Jump to content

Jednotka neodpovídá


manoto

Recommended Posts

Nazdar :) 

Tak jsem si pořídil vag na nějaký ty chybičky. Jedno jsem se připojil a dobrý načetl jsem chyby, něco vymazal atd. prostě to fungovalo tak jak má. Ted jsem se chtěl připojit znova a každá jednotka mi píše že neodpovídá a jestli je namontovaná. Žádnej vypínač nikde snad není když to šlo na poprvé. Fakt už nevím tak kdyby vás něco napadlo :) 

Link to comment
Share on other sites

Tak především, jaké chyby jsi vymazal? Psal jsem to tady nedávno do jiného vlákna. PROČ JSI MAZAL CHYBY?

Vždy se to dělá tak, že se vyčte paměť chyb, následně se auto opraví na základě zkušeností, nebo příručky (např.VIS) a až poté se chyby po opravě mažou. Zkušenější mechanik, který to zná, může některé chyby smazat hned, protože ví, ŽE TO MŮŽE UDĚLAT

Vymazáním chyb (ač sporadických) se auto samo nikdy neopraví, uložené chyby nikterak neovlivňují dosavadní chod a vymazaním chyb se může udělat více škody, než-li užitku.

Některé jednotky se v horším přípdadě můžou nenávratně poškodit, některé jednotky vyžadují opětovné připojení až po nějakém čase, jinak prostě umřou.

A to platí i např.u xenonů. Dále, jakou VAGínu, za kolik a kde jsi ji koupil? Spousta lidí si totiž myslí, že koupí kááábel, k tomu si heknou program a mají vyhráno.

Není to tak, každý kabel má svoje číslo pro určitou verzi programu, dále existuje např. kabel KKL, nebo HEX a nelze kombinovat s jednou verzí, než na kterou jsou určeny. V lepším případě poškodíš nenávratně kabel, v horším jednotku v autě.

NENAPOJUJTE NESMYSLNĚ A ČASTO AUTO NA VAG , NEMAŽTE CHYBY, O KTERÝCH NIC NEVÍTE A POZOR TÉŽ NA HARDWARE A SOFTWARE

K Tvému problému: Zajisté sis před koupí ověřil čísla jednotek, které se shodují s koupenými. Pokud ne, hodil jsi prachy do větráku, okamžitě jednotky zahoď do popelnice, ev.najdi dalšího vola, co si je koupí. Pokud jsou čísla stejná a nekomunikují s originální (opakuji s originální) diagnostikou, ač.předchozí staré komunikovaly, opět je zahoď do popelnice. Pokud staré komunikovaly, musíš hledat chybu v zapojení dle DP (dílenské příručky) - elektrická schemata. Kabel po kabelu od napájení, přes jednotky až po světla. Pokud se na to sám necítíš, předej auto elektrikářovi do servisu. Pokud nekomunikuje žádná jednotka, máš odpálený kabel, nebo je špatná zásuvka OBD-můžeš zkontolovat piny na dignostické zásuvce, zejména napájení (ostatní piny neměř, může dojít k poškození jednotek!!!)

PIN 4,5 kostra (-), pin 16 (+). Ale pokud se kabel VAG rozsvítí při připojení, jsou piny v pořádku.

A poslední rada:

Než začneš řešit sám problém, kterému nerozumíš, je tu od toho toto fórum, je to hodně zkušených lidí i přes xenony. Najdeš příslušné vlákno pomocí HLEDAT (vlákno o xenonech tu už je), pokud nenajdeš svůj specifický problém, založíš nové a napíšeš problém. Kluci Ti vcelku rychle poradí, co s tím a kde hledat (pár kluků tady xenonům dobře rozumí). Ušetříš tím nejen peníze za nové jednotky apod.,ale dostaneš rychlou radu, ev.kontakt na někoho, ke komu zajet. Po vyřešení problému je dobré opět napsat na fórum, čím to bylo, aby eventuelně další "nešťastník" věděl, na co se zaměřit (jinak by toto fórum ztratilo smysl a pár borců, co si přišlo pro radu a pak už nenapsali už tu bylo)

OK?

Edited by SUP1
  • Pozitivní 2
Link to comment
Share on other sites

No chyby jsem vymazal z jednotky parkovacího asistenta. Odešlo čidlo za které jsem kupoval nové. A ještě z airbagu, protože za volantem něco vrzalo tak jsem to potřeboval rozebrat a odpojil jsem airbag a zapnul zapalování. Chyba se uložila a pak to hlásilo problém. Takže jsem nevymazal nic zásadního.

Pak mi svítí ještě že prdla nějaká žárovka. Za boha nemůžu přijít na to která. :kol-32:  Ale na to snad přijdu.

 No čísla jednotek naprosto sedí s původními.

VAG jsem si tedy nekupoval, pouze KKL kabel a software jsem si stáhnul z netu. Na fabii mi to funguje uplně bez problému.

Supa jsem měl v servisu kde to zkoušeli taky připojit na diagnostiku a řeklo jim to úplně to samé. Neměl jsem to tam kvuli tomu tak se tím dále nezabývali. Měnily mi homokinetický kloub.

Jinak připojit jsem se zkoušel asi po 3 měsících což je docela dlouhá doba. 

Zkusím ty jednotky vyndat a pak dám vědět.  :)

Link to comment
Share on other sites

1.chyba: zapínat zapalování bez airbagu (může odejít jednotka, nebo airbag může po znovuzapojení vystřelit, nebo můžou vystřelit ostatní)

2.chyba: KKL kabel - k ničemu

3.chyba: stáhnutý software z netu

4.chyba: vražedná kombinace KKL+software z netu - může opět poškodit jednotky (na Fabku dobrý, jinak death)

P.S. žárovka Ti svítí, protože máš chybu v xenonech

Na Superba potřebuješ HEXový kabel s originálním softwarem. KKL se někdy nepřipojí vůbec a když už ano, umí toho asi tak desetinu

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

No tak už jsem na to přišel. Nebo ne já ale servis. Zajel jsem do autorizovaného servisu a tam mi přišli na to že linka K je do zkratu. Dělal to konektor pod nohama řidiče, kde to prý hnije úplně běžně. Tak snad to někomu příště pomůže :) 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...