Pawouk Vloženo 1. Únor 2016 Sdílet Vloženo 1. Únor 2016 FIII má zadní kotouč jen jeden typ, rozměr je 230x9, rozteč šroubů 5x100. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomkins Vloženo 2. Únor 2016 Sdílet Vloženo 2. Únor 2016 Když auto několik dní stojí, tak při rozjezdu u prvních několika sešlápnutí brzdy je slyšet takové divné chrčení a brzdný účinek je taky dost pochybný. Vzhledem k počasí předpokládám, že se za těch několik dní vytvoří na brzdových kotoučích rez, která se musí nejprve trošku odřít. Máte někdo stejnou zkušenost? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cubais Vloženo 3. Únor 2016 Sdílet Vloženo 3. Únor 2016 Stejná zkušenost u všech různých automobilů, naprosto běžný jev Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 4. Únor 2016 Sdílet Vloženo 4. Únor 2016 Vyhrabal jsem ten článek, stojí za přečtení. http://www.autoweb.cz/proc-skoda-fabia-v-zime-nebrzdi/ Typuji, že to bude konstrukčně stejné přední brzdy F2/F3, zatím jsem to nezkoumal, až za měsíc kdy se budou lakovat třmeny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
teedy Vloženo 5. Únor 2016 Autor Sdílet Vloženo 5. Únor 2016 Přesně jak je popsáno v článku se mi stalo. Teď po vyjetí z garage několikrát zabrzdím a problém se mi zatím neopakoval. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tominek16 Vloženo 23. Únor 2016 Sdílet Vloženo 23. Únor 2016 (editace) Chtěl jsem se zeptat, zda někomu z Vás stává, že při lehkém brždění nebo spíš dobržďování je slyšet od brzd takové (šoupání, drhnutí). Je to zvuk nikterak výrazný (asi jako když dva dny auto stojí a pak při prvním brždění se čistí kotouč od nánosu rzi). Při normálním nebo prudším brždění nic slyšet není, je to jen opravdu, když se zlehka dobržďuje. Jinak to brzdí výborně, žádné vibrace. Je to tam už od novoty, zvuk stále stejný v zimě možná trochu víc. Napadlo mě, že to můžou být bubny ale jde to spíš na 99% zpředu (člověk nikdy neví)... Editováno: 23. Únor 2016, autor: Tominek16 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
los pakos Vloženo 23. Únor 2016 Sdílet Vloženo 23. Únor 2016 Ne, při brždění mám absolutní ticho. Taky mám bubny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cubais Vloženo 24. Únor 2016 Sdílet Vloženo 24. Únor 2016 Tominek16: Mrkni se na kotouče, já brzdy dost šetřil (dobržďování motorem, předvídavost,...) a nejsíš to pro ně nebylo to pravé ořechové a vyskytla se mi na kotoučích hlubší koroze (černé hlubší tečky), a nejspíš mám stejný problém při lehkém brždění jako ty Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tominek16 Vloženo 24. Únor 2016 Sdílet Vloženo 24. Únor 2016 Tominek16: Mrkni se na kotouče, já brzdy dost šetřil (dobržďování motorem, předvídavost,...) a nejsíš to pro ně nebylo to pravé ořechové a vyskytla se mi na kotoučích hlubší koroze (černé hlubší tečky), a nejspíš mám stejný problém při lehkém brždění jako ty No jo je to těžký na stejné trase každý den už šest let v kuse nepředvídat Navíc teď v zimě si člověk ani moc pořádně nezabrzdí. U F1 mi destičky vydržely i 50tis km. No ale dobrzďovat motorem "naštěstí" s TSI už moc nejde. Navíc ta každodenní ranní vysoká vlhkost, co je u nás tomu asi taky nepřispěje. Zkusím na to v rámci možností víc šlapat a uvidíme... Zkusím při přezouvání to pořádně vyčistit a kouknout na ty kotouče... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohnTrex Vloženo 24. Únor 2016 Sdílet Vloženo 24. Únor 2016 Neda sa mi nevyjadrit k tejto teme. Chcel by som sa opytat ci ste sa venovali aj zabehu brzd ? Je to dost dolezite pre nasledne spravne fungovanie brzd a aj zivotnost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cubais Vloženo 24. Únor 2016 Sdílet Vloženo 24. Únor 2016 Jelikož mám předváděcí vůz, tak jsem zajíždění neřešil a přiznám se, že v té době jsem o něm ani nevěděl... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tominek16 Vloženo 24. Únor 2016 Sdílet Vloženo 24. Únor 2016 Neda sa mi nevyjadrit k tejto teme. Chcel by som sa opytat ci ste sa venovali aj zabehu brzd ? Je to dost dolezite pre nasledne spravne fungovanie brzd a aj zivotnost. Tak já jsem měl úplně nové auto a samozřejmě jsem se záběhu brzd, pneumatik i motoru věnoval. Jezdím už nějaký pátek, takže brzdy i pneumatiky jsem úplně nové už párkrát na autě měl. Je to pořád stejné. Ze začátku opatrně (jak brzdy tak pneu chtějí alespoň těch 500 km, aby získaly vlastnosti jaké mají mít). U mě to bude spíše souviset s tím, že opravdu jezdím pořád stejnou trasu. Tu jinak než předvídavě jezdit neumím a nevyužívám tak brzdy naplno (až na výjimky). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
los pakos Vloženo 24. Únor 2016 Sdílet Vloženo 24. Únor 2016 Brzdy, pokud vím, tak by se měly prvních cca 100 km šetřit lehkým obrušováním a vyloženě na to nedupat. Hlavně kotouče by se neměly ze startu hned hoblovat jak o život. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vaklaf Vloženo 10. Březen 2016 Sdílet Vloženo 10. Březen 2016 Ahoj, tak jsem dneska koukl na zadní brzdy (bubnové) a začínají pěkně na povrchu reznout. Na to že mám auto jen půl roku je to docela překvapení. Čekal jsem, že ten nátěr něco vydrží. Má to někdo podobně? Blíží se mi první servisní prohlídka, tak to asi vyreklamuju. Vyrobeno v 32KT 2015, kombi 1.2 66kW. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 10. Březen 2016 Sdílet Vloženo 10. Březen 2016 (editace) To nikdo nevyreklamuje, to je stáří materiálu něco jako na výfuku. Já je natřel, věděl jsem, že to přijde. Editováno: 10. Březen 2016, autor: Pawouk Necituj bezprostředně předcházející příspěvek! Pravidla fora to nedovolují. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ekr Vloženo 10. Březen 2016 Sdílet Vloženo 10. Březen 2016 vaklaf_ neměl by si mít tu první servisní prohlídku až po dvou letech, čili 2017 ? Na bubnech sem měl stopy rzi při přezouvání na zimní v listopadu a to sem auto kupoval v září. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vaklaf Vloženo 11. Březen 2016 Sdílet Vloženo 11. Březen 2016 ekr: nene, nechal jsem si nastavit pevný interval 15t km/ rok, takže koncem měsíce je na to v servisu aspoň upozorním. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ekr Vloženo 11. Březen 2016 Sdílet Vloženo 11. Březen 2016 vaklaf_ jasně chápu a držím pak pisni co tě to stálo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cubais Vloženo 12. Duben 2016 Sdílet Vloženo 12. Duben 2016 V jakém stavu máte zadní kotouče oproti předním? Byl jsem na výměnu pneu a dověděl se nemilé věci... Přední kotouče jako nové, ale zadní - jeden je drážkovaný, druhý lehce zkalený. Ruční brzdu téměř nepoužívám, takže to nemůže být neúměrným namáháním mou iniciací... Najeto mám 16 000 km, brzdím minimálně, i proto jsou přední jako nové, až mi 16 000 nechtěl frajer věřit. Uvěřil, až viděl zadní. Přikládám foto. Pravý zadní - drážky - doporučena výměna. Levý zadní - zkalení - nemělo by mít zatím vliv na bezpečnost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hkubes Vloženo 12. Duben 2016 Sdílet Vloženo 12. Duben 2016 (editace) Ty kotouče jsem již taky řešil a nakonec dostala manželka celé nové brzdy.Jenže to můžeš uplaňovat max. do 10tis. najetých km. Ale můžu ti s klidem napsat že po najetých dalších necelých 10tis. km má to stejné kotouče drážkované. Na mé Fábii předek i zadek stále v pohodě. Tak nevím čím to u ní je. Editováno: 12. Duben 2016, autor: Hkubes Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cubais Vloženo 12. Duben 2016 Sdílet Vloženo 12. Duben 2016 Drážky se tvoří kvůli nečistotám, ale těžko říct... Třeba jiný typ destiček, podobně, jako je problém s dešťovým senzorem - dva typy, dvě různé funkce, obě dle ŠA správně. Dle uživatelů již ne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel M Vloženo 12. Duben 2016 Sdílet Vloženo 12. Duben 2016 Moje vypadají po zimě takhle. Jsou sice trochu porezlé, ale drážky se nekonají. Jezdím spíš stylem brzda-plyn. levý zadní: levý přední: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LEdit Vloženo 12. Duben 2016 Sdílet Vloženo 12. Duben 2016 Zatahujte rucku a brzdete brzdama a ne motorem. Pak to bude vylesteny. Tohle ma kazdy, kdo malo brzdi nebo jezdi po dlouhe dobe stani. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cubais Vloženo 13. Duben 2016 Sdílet Vloženo 13. Duben 2016 Otázka zní, ušetřit na palivu a dát něco za brzdy, nebo ušetřit na brzdách (předčasná výměna kvůli "neopotřebení") a dát to za palivo... Ekolog by měl jasno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel_cz Vloženo 13. Duben 2016 Sdílet Vloženo 13. Duben 2016 Cubais: Jo jo málo brzdíš, s takovou ti ty zadní brzdy nebudou za chvíli skoro brzdit. Nešetři je, protože když je nesjedeš, stejně budeš muset koupit nové. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.