Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

edit: jo spletl jsem se ( zaměnil jsem zadní topení pod zadek )

ale jak jsem psal, problém je v tom, že Rapid je vůči konkurenci už moc drahý...

Editováno: , autor: Rypicong
Vloženo
V 25. 2. 2017 na 20:46, Dodi 15 napsal:

Za mě tři válce nikdy! Po zkušenostech s HTP jsem vyléčen na hodně dlouho, je to zvěrstvo a snad ten prašivej zvuk nemůže změnit ani turbína. Klidně litr, ale musí tam být čtyři hrnky. Tak to bude v budoucnu s výběrem motorizace zajímavé a asi nebudu sám. :(

 

V 25. 2. 2017 na 23:15, Rypicong napsal:

 

První HTP mělo trošku neduhy, ale nemůžu si pomoct, po odladěný to je skvělý motor do města nebo na krátký vzdálenosti - na což byl také určen. Párkrát jsem v tom jel a celkem to s autem cvičilo. 1.0TSI, je ve všem ( krom asi projevu a kultivovanosti ) lepší jak 1.2TSI. Fakt ten motor je dobrej. Ideální do Fabie a CitiGo. Do Rapidu jako základní motor ještě dejme tomu, ale jinak nikam. Problém není v motoru, ale v jeho umístění...

 

S 1,0 Tsi jsem jel v OIII a i tam se s ní dá jet pěkně.

Takže v Rapidu by to mělo být ještě lepší.

Až na ten volnoběh......

Vloženo

jo, každý kilo bude znát. Já většinou jezdím sám, nebo ve dvou, ale přítelkyně je drobná, takže skoro nic neváží. Ale pokud vezeme dalšího člověka, třeba chlapa co má 90Kg, je to už fakt znát...

Vloženo

obě vypadají pěkně - takhle měl vypadat v roce 2013 :)

 

Montecarlo vypadá pak dobře, už to nevypadá jak hračka - akorát ty sedačky, to červené boční vedení se mi prostě nelíbí.

Jinak jediné čeho je škoda, že nedošlo k přepracování zadních dvěří u liftbacku. To zkosení okénka nahoru hodně pomůže...

Vloženo

Jezis, no to je fakt, ze by to byl fakt reproduktor ?

 

   u cerneho to tak videt nebude, ale u toho bezoveho to je nadehra teda :D to se jim nevesel asi uz pod palubku na stred u skla :D

Vloženo

Já mám takový pocit, že to mají už Rapidy z dřívějška, někde jsem tuhle mřížku už u někoho tady na fóru viděl, nebylo to že Ženevy. A reprák tam za tím myslím není.

 

 

Vloženo (editace)

Zaujímavé, že front assist zostal dole v nárazníku, keď teraz už je umiestnený v maske pod logom (Octavia, Superb). Aspoň na tom Spacebacku to je vidieť. Myslel som, že ho dajú po facelifte hore.

Editováno: , autor: Milanino
Vloženo

Ako dizajnovo to problém nie je, ale skúsenosti v práci máme také, že je to citlivé na poškodenie, posunutie naraznika. Prípadne niekto pri parkovaní zájde nosom auta viac do uhrnutého snehu a potom sme museli dať senzor nakalibrovať. A to sme neriešili iba jeden prípad. Ale chápem, riešenie v maske môže byť drahšie, ale proti poškodeniu lepšie chránené. Preto po facelifte asi Rapid zostal pri pôvodnom riešení.

Vloženo

a myslis ze v supu to problem neni ? Se Supem do me lehce nacouval autobus, pri otaceni u hotelu, praskla jen krytka !!! a uz to hlasilo ze je nedostupny, tim padem vsechno. Takze jsem byl akorat nasranej, ne kvuli krytce a autu, ale vsem asistentum, ketry v tom aute vyuzivam, protoze mi nekolikrat zachranili jak penezenku, tak i zivot :kol-47:

Vloženo

No s motorem 1.0 TSI už definitivně padla volba Rapidu jako auta na vesnici. Už 1.2 TSI má problémy s plně naloženým vozíkem v nižších otáčkách, například pomalá jízda do kopce :-) Tak máme tu naštěstí atmosféry ve Focusu, Tipu, Korejcích nebi i Astře :-)

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...