Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...
Vloženo
V ‎21‎.‎4‎.‎2018 na 19:47, Pitrsman napsal:

Co je na tom pravda že Rapid dostane 1.5Tsi 110kW?

 

v současné generaci to na 100% nebude.

Rapid víceméně dožije tak jak je teď a vše se chystá do nového modelu, který bude rozměrově a technicky hodně odlišný.

Vloženo

No mně spíše vyhovuje právě 1.0 TSI 81 kw. Protože se mi nezdá že by rapid bylo extra dobře odhlučněné auto a čtyřválec s turbem to už musí být dost slyšet. A navíc 1.0 je o dost lehčí motor a tak rapid není tolik nedotáčivý....

A pokud vím tam na brzdě u 1.0TSI 81 kw taky naměřili 90 KW :-D

1.4 nebo 1.5 bych viděl spíše jako dobrou volbu do oktávky. Do rapida je ideál silnější tříhrnek.

Vloženo

Az uvidite jak to auto bude vypadat, tak to bude prekvapeni :D:D

Palubka ala SUPERB 3, zadni cast vozidla ala KAROQ - myslím tim hlavne svetla ;) a plno dalsiho.

V Boleslavi minuty tyden prvni kus na lince :)

Vloženo
Před hodinou, Lukason napsal:

Az uvidite jak to auto bude vypadat, tak to bude prekvapeni :D:D

Palubka ala SUPERB 3, zadni cast vozidla ala KAROQ - myslím tim hlavne svetla ;) a plno dalsiho.

 

To se tedy máme opravdu na co těšit...

Vloženo

@Jojo91 .... a cetl jsi si co jsem teda vubec napsal ? :kol-32: ..... Palubka ala SUPERB 3, zadni cast vozidla ala KAROQ - myslím tim hlavne svetla ;) a plno dalsiho.

Podobny Golfu to nebude, mozna jen tak rozmerove a pocitove, ale designove vubec.

 

@Pawouk .... tak tak :D bylo to celkem jeste dost zahaleny a miliarda lidi vzdy kolem toho, takze chce to chvilku jste cas, aby to bylo vic podrobnejsi ;)
 

@Bikes ..... predni cast vozu byla jeste nenastrojena, ale ala OIII. FL to nebude. To udelal Kaban naschval aby byla opravdu hodne rozlisena Octa od Rapida :)

Vloženo (editace)

Lukason: Neboj se cetl, psal si jenom zadni cast a palubovku, ale me zajimala spis celkova karoserie ... :D Jestli bude opravdu vypadat jak na obrazku ....

620_5ab39447092c3.jpg

Editováno: , autor: Jojo91
Vloženo

Hlavne doufam, ze se poucili z krizoveho vyvoje a nedopadne to tak, jako u soucasneho Rapidu. Uz nejakou dobu se chystam na cvicny soupis toho, co se v nem od zacatku vsechno zmenilo. Paradoxne venkovni design je temer netknuty, ovsem vnitrnosti vcetne detailu byly casto meneny i nekolikrat:

 

- zvenku prakticky jen blinkry v zrcatkach, LED prvne v mlhovkach, pak zmena do hlavnich svetel

- pribyly staticke low-xenony, zmenene na low-bi-xenony s LED paskem

- zruseni primitivniho ovladani oken

- destovy a svetelny senzor

- front assist

- zruseni 1.2HTP/55kW

- zruseni 14ti palcovych kol

- zruseni vicka nadrze na klicek
- 12V zasuvky v kufru

- zmena vyplni dveri (co tak patram v pameti, tak asi poprve od dob favoritu) vcetne klik, zmena krytky vyskovych repro vpredu

- dvakrat modifikace pristrojove desky, nejprve implantace dekoracni listy, nasledne zmena tvaru vydechu

- podle verze jedna az dve vymeny potahovych latek

- nekolik zmen volantu od puvodniho velmi lacineho provedeni s multifunkci na jedne strane az po nekolik variaci aktualnich volantu

- nekolik zmen radii, nejprve zmena ramecku Swingu a cudliku radia Blues, pak zcela nova generace MIB az po aktualni Swing s 6,5 palcovou obrazovkou

- jina loketni operka

- predni parkovaci senzory

- zadni kamera

- KESSY

- ambientni osvetleni

- polokozena sedadla

- zadni vyhrivana sedada

- treti hlavova operka v zakladu, USB rozhrani vpredu a pozdeji i vzadu, smartlink, media command ...

atd. atd.

 

Vloženo

@s-tony To je zajímavé že Rapid s 1.2 TSI 81kW měl hmotnost 1 185kg a s 1.0 TSI 81kW má 1 190kg

http://az749841.vo.msecnd.net/sitescscz/alv1/866bbafc-7d00-476f-929b-34efcbf82917/novy-rapid-katalog.3d5550804fa13f0d0d687389936dbbd5.pdf

https://www.hekla.is/static/files/efni/verdlistar/skoda/rapid.pdf

 

@bojler Hlavně ještě přechod od řetězového 1.2 TSI k řemenovému a pak až k 1.0 TSI.

 

Na ten nový Rapid se docela těším, jak to bude nakonec vlastně vypadat :) 

Vloženo

Modelová péče byla opravdu důkladná, ale zase lepší, než kdyby se na ni vykašlali. Nakonec je z Rapidu solidní auto s pěkným interiérem.:)

 

@bojler Ještě bych zařadil patrně neplánovaný příchod spacebacku a přepracování podvozku. Jinak zajímavé je, že základní verze dodnes nemá FL palubní desku nebo světlomety.

 

@Martab Motor samotný má být o 10 kg lehčí, hmotnost ale rostla u všech verzí asi kvůli výbavě.

 

Design bude podle mě ještě od Kabaně.

Vloženo (editace)

To sice ano, ale neměla by to být výbava, ale odlučnění. Tak k čemu to je, když aby byl motor stejně kultivovaný, tak je to pak jako celek těžší... (nechci tvrdit, že je to špatný motor, nebo tak, jen upozornit na to že 3 válce neznamená automatick nižší hmotnost)

 

OT:

Spoiler

Co se stalo s tvým Rapidem :o 

 

Editováno: , autor: Martab
Vloženo
Před hodinou, Twisted napsal:

 

Ještě bych zařadil patrně neplánovaný příchod spacebacku a přepracování podvozku.

 

 

Spaceback byl plánovaný. Uvažovalo se i o jiných variantách.

Vloženo

ani bych se nedivil, kdyby to převzalo formát Golfa. Prodeje Golfa padají - né že by to bylo špatné auto, ale všichni jak magoři chtějí SUV nebo crossover. Tiguan má nárůst přes 30%. U ostatních automobilek to je vidět, jak "klasická" auta už nebudou mít nástupce. Avensis a asi i Mondeo. V USA skončí všechny modely od Fiesty, přes Focus až po Fusion/Mondeo. Bude jenom Mustang a samý pickupy, SUV a dodávky. Nové rozdělení v VW koncernu jasně ukazuje že už VW jako takový není braný jako něco extra a je šoupnutý do stejné skupiny jako Seat a Škoda :) např.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...