Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Co je na tom pravda že Rapid dostane 1.5Tsi 110kW?

Rapid by měl dostat 1.5 TSI až s další generací, současný "dožije" jen s 1.0 TSI, pokud vím.

  • 2 týdny později...
V ‎21‎.‎4‎.‎2018 na 19:47, Pitrsman napsal:

Co je na tom pravda že Rapid dostane 1.5Tsi 110kW?

 

v současné generaci to na 100% nebude.

Rapid víceméně dožije tak jak je teď a vše se chystá do nového modelu, který bude rozměrově a technicky hodně odlišný.

spíš bude mít 96kW.

Ale moc bych se neradoval, 1.5 jede hůře jak 1.4

No mně spíše vyhovuje právě 1.0 TSI 81 kw. Protože se mi nezdá že by rapid bylo extra dobře odhlučněné auto a čtyřválec s turbem to už musí být dost slyšet. A navíc 1.0 je o dost lehčí motor a tak rapid není tolik nedotáčivý....

A pokud vím tam na brzdě u 1.0TSI 81 kw taky naměřili 90 KW :-D

1.4 nebo 1.5 bych viděl spíše jako dobrou volbu do oktávky. Do rapida je ideál silnější tříhrnek.

No to určitě. Klepotavý tříválec je jistě tišší a prost jakýchkoli vibrací. Kam na to ty lidi chodí...

  • Autor

Az uvidite jak to auto bude vypadat, tak to bude prekvapeni :D:D

Palubka ala SUPERB 3, zadni cast vozidla ala KAROQ - myslím tim hlavne svetla ;) a plno dalsiho.

V Boleslavi minuty tyden prvni kus na lince :)

LukasonA opravdu bude vypadat jak golf? Moc se mi nechce verit, ze by VW dovolil takovou konkurenci Golfimu :) 

  • Autor

@Jojo91 ...... jak to myslis ? Jakoze tvarove i designove ?

Lukason: Jj, presne tak myslim ... 

Před hodinou, Lukason napsal:

Az uvidite jak to auto bude vypadat, tak to bude prekvapeni :D:D

Palubka ala SUPERB 3, zadni cast vozidla ala KAROQ - myslím tim hlavne svetla ;) a plno dalsiho.

 

To se tedy máme opravdu na co těšit...

jen doufam, ze to nedostane svetla ala O3fl :D

  • Autor

@Jojo91 .... a cetl jsi si co jsem teda vubec napsal ? :kol-32: ..... Palubka ala SUPERB 3, zadni cast vozidla ala KAROQ - myslím tim hlavne svetla ;) a plno dalsiho.

Podobny Golfu to nebude, mozna jen tak rozmerove a pocitove, ale designove vubec.

 

@Pawouk .... tak tak :D bylo to celkem jeste dost zahaleny a miliarda lidi vzdy kolem toho, takze chce to chvilku jste cas, aby to bylo vic podrobnejsi ;)
 

@Bikes ..... predni cast vozu byla jeste nenastrojena, ale ala OIII. FL to nebude. To udelal Kaban naschval aby byla opravdu hodne rozlisena Octa od Rapida :)

Lukason: Neboj se cetl, psal si jenom zadni cast a palubovku, ale me zajimala spis celkova karoserie ... :D Jestli bude opravdu vypadat jak na obrazku ....

620_5ab39447092c3.jpg

Upraveno od Jojo91

Hlavne doufam, ze se poucili z krizoveho vyvoje a nedopadne to tak, jako u soucasneho Rapidu. Uz nejakou dobu se chystam na cvicny soupis toho, co se v nem od zacatku vsechno zmenilo. Paradoxne venkovni design je temer netknuty, ovsem vnitrnosti vcetne detailu byly casto meneny i nekolikrat:

 

- zvenku prakticky jen blinkry v zrcatkach, LED prvne v mlhovkach, pak zmena do hlavnich svetel

- pribyly staticke low-xenony, zmenene na low-bi-xenony s LED paskem

- zruseni primitivniho ovladani oken

- destovy a svetelny senzor

- front assist

- zruseni 1.2HTP/55kW

- zruseni 14ti palcovych kol

- zruseni vicka nadrze na klicek
- 12V zasuvky v kufru

- zmena vyplni dveri (co tak patram v pameti, tak asi poprve od dob favoritu) vcetne klik, zmena krytky vyskovych repro vpredu

- dvakrat modifikace pristrojove desky, nejprve implantace dekoracni listy, nasledne zmena tvaru vydechu

- podle verze jedna az dve vymeny potahovych latek

- nekolik zmen volantu od puvodniho velmi lacineho provedeni s multifunkci na jedne strane az po nekolik variaci aktualnich volantu

- nekolik zmen radii, nejprve zmena ramecku Swingu a cudliku radia Blues, pak zcela nova generace MIB az po aktualni Swing s 6,5 palcovou obrazovkou

- jina loketni operka

- predni parkovaci senzory

- zadni kamera

- KESSY

- ambientni osvetleni

- polokozena sedadla

- zadni vyhrivana sedada

- treti hlavova operka v zakladu, USB rozhrani vpredu a pozdeji i vzadu, smartlink, media command ...

atd. atd.

 

Osobně vidím největší změnu v přechodu na MQB platformu v rámci jednotek ve voze...........během vývoje.

@s-tony To je zajímavé že Rapid s 1.2 TSI 81kW měl hmotnost 1 185kg a s 1.0 TSI 81kW má 1 190kg

http://az749841.vo.msecnd.net/sitescscz/alv1/866bbafc-7d00-476f-929b-34efcbf82917/novy-rapid-katalog.3d5550804fa13f0d0d687389936dbbd5.pdf

https://www.hekla.is/static/files/efni/verdlistar/skoda/rapid.pdf

 

@bojler Hlavně ještě přechod od řetězového 1.2 TSI k řemenovému a pak až k 1.0 TSI.

 

Na ten nový Rapid se docela těším, jak to bude nakonec vlastně vypadat :) 

Vlastně to bude první auto od nového designéra....

Modelová péče byla opravdu důkladná, ale zase lepší, než kdyby se na ni vykašlali. Nakonec je z Rapidu solidní auto s pěkným interiérem.:)

 

@bojler Ještě bych zařadil patrně neplánovaný příchod spacebacku a přepracování podvozku. Jinak zajímavé je, že základní verze dodnes nemá FL palubní desku nebo světlomety.

 

@Martab Motor samotný má být o 10 kg lehčí, hmotnost ale rostla u všech verzí asi kvůli výbavě.

 

Design bude podle mě ještě od Kabaně.

To sice ano, ale neměla by to být výbava, ale odlučnění. Tak k čemu to je, když aby byl motor stejně kultivovaný, tak je to pak jako celek těžší... (nechci tvrdit, že je to špatný motor, nebo tak, jen upozornit na to že 3 válce neznamená automatick nižší hmotnost)

 

OT:

Spoiler

Co se stalo s tvým Rapidem :o 

 

Upraveno od Martab

@Martab Ono je to ale tak, že ze všech motorizací vzrostla u 1.0 TSI hmotnost nejméně. :D

 

Můj Rapid viz:

 

 

 

Upraveno od Twisted

Ano, hmotnost se měnila i u jiných motorizací, u Fabie je rozdíl v neprospěch 1.0 TSI 1kg. 

Před hodinou, Twisted napsal:

 

Ještě bych zařadil patrně neplánovaný příchod spacebacku a přepracování podvozku.

 

 

Spaceback byl plánovaný. Uvažovalo se i o jiných variantách.

tipol by som ze bude podobny studii vision x ?

ani bych se nedivil, kdyby to převzalo formát Golfa. Prodeje Golfa padají - né že by to bylo špatné auto, ale všichni jak magoři chtějí SUV nebo crossover. Tiguan má nárůst přes 30%. U ostatních automobilek to je vidět, jak "klasická" auta už nebudou mít nástupce. Avensis a asi i Mondeo. V USA skončí všechny modely od Fiesty, přes Focus až po Fusion/Mondeo. Bude jenom Mustang a samý pickupy, SUV a dodávky. Nové rozdělení v VW koncernu jasně ukazuje že už VW jako takový není braný jako něco extra a je šoupnutý do stejné skupiny jako Seat a Škoda :) např.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.