Přejít na obsah

Škoda Octavia III facelift


schimmer

Doporučené příspěvky

Sám mam O3 s halogenem a tom Osram NB a mužů říct ze nesviti špatně, ale pak máme ještě s LED a to je úplně jiná písnička. O nějakém minimální rozdílu, nemůže být řec a to ani ve srovnání halogen vs. xenon. Ta zmiňována F3 svítí opravdu  tragicky, tu bohužel máme doma taky. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Uz jsem to psal loni, pri porizeni nove O3FL LK (maximalne vybavena) prisel sok v nekterych vecech, jsou tam videt oproti O2FL naprosto katastrofalni uspory, dvere bez kozeneho calouneni (u me), absence vrstvenych skel atd. Predtim O2FL LK.

Ale jsou tu nove technologie, mam je vsechny, pouzivam je, a jsem relativne spokojen. Za rok najeto cca 30kkm, zadny problem.

S FullLED zadnou chybu udelat nemuzes, to je obrovsky pokrok i proti xenonum

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

LukášCBR:

Auto jsem přebíral v půlce října po kolegovi a mělo 83tkm. Motorizace je 1,6 TDI 85kW. Výbava je holota ?

 

Omicron zmiňuje šetření. Bohužel na téhle vlně jede celý koncern. Viz. např. sedačky EgroActiv v Golfu MK7 (ten mám doma) a MK7.5 (v práci). Děs běs, kůže je pryč a místo ní je taková lacině vzhlížející látka. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Máš pravdu i s tou kůží, když vzpomenu na úžasnou a skutečnou modrošedou Roalty kůži v LKčku O2FL (nebo žlutou v předchozí O2), a srovnám s tou stávající ubohou alcantarou v LKčku O3FL (přímo srovnatelné modely), tak to není ani o té slze v oku, ale spíše ubohosti koncernu, kam až to může s tím šetřením dojít... O síle plechů na celém autě ani nemluvě. To ti potvrdí v každém servise. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak nevím, zrovna nedávno mě v servise informovali u trochu "utajeném", asi 3 měsíce TPI, které řeší kroucení plechů v místě zadních sloupků i silnějších motorizací od 1.8 TSi nahoru. Že je to pěkný průser ? Mě zrovna opravovali důlky na těchto obou zadních sloupcích, které způsobili jiní mechanici, když mě před časem opravovali zadní víko, a přitom se o tyto sloupky pouze "opřeli" při držení těch dveří...
A posteskli si nad tím (byl to karosář !), že oproti O2 (resp. O2FL) má O3 plechy na mnoha místech tenčí. Tak nevím, zda-li by toto karosář neměl vědět?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě zrovna opravovali důlky na těchto obou zadních sloupcích, které způsobili jiní mechanici, když mě před časem opravovali zadní víko, a přitom se o tyto sloupky pouze "opřeli" při držení těch dveří...

 

Ano, ja měl na obou těchto sloupcích také důlky a netušil jsem od čeho. Je dost možné, že už z výroby ale jelikož byly vidět jen na správném světle, tak jsem si jich do jisté doby nevšimnul. Nechal jsem je opravit mimo autorizák PDR metodou. V autorizáku už by beztak chtěli řezat a lakovat default_biggrin.png oprava 20 minut a po dulcích ani stopy. O ztenčení plechů u OIII a dokonce i SIII jsem také slyšel přímo od lidí ze Škodovky...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 43 minutami, iphonik4 napsal:

Ano, ja měl na obou těchto sloupcích také důlky a netušil jsem od čeho. Je dost možné, že už z výroby ale jelikož byly vidět jen na správném světle, tak jsem si jich do jisté doby nevšimnul...

 

To byl i můj případ, chodím jen na ruční mytí a "detailér" si toho všiml pod ostrým světlem po umytí auta. Původně tam byly jen 2 na jedné straně, později právě takto nalezl řadu dalších na obou stranách téměř symetricky. V autorizovaném servisu připustili, že to mohli udělat mechanici při té opravě zadního víka, a nechali to opravit rovněž touto bezzásahovou metodou.
Tedy bylo by neuvěřitelné, že by to mělo souvislost s tím citovaným kroucením, s tím přišli oni sami (a možná že již měli podezření), a je tedy vidět, že má automobilka problém, koukám, že máš RS s TSI, no začíná to být zajímavé...:aggressive:

 

před 20 minutami, LukášCBR napsal:

Důlky na C sloupcích se dělaly již na OIII před FL.

 

No, a jak to bylo řešeno ze strany automobilky, resp. servisů ? Jakých motorizací se to týkalo ?

Má/měl ještě někdo také nevysvětlitelné důlky na zadních sloupcích a jaké máte motorizace ? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě jednou bych zmínil to trochu "utajené", asi 3 měsíce staré TPI, které řeší kroucení plechů v místě zadních sloupků, a v servise zdůraznili, že se to týká jen silnějších motorizací od 1.8 TSi nahoru. To je ale o kroucení, ne o těch důlcích. Do souvislosti jsem to nyní dával já.

Takže to bude asi přeci jen něco jiného, ale rovněž problém pro automobilku... Je ale zajímavé, že o důlcích servisy nic nevědí, pokud je to tak hodně rozšířené...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, Joker 85 napsal:

Možný to určitě je že některé vnější plechy jsou tenčí každopádně oct.3FL o proti 2FL je o poznání jako celek karoserie pevnější a méně se kroutí. 


Měl jsem obě provedení, O2 (v Eeleganci) i O2FL (v LKčku), nikdy jsem žádné projevy kroucení karoserie nepozoroval, byť samozřejmě chápu, že takové věci vidět být nemusí, ale mohly by být slyšet.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, Joker 85 napsal:

Možný to určitě je že některé vnější plechy jsou tenčí

U OIII jsou tenké jak alobal. Je to model od modelu čím dál horší. A nejen plechy. Porovnejte si plast nárazníku na OI, OII a OIII. 

 

 

Editováno: , autor: Clerfayt
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@omicron: jj TSI RS. Nicmene dulku jsem si vsimnul uz ze zacatku, co jsem auto vlastnil a nedaval jsem mu tolik “pres koule” a taky v nem jeste nebyla uprava. Ted mam dokonce APR upravu a nesetrim ji zrovna, dulky se nevratily a zadne krouceni nepozoruji. Navic znam lidi, kteri maji na tomhle aute skrz APR Stage III klidne cca 400 koni a pres 550 NM, jezdi s tim na okruhy atd. No a rovnez zadne krouceni. Takze tam buhvi jak to zas v servisu pochopili. Nicmene ty dulky ocividny problem jsou, ale nemyslim ze to souvisi s vykonem. Mel jsem to presne jak popisujes. Nejdriv jsem si vsimnul na spravnem svetle 2 mensich na prave sloupku a pote na stejnem miste 1 maly dulek na levem. Pan Coufal z karosar.cz (asi nejvetsi PDR guru v CR) rikal, ze to tam zrejme bylo jiz z vyroby a dela to ta tloustka plechu. Takze plechy tenci jsou a dulky jsou rovnez problem. S kroucenim bych to tak horke nevidel. Co se tyce celkove tuhosti karoserie, tak musim souhlasit, ze RS 2 FL se v zatackach pocitove kroutila vic a nepusobila tak “pevne”. Nicmene co tady padlo o zpracovani interieru, tak to je rovnez pravda. RS 2 FL pusobila opravdu lepe zpracovana a z lepsich materialu. A jeste vice to pozoruji na sound systemu. Mam v aute ten priplatkovy Canton a s laskou vzpominam na ten, ktery jsem mel v RS 2 FL a stejny mam v Superbu 2 FL. Mam tedy prime soucasne srovnani a Canton je v porovnani hrozny. A to i ten v Superbu 3. Prestoze OIII a SIII Canton ma subik v kufru, centralni reprak pristrojovce, vyssi vykon zesilovace a tusim vetsi pocet reproduktoru celkem a dalsi marketing kolem, tak hraje proste hur, nez ten predchozi SS. A na tom se shodne hodne lidi. Nekolik lidi jiz Canton hodilo do popelnice. Jsem zvedav, kam pujde kvalitou OIV.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...