Sir_Jarek Vloženo 10. Září 2019 Autor Sdílet Vloženo 10. Září 2019 (editace) Omlouvám se za velmi pozdní reakce - po návštěvě meningokoka příliš nefunguju a zdokonaluju se v prokrastinaci... V 30. 7. 2019 na 13:58, Šutrák napsal: @Sir_Jarek Tobe pan Janda (Cimbu) nahral nakonec puvodni soft zpet? A jsi si jisty, ze to je puvodni soft? Ano, pan Janda podle svých slov nahrál původní soft zpět - a jistej si s tim nejsem vůbec. Možná ani pan Janda, kterej opět nahrál ten jeho upravenej soft z mýho Apíka a odeslal onomu "tunerovi" (do Polska tušim) - prej je to potřeba k úpravě toho origo kvůli datumu - a tuner mu ho prej poslal zpátky upravenej se správnym datumem. Teoreticky mohl tuner opět ručně upravovat zpět to, co už jednou upravoval a to kdoví jak - když měl odškrcení nad 5000ot/min v paži - a nejen u mě. Ale žere a jede to pořád tak ňák stejně, chyby to nehází, z logů jsem zjistil, že zmizelo to podle mě nesmyslný obohacování směsi v nízkejch otáčkách a opět začal "cukat" - mít malou prodlevu při zapnutí - tempomat při aktivaci - což cukal i u origo softu před chipem a což byl vlastně jediný hmatatelný výsledek zlepšení chipu oproti sérii - že to necukalo, ale reagovalo okamžitě bez prodlevy. Ale mám pocit, že to teď cukne víc, než před chipem, ale je to jen pocit, musel bych to porovnat s jinym autem, což nemám možnost. Padání otáček mi teď nepřijde horší, než u chipu - ale taky nemám srovnání s opravdu origo - možná si jen muj mozek na to zvyknul a přizpůsobil motoriku, takže mi to nepřijde. V 30. 7. 2019 na 16:25, motorpower napsal: sirjanek by byl ideální kus. Momentálně mám čas to řešit, ale bez brzdy. Doměřím dodatečně./ jsem o berlích/ Jarek Jakou formu úpravy máš na mysli - soft - nebo výměnu jednotky? (s odstřeleným imobilizérem? - klidně bych ho možná z nové 55kW jednotky odstřelil sám, kdybych věděl jak) Ta výměna je kvůli těm šroubům z trhací hlavou taky vopruz, co jsem koukal, ale nějak by to šlo (určitě ne ubroušením v motorovym prostoru, jak radí DP, nesnášim kovový piliny po celym motorovym prostoru kvůli takový kravině, neřku-li zasekaný v laku na podběhu). Limit je ale že na tom nejsem zdravotně dobře - plácám se někde mezi požadavky na fungování kde je potřeba a tím, co jsem reálně schopen, takže čím dál víc věcí, který nehoří, odkládám - ale zbavení se tý softwérový škrtičky jsem ještě zcela nezavrhnul..... (lituju, že jsem si neobjednal rovnou 55kW, ještě by kratšim stálym převodem míň trpěla ta blbá spojka) V 30. 7. 2019 na 13:56, Šutrák napsal: Za me take rikam, ze jsem nepotkal tunera, co by umel tupe opsat mapy z 55kW na 44kW. Taky nemám naprosto nic proti naprosto neupravenému origo softu 55kW - po mých i uvedených zkušenostech s některými alchymisty je to naopak spíš sázka na jistotu. V 30. 7. 2019 na 7:56, Martab napsal: Nezkoušel někdo chip od PowerTEC? https://www.chiptuning.cz/detail/Osobní automobil/skoda-citigo-2012-citigo-1-0-mpi-44kw Podle grafu to vypadá o poznání lépe než ty pokusy předtím, je tam vidět ten nárůst nad 5000ot. Graf vypadá sice věrohodněji - takhle nějak by se odškrcení nad cca 5000ot/min mělo projevit na změně křivky - co mi přijde podezřelý, že u verze 44kW uvádějí po navýšení nižší hodnoty výkonu (52kW), než u údajného navýšení verze 55kW (59kW), když jsou obě verze motorů mechanicky naprosto identické, jako náhradní díl mají i stejné objednací číslo dílu (na rozdíl od řídících jednotek, jedině kterými se liší). Takže i to podle mě smrdí... Někde jsem měl odkaz na ňákou plzeňskou firmu, kde uváděli pro oba motory naprosto stejné hodnoty po navýšení (myslim, že 58kW), ale o 5km/h nižší maximálku u verze 44kW, což by odpovídalo jejím příliš rychlým převodům, kdy se motor ani na čtyřku nedostane na otáčky nejvyššího výkonu (6200) - takže možná něco umí, ale taky třeba nad tim podfukem jen víc přemejšleli..... Editováno: 10. Září 2019, autor: Sir_Jarek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 10. Září 2019 Sdílet Vloženo 10. Září 2019 @Sir_Jarek Ano, na to jsem se taky díval, že u 44kW verze udávají chip jen na 52kW a u 55kW na 59kW. Ale podle grafu má i ta 44kW po chipu 59kW. Jestli to nebude spíš souviset s tím, že se zápisem do TP lze výkon navýšit max o 20%, což odpovídá přesně navýšení z 44kW na 52.8kW... (ale je to jen má domněnka) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 11. Září 2019 Sdílet Vloženo 11. Září 2019 Vy jste snad z jiné planety všichni, prostě někdo přijeďte, a buď dostanete 55kW orig, či dobrou úpravu. Co se týká trhacích šroubů je mi jedno co píše DP, ale nikdy mi piliny do motorového prostoru nelétaly. Jen to nesmí dělat žádná qvantofirma. Už mě toto téma nebaví, pokud víte, mám telefon a stačí zavolat a domluvit se co a jak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sir_Jarek Vloženo 27. Září 2019 Autor Sdílet Vloženo 27. Září 2019 (editace) @motorpower já z jiné planety jsem určitě ? mám po meningitidě těžkou poruchu sluchu a dlouhé vedení ? takže krom "přijedu v tolik a tolik" nerad něco vyřizuju po telefonu, lovim slova, domýšlím si hlásky a nesoustředim se na jádro věci. Ale chápu, že tebe třeba zas nebaví psát, je pravda, že ve srovnání s hovorem je to zdlouhavé. Že pracuješ precizně je jen dobře ? ale přece to z oboru znáš, jsou mechanici a mechanici, a i mezi těmi co umí auto dobře funkčně opravit jsou takoví, co na drobné šrámy nehledí, proto se o preciznosti ujišťuju předem, neni to že ti nevěřim a jsem rád, žes mě, potažmo ostatní co to zde čtou, ujistil. Tedy až a jestli to bude aktuální, tak zavolám. Pořád si ještě pohrávám s myšlenkou, že auto pošlu do světa a koupim něco jinýho, už žel mimo dříve oblíbený koncern. Se..u mě v tom autě i jiný věci, hlavně obložení spojky z odfušovaného materiálu, které bez demontáže nevyřešim. Jakkoli se mi základ žel opět úsporami domršeného auta líbí. Editováno: 28. Září 2019, autor: Sir_Jarek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
domweinberg Vloženo 26. Červen 2022 Sdílet Vloženo 26. Červen 2022 Tak jak pánové? Nějaký opravdu ověřený soft na 44 kW? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.