Přejít na obsah

Reklamace SIII - uznané a "neuznané"


KarelM

Doporučené příspěvky

Máte někdo zkušenosti s tím, že Vám servis naůčtoval v rámci garance  proplácení faktury, protože reklamovaná závada nebyla při servisním zásahu "zjištěna"? Funguje to prý tak, že pokud servis přijme vozidlo k reklamaci a ŠA v režimu online "zjistí", že reklamace je neoprávněná (tzn. že žádnou závadu nezjistili), tak Vám to servis vyúčtuje na váš vrub. Skutečnost či fikce?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je zjevny nesmysl. Za posouzeni reklamace, ktera je pote neuznana, si nikdo nic uctovat nemuze. Pokud by to po me nekdo chtel, tak mu nic nedam.

Viz. napriklad zde http://www.nasepenize.cz/poplatek-za-neuznanou-reklamaci-nesmysl-prepravu-ani-testovani-neplatte-10465 nebo dalsich 30 odkazu, co najde google.

Editováno: , autor: mike_k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nesmyslné mi to skutečné připadá, nicméně fakturu poštou jsem ze servisu obdržel asi po 10 dnech, když jsem si vozidlo vyzvedl. ŚA totiž nezjistila žádnou závadu, přenesla tedy tíhu nákladů na servis, no a servis část nákladů přenesl na vlastníka SIII, tedy na mně. Je v CZ možné vše? Nebo je to zcela zákonné?  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to zcela nezakonne, sdelil bych jim, ze jim nic nedam a prilozil jeden z mnoha odkazu k danemu tematu.

 

Samozrejme toto plati v pripade bezne neuznane reklamace, kterou dela spotrebitel v dobre vire. Pokud by se napriklad jednalo o nejaky zjevny podvod, co na ne nekdo bude zkouset, tak tam uz by to mohlo byt sporne.

 

Plus jak pise kokta vyse. Faktura se vystavuje k nejake objednavce. Ty sis nic mimo reklamace, kterou zpoplatit nelze, neobjednal.

Editováno: , autor: mike_k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, navíc jsem nepodepisoval  ani při dodání vozidla ani při převzetí "po reklamaci". Tomu autorizovanému servisu věřím, dle mého má dobré jméno, ale ten přístup dodatečného zaslání faktury mě dost zaskočil. Prý je k tomu "tlačí" ŠA. Faktura je na mé jméno, splatnost do dvou týdnů. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V servise jsi při přebírání vozu rozhodně musel něco podepsat....problém je v tom, že to nikdo moc nečte. Je otázka co na tom "papíru" je vše napsáno. Možná se ještě budeme divit. Bohužel fakturu bys měl uhradit do data na ní uvedeném, pokud nebude do té doby ze strany servisu stornována. Tj. napsat dopis a informovat je, že nesouhlasíš ze zaslanou fakturou z důvodů, že jsi u nich nikdy nepodepsal objednávku na fakturovanou činnost(opět je zde otázka podepsaného zakázkového listu). Poslat doporučeně s dodejkou(telefon či osobní jednání nestačí).

Editováno: , autor: ferda25
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nespletl jsem se, předání vozidla bylo takříkajíc na "dobré slovo", bez papírování, otázka důvěry atd. Faktura si mně ale našla, v databázi podle VIN to není problém.

Otázka ale zní: skutečně ŠA zatěžuje autorizované servisy v případě, že reklamaci v ŠA neuznají? Vím, že to takhle funguje u výměny např. hydrolůžek zadní nápravy (klepání), ještě předtím než  v ŠA navrhli konečné řešení. Můj případ se toho ale netýkal. Byla to klasická diagnostika VAS/BOSCH, kterou bych měl uhradit.   

Editováno: , autor: KarelM
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co Skoda uctuje servisu neni vubec tvuj problem. Je klidne mozne, ze jim posouzeni reklamace skutecne uctuje, ale to vubec nesouvisi s tvou fakturou. Jakykoliv poplatek za posouzeni reklamace je zkratka proti zakonu, i kdyz to servis ci vyrobce neco stoji. Naklady na to maji samozrejme davno ukryty v cene auta a sluzeb.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Proč o ničem, vyměnili jsme si informace, že to je zřejmě proti předpisům či zákonům. Další z fóra mají argumenty, že to takhle zkrátka nejde, případně čeho se mají vystříhat. Čekal jsi snad, že Ti tady napíšu jméno autorizovaného servisu?    

Editováno: , autor: KarelM
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to vyjde levněji zaplatit ta diagnostika, dle popisu se jedná o částku do 1000,-...To bych vyřešil jedním telefonem s dotazem, zda o mě jako o zákazníka stojí...Pokud zaplatím a nestornují fakturu tak příště jedu jinam...jejich volba a zde jim udělám "reklamu".

Editováno: , autor: ferda25
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

... no právě. Argument zněl: protože to, s čím jste přišel na reklamaci se nepotvrdilo. A protože se teď diagnostika dělá zřejmě v režimu online se ŠA  a někdo se tomu v ŠA musí věnovat, tak pokud tam nic nezjistí, tak zatíží servis za neodůvodněný zásah. Servis to má snahu přenést na zákazníka.

K čemu je ale potom záruka? Volal jsem do ŠA, ať mi pošlou kompletní záruční podmínky nových SIII - neposlali nic.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

předání vozidla bylo takříkajíc na "dobré slovo", bez papírování, otázka důvěry atd.

Obávám se, že tady se stala ta chyba. Pokud řešíš reklamaci, je vždy nutný mít doklad. Teď toho už asi moc nezmůžeš. Z vlastní zkušenosti vím, že to ve finále může bejt i o slovíčkaření. A to jde bez dokladu blbě. Editováno: , autor: mkaba
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...