Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

To nelicovani byva prvnim priznakem odlepovani...

Dobrý den, mohl bych se zeptat co může způsobovat protivnej zvuk fučení zvuku od dveří u řidiče jak kdyby bylo nějaké těsnění špatné při jízdě nad 100km/h lišty na dveřích mě teďka opravovali a stále mě to dělá a zdá se to jako kdyby to dělala ta lišta protože je trochu přesazená přes kapotu .... a druhá věc je větší hlučnost motoru při nižší rychlosti jako kdyby se vytáčel motor na 3 rychlost přes 2 tis otáček je to docela protivnej zvuk???? Děkuji za odpověď 

 

před 2 hodinami, tomas.tomas napsal:

Cheliios, posaď si do auta servisáka/diagnostika ať se sveze a řekne, to bude nejjistější. Takhle bychom vařili z vody, tuhle zkušenost já osobně nemám.

Ad motor, tak nepíšeš co máš, kždp. spíš dej dotaz do konkrétního fóra, vyber tu: https://forum.skodahome.cz/forum/409-škoda-superb-iii-motor/ 

Děkuji za odpověď a tak mě čeká další reklamace a zase čas bez auta ...

Když reklamujete výrobní vady, jakou máte zkušenost s přístupem a hlavně délkou reklamace a měl jste někdo zdarma náhradní auto?

Záleží kde to reklamuješ a kde ti to budou odstraňovat. Moje auto si vzali na týden přímo do Boleslavi a půjčili mi jinou S3. 

Myslím že snad při reklamaci výrobních vad je nárok na náhradní auto automaticky ne? Mě se teda nestalo že by mi nebylo poskytnuto. Pravda,nikde ne i napsáno že to má být Superb,jednou se měl jako náhradní auto Fabii,naštěstí to bylo jen na jeden den. A měl sem to jen na pojizdění po městě takže v pohodě. Pamatuju jak mě překvapilo jak ta Fabia byla živá.

Pokud klasicky reklamuješ není na náhradní vůz nárok. Když půjdeš reklamovat mobil, taky ti nedají náhradní. Jiná situace je pokud se bavíme o mobilitě, tam ten nárok skutečně je. Kždp. vždy je to otázkou servisu a jejich přístupu. Já někdy dostal auto, někdy ne. To co píše Martin Bednář tak to se děje jen za předpokladu, že si s vadou neví rady autorizovaný servis. Osobně jsem v situaci, kdy mne tato možnost asi čeká, to ještě uvidíme. Co se týče délky, tak většinou jeden den diagnostika, pak čekání na náhradní díl a další den výměna, tak to bylo cca vždy 9 z 10 případů. Vyjímečně ti ho vezmou na dva dny.

Pokud máš vůz zakoupený na soukromou osobu, tak máš nárok při uznané reklamační závadě na úhradu všech nákladů, které jsou s tím spojené, tj. když nepůjčí, půjčím si vůz stejné kategorie jinde a peníze po nich budu požadovat. Všechny tyto kroky mají oporu v zákoně(§ 1924 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník). Ještě je tam limit 2 let od koupě vozu. Pak je otázka jak má nastavené podmínky Škoda Auto.

 

Pokud máš auto na IČO(firmu), tak nemáš nárok na nic, protože se na tebe nevztahuje občanský zákoník.

Upraveno od ferda25

Ferda25 má pravdu, zapomenul jsem zmínit, že mám auto na firmu. Sry :(

Jasně že má pravdu, záleží fakt na přístupu servisu a asi hustoty servisní sítě v okolí čím větší konkurence tím snad větší snaha. Myslím ze naprostá většina Superbu je kupovaná na IČO.

Upraveno od AntonioB721

Naštěstí ne všechny, a proto se vozy i vrací a servis nebo přímo Škoda Auto musí vrátit plnou částku. Pokud neopraví vadu do třiceti dnů nebo pokud se vada opakuje.

Upraveno od ferda25

Peníze musí vrátit vždy prodejce, se kterým je uzavřená kupní smlouva. Servis ani ŠA ne.

Co vozy ze Zákaznického centra Škoda Auto.  :lol:

 

Servis chápu jako zároveň prodejce, protože reklamovat problémy v jiném servise než, který prodával bude ve finále opět problém.

Upraveno od ferda25

A fakt znáte někoho komu vrátili peníze za auto?

Ne, ale rád bych poznal někoho, komu vrátili a měl auto na firmu! :)

Ano do teď nejspíš ještě stojí v CB Auto v Českých Budějovicích - prostě Amundsen nenaviguje. Pánovi(soukromá osoba) zaplatili auto, které mu nechtěli půjčit a on si ho půjčil jinde, právničku a vše s tím spojené.

Upraveno od ferda25

Tak to je skvělé, opravdu mu přeju  myslím ale že to muselo být dlouhý boj jsme jasným výsledkem ale je super že to někdo dokázal .

Zaujimalo by ma ako to je v pripade ak je vozidlo kupene (FO bez ICO) cez Skoda Plus program a moznost vratenia vozidla. Reklamacie prebiehaju vramci tovarnej zaruky, ale v inom servise (auto bolo kupene u predajcu na druhej strane republiky).

 

Zatial som celkom trpezlivy s reklamaciami, ale uvidime ako dlho :)

Nicmene naposledy sa ma servisman pytal, ci som mobilny (predpokladam chcel ponuknut nahradne vozidlo).

Žádný boj to pro něj nebyl, jen to postavil od začátku na dobré právničce a ta s ním opakovaně šla převzít vůz.

Upraveno od ferda25

Chodíval tady kdysi člen fóra s nickem “Kong”. Tehdá koupil Roomstera 1.2TSI s rozvodovým řetězem, se kterým měl opakovaně problémy. Požadoval odstoupení od smlouvy a ve výsledku se vše podařilo. Sice to nebylo hned, ale od Škody tehdá dostal zánovního Roomstera 1.6TDI v Elegance výbavě.
Výsledek je takový, že u koupě auta pro FO platí stejná pravidla jako u jakéhokoliv zboží a člověk se nesmí nechat.

S novým občanským zákoníkem od roku 2014 ještě nese prodejce náklady s tím spojené.

Já jsem také jeden z těch, kterým se povedlo vrátit SA auto zpátky. Je to již nějaký čas, ale jednalo se o Octavii v Eleganci za 750 000Kč a po roce a půl jsem dostal novou Octavii v L&K ;)

Vše jsem si řešil sám bez právníků, ale byl to dost boj...chtělo to prostě vytrvat ;)

Teď mám Supa na firmu, takže vše řeším reklamacema, ale vždy jsem dostal alespoň náhradndí vůz, sice ne úplně ve stejné kvalitě, ale aspoň dostal....je to každopádně asi také o přístupu servisu, než-li SA...těm je vše úplnš jedno... :(

Pokud koupíš vůz přímo v Zákaznickém centru, tak jim to jedno rozhodně nebude.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.