Přejít na obsah

Výrobní vady a špatné zpracování Superbu III.


Lokutus7323

Doporučené příspěvky

Dobrý den, mohl bych se zeptat co může způsobovat protivnej zvuk fučení zvuku od dveří u řidiče jak kdyby bylo nějaké těsnění špatné při jízdě nad 100km/h lišty na dveřích mě teďka opravovali a stále mě to dělá a zdá se to jako kdyby to dělala ta lišta protože je trochu přesazená přes kapotu .... a druhá věc je větší hlučnost motoru při nižší rychlosti jako kdyby se vytáčel motor na 3 rychlost přes 2 tis otáček je to docela protivnej zvuk???? Děkuji za odpověď 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cheliios, posaď si do auta servisáka/diagnostika ať se sveze a řekne, to bude nejjistější. Takhle bychom vařili z vody, tuhle zkušenost já osobně nemám.

Ad motor, tak nepíšeš co máš, kždp. spíš dej dotaz do konkrétního fóra, vyber tu: https://forum.skodahome.cz/forum/409-škoda-superb-iii-motor/ 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, tomas.tomas napsal:

Cheliios, posaď si do auta servisáka/diagnostika ať se sveze a řekne, to bude nejjistější. Takhle bychom vařili z vody, tuhle zkušenost já osobně nemám.

Ad motor, tak nepíšeš co máš, kždp. spíš dej dotaz do konkrétního fóra, vyber tu: https://forum.skodahome.cz/forum/409-škoda-superb-iii-motor/ 

Děkuji za odpověď a tak mě čeká další reklamace a zase čas bez auta ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslím že snad při reklamaci výrobních vad je nárok na náhradní auto automaticky ne? Mě se teda nestalo že by mi nebylo poskytnuto. Pravda,nikde ne i napsáno že to má být Superb,jednou se měl jako náhradní auto Fabii,naštěstí to bylo jen na jeden den. A měl sem to jen na pojizdění po městě takže v pohodě. Pamatuju jak mě překvapilo jak ta Fabia byla živá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud klasicky reklamuješ není na náhradní vůz nárok. Když půjdeš reklamovat mobil, taky ti nedají náhradní. Jiná situace je pokud se bavíme o mobilitě, tam ten nárok skutečně je. Kždp. vždy je to otázkou servisu a jejich přístupu. Já někdy dostal auto, někdy ne. To co píše Martin Bednář tak to se děje jen za předpokladu, že si s vadou neví rady autorizovaný servis. Osobně jsem v situaci, kdy mne tato možnost asi čeká, to ještě uvidíme. Co se týče délky, tak většinou jeden den diagnostika, pak čekání na náhradní díl a další den výměna, tak to bylo cca vždy 9 z 10 případů. Vyjímečně ti ho vezmou na dva dny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud máš vůz zakoupený na soukromou osobu, tak máš nárok při uznané reklamační závadě na úhradu všech nákladů, které jsou s tím spojené, tj. když nepůjčí, půjčím si vůz stejné kategorie jinde a peníze po nich budu požadovat. Všechny tyto kroky mají oporu v zákoně(§ 1924 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník). Ještě je tam limit 2 let od koupě vozu. Pak je otázka jak má nastavené podmínky Škoda Auto.

 

Pokud máš auto na IČO(firmu), tak nemáš nárok na nic, protože se na tebe nevztahuje občanský zákoník.

Editováno: , autor: ferda25
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano do teď nejspíš ještě stojí v CB Auto v Českých Budějovicích - prostě Amundsen nenaviguje. Pánovi(soukromá osoba) zaplatili auto, které mu nechtěli půjčit a on si ho půjčil jinde, právničku a vše s tím spojené.

Editováno: , autor: ferda25
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zaujimalo by ma ako to je v pripade ak je vozidlo kupene (FO bez ICO) cez Skoda Plus program a moznost vratenia vozidla. Reklamacie prebiehaju vramci tovarnej zaruky, ale v inom servise (auto bolo kupene u predajcu na druhej strane republiky).

 

Zatial som celkom trpezlivy s reklamaciami, ale uvidime ako dlho :)

Nicmene naposledy sa ma servisman pytal, ci som mobilny (predpokladam chcel ponuknut nahradne vozidlo).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chodíval tady kdysi člen fóra s nickem “Kong”. Tehdá koupil Roomstera 1.2TSI s rozvodovým řetězem, se kterým měl opakovaně problémy. Požadoval odstoupení od smlouvy a ve výsledku se vše podařilo. Sice to nebylo hned, ale od Škody tehdá dostal zánovního Roomstera 1.6TDI v Elegance výbavě.
Výsledek je takový, že u koupě auta pro FO platí stejná pravidla jako u jakéhokoliv zboží a člověk se nesmí nechat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem také jeden z těch, kterým se povedlo vrátit SA auto zpátky. Je to již nějaký čas, ale jednalo se o Octavii v Eleganci za 750 000Kč a po roce a půl jsem dostal novou Octavii v L&K ;)

Vše jsem si řešil sám bez právníků, ale byl to dost boj...chtělo to prostě vytrvat ;)

Teď mám Supa na firmu, takže vše řeším reklamacema, ale vždy jsem dostal alespoň náhradndí vůz, sice ne úplně ve stejné kvalitě, ale aspoň dostal....je to každopádně asi také o přístupu servisu, než-li SA...těm je vše úplnš jedno... :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...