušenost. BTW za měsíc jsem objednanej na rozvody (+vodní pumpa) mělo by to ten problém vyřešit? Díky Lukáš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilVal Vloženo 25. leden 2022 Sdílet Vloženo 25. leden 2022 Iba chcem pre info dodať. Mne na S 3 2018 2,0 TDI motor DFH sa stalo pri vonkajšej teplote mínus 10 st. C pri jazde asi 10 min. do kopca vyskočila teplota do červeného poľa a okamžite mi vyskočili alarmy a musel som ihneď zastaviť. Chl. kvapaliny bolo trochu pod polovicou medzi ryskami. Dolial som nad vrchnú čiaru a už sa to neopakovalo. Neviem ale asi bude treba vymeniť aj termostat. Privital by som radu skúsenejších. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stanson Vloženo 25. leden 2022 Sdílet Vloženo 25. leden 2022 Začal bych tím, že si změříš (necháš změřit) chladící kapalinu, jest ti to nezmrzlo. Pak to může dělat vadná vodní pumpa, nebo termostat, těžko říct. Na vodní pumpě je taková elektrická hovadina (při studeném motoru zakrývá lopatky aby se vůz rychleji ohřál), ta se dost často porouchává. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin_V Vloženo 26. leden 2022 Sdílet Vloženo 26. leden 2022 Caute, na mojom S3 110kW MR2018 pri kratkej jazde v zime po vypnuti motora akoby bezal jemne ventilator, ked nie je motor uplne teply (nie, nie je to dpf vypaloanie). Je mozne, ze sa motor este sam chcel zahriat nejakym sam? Niekde sa mi zda, ze som to videl, ale nie som si isty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stafa Vloženo 26. leden 2022 Sdílet Vloženo 26. leden 2022 A ktorý ventilátor ti jemne dobieha? Kúrenie alebo sahara? Mne takto, ako popisuješ, dobieha kúrenie ak sa spustilo Webasto. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
guest100 Vloženo 26. leden 2022 Sdílet Vloženo 26. leden 2022 no přesně tak, pokud je zapnuté nezávislé topení automaticky, tak pak po krátké jízdě topení dobíhá pokud @Martin_V tedy máš nezávislé topení... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin_V Vloženo 28. leden 2022 Sdílet Vloženo 28. leden 2022 Mam nezavisle kurenie... Len si neviem spomenut, ci som ho mal zapnute pred startom alebo nie, kddze ho vyuzivam prilezitostne. Logiku to ale ma a uz nemam z toho taky zly pocit. Super, diky moc za komenty, uz len poriesit to otravne vrzganie prednej napravy (to patri do inej temy) a budem stastnejsi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
guest100 Vloženo 29. leden 2022 Sdílet Vloženo 29. leden 2022 @Martin_Vmožná jsi úplně nepochopil, vůbec nejde o to, či jsi ho měl zapnuté před startem, v infitainmentu jam jsem psal, je položka přídavné topení automaticky, což zapíná topení po nastartování a pomáhá vytopení vozidla, podobně jak mají vozidla bez nezávislého topení pro tuto funkci elektrickou spirálu. Při tomto automatickém topení kontrolka na tlačítku nesvítí a v podstatě to normálne nepoznáš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin_V Vloženo 29. leden 2022 Sdílet Vloženo 29. leden 2022 Mas pravdu, dnes som si to odsledoval a presne je to ako pises. Uz mi je to jasne, dakujem ti 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.