Leden 29, 20178 r před 3 hodinami, Maverick napsal: Urcit to nejde, jde o miru seslapnuti pedalu plynu. Je to ale skutecne znatelne. Nebud jak malej kluk a bud si to vyzkousej nebo pockej na nove BTW, ja osobne rezim S nepouzivam, nemam k tomu duvod. ja taky ne ,sice mam jine dsg.ale vsiml jsem si ze kdyz jedu na dalnici doraz na D a auto uz nezrychluje tak kdyz tam hodim S tak to jeste zabere
Leden 29, 20178 r Už to tu nebudu plevelit. V práci v rámci úspor máme pouze manuály. Navíc vždy poslední měsíc před novým autem jsem jak na trní a vždy volím něco, co jsem ještě neměl
Březen 5, 20178 r Ahoj, Mám na vás takový dotaz. Chci klukovi koupit 2letou fabču 1.2tsi dsg se 125000km. Chci se zeptat jak je to se spolehlivostí těchto dsg. Vím že třeba v OII byly se 7° problémy. Dají se očekávat nějaké budoucí náklady spojené s dsg? Děkuji
Březen 5, 20178 r Jinak auto je že Škoda plus,tak by mělo mít servisní knížku. Jen si nejsem jistý, jestli Škoda předepisuje výměnu oleje po 60000km. Upraveno Březen 5, 20178 r od MarťasNovak
Březen 6, 20178 r Kup mu manuál, bude to bez problémů. Ojeté DSG je vždy otazník, ale jinak se s tím jezdí dobře, ale jako první auto bych to asi nechtěl, pochybuji že bych si pak zvyknul na řazení.
Březen 6, 20178 r Manuál právě nechce. Měl již jednou automat, který ukradli, ale nebyl s ním problém. Byl to ale 6° DSG. Dají se tedy očekávat velké investice u 7°DSG? Nebo už se není čeho u FIII bát. Případně co zkontrolovat? Říkám si, že u Škoda plus by to mělo být bez problémů.
Březen 7, 20178 r Kdysi se Škoda Plus dalo věřit, dnes bych byl opatrnější. Kolikrát tam jsou už i dotaženiny apod
Březen 10, 20178 r Interval žádný není, protože v DSG (bavíme se o DQ200) se olej nemění. Sixta ale doporučuje výměnu oleje v převodové části po 120 000 km.
Březen 10, 20178 r před 23 minutami, Pavel M napsal: Interval žádný není, protože v DSG (bavíme se o DQ200) se olej nemění. Sixta ale doporučuje výměnu oleje v převodové části po 120 000 km. Akurat mi pisal kamarat,ktory robi vo vyvoji Skoda,ze on odporuca 100 000/5rokov Upraveno Březen 10, 20178 r od MartinLC87
Březen 10, 20187 r Dobrý den chtěl bych se zeptat na automat DSG 7 stupňů. Mám si jít pro Fabku najeto cca 23000 km 2015, a přečetl jsem pár recenzí a tuto převodovku haní až moc. Prosím poraďte jestli si nezadělám na malér koupí auta s automatem. Moc děkuji za reakce.
Březen 10, 20187 r DSG je v principu velmi prijemna a navykova zalezitost. Skubani pri manevrovani a obdobne vytky se daji do znacne miry eliminovat zpusobem zachazeni s plynem. Je ovsem pravda, ze se jedna o pomerne slozitou vec a pri vyssim najezdu muze znamenat riziko vyssich servisnich nakladu, to tak proste je. Osobne bych si ji do soukromeho auta, ktere planuji na delsi dobu a vetsi kilometrovy najezd (rekneme 100+ tkm) prave z tohoto duvodu nebral.
Březen 10, 20187 r Ano svezl jsem se sní a nic neškube a ani jinak nezlobí, docela mě zarazila recenze že je poruchová okolo 100t km. Již jsem dal na auto zálohu a ta by propadla sice nízká ale i tak. Do středy mám čas. Ten prodejce vozí auta z jednoho místa a má i servis. Vozí jen Škodovky a má i servisní zázemí. A ještě by mě zajímalo jestli jdou vymazat servisní prohlídky. Děkuji za rady.
Červenec 9, 20187 r Ahojte, nestretol sa niekto pri F3 DSG s pisklavym/vrzgavym zvukom, ked je spojka v zabere? Najviac sa to prejavuje pri rozbiehani na prvy stupen. Nedeje sa to vzdy, len ked je spojka zahriata, napriklad pri jazde v kolone do kopca, po predbiehani s kickdownom atd. Je to rovnaky zvuk, ako vo videu:
Říjen 1, 20186 r Dnes nová zkušenost s DSG převodovkou. Vezl jsem v kufru po sklopení zadního sedadla trubky délky 2100 mm. Posunul jsem přední sedadlo spolujezdce zcela dopředu a naložil trubky. Kufr se nedal zavřít, tak jsem ho gumahaltrem přitáhl dlů, aby byla SPZ-tka čitelná a viditelná. Infortaiment mi ukazoval, že mám nezavřený kufr. Po rozjezdu jsem zjistil, že DSG převodovka v automatu jede pouze na 1. rychlostní stupěň a nepřeřazovala, i když okáčky motoru byly na 4000 ot. Dal jsem páku DSG doprava a řadil ručně. To šlo, a dokonce se i počítač auta mi snažil radit co zařadit. Trubky jsem odvezl s oteřeným kufrem cca 12 km. Po vyložení jsem se zkušebně projel a se zavřeným víkem kufru zase DSG normálně řadila. Tak se s tímto zjištěním chci podělit i s ostatními DSG majiteli.?
Listopad 20, 20186 r Ahojte, ja mám Fabiu combi 3 1,2 TSI 81kw DSG, kúpil som ju ako novú 6/2016, až doteraz všetko fungovalo ako malo, mám najazdený asi 47000 km a prišiel problém. Po zaradení D a pustení brzdy sa auto nepohne, až po pridaní plynu a niekedy pritom aj poriadne trhne :-/ A tiež niekedy auto nevie že po zastavení má zaradené P a keď vypnem motor vypisujeme mi chybu a auto sa nedá zamknuť. Už mám termín v servise, auto je ešte v záruke, tak uvidím.
Leden 24, 20196 r Nemá někdo informaci o tom, kolik stojí nová, případně mírně jetá DSG převodovka na 1.4 TDI? Mám zajímavou nabídku na odkup 2016, ale je tam převodovka KO.
Leden 25, 20196 r @Sabiza pokud se týká nové převodovky, tak se cena špatně sděluje, protože v Etce jen těch převodovek několik, musel bych znát přesně značení a to je stli 6-ti nebo 7-mi stupňová, protože nevím z hlavy, kolk stupňů měla DSG pro 1,4 TDI, ale orientačně cena nové mezi cca 150-200 tisíc.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.