Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

To nieje problém programu ale klonu.

Myslíš si že tie programy nefungovali ako ich púšťali do obehu :rolleyes: že neboli testované ....

Hlavný problém je že je to klon a že je to klon.

 

Hlavný problém je že si neprečítal to čo je v popise takých káblov a to že ho máš používať s priloženým softwarom.

Ak ho použiješ s iným hrozí znefunkčnenie káblu, teda ak máš Anglický máš použiť iba ten, boli maníci čo vedeli z Anglického urobiť CZ verziu, ale to museli prepáliť Atmegu či ako sa tomu nadáva :t

Editováno: , autor: Eric_
  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Pred tyzdnom som na Ali kupil kabel 16.8.0 za 26€ (cca 700 ceskych korun) od rovnakeho predajcu ako mam 15.7.0, ktory funguje perfektne. Bohuzial hodinu na to sa uz nepredaval. Priblizne raz za mesiac predava kable po dobu par hodin. Treba len na Ali hladat VAG 16.8 (pripadne 15.7) a pokial Vam vyhodi mega vysledkov tak nic. Ak Vam vyhodi 4 rovnake kable tak vtedy kupujte :)

Vloženo

takže bol som v aute pozrieť ten Battery Management. nenašiel som ho v žiadnej položke :( možno bude treba povoliť ešte niečo iné

 

PS: epo, kábel funguje, 15.7.1 mi stačí. akurát radiss, myslíš, že by bolo možné skopírovať labely (popisky) z novšej 16.8 čo máš to staršej 15.7.1? chýbajú mi niektoré popisy pri dlhom kódovaní (kalkulačke dlhého kódovania)

  • o 2 týdny později...
Vloženo

sám za sebe, kdykoli jsme po Ferdovi cokoli chtěl, vždy mi pomohl a to bezplatně..a jinak kabel tu má kde kdo...ale kdo z nás má origo ?...v tom je ten rozdíl, ono koupit klon za 600 nebo origo za 8 - 12 000kč už je pak trochu o něčem jiném ...btw. jsem registrovanej i na německým fóru a tam když máš klon, tak se s tebou nikdo nebaví....od té doby mám originál, abych měl klid......všechno má svý pro a proti

Vloženo

Chci vidět,jak někdo z fóra pozná,jestli máš klon nebo né.

Osobně bych klon na kódování nepoužíval...pak dochází k omylům,něco nejde,pak se to řeší na třech stranách a naprosto zbytečně.

VCP myslím zatím nikdo nenaklonoval.VCDS ano.

Více komentovat nebudu nebo bych se musel sakra rozčílit,jak tu někteří pějou

Vloženo
před 5 hodinami, cosby napsal:

Princip ABS a velikost brzdových kotoučů mi opravdu nejde narozum.Snímací kroužek je na náboji,ten je z 99% stejně velký a čidlo je také pořád stejné.

A princip fungování malý kotouč velký kotouč??

Ferda je hold nejlepší :D mě to taky nejde na rozum. ať se zeptá lidí co z jednopístek si to předělali na 4 pístky, 6 pístky či 8 pístky, co jim auto dělá. absolutně nic a chová se tak jak má...

 

Vloženo
před 41 minutami, cosby napsal:

Chci vidět,jak někdo z fóra pozná,jestli máš klon nebo né.

Osobně bych klon na kódování nepoužíval...pak dochází k omylům,něco nejde,pak se to řeší na třech stranách a naprosto zbytečně.

VCP myslím zatím nikdo nenaklonoval.VCDS ano.

Více komentovat nebudu nebo bych se musel sakra rozčílit,jak tu někteří pějou

samozřejmě že to nejde poznat vždy...ale stačí něčí dotaz typu...nemám v kódování popisky neví někdo co to či ono znamená nebo neposlal by mi někdo labely  nebo ..jakou máš verzi...mám 12.12. nebo 15.7.1 a nejde mi to či ono nebo když máš problém a hodíš někam export mapování kanálů, aby ti na to někdo kouknul a ony tam některé možnosti oproti originálu chybí a nebo když chceš někomu pomoct na dálku a on má strach že když se mu připojí kabel na net, tak ze mu brickne (což mimochodem u teamvieweru nevadí) ......samozřejmě neodhalíš vše, ale nějaké indicie tu jsou...... jinak nic proti klonům nemám, sám jsem je používal, ale prostě teď už nastal čas na originál, protože jak jsem se pouštěl do složitějších věcí  začal jsem mít tak trochu strach, aby se něco nepodělalo a k tomu neustále kupování klonů a řešení problémů mě  taky nebavilo. Ať si každej používá co chce, jen kdo má klon, by podle mě neměl  dělat jiný auta než vlastní......ale to je jen můj názor....a k tomu off topic :-)

 

 

Vloženo

Ano,já to chápu,ale myslím,že je dávno známo,že klony jsou v něčem problém.

Na druhou stranu...VCDS v originálu nestojí moc a pokud někdo řekne,že ano,tak ať..........Proč??

Uvědomte si,co stojí vývoj,hodin atd zatím,aktualizace grátis a myslím,že je to špičková diagnostika.Proto se mi cena za to zdá dosti dosti přijatelná.

když máš originál,nemusíš někoho prosit o labely atd a kdo má klon,ať si tak maximálně vyčte závady a...pokud je neumí odstranit,ať to hodí do koše.Také neříkám,že umím vše,mám servis,se servisákami si voláme když je nějaký problém a naštěstí jsou to kluci,co poradí.

Co mě může dostat jsou chytráci,co přijedou a řeknou..."hele šéfe,měl jsem Octávku napíchlou na vagíně,napsalo mi to to a to,tak už se sdiagnostikou nezdržujte a jen mi to opravte".Věřte,že i takoví jsou.Měřené hodnoty nikomu nic neříkají,ale chytří jsou jak rádia.

Už jsem to jednou psal.....ti,co si nic s autem neumí udělat,ať VCDS rovnou zahodí.

  • o 2 týdny později...
Vloženo (editace)

Pridam se. Kabel   VCDS 16.8.0  dorazil. Akorat se mi ho nejak nepovedlo rozchodit :(

Udelal jsem si VMware s WinXP a do nej nainstaloval VDCS aplikaci, pripojil kabel, spojil s autem (kabel sviti zelene) - doinstaloval se driver pro USB Ross-Tech.

Pak jsem pustil vdcs.exe a zustalo to viset ve stavu "Please waiting..." Cekal jsem asi 5 minut a vic na to nemel nervy.

Radis: ty to mas nainstalovane jak?

A lama dotaz - aby se to spojilo, tak se asi musi "zapnout" auto, co? :blush:

 

 

Editováno: , autor: epo
Vloženo

Ja mam tlacitko. Ok, mne to pak doslo, ze asi v tom je zadrhel. Kdyz nektere elektricke okruhy jsou aktivni uz po odemceni auta.

Njn, tak priste lepe a radostneji...

Mimochodem, nemas to v navodu! ;)

 

 

 

Vloženo

Epo: ja mam VCDS nainstalovane na normalnom windowse 7

Postup mojej instalacie:
1) Vypnut internet

2) Vypnut antivirusovy program

3) Spustit instalaciu VCDS ako spravca

4) Nainstalovat na C:\Ross-Tech\

5) Pripojit kabel

6) Spustit zapalovanie

7) Spustit program ako spravca

Sprav vsetko v tomto poradi a garantujem ti ze ti to pojde tiez som sa s tym chvilu trapil. Nezabudni odinstalovat vsetky predchadzajuce verzie VCDS a tiez driver



Sent from my iPhone using Tapatalk

Vloženo

epo, daj potom postup ako s tlačidlom a dopíšem naraz. vďaka za upozornenie ;)

ináč chýba tam komplet postup ako inštalovať, spustiť, a podobne. ale to bude asi problém, keďže každý používa iný kábel/verziu

Vloženo

S tlacidlom je to rovnake ako s klucom. Nestartujes len ho stlacis bez spojky aby nabehli riadiace jednotky. Mne osobne sa nedaju robit upravy v 17 - Instruments pokial je auto v inom stave ako vypnutom (len taky maly postreh)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...