TraCker Vloženo 11. Duben 2016 Sdílet Vloženo 11. Duben 2016 Ahoj. Ač je skoro konec sezóny, kdy je v autě třeba nějak moc topit, tak bych se chtěl zeptat, kde může být problém s topením. Když jedu, topí noooo jakš takš (felicie topila mnohem lépe), ale když zastavím na křižovatce, skrátka kdekoliv zastavím a motor jede na volnoběh, auto přestane dá se říct úplně topit a fouká studený vzduch. kde může být problém? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 11. Duben 2016 Sdílet Vloženo 11. Duben 2016 a jaké máš topení/klimu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TraCker Vloženo 11. Duben 2016 Autor Sdílet Vloženo 11. Duben 2016 manuální klimu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 11. Duben 2016 Sdílet Vloženo 11. Duben 2016 (editace) Obvykle je to když termostat zůstane otevřený. Ale to bys měl vidět na ukazateli teploty vody. Pokud nemáš jen kontrolku. Editováno: 11. Duben 2016, autor: Tonda-B Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Terenius Vloženo 11. Duben 2016 Sdílet Vloženo 11. Duben 2016 Zkontroluj ten termostat...jednoduchy postup, nastartovat motor a po chvili zkontrolovat rukou chladic jestli je teply. Nemel by se zahrat az cca do chvile, kdy bude pristrojovka ukazovat 90. V pripade,ze bude chladic teply drive, tak vymenit termostat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TraCker Vloženo 12. Duben 2016 Autor Sdílet Vloženo 12. Duben 2016 Můžu vyzkoušet. Problém je v tomž, že mám klasické budíky bez ukazatele teploty a nemám ani tu kontrolku studené vody. Prostě šetřili kde se dalo. Todle mě dokáže vytočit. Ale termostat by tím pádem dokazoval i problém se slabým topením. Jen nechápu, proč to přestane topit jen když jsou otáčky na volnoběh. Když jedu, tak je to v pohodě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jipol57 Vloženo 12. Duben 2016 Sdílet Vloženo 12. Duben 2016 I kdybys teploměr měl, tak je na nic. Kreténi programátoři ho nastavili, že pořád ukazuje 90. V tvém případě mě to připadá, že voda na volnoběhu málo cirkuluje. To by na volnoběhu teplota motoru narůstala, a nedostávala by se do chladiče a topení. Třeba máš něco s lopatkama na čerpadle a dostatečně čerpá až s vyššími otáčkami. Je to jen takové teoretické zamyšlení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Terenius Vloženo 12. Duben 2016 Sdílet Vloženo 12. Duben 2016 (editace) No na druhou stranu, kdyz mas volnobezne otacky, motor tolik tepla nevydava, a v pripade ze mas ten termostat otevreny tak se voda mozna az moc rychle ochladi a pak nepredava teplo dale do topeni. Nejprve bych zkusil zkontrolovat ten termostat a pak bych resil neco dalsiho. A kdyz nemas budik teploty, tak si proste zjisti kde mas termostat a jdou do nej hadice...nastartuj a po chvili pozoruj ty hadice tak ze na ne zkusis sahnout, ta vedouci do chladice by mela byt chladnejsi nez ty ostatni. Pokud by se zahrivala stejne a s ni i chladic tak mas viteze. Editováno: 12. Duben 2016, autor: Terenius Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TraCker Vloženo 12. Duben 2016 Autor Sdílet Vloženo 12. Duben 2016 Zatím díky za tipy... Kouknu na ten chladič a termostat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kata-he-kasa Vloženo 24. Duben 2016 Sdílet Vloženo 24. Duben 2016 To není porucha, to je vlastnost. Řešení je zapnout vnitřní cirkulaci, aby se zabránilo nasávání studeného vzduchu zvenčí. Pak topí jako Felicia i v mrazech. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.