Přejít na obsah

Možnosti kódování u OIII


Pawouk

Doporučené příspěvky

něco pro zapomnětlivý, nezapomeňte vyjmout klíč ze spínací skříňky v Octavia 3FL

"Vyjměte klíč" ze zapalování

pro zapomnění lidí

 

v MaxiDotu

 

Zvolte ovladač 17

 

(Sada indikátorů)

 

kódování;

 

Byte 1

 

Bit 4 Klíčové zapalování Upozornění -> aktivní

20190216_133931.png

20190213_154123.jpg

Editováno: , autor: Langusta 2018
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím všechny, jsem tu nový, dost jsem si přečetl ale potřeboval bych poradit s HHC.

Již jsem deaktivoval Start stop. Což je lehké. Ale v kódování se nevyznám. 

Proto kdyby byl někdo ochotný napsat, co mám vložit za kód do VCDS. Byl bych vděčný. (Četl jsem, že záleží na jednotce proto jsem neodvážil měnit dle ruzných návodů.)  

 

Přikládám foto co mám za kód + jednotku. 

 

Děkuji všem co pomohou čerstvému majiteli octule :) dekuji.

received_337312360221493.png

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

4 godziny temu, Aleshalama napisał:

Zdravím všechny, jsem tu nový, dost jsem si přečetl ale potřeboval bych poradit s HHC.

Již jsem deaktivoval Start stop. Což je lehké. Ale v kódování se nevyznám. 

Proto kdyby byl někdo ochotný napsat, co mám vložit za kód do VCDS. Byl bych vděčný. (Četl jsem, že záleží na jednotce proto jsem neodvážil měnit dle ruzných návodů.)  

 

Přikládám foto co mám za kód + jednotku. 

 

Děkuji všem co pomohou čerstvému majiteli octule :) dekuji.

received_337312360221493.png

 

 

HHC - ovládání Hill Hold (Hill Start Assist)

 

Pokud je vozidlo po uvolnění brzdového pedálu na výšce 5%, čerpadlo ABS udržuje tlak na brzdovém systému po dobu 2 sekund.

 

kódování:

 

1. Zvolte ABS 03

 

2. Kódování STG Lange -> Funkce 07

 

3. Bajt 16

 

4. povolit bit 0

 

Dále:

 

1. Zvolte ABS 03

 

2. Přizpůsobení 10

 

3. CHANEL - Hill_Start_Assist

 

4. V okně [Value] vyberte čas přidržení brzdy (který má 3 možnosti: rychlé, normální, pomalé.

 

* Limit svahu, pro který systém Hill Hold Assist začne pracovat.

 

Vyberte řidiče 03 (elektronika brzd)

 

Bezpečnostní přístup (40168/20103)

 

adaptace

 

Zvolte - Spustit asistenční sklon, omezení sklonu

 

Změňte, jak chcete.

 

Výchozí 3%

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V ‎15‎.‎02‎.‎2019 na 15:27, ferda25 napsal:

U manuálu je jiný pedál plynu.

 

Ferdo, předpokládám že je to spojeno s tím koncovým spínačem, který musí pedál obsahovat kvůli "prošlápnutí", tedy deaktivaci omezovače. Nevíš konkrétní číslo dílu? Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja to pozhasnuti pri blikani kodoval dle tohoto:

 

Controller 09 - Central Electronics

 

16 - Security Access - enter 31347

 

10 - Adaptations

 

 

 

(16)Leuchte2SL VLB10-Lichtfunktion G 2 from "not active" to "Blinken links Hellphase" 

 

(18)Leuchte2SL VLB10-Dimmwert GH 2 from “0” to “25” (20 or less will disable the light bar during indicating)

 

(19)Leuchte2SL VLB10-Dimming Direction GH 2 from "maximise" to "minimize" 

 

 

 

(16)Leuchte3SL VRB21-Lichtfunktion G 3 auf "not active" to "Blinken rechts Hellphase" 

 

(18)Leuchte3SL VRB21-Dimmwert GH 3 from “0” to “25” (20 or less will disable the light bar during indicating)

 

(19)Leuchte3SL VRB21-Dimming Direction GH 3 from "maximise" to "minimize"
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 43 minutami, Aleš_BX napsal:

 

co zkusit číst a nebo hledat, všechno tu už je...

Prepáč ale toto fórum som snáď celé prešiel a nenašiel som. Je tu toho dosť ale všetko nie :D :) a ostatným dakujem zajtra skúsim pozrieť.

Editováno: , autor: luk_sk
Chyba
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

skús niektorú z týchto hodnôt. toto sú údaje z F3

Rear Window Wiper-Komofortwischen Heck Intervallpausenzeit Stufe 1,5 s
Rear Window Wiper-Komofortwischen Heck Intervallpausenzeit Stufe 2,3 s
Rear Window Wiper-Komofortwischen Heck Intervallpausenzeit Stufe Automatik,7 s
Rear Window Wiper-Komofortwischen Heck Intervallpausenzeit Stufe Intervall,7 s

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky, začal jsem s tímto, kde nastavené časy odpovídají cca intervalu stírání (7-8 s), ale bez efektu:

 

Rear Window Wiper-Einzelansteuerung Heckintervallwischen Zeitintervall 1,8 s,8

Rear Window Wiper-Komofortwischen Heck Intervallpausenzeit Stufe Automatik,7 s,8

Rear Window Wiper-Komofortwischen Heck Intervallpausenzeit Stufe Intervall,7 s,8

 

A ty další dva taky beze změny:

 

Rear Window Wiper-Komofortwischen Heck Intervallpausenzeit Stufe 1,5 s
Rear Window Wiper-Komofortwischen Heck Intervallpausenzeit Stufe 2,3 s

 

Chtěl bych to natáhnout tak na 60 sekund.

Editováno: , autor: mikzzz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím odborníky! Navazuji na moji předchozí prosbu o pomoc, jak u O3 FL MR2018 s full LED nastavit BCM tak, aby po použití LED  blinkrů došlo v hlavních světlech k pomalému opětovnému náběhu LED proužků denního svícení. Našel jsem návod s nastavením jednotlivých kanálů viz. níže, ale i po přenastavení to funguje stále stejně jako z výroby (LED proužky se rozsvítí skokově),

Po přenastavení jsem udělal reset zapalování - nepomohlo. Taky jsem zkusil  vypnutí zapalování, zamčení vozu, odemčení vozu po 30sec, zapnutí zapalování .... a stále se to chová stejně, jako z výroby.

U vozů O3 a xenonama před FL by tohle nastavení mělo docílit mnou požadovaného efektu, ale nenašel jsem ověřený postup pro O3FL. Dokázal byste mi prosím někdo poradit.

Tagfahrlicht - Dimmen beim Blinken (langsame Dimmung):  STG 09 > Zugriffsberechtigung: 31347 > Anpassung > …

> Kanal "(12)-Leuchte2SL VL B10-Lichtfunktion E 2" > Wert auf "Blinken links aktiv (beide Phasen); Auf- und Abdimmend mit p_t_blinken_rampe" setzen
> Kanal "(14)-Leuchte2SL VL B10-Dimmwert EF 2" > Prozentwert wie gewünscht setzen (vyzkoušeno 25, 50 i 0)
> Kanal "(15)-Leuchte2SL VL B10-Dimming Direction EF 2" > Wert auf "minimize" setzen
> Kanal "(12)-Leuchte3SL VR B21-Lichtfunktion E 3" > Wert auf "Blinken rechts aktiv (beide Phasen); Auf- und Abdimmend mit p_t_blinken_rampe" setzen
> Kanal "(14)-Leuchte3SL VR B21-Dimmwert EF 3" > Prozentwert wie gewünscht setzen (vyzkoušeno 25, 50 i 0)
> Kanal "(15)-Leuchte3SL VR B21-Dimming Direction EF 3" > auf "minimize" setzen

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, v minulém týdnu jsme se s Ferdou25 pokusili o zprovoznění Soundactoru v mé 1.4TSI. Vycházeli jsme z "návodu" který, je na předchozí straně u Ferdova příspěvku. Nebyla to však taková procházka růžovým sadem, jak tam píší. Samotná instalace zařízení, je vcelku jednoduchá - ovšem problém nastal při kódování. Není to rozhodně o těch dvou krocích ve VCDS - znamenalo to zásadní výpočetní činnost, za kterou patří obrovský dík právě Ferdovi - bez něho bychom to nedokázali zprovoznit. Případně detaily asi může popsat Ferda.

Nyní je každopádně systém soundactoru v plné síle :) Zvuk u 1.4TSI to má příjemný - natočil jsem včera večer dvě videa - koho by to více zajímalo, mohu poskytnout i více.

 

https://youtu.be/5eKY6_FqSQU

 

https://youtu.be/ojCvilrH6D0

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vidím to stejně jako KarelM ?. Vnitřní hluk je (podle mojí zkušenosti) velkou slabinou Oktávek, dnes už to ve stejné třídě jde mnohem lépe. Uměle si jízdní hluk v kabině ještě zvětšovat mi přijde zvláštní. Ale nic proti, 100 lidí 100 chutí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

7 hours ago, Lukajs007 said:

Ahoj, v minulém týdnu jsme se s Ferdou25 pokusili o zprovoznění Soundactoru v mé 1.4TSI. Vycházeli jsme z "návodu" který, je na předchozí straně u Ferdova příspěvku. Nebyla to však taková procházka růžovým sadem, jak tam píší. Samotná instalace zařízení, je vcelku jednoduchá - ovšem problém nastal při kódování. Není to rozhodně o těch dvou krocích ve VCDS - znamenalo to zásadní výpočetní činnost, za kterou patří obrovský dík právě Ferdovi - bez něho bychom to nedokázali zprovoznit. Případně detaily asi může popsat Ferda.

Nyní je každopádně systém soundactoru v plné síle :) Zvuk u 1.4TSI to má příjemný - natočil jsem včera večer dvě videa - koho by to více zajímalo, mohu poskytnout i více.

 

https://youtu.be/5eKY6_FqSQU

 

https://youtu.be/ojCvilrH6D0

 

Lukáši je třeba mít nainstalované tlačítko výběru MODŮ? Byl by jsi ochotný napsat co vše jsi musel koupit popř vyměnit a na kolik tě tato úprava přišla? Klidně do SZ, děkuji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

KarelM: Soundsystem Canton by měl dělat aktivní potlačení hluku v kabině (taky proto, krom zvuku, si budu vybírat auto s ním :) ). Ale to už není jen kódování, a dodělávat tam ten HW by asi vyšlo na mnohem víc než ten 15k příplatek při koupi...

 

Jinak ad ten Soundactor - mně se to tuze zamlouvá. Zvuk je na blbnutí fajn, a narozdíl od laďáku (kterej jsem z auta shodil kvůli rezonancím na dálnici), se to dá vypnout. Dá se to dodělat na každou O3? I diesel? A kolik tě to stálo?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Naprosto relevantní informaci by podal asi Ferda25, ale co je třeba, je popsáno v článku na předchozí stránce (Seatclub) - řídící jednotka, aktuátor zvuku, držák na jednotku a aktuátor a samozřejmě kabeláž. Zbytek je o kódování a aktuální know-how právě Ferdy. Pokud se nepletu a Ferda to může doplnit, tlačítko na přepínání módů je povinností.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Včera som si dokodoval sklopenie spätného zrkadlá dávam do polohy R hodim Rko a nič. Dnes som pozrel trebalo ešte aktivovať v nastaveniach cez rádio a ide to. Čo sa čudujem aj sa vráti na svoje miesto aj ked nemám el. Sedadlá s pamäťou. Nedá sa nejako dokódovať aby spetak šiel pri cúvani trošku nižšie?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...