Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

.... podle dilenske prirucky by se mela hlava rovnat ( brousit ) ja kdyz menil tesneni tak sem ji nerovnal,... po case mi prosakoval olej, ale jelikoz se mi to nelibilo, nechal sem vymenit tesneni znova + srovnat hlavu,... tedka je klid,.... zatim ;)

 

tudiz i tobe bych to doporucoval srovnat,... neni to tak financne narocny a budes mit aspon jistotu ;)

 

 ...... s vybrusem neblazni, na co by si ho delal ? ;)

Vloženo

Pokud měníš těsnění pod hlavou, je dobré zkontrolovat obojí:

- rovinnost hlavy - přerovnat podle potřeby

- přesahy vložek - upravit na 0,07 až 0,11 mm

Pokud jedno nebo druhé není OK, budeš těsnění měnit brzy znovu.

Vloženo

Když už to máš rozdělený, tak to je lepší udělat než to za půl rouku kuchat znova. Těch pár kč za srovnání, u nás u kluka cca 200 kč, se ti bohatě vrátí.

Vloženo (editace)

ano presne tak ;) .......... jinak co se tyce jeste tech vlozek,... ty byvaji vetsinou dobry a dava se podne kdyztak jenom medena podlozka a pak se meri jenom presah ;)

 

co se tyce s tou hlavou, tak taky zalezi jak rychle to rozdela ;) a komu to davaji a jak zrovna bude mit cas na srovnani ;)

 

ja kdyz sem to chtel nechavat delat v origo servisu tak komplet sundat - zarovnat - nandat + sem do toho mel jeste vymenu rozvodu tak mi re rekly ze 4 dny ;) tudiz pokud mas jen hlavu tak pocitej tak 3 dny ;)

Editováno: , autor: Lukason
  • o 2 týdny později...
Vloženo

tak ti lzou ;)

 

..... hlavy se rovnaji na jake koliv motory podle toho jak je kriva, ale kriva nemusi ani byt az tak moc, ale kdyz uz ji mas dole neni od veci ji jenom liznout pro jistotu ;)

Vloženo

bol som sa dnes opytat v origo servise a tam mi povedali ze na 1,4 mpi este nerovnali hlavu ze sa to robi len na nejake 1,2 ktore nemaju tesnenie

Hlava se rovná, pokud je její nerovnost větší než 5 setin mm.

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Nazdar borci, tak včeta jsem měnil termostat a při vypouštění cca 2L chladící kapaliny jsem se málem zhrozil. Voda obsahovala i malé části oleje. Takže budu muset řešit těsnění pod hlavou a vyčištění chladící soustavy, protože po vytažení hadice ze starého termostatu a chytnutí prstem do ní, jsem nabral solidní nános olejového mazutu... Těsnění si koupím v obchodě cca 350 Kč. ale když to nechám vyměnit v servise Škoda, nevíte na kolik mi příjde práce ? Nevím jak dlouho to asi potrvá takové sundání hlavy... Přededm díky za odpověď.

PS: Je jasné, že musím dolít novou chladící kapalinu plus nový olej s filtrem...

Vloženo

No ale to neni jen o tom jednom tesneni nebo ne?To se musi koupit jakoby komplet tesneni protoze toho musis sundat vice nebo ne?A kdyz sundas hlavu tak je lepsi ji i srovnat ne?Hlavne nikdo nevi dokud ji nesunda co vse je tam v pr.....?

Vloženo

Ja jako lajk zvladnu vymenit tesneni i dalsi kolem toho ale nepoznam jestli je jeste neco dalsiho ko.Kdybych vedel,ze dam jen nove tesneni a bude vse ok tak super.Ale kdyz bude kriva hlava nebo neco s vlozkama atd.Tak bych to menil zbytecne protoze by se to muselo stejne sundat ze ano?

Vloženo

Len tak pre orientaciu ak sa nevarila voda dlhši čas a nechodilo vozidlo na 130 teplote tak sa nemusi rovnať hlava. Aj vložka 2 a3 sa utopi  len ked sa poriadne uvari motor. Niektori umelci tak chodia že každe rano dolievali liter vody a išli nadoraz tam potom klesnu vložky aj hlava sa rovna.

Vloženo

Podle dilenske prirucky by se mela hlava rovnat pri kazdem sundani ;) ....... nejsem teda zastancem ze by se to melo porad rovnat,... ale kdyz uz je aspon dole,... podivat se jestli je aspon rovna popripade ji a setinku jenom liznout ;)

 

  prece jenom je hlava hodne dulezita cast motoru a ta proste musi sedet a fungovat presne ;) ........ a jeji sundani je to uz razantni zasah do motoru ;)

 

 

 tod muj nazor ;)

Vloženo

rikam nebo pisu co je v dilensky prirucce a co doporucuje skoda ;)

 

 Na jednu stranu s nima souhlasim ale na druhou zase ne ;)

 

kdyz je hlava ale dole, urcite bych ji aspon premeril jestli neni kriva,... i kdyby byla aspon trochu uz to nemusi delat dobrotu,... proto aspon treba liznout a setinku ;) pokud by byla dobra,.... jenom ocistit dukladne,... popr prejet 1000 smirkovim platnem a hotovson ;)

 

   muj nazor

  • o 4 týdny později...
Vloženo

Ahoj lidičky. Ztrácí se mi voda, asi 2 dcl za 2 měsíce, každý den najedu okolo okolo 70km. Do oleje nejde, ale je tam vidět lehounký bordel. Není to teda kal jak jsem víděl výše, je tam jen prach. Je to těsnění? Vydrží přes zimu, nebo raději řešit do zimy? A srovnávat hlavu a kontrolovat vložky či ne? Mám najeto 216600km a těsnění děláno někdy kolem 120 000km. Spíš se mě zdá, že těsnění lehounce propouští olej ven.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...