Duben 21, 20187 r Rapid by měl dostat 1.5 TSI až s další generací, současný "dožije" jen s 1.0 TSI, pokud vím.
Květen 3, 20187 r V 21.4.2018 na 19:47, Pitrsman napsal: Co je na tom pravda že Rapid dostane 1.5Tsi 110kW? v současné generaci to na 100% nebude. Rapid víceméně dožije tak jak je teď a vše se chystá do nového modelu, který bude rozměrově a technicky hodně odlišný.
Květen 7, 20187 r No mně spíše vyhovuje právě 1.0 TSI 81 kw. Protože se mi nezdá že by rapid bylo extra dobře odhlučněné auto a čtyřválec s turbem to už musí být dost slyšet. A navíc 1.0 je o dost lehčí motor a tak rapid není tolik nedotáčivý.... A pokud vím tam na brzdě u 1.0TSI 81 kw taky naměřili 90 KW :-D 1.4 nebo 1.5 bych viděl spíše jako dobrou volbu do oktávky. Do rapida je ideál silnější tříhrnek.
Květen 7, 20187 r No to určitě. Klepotavý tříválec je jistě tišší a prost jakýchkoli vibrací. Kam na to ty lidi chodí...
Květen 7, 20187 r Autor Az uvidite jak to auto bude vypadat, tak to bude prekvapeni Palubka ala SUPERB 3, zadni cast vozidla ala KAROQ - myslím tim hlavne svetla a plno dalsiho. V Boleslavi minuty tyden prvni kus na lince
Květen 7, 20187 r Lukason: A opravdu bude vypadat jak golf? Moc se mi nechce verit, ze by VW dovolil takovou konkurenci Golfimu
Květen 7, 20187 r Před hodinou, Lukason napsal: Az uvidite jak to auto bude vypadat, tak to bude prekvapeni Palubka ala SUPERB 3, zadni cast vozidla ala KAROQ - myslím tim hlavne svetla a plno dalsiho. To se tedy máme opravdu na co těšit...
Květen 7, 20187 r Autor @Jojo91 .... a cetl jsi si co jsem teda vubec napsal ? ..... Palubka ala SUPERB 3, zadni cast vozidla ala KAROQ - myslím tim hlavne svetla a plno dalsiho. Podobny Golfu to nebude, mozna jen tak rozmerove a pocitove, ale designove vubec. @Pawouk .... tak tak bylo to celkem jeste dost zahaleny a miliarda lidi vzdy kolem toho, takze chce to chvilku jste cas, aby to bylo vic podrobnejsi @Bikes ..... predni cast vozu byla jeste nenastrojena, ale ala OIII. FL to nebude. To udelal Kaban naschval aby byla opravdu hodne rozlisena Octa od Rapida
Květen 7, 20187 r Lukason: Neboj se cetl, psal si jenom zadni cast a palubovku, ale me zajimala spis celkova karoserie ... Jestli bude opravdu vypadat jak na obrazku .... Upraveno Květen 7, 20187 r od Jojo91
Květen 7, 20187 r Hlavne doufam, ze se poucili z krizoveho vyvoje a nedopadne to tak, jako u soucasneho Rapidu. Uz nejakou dobu se chystam na cvicny soupis toho, co se v nem od zacatku vsechno zmenilo. Paradoxne venkovni design je temer netknuty, ovsem vnitrnosti vcetne detailu byly casto meneny i nekolikrat: - zvenku prakticky jen blinkry v zrcatkach, LED prvne v mlhovkach, pak zmena do hlavnich svetel - pribyly staticke low-xenony, zmenene na low-bi-xenony s LED paskem - zruseni primitivniho ovladani oken - destovy a svetelny senzor - front assist - zruseni 1.2HTP/55kW - zruseni 14ti palcovych kol - zruseni vicka nadrze na klicek - 12V zasuvky v kufru - zmena vyplni dveri (co tak patram v pameti, tak asi poprve od dob favoritu) vcetne klik, zmena krytky vyskovych repro vpredu - dvakrat modifikace pristrojove desky, nejprve implantace dekoracni listy, nasledne zmena tvaru vydechu - podle verze jedna az dve vymeny potahovych latek - nekolik zmen volantu od puvodniho velmi lacineho provedeni s multifunkci na jedne strane az po nekolik variaci aktualnich volantu - nekolik zmen radii, nejprve zmena ramecku Swingu a cudliku radia Blues, pak zcela nova generace MIB az po aktualni Swing s 6,5 palcovou obrazovkou - jina loketni operka - predni parkovaci senzory - zadni kamera - KESSY - ambientni osvetleni - polokozena sedadla - zadni vyhrivana sedada - treti hlavova operka v zakladu, USB rozhrani vpredu a pozdeji i vzadu, smartlink, media command ... atd. atd.
Květen 7, 20187 r Osobně vidím největší změnu v přechodu na MQB platformu v rámci jednotek ve voze...........během vývoje.
Květen 7, 20187 r @s-tony To je zajímavé že Rapid s 1.2 TSI 81kW měl hmotnost 1 185kg a s 1.0 TSI 81kW má 1 190kg http://az749841.vo.msecnd.net/sitescscz/alv1/866bbafc-7d00-476f-929b-34efcbf82917/novy-rapid-katalog.3d5550804fa13f0d0d687389936dbbd5.pdf https://www.hekla.is/static/files/efni/verdlistar/skoda/rapid.pdf @bojler Hlavně ještě přechod od řetězového 1.2 TSI k řemenovému a pak až k 1.0 TSI. Na ten nový Rapid se docela těším, jak to bude nakonec vlastně vypadat
Květen 7, 20187 r Modelová péče byla opravdu důkladná, ale zase lepší, než kdyby se na ni vykašlali. Nakonec je z Rapidu solidní auto s pěkným interiérem. @bojler Ještě bych zařadil patrně neplánovaný příchod spacebacku a přepracování podvozku. Jinak zajímavé je, že základní verze dodnes nemá FL palubní desku nebo světlomety. @Martab Motor samotný má být o 10 kg lehčí, hmotnost ale rostla u všech verzí asi kvůli výbavě. Design bude podle mě ještě od Kabaně.
Květen 7, 20187 r To sice ano, ale neměla by to být výbava, ale odlučnění. Tak k čemu to je, když aby byl motor stejně kultivovaný, tak je to pak jako celek těžší... (nechci tvrdit, že je to špatný motor, nebo tak, jen upozornit na to že 3 válce neznamená automatick nižší hmotnost) OT: Spoiler Co se stalo s tvým Rapidem Upraveno Květen 7, 20187 r od Martab
Květen 7, 20187 r @Martab Ono je to ale tak, že ze všech motorizací vzrostla u 1.0 TSI hmotnost nejméně. Můj Rapid viz: Upraveno Květen 7, 20187 r od Twisted
Květen 7, 20187 r Ano, hmotnost se měnila i u jiných motorizací, u Fabie je rozdíl v neprospěch 1.0 TSI 1kg.
Květen 7, 20187 r Před hodinou, Twisted napsal: Ještě bych zařadil patrně neplánovaný příchod spacebacku a přepracování podvozku. Spaceback byl plánovaný. Uvažovalo se i o jiných variantách.
Květen 8, 20187 r ani bych se nedivil, kdyby to převzalo formát Golfa. Prodeje Golfa padají - né že by to bylo špatné auto, ale všichni jak magoři chtějí SUV nebo crossover. Tiguan má nárůst přes 30%. U ostatních automobilek to je vidět, jak "klasická" auta už nebudou mít nástupce. Avensis a asi i Mondeo. V USA skončí všechny modely od Fiesty, přes Focus až po Fusion/Mondeo. Bude jenom Mustang a samý pickupy, SUV a dodávky. Nové rozdělení v VW koncernu jasně ukazuje že už VW jako takový není braný jako něco extra a je šoupnutý do stejné skupiny jako Seat a Škoda např.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.