Přejít na obsah

První foto nová Škoda Joyster


zabiak

Doporučené příspěvky

asi je jasný že se to bude podobat roomsteru, je to nová maska, kterou použijou na několik modelů,...................musím říct, že autí se mi moc a moc líbí, jen sem nikde nenšel alespoň odhad ceny, netušíte někdo???? Moc krásný a já ještě zbožňuju žlutou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

asi je jasný že se to bude podobat roomsteru, je to nová maska, kterou použijou na několik modelů,...................musím říct, že autí se mi moc a moc líbí, jen sem nikde nenšel alespoň odhad ceny, netušíte někdo???? Moc krásný a já ještě zbožňuju žlutou.

on nekdo rikal ze se to bude prodavat?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

asi je jasný že se to bude podobat roomsteru, je to nová maska, kterou použijou na několik modelů,...................musím říct, že autí se mi moc a moc líbí, jen sem nikde nenšel alespoň odhad ceny, netušíte někdo???? Moc krásný a já ještě zbožňuju žlutou.

on nekdo rikal ze se to bude prodavat?

na iDnes pisou ze kolem roku 2010 by to melo jit temer jiste do vyroby

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Joyster nevypada spatne, ale treba VW Iroc je zase uz nekde jinde.. a libi se me teda vice.

Skoda me prijde jako narychlo zplacana, proc treba ten Samsung panel neni zakomponovan do palubni desky?, kde by mohl byt popr. odnimatelny ..a proc nema alespon logo skoda? ..Samung je sice u LCD spicka, ale aspon prejmenovani-znak Skoda by me sedel vice atd.. zda se me jakoby zase VW pristrihlo Skode kridelaka az moc :(

post-1-1159801927.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Samy fotky, tak ted trocha textu :)

Hlavní roli v interiéru hraje počítač, přesněji řečeno UMPC (Ultra Mobile PC), který může sloužit jak mimo auto, tak samozřejmě i v něm. Po zasunutí počítače do konzoly v palubní desce můžete jeho prostřednictvím ovládat audiosystém, připojit se k internetu, nebo měnit barvu osvětlení interiéru. Současně slouží UMPC i jako jakýsi provozní deník využitelný pro servisní účely. Na zadních stranách předních sedadel najdeme praktické odnímatelné schránky, ze kterých si můžete udělat batoh. Pokud nebudete chtít na výlet, můžete zase spodní část třetích dveří proměnit v lavičku pro dva. Třetí dveře jsou totiž dělené, přičemž jejich horní část se vyklápí vzhůru a z té spodní získáte buď nakládací práh v rovině s podlahou kufru nebo – po vyklopení ve dveřích ukrytého opěradla – zmiňovanou lavičku.

Určitě vás napadá otázka, jestli se Joysteru dočkáme i v sériové podobě. Podle našich neoficiálních informací ano, a to nejspíš v roce 2008 společně s novou generací Superbu. Joyster by se tak pravděpodobně stal nejmenším modelem značky. Podrobnější informace a více fotografií přineseme v dalším článku během příštího týdne. Pokusíme se i odpovědět na otázku, co z dnešní studie by si sériový model mohl zachovat.

DOPLNĚNO 2.10.2006, HN

Je to téměř jisté: joyster půjde do výroby. Vytvoří tak pravděpodobně - vedle fabií, octavií, superbů a roomsterů - pátou modelovou řadou škodovek. V rozhovoru pro HN to připustil personální šéf Škody Auto Martin Jahn. "Potřebujeme ještě jednu dobře zavedenou velkosériovou modelovou řadu. Té je možné dosáhnout právě v segmentu malých aut typu joyster." Že půjde joyster do výroby, potvrzují i další informace z firmy.

Škoda dosud nevyráběla auta menší než fabie, byť o tom snili bývalí šéfové Ludvík Kalma i Vratislav Kulhánek. Přitom v Evropě lidé stále více preferují malá auta - jak pro nízkou spotřebu a možnosti parkování, tak kvůli nízkým emisím. Stejně tak Škoda nikdy necílila přímo na mladé zákazníky. "Malá auta a mladí lidé, logickým spojením těchto dvou prvků je joyster," dodal personální šéf Škody.

Studii joysteru, která se ve světové premiéře právě představuje na pařížském autosalónu, vystaví Škodovka v příštích dvou letech i na dalších veletrzích, aby získala co nejvíce názorů na nový vůz.

Zavedení joysteru do výroby, předpokládané nejdříve v roce 2010, bude muset ještě schválit vedení mateřského koncernu Volkswagen. Škodovka však nepředpokládá, že by povolení koncernu nezískala.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem toho Joystera viděl naživo a musím říct, že i když ve skutečnosti vypadá přece jenom líp než na fotkách, tak stále doufám, že pokud to skutečně pustí do sériové výroby, tak to ještě poněkud přepracují (což se dá předpokládat). Hlavně zadek, ten se mi pořád nelíbí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem toho Joystera viděl naživo a musím říct, že i když ve skutečnosti vypadá přece jenom líp než na fotkách, tak stále doufám, že pokud to skutečně pustí do sériové výroby, tak to ještě poněkud přepracují (což se dá předpokládat). Hlavně zadek, ten se mi pořád nelíbí.

-_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 10 měsíců později...
  • o 4 měsíce později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...