Publikováno Listopad 22, 20168 r Probíhá testování dvou naftových motorizací pro tento vůz, a během tohoto nebo příštího týdne budu měřit Kodiaq pro Svět motorů. Pokud budete mít zájem o úpravu tohoto vozu, pište sem, či přímo volejte , nebo pište SZ. Výsledky měření pochopitelně zveřejním.
Listopad 29, 20168 r myslim ze tento motor maju uz ine znacky vw group takze tam nebude nic tazke ladit len rovno vlozit soft a kedze ma 190k 400nm po chipu musi mat cez 222k 460nm takze moc slusne mna by este zaujimalo preco nieje tak isto chip pre 2.0tsi 180k ? ten by bol ladeny na 256k 370nm po chipu Upraveno Listopad 30, 20168 r od Perf.Turbo Fabia
Prosinec 5, 20168 r mám otázku, jak můžete nabízet úpravu motoru no voze, který nikdo ještě nemá. Ano budete mít na jednorázové měření jeden vůz, ale asi nestačí k testování provedených úprav.
Prosinec 5, 20168 r V 29.11.2016 at 22:33, Perf.Turbo Fabia napsal: myslim ze tento motor maju uz ine znacky vw group takze tam nebude nic tazke ladit len rovno vlozit soft a kedze ma 190k 400nm po chipu musi mat cez 222k 460nm takze moc slusne mna by este zaujimalo preco nieje tak isto chip pre 2.0tsi 180k ? ten by bol ladeny na 256k 370nm po chipu to že tento motor je jinde v koncernu neznamená, že je nutně identický a to i včetně DSG
Prosinec 9, 20168 r Autor Sám jsi zde i odpověděl, není úplně identický , navíc vůz má jiný čelní odpor než Superb. Proto se testuje. Předpokládám , že skutečné naměřené hodnoty vás budou zajímat, stejně jako čtenáře SM. A úpravy, pochopitelně až vozy budou mít majitele. Navíc je dobré aspoň pár tisíc před úpravou najet.
Leden 7, 20178 r a co záruka na vůz, znám pár lidí co si nechalo motor upravit a pak přišli o záruku a úpravce se k nějakému řešení nemá
Leden 7, 20178 r Autor A bylo to u mě??? Asi ne. Určítá rizika jsou vždy, ale pak se na to neptej. Dále jsou firmy co za příplatek nabízejí pojištění, ale to si můžeš sjednat i sám, většinou stejně nesplníš podmínky ujednání. Konec konců jako všude. Asi jako záruka v AAA.
Leden 19, 20178 r Neštastníci....ani náhodou pro toto auto. Můj názor...Zatím mně k tomu nic nepřesvědčuje, aby to bylo příjemné,výhodné, ekonomické. Třeba mně někdo poučí, ale vždy bude platit jenom jedna varianta. A kdo ví, jak ten motor vypadá, z čeho je vyrobený, jak je konstruovaný, trochu má v hlavě technické počty, tak bude moc o něčem takovém přemýšlet. Já od toho motoru vyžaduji, aby chvíli vydržel , né, abych do něj sypal peníze...Nejsem z těch , co kupuje auto každých sto tisíc km. Upraveno Leden 19, 20178 r od DIAGNOSTIK
Leden 20, 20178 r Trochu do věcí ohledně vývoje motorů a převodovek vidím. Lidi nechte to auto aspoň rok jezdit, teď nikdo nemůže mít připravený software, který bude mít otestovaný dlouhodobým ježděním. To, že tam někdo něco nahraje a den s tím jezdí a pak řekne, že mám to má připravené??? To je za mě k smíchu.
Leden 20, 20178 r To není tak úplně pravda, dle zkušeností se moderní vozy testují na zákaznících. Jen jim to chudákům nikdo neřekl.
Leden 20, 20178 r před 53 minutami, kokta7 napsal: habi a jak myslíš že to testuje automobilka? co nejrychleji. Rozhodně s daným motorem najezdí daleko více kilometrů.
Leden 21, 20178 r Autor Auta jsou pochopitelně čím dál méně kvalitní, ale na druhou stranu jsem úplně stejné řeči slyšel když jsem takto zkoušel poprvé SII s motorem CR. Navíc vycházím z údajů fabriky, co se týká testování motorů v DE. Jinak měření pro svět motorů je odloženo na konec měsíce. Sám jsem také po malé úpravě/ ablaci/ a ještě mi není moc do juchání. A ještě pro.. Habi, auto které testuji má momentálně 12tis. po úpravě a během měsíce by mělo najet ještě cca 15tis. Pokud nevydrží tak úpravy nabízet nebudu, dokud se nezjistí proč. Např. první OIII 2.0 TSI vydržela s úpravou týden, tedy turbo, později se ukázalo, že se jednalo o výrobní vadu.
Leden 21, 20178 r Moc by mně zajímalo, jak řešíte teplotu ve válcích při zátěži, jak řešíte nízkotlak a vysokotlak AGR, chlazení turbíny, sondu...Pokud jsem se fyzicky díval na píst, ojnici, tak moc tolerance motor nenabízí. Potom se nabízí ještě dalších několik komponentů, které jsou skoro na hraně....Jakou si představujete životnost motoru při běžném provozu a udržbě? O kolik zkracujete interval pro pravidelný servis?Jakou mi dáte záruku na nepoškození komponentů motoru? Co vše by bylo nutné ještě vyměnit před upravou? Nějaké Vaše doporučení....U tohohle jsem skeptik... Zlaté staré dobré TDI 81Kw... Ještě jeden dodatek. Docela důležitý....Jak bude probíhat měření emisí při technické prohlídce? Tato uprava nese jistě sebou změnu identifikačních dat... Upraveno Leden 24, 20178 r od DIAGNOSTIK
Leden 26, 20178 r najzaujimavejsi bude no kodiaq rs 2.0bitdi 240k 500nm no v passate mu namerali 285k 680nm po chipe a ten isty motor bude mat aj kodiaq takze bude to velmi zaujimave skor si toto zaobstarat hadam aj myslim
Leden 26, 20178 r v passatě mu můžou naměřit co chtějí, ale je to líný a ucpaný. ve Wagnu si myslí, že tam stačí dát biturbo TDI R4 a bude to cool. Ne nebude, lepší 6 vál TDI... Upraveno Leden 26, 20178 r od kokta7
Únor 25, 20178 r Autor Měření pro Svět motorů proběhlo sice se spožděním, ale přeci. Jsem tedy malinko rozpačitý jak z měření, tak z auta. Měření vložím později, budu ještě pokud to půjde měřit s rozpojeným Haldexem. Co se týká úprav, budu je přeměřovat začátkem května po nájezdu cca 20 tis. km, což by už mělo něco napovědět. Ještě jsem marod, ale jakmile budu v kondici, čeká mě ještě test těchto motorů v DE.
Únor 25, 20178 r Autor Za zámek, je to dostačující.. Specielně na Kodiaq bude potřeba tažné oko dokoupit. Z hlediska bezpečnosti vozu je to však OK.
Únor 25, 20178 r Měřil jsi obě varianty motoru (110 a 140kw)? Docela by mě zajímal reálný rozdíl a jestli má smysl připlácet za silnější.
Únor 26, 20178 r Co čekáš? Že nebude žádný nebo třeba dvojnásobný? Jestli je to 29 nebo 31, to je už jedno, ne?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.