Leden 14, 20187 r Nejsem si jistý, zda Německý policista zná zákony a poměry ve všech zemích Evropy/Světa, neboli zda tuší, jestli byla svolávací akce v onom státě povinná. Stejně tak si nejsem vůbec jistý, zda má Německý policista přístup k údajům zapsaným ve VTP (tohle fakt nevím). A o zjištění chipu v ŘJ motoru mám také jisté pochybnosti, ale nechci do toho moc zabrušovat, abych pak nemusel vybrušovat . Mnohdy to nezjistí ani autorizovaný dealer, natož STK. Škoda, potažmo celý koncern má takové množství verzí SW, že celý soupis verzí a kontrolních součtů snad ani není v jejich silách nějak celistvě předat příslušným orgánům. A upřímně si myslím, že se teď v zahraničí řeší asi víc chybějící DPF. Upraveno Leden 14, 20187 r od Aleš Veigend
Leden 15, 20187 r V podstate súhlas. Ale napríklad v SR STK tento týždeň vyžadovala certifikát o prehraní softu, ktorý vydá autorizovaný servis. Čo sa stane, keď po obdržaní certifikátu vrátim pôvodný soft netuším.
Leden 15, 20187 r proč by STK u vás měla vyžadovat certifikát o přehrání softu, vždyť to snad nemáte povinné?
Leden 15, 20187 r před 10 hodinami, Aleš Veigend napsal: Mnohdy to nezjistí ani autorizovaný dealer, Pokud chce, tak to servis zjistí velmi rychle. Na české STK (resp. emisích) to nezjistí, protože to zatím nemají v popisu práce kontrolovat....
Leden 15, 20187 r Tak mam superba 2 upraveneho v skoda servise a kedze som nebol spokojny s upravou RJ tak som dal naspet stary softver ktory som si nechal zalohovat.Po uprave som dostal papier ze mam auto upravene ale uz mam naspet stary softver a auto funguje.Bol som uz aj na stk na slovensku a nikto nic nechcel.Ak mas PDF filter v poriadku tak nikto nic neriesi. Mam 2L 103kw.
Leden 15, 20187 r před 12 minutami, cobra112 napsal: Ak mas PDF filter v poriadku tak nikto nic neriesi jj, dobrý filtr na pdf je základ
Leden 16, 20187 r Mna sa v Skodovke 3x clovek pytal, ci to fakt chcem a ze to povinne u nas nie je. Tak nechapem na zaklade coho by to vyzadovali na STK.
Leden 16, 20187 r Ve čtvrtek jdu na garančku při 145t km, teď otázka nechat přehrát nebo ne? Autem do ciziny moc nejezdíme, max SR, v létě chorvatsko/itálie a amsterdam ale to jsou jednorázové cesty. Vstřiky i EGR,turbo mám původní.
Leden 16, 20187 r Dej pak vědět, jak si se rozhodl, případně se poděl o zkušenosti z provozu. Já jsem teď podruhé odmítl, takže zatím nechávám auto žít. Ani jeden technik mě nijak nenutil. První mě na to řekl, že pokud by to bylo jeho auto, přehrát by si to nenechal. Druhý chvilku přemýšlel a pak z něho vypadlo, že svoje auto by asi nechal přehrát z toho důvodu, protože by mu pak škodovka zaplatila výměnu EGR.
Leden 16, 20187 r Zaruka je 2 roky na tu upravu, neviem co tym chapat... Ja som mal EGR KO, vymenilo sa mimo Skodovky (usetril som) a prave preto som soft prehral, snad to bude lepsie pre novy EGR. Vstreky maju hodnoty dobre, auto ide lepsie, spotreba narovnako. Podla mna je to bublina. EGR po vymene odchadzaju + vstrekovace, ale verim tomu, ze by odisli aj bez prehratia SW. Za mna poradim prehrat cim skor, ja lutujem, ze som nesiel skor, mohol som pytat od Skodovky nejaku kompenzaciu za EGR, tak som si ho zaplatil cely... Upraveno Leden 16, 20187 r od Host
Leden 17, 20187 r a ty máš kompletní sevisní historii ? Ona totiž škodovka píše v dokumentu že musí být servisní historie kompletní ve škodovce... já jí mám tak z 80 % tak jsem právě zvědavý jak se k tomu postaví...
Leden 17, 20187 r ja treba ano, 5hvezd cebia a veskere zaznamy ve skodovce ale stejne mi to je k hovnu. v pripade prehrani a poskozeni jakekoliv soucastky ji stejne budu muset zaplatit, to si myslim ja Upraveno Leden 17, 20187 r od Grooverider
Leden 17, 20187 r Ano mal som 100% vsetko v Skodovke. Prehliadky boli podla maxidotu, ja som menil po 15tis olej mimo Skodovky este. Od vymeny EGR na vlastne naklady ale uz neabsolvujem v Skodovke nic a lutujem, ze som neaktulizoval ten SW skor, mozno by mi dali % zlavu na EGR... Upraveno Leden 17, 20187 r od Host
Leden 17, 20187 r před 5 hodinami, 15degren napsal: Ona totiž škodovka píše v dokumentu že musí být servisní historie kompletní ve škodovce. já tam našel toto: "V případě neúplné servisní historie může být kulance poskytnuta, když není možno zjistit příčinnou souvislost mezi reklamací zákazníka a chybějící inspekcí. Servisní partner ŠKODY musí možnou souvislost přezkoumat."
Leden 17, 20187 r To ale v tom dokumentu na který je tu odkaz není a nebo jsem ho z nějakého důvodu přehlídl...
Leden 17, 20187 r Tak co radí ti co již mají úpravu za sebou, vozu co má origo 145t km, vše původní, jezdíme 50:50 město:dálnice, s motorem zatím není źádný výraznější problém, přehrát nebo ne?
Leden 17, 20187 r Dnes som najazdil dalsich 300km a s autom je radost jazdit. Jazdim sviznejsie, auto ma lepsi tah, spotrebu mam priemer od aktualizacie 5,2, predtym som mal 5,8. Dojazd mam aktualne 700 a prejdene od tankovania 430km. Predtym som dal od 900 do 1050km na nadrz. Za mna urcite ano, ked mas prehliadky v Skodovke nie je co riesit. EGR ti urcite odide tak ci tak... Je na tebe ci ho zaplatis sam, alebo mozno nieco uhrajes v Skodovke... P.S. nie som zamestnanec Skodovky, ani ziadny servisak, som bezny clovek. Tiez som sa tomu branil, kym som to neoskusal. Upraveno Leden 17, 20187 r od Host
Leden 18, 20187 r Jde taky o to, jestli se na tom co píšeš výše, nějakou vahou nepodílel dosluhující EGR ventil Docela rád bych vyzkoušel projet se s 1.6 před a po přehrání. Nicméně jsem vnitřně stále přesvědčen o tom, že úprava, byť třeba mírně, se negativně projeví na životnosti jednotlivých dílů (EGR, DPF, vstřiky?).
Leden 18, 20187 r Někdo se mě tu ptal na vstřikovací tlak po úpravě. Nemám to přesně změřené, protože světe div se, motor se chová jinak když ho vytočím na 2.5K na volnoběhu a jinak když je pod zátěží, ale co jsem stihl za jízdy sledovat, tak to vypadá že vstřiky se snaží tlačit do motoru kolem 1.6-1.8k otáček tlak 180 mpa, který se drží mezi 150-170 až do 3k potom klesá na 150 mpa. Vadný vstřik který to nezvládá se nejvíc projevu v otáčkách mezi 1.8K a 2.3K takže počítám že v ten moment chce jednotka nejvyšší tlaky, které potom úměrně asi klesá s rostoucíma otáčkama, takže navýšení průměrných tlaků o nějakých 20 % přičemž právě hlavně v nízkých otáčkách je nárust tlaku o stavu před úpravou mnohem větší než při vyšších otáčkách, které se zas tak výrazně nezměnily. Takže asi ano při městském hudlání nox asi klesne výrazně, ale pokud si to budu šinout 140-150 po dálnici, tak na nějaké NOx motor stejně podle mě zcela kapituluje a bude víceméně ve stavu před úpravou, ale co to sere asi jen srnky kolem cesty... Kdyby si někdo chtěl zkusit projet motor po úpravě tak snad budu i svolný když dorazí do Holešovic, docela by mě lákalo změřit síly s motorem před úpravou s podobným nájezdem... Upraveno Leden 18, 20187 r od 15degren
Leden 19, 20187 r Garančka ve 145121km za mnou. Auto jsem na ní vezl už ve středu a ve čtvrtek mělo přijít na řadu. Čuměl jsem jak puk, když mi autorizák nabídnul sjet se v totožném voze stejného obsahu s dieselgate úpravou ať si udělám představu sám. Ano, auto jede, tahá krásně odspod ale jeho projev mi příjde takový nucený, jako když člověk jede na kole a fouká mu vítr do zad. Vřele jsem poděkoval a jsem rád, že jsem úpravu nepodstoupil. Navíc se mi technik svěřil, že 90% aut co prošli touto úpravu, se vracejí s reklamací ale ve valné většině to jsou vyšší nájezdy, kde se lidí snaží z toho vytřískat výměnu problematických součástek o kterých škodovka ví, proto nějaká ta sleva od škodovky je ale zanedbatelná. Upraveno Leden 19, 20187 r od Grooverider
Leden 19, 20187 r Řešit to bude asi každý, ale nutno se zamyslet nad tím, jestli nechat přehrát a pak dostat od škodovky třeba symbolickou slevu na výměnu EGR ve škodovce za těžký prachy, nebo nepřehrát a řešit výměnu EGR u soukromníka za úplně jiné peníze? O který servis se jedná, co půjčuje upravenou 1,6?
Leden 21, 20187 r Měl jsem to domluvené přes známou. Mistr dílny byl tak ochoten a nechal mě se svézt v jejich přehrané 1.6. Bylo to na vítkovické v Unicaru.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.