Rypicong Vloženo 27. Únor 2017 Vloženo 27. Únor 2017 (editace) edit: jo spletl jsem se ( zaměnil jsem zadní topení pod zadek ) ale jak jsem psal, problém je v tom, že Rapid je vůči konkurenci už moc drahý... Editováno: 27. Únor 2017, autor: Rypicong Citovat
stanmar Vloženo 28. Únor 2017 Vloženo 28. Únor 2017 V 25. 2. 2017 na 20:46, Dodi 15 napsal: Za mě tři válce nikdy! Po zkušenostech s HTP jsem vyléčen na hodně dlouho, je to zvěrstvo a snad ten prašivej zvuk nemůže změnit ani turbína. Klidně litr, ale musí tam být čtyři hrnky. Tak to bude v budoucnu s výběrem motorizace zajímavé a asi nebudu sám. V 25. 2. 2017 na 23:15, Rypicong napsal: První HTP mělo trošku neduhy, ale nemůžu si pomoct, po odladěný to je skvělý motor do města nebo na krátký vzdálenosti - na což byl také určen. Párkrát jsem v tom jel a celkem to s autem cvičilo. 1.0TSI, je ve všem ( krom asi projevu a kultivovanosti ) lepší jak 1.2TSI. Fakt ten motor je dobrej. Ideální do Fabie a CitiGo. Do Rapidu jako základní motor ještě dejme tomu, ale jinak nikam. Problém není v motoru, ale v jeho umístění... S 1,0 Tsi jsem jel v OIII a i tam se s ní dá jet pěkně. Takže v Rapidu by to mělo být ještě lepší. Až na ten volnoběh...... Citovat
Rypicong Vloženo 28. Únor 2017 Vloženo 28. Únor 2017 jo, každý kilo bude znát. Já většinou jezdím sám, nebo ve dvou, ale přítelkyně je drobná, takže skoro nic neváží. Ale pokud vezeme dalšího člověka, třeba chlapa co má 90Kg, je to už fakt znát... Citovat
Popu Vloženo 7. Březen 2017 Autor Vloženo 7. Březen 2017 moc fajn par detailu a je to podle me o hodne dospelejsi auto otazka jak ta dvou-zonova klima teda Citovat
bojler Vloženo 7. Březen 2017 Vloženo 7. Březen 2017 Tak asi o Spacebacku mluvil Kabaň, když zmiňoval, jaký porod je prosazení LED svítilen.. Citovat
Martab Vloženo 7. Březen 2017 Vloženo 7. Březen 2017 Takže bez dvouzónové klimy (asi) a Spaceback bez LED vzadu, což nepochopím :/ když už tak by to mohlo být sjednocené, buď oba nebo ani jeden :/ Citovat
Rypicong Vloženo 7. Březen 2017 Vloženo 7. Březen 2017 obě vypadají pěkně - takhle měl vypadat v roce 2013 Montecarlo vypadá pak dobře, už to nevypadá jak hračka - akorát ty sedačky, to červené boční vedení se mi prostě nelíbí. Jinak jediné čeho je škoda, že nedošlo k přepracování zadních dvěří u liftbacku. To zkosení okénka nahoru hodně pomůže... Citovat
sk0d@ Vloženo 15. Březen 2017 Vloženo 15. Březen 2017 https://autobild.cas.sk/fotogaleria/213170/faceliftovany-rapid-sme-videli-nazivo-v-zeneve/ Citovat
Whisperer Vloženo 15. Březen 2017 Vloženo 15. Březen 2017 Co to tam je před řadičkou pod klimačkou? Reproduktor? V tom článku je to fotka 14 a 15 Citovat
Popu Vloženo 15. Březen 2017 Autor Vloženo 15. Březen 2017 Jezis, no to je fakt, ze by to byl fakt reproduktor ? u cerneho to tak videt nebude, ale u toho bezoveho to je nadehra teda to se jim nevesel asi uz pod palubku na stred u skla Citovat
Whisperer Vloženo 15. Březen 2017 Vloženo 15. Březen 2017 Mno vypadá to strašně...jak pěst na oko. Čím víc repro, tím víc auto Citovat
miklisek Vloženo 15. Březen 2017 Vloženo 15. Březen 2017 Já mám takový pocit, že to mají už Rapidy z dřívějška, někde jsem tuhle mřížku už u někoho tady na fóru viděl, nebylo to že Ženevy. A reprák tam za tím myslím není. Citovat
ČudlR Vloženo 15. Březen 2017 Vloženo 15. Březen 2017 Neni to nahodou reprak k tomu skoda surround. Citovat
sk0d@ Vloženo 15. Březen 2017 Vloženo 15. Březen 2017 Tam je schovany generator nahodneho vrzgania a pazvukov. 2 Citovat
bojler Vloženo 16. Březen 2017 Vloženo 16. Březen 2017 Tak prý Vlček v rozhovoru řekl, že se nebudou zdražovat u Rapidu a Citiga po FL motory, ale výbavy a mimořádné výbavy. Tak si to přeberte, k čemu asi dojde :-) Citovat
Habi001 Vloženo 17. Březen 2017 Vloženo 17. Březen 2017 (editace) .. Editováno: 30. Květen 2018, autor: Habi001 Citovat
Milanino Vloženo 18. Březen 2017 Vloženo 18. Březen 2017 (editace) Zaujímavé, že front assist zostal dole v nárazníku, keď teraz už je umiestnený v maske pod logom (Octavia, Superb). Aspoň na tom Spacebacku to je vidieť. Myslel som, že ho dajú po facelifte hore. Editováno: 18. Březen 2017, autor: Milanino Citovat
Popu Vloženo 18. Březen 2017 Autor Vloženo 18. Březen 2017 Nizsi trida vozu, takze neni duvod davat do masky. Me se to treba i dokonce libi, ze je to dole 1 Citovat
Milanino Vloženo 18. Březen 2017 Vloženo 18. Březen 2017 Ako dizajnovo to problém nie je, ale skúsenosti v práci máme také, že je to citlivé na poškodenie, posunutie naraznika. Prípadne niekto pri parkovaní zájde nosom auta viac do uhrnutého snehu a potom sme museli dať senzor nakalibrovať. A to sme neriešili iba jeden prípad. Ale chápem, riešenie v maske môže byť drahšie, ale proti poškodeniu lepšie chránené. Preto po facelifte asi Rapid zostal pri pôvodnom riešení. Citovat
Popu Vloženo 18. Březen 2017 Autor Vloženo 18. Březen 2017 a myslis ze v supu to problem neni ? Se Supem do me lehce nacouval autobus, pri otaceni u hotelu, praskla jen krytka !!! a uz to hlasilo ze je nedostupny, tim padem vsechno. Takze jsem byl akorat nasranej, ne kvuli krytce a autu, ale vsem asistentum, ketry v tom aute vyuzivam, protoze mi nekolikrat zachranili jak penezenku, tak i zivot Citovat
Černohorák Vloženo 19. Březen 2017 Vloženo 19. Březen 2017 První postřeh ze včerejší návštěvy Ženevy, spojení blinkrů s led denním svícením. Až zpracuji přidám i další fota... Citovat
Popu Vloženo 19. Březen 2017 Autor Vloženo 19. Březen 2017 Nemusis nic, myslim ze to tu vsichni uz vedi Citovat
bobanHTP Vloženo 19. Březen 2017 Vloženo 19. Březen 2017 No s motorem 1.0 TSI už definitivně padla volba Rapidu jako auta na vesnici. Už 1.2 TSI má problémy s plně naloženým vozíkem v nižších otáčkách, například pomalá jízda do kopce :-) Tak máme tu naštěstí atmosféry ve Focusu, Tipu, Korejcích nebi i Astře :-) 2 Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.