Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj, zajímalo by mě, kdy přesně se mění rozvody u O III 1,6 TDI 77KW.  

 

1) Co všechno se mění?

2) Při kolika kilometrech nebo let

3) Cena !!!

 

Předem dík

 

 

 

  • Autor

To by mě zajímalo, jestli to někdo bude měnit při 210 a taky jestli škodovka za to ručí. 

Prosím, nedostanu se k materiálům.... jsme v seznamu prašných zemí :-) ?

Nikdy jsem o tom neslyšel. Jednoznačnou odpověď můžeš získat jedině v ŠA. info@skoda-info.cz

  • 2 týdny později...

210 vydržej, ale většinou do 100 odejde pumpa

  • Autor

Takže cca po 100 se mění pumpa a řemen a napínák atd se dává zpět do 210 ??? Mám najeto 120 000 Km a v servise mi řekli, že pumpa už se měnila. 

  • 1 měsíc později...

záleží v jakym stadiu se pumpa mění, pokud teče hodně a je i mokrej řemen, tak se mění komplet rozvody, jinak jen pumpa, takle to děláme u nás.

Ještě se nestalo, že by řemen nebo kladky nevydržely 210 a to servisujeme cca 100 aut s timhle motorem...

Třeba u 1,4tsi cng se udává jen kontrola ve 200tis, interval výměny neurčen

  • 2 měsíce později...

Při studeném startu něco vrzalo jako řemen altíku, tak jsem to reklamoval. Vyměnili rozvodový řemen a kladku a je klid. Najeto 62000 km. Řemen už byl udajně natržený.

Upraveno od tomsoier

je na to vydané TPI ...

  • 2 týdny později...

Mám 170, takže na jaro je asi budeme dělat... :rolleyes: i se spojkou :D to bude šupa faktura :lol:

Tak záleží kde v autorizáku to bude kolem 55-60 tisíc za obojí, šikovný servis to udělá i se spojkou za cca 35 tisíc. Nech si s rozvody udělat i vodní pumpu , v sadě není !

Upraveno od 15degren

  • 8 měsíců později...

Tak jsem se dostal k vytažení historie,rozvody nikdo nedělal,najeto 230 tis,o víkendu jdu na ně,jsem zvědav v jakém jsou stavu.



Tak záleží kde v autorizáku to bude kolem 55-60 tisíc za obojí, šikovný servis to udělá i se spojkou za cca 35 tisíc. Nech si s rozvody udělat i vodní pumpu , v sadě není !


Mě řekli v servise že to je 210.000 km stačí zavolat/napsat do servisu a podle vinu sdělí kdy měnit


Odesláno z mého Redmi 4X pomocí Tapatalk

Jinak něco na tom bude. Mě při 99t km v rámci záruky měnili pumpu měla drobné úniky, nějaké kladky a řemen. Reklamoval jsem pískající cosi v motoru

Odesláno z mého Redmi 4X pomocí Tapatalk

V 18. 7. 2016 na 13:32, Pro_man napsal:

Prosím, nedostanu se k materiálům.... jsme v seznamu prašných zemí :-) ?

Ne, nejsme. Seznam zemí viz. dílenská příručka:

 

Prašné země
V těchto zemích je nutné provádět výměnu ozubeného řemene
vačkového hřídelea napínací kladky u vznětových motorů
Common Rail každých 120 000 km.
EgyptGuatemalaMarokoSýrieAlžírHonduras
Martinique
Tádžikistán
Arménie
Hongkong
Mongolsko
Thajsko
Ázerbájdžán
Indie
Nepál (Indický
subkontinent)
Tunisko
Austrálie
Indonésie
Nigerie
Turecko
Bahrajn
Irák
Omán
Turkmenistán
Barbados
Izrael
Palestina
Uruguay
Bělorusko
Jemen
Panama
Uzbekistán
Burkina
Faso
(Horní
Volta)
Jordánsko
Paraguay
Venezuela
Chile
Kamerun
Peru
Kostarika
Kazachstán
Pobřeží slonoviny
Djibouti
Katar
Réunion
Dominikánská rep.
Keňa
Ruská federace
Dubaj
Kyrgyzstán
Řecko
Ekvádor
Kolumbie
Saúdská Arábie
El Salvador
Kuvajt
Senegal
Gruzie
Libanon
Singapur
Ghana
Libye
Spojené arabské emiráty/
Abú Dhabí
Guadeloupe
Mali
Súdán
 

Mám 160000  najeto a vodní pumpa drží :-) a nejsem sám. Je to přápad od případu a taky možná záleží na provozu vozidla. Kdo jezdí často s točkami motoru na 3000, asi pumpu více namáhá. Spíš by mě zajímalo, jestli v posledních ročnících těchto motorů nejsou pumpy odolnější. Vstřikovače taky už vydrží víc, než ty z kraje výroby....

Mám u auta vstřiky z první várky z roku 2009 a mají ted 270K km od siemense, neřekl bych že to budou výrobou, spíš o štěstí :-). Někdo neřeší vstřiky po 700K km a někdo je vymění ještě v záruce do 100k... 

Upraveno od 15degren

Rozvody vyměněny,myslím že by ještě vydržely hodně,žádné větší opotřebení a řemen také OK.Čerpadlo se měnilo cca ve 120 tis.Přesto jsem dal nové.Vstřiky jsou původní,najeto 230 tis.

  • 1 rok později...

Zdravím Vás, včera jsem nechával kompletně vyměnit rozvody + vodní pumpu + řemen a napínák alternátorovýho řemene. Musím říct, že rozvody teda nic moc, v prosinci začlo pískání od rozvodového řemen. Rozvodový řemen po vytažení nevypadal zrovna hezky, byly na něm celkem prasklinky. Vodní pumpa byla už načnutá taky, měla jemný úniky. Najeto na staré rozvody 133tis. Pískání se už neprojevuje.

133 tis. a popraskaný řemen? Těm km by jsem moc nevěřil. To máš od nového?

Auto jsem koupil od prvního majitele, počet km sedí s elektronickou servisní knížkou a fakturami ze servisů. Trhliny nebyly nijak extra velké, ale byly tam,což mě docela překvapilo, nevím jak by to vypadalo třeba při 180.

Nedávno jsem dělal rozvody na S2 2,0 TDI (rozvody jsou stejné jako na 1,6 TDI) z roku 2012 najeto 220 tkm a stav nebyl nijak kritický a to byly původní.

I vodní pumpa rosila jen nepatrně. Určitě by to ještě něco najelo. Na svém 1,4 TDI jsem je měnil na podzim, měly najeto 125 tkm za 4,5 roku a byly taky zcela OK. 

Byla to sada INA a vodní pumpa DOLZ, která byla taky OK, beze stop netěsnosti.

Těm 133 tkm bych moc nevěřil....

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.