Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

zdravim hosi jelikoz jsem totalni antitalent na auta tak pisi sem.mam tak tez problem ze stracenim vody.jezdim tejdne cca 900km a pokazde se mi tak 1cm strati nekdy aj vice.auto nejak nehonim,vicko oleje ciste,zadnej bilej kour,zadnej olej v nadobce,pod autem ani kapka.vsiml jsem si ze aj starty jsou takove nejake pofiderne,a v 15tis mi auto hrozne duni(az mam zalehle usi).auto mam chvilu a prvne diesel.da se nejak zjistit zda je to ta hlava ci tesneni.slysel jsem neco o nejakem natlakovani sistemu ci tak neco.pak dalsi problem je ze vetsinou pri 3jce cca 2,5tis otacek auto zaskube parkrat a pak jede normalne ale vsiml jsem si ze to neni pokazde(asi jak se mu chce) a kdyz jedu treba za kamionem vidim volno tak z 5ky hodim 4 seslapnu a auto nic zacuka jako by chtelo ale nic (cuk cuk )a cca okolo 3tis vylitne,turbo bez vule,vycistene,egr taktez vycistenej,nouzak to nehaze a vag zadnou chybu nenasel a k tem startum nevim jak to popsat rano kdyz startuju tak je to delsi a z takovim divnim zvukem jakoby donucenim,pak kdyz to nekde chcipnu a po hodince zas nastartuju tak je to celkem normalni start jen ten prvni a  jelikoz auto potrbuju a hlavne jesem za nej dal nemalej peniz tak budu rad za kazdej nazor a odpoved.jedna se o O2 rs 2.0tdi 125Kw rv06 najeto 180tis.popripade nekdo z okoli Chomutovska kdo by se mi na to juknul diky moc 

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...