Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdravím,

při zimních radovánkách jsem nešikovně trefil obrubník a ohnul přední levé rameno. Rameno si koupím použité a již se silenblokem. Jak bude těžká výměna, zvládnu to v garáži sám ? 

Představuju si to takto: Vyšroubuji šroub/šrouby u těhlice, na straně u hliníkové konzole povolím matku, co je v tom zadním silenbloku, vycuknu rameno. A jelikož v ''novém'' ramenu již silenblok bude a nic nemusím přelisovat, tak rameno zamontuju zpět. Jak moc se mýlím? Děkuji.

Vloženo (editace)

Musím povolovat tu matku náboje kola? Pak by zas byl problém finálního dotahování té matky. Z toho videa jsem nepostřehl k čemu to pán povoloval. Jinak moc děkuju.

Editováno: , autor: Pawouk
Odstraněna citace.
Vloženo

Sakra člověče, necituj bezprostředně předcházející příspěvek. K čemu je to dobré to tady mít dvakrát i s tím videem? Je to nesmysl, navíc to odporuje pravidlům fora.

Vloženo

Pavle uprav to prosím ťa,dík!

Tu matku si povolil preto,aby si mohol lahsie vytiahnut rameno z toho spodneho capu ...ono kto to trošku ovláda,tak vie,že to ide aj bez toho povolenia matice poloosy,chce to len zručnost

Vloženo

Zdravím, tak jsem se do toho pustil. Dneska jsem se do toho pustil, vše ok. akorát mi rameno nejde vyndat v zadním uložení na hliníkové konzoli. Páčim s ramenem nahoru dolů, promazávám to, ale rameno nechce vylitnout ven. Bušil jsem do ramene kladivem, ale prostě se tomu nechce. Nikde nedrží, jen v gumovém silenbloku. Někdo nějaké rady prosím?

  • o 6 let později...
Vloženo

Zdravím, prosím vás, když nemám ten olej podle dílenské příručky, který údajně vytvoří lepkavou vrstvu a usadí lůžko? Mám to nalisovat nasucho? Krásně jsem do hladká vybrousil konzoli, aby to šlo co nejlépe a protože jsem neměl ten spešl olejíček, namazal jsem to motorovým. Po 150 km mi oba povylezly :-(

Vloženo (editace)

Odpovím, protože jsem to teď o víkendu sám dělal na své fabii (už podruhé co ji mám). U mého auta jde do levé konzoly silentblok jak po másle, do druhé jde zalisovat jen dost ztuha a navíc musím ubrat na novém silentbloku třeba 0,5 mm šmirglem (prostě je ten otvor menší). Otázka je, jak snadno ti to šlo nalisovat, jestli to nekladlo moc odpor a lisoval jsi normálně nějakým přípravkem, tak to podle mě nemůže moc vyjet. O kolik to povyjelo? Když jsem to dělal minule, nešel mi ten jeden zalisovat úplně (neměl jsem dokonalé přípravky), zůstal mi čouhat tak 2 mm, nechal jsem to být a nic se nestalo (a 120 tis. km to vydrželo). Jestli to jde lisovat příliš hladce, tak bych to nemazal naopak vůbec, je to zbytečný.

Editováno: , autor: Honza K.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...