Sabiza Vloženo 30. Březen 2015 Sdílet Vloženo 30. Březen 2015 Ahoj pánové a dámy, naskytla se mi možnost koupení ojeté Octavie z práce. V práci máme smlouvu se Škodovkou a po ujetí 160 tis. km, auta prodáváme přes bazary. A jelikož se v první generaci Fabií necítím až tak skvěle, bezpečně a dálkové cesty jsou peklo, docela o koupení auta uvažuji. Cena je kolem 200 000 - 220 000 za auto s tím, že auta jsou vždy v nejvyšší výbavě, mají pravidelný servis a je tam opravdu garance ujetých kilometrů (což je u bazarových aut někdy špatné), nekouří se v nich. V drtivé většině se jedná o modely 1.6 TDi s 5 stupňovou převodovkou. Myslíte, že je dobrý nápad auto koupit? 220 tisíc je docela dost a nerad bych do auta dalších X desítek tisíc vrazil hned po tom, co ho koupím. Díky za každý názor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Molvy Vloženo 30. Březen 2015 Sdílet Vloženo 30. Březen 2015 Aleši, mrkni se, očividně to jde. http://ncar.cz/autadetail.php?id_brow=910 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sabiza Vloženo 30. Březen 2015 Autor Sdílet Vloženo 30. Březen 2015 (editace) to už jako někdo za dva roky a něco málo, co se O3 prodává, najezdil 160 tis. km? to se mi nějak nezdá... Ve firmě, ve které se auta používají denně na přesun mezi ČR a SK, případně ČR / SK a Dánskem? Ano... dá. Editováno: 30. Březen 2015, autor: Sabiza Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Napalm Vloženo 30. Březen 2015 Sdílet Vloženo 30. Březen 2015 Molvy: Jo ale kolega Sabiza mluví o ceně 200-220 tis Kč za plnou výbavu.... to je za babku .. .není to spíše OII FL ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kacer1 Vloženo 30. Březen 2015 Sdílet Vloženo 30. Březen 2015 Nedávno jsem mluvil se ženskou co jezdí pro firmu měla OIII červenou, elegance 2,0 TDI do provozu 06/2013 a měla již nejeto 139ti km!!! 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza9007 Vloženo 30. Březen 2015 Sdílet Vloženo 30. Březen 2015 nejlepší možný kup. Auto jezdí denně, v téměř konstantní zátěži a na dlouhé trasy. Pokud můžeš dokonce ovlivnit výběr a vzít si auto po někom, o kom víš jak se k autu choval, tak bych nic neřešil. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sanek81 Vloženo 30. Březen 2015 Sdílet Vloženo 30. Březen 2015 + Auto s jasným původem,nestočeným tachometrem a poctivým servisem,nic lepšího si při koupi ojetiny nemůžeš přát. - všichni víme,jak se občas někdo umí chovat k služebákům Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Molvy Vloženo 30. Březen 2015 Sdílet Vloženo 30. Březen 2015 (editace) Napalm: jasně, to je pravda. Spíš jsem to uváděl jako reakci na možnej počet ujetých km v krátký době Editováno: 30. Březen 2015, autor: Molvy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sabiza Vloženo 31. Březen 2015 Autor Sdílet Vloženo 31. Březen 2015 nejlepší možný kup. Auto jezdí denně, v téměř konstantní zátěži a na dlouhé trasy. Pokud můžeš dokonce ovlivnit výběr a vzít si auto po někom, o kom víš jak se k autu choval, tak bych nic neřešil. Můžu ovlivnit výběr. Samozřejmě to chci brát po docela solidní kolegyni, která se k tomu chovala dobře. Několikrát jsem s ní cestoval, takže vím, jak jezdí. no vychází mi to na cca 350 km na pracovní den, což je cca 6 hodin denně za volantem takoví zaměstnanci opravdu kromě točení kolečkem vytváří ještě nějaké hodnoty? tedy zvláštní způsob racionalizace a produktivity práce Dobrá, počítání průměrů Ti jde. Na druhou stranu jak říkám... auta se používají na přesuny v ČR, mezi ČR a SK a mezi ČR, SK a Dánskem. Jsou v podstatě neustále v provozu. Samozřejmě ještě nějaký ten měsíc bude trvat, než budou mít za sebou hranici 160 tisíc km, ale už teď se ve firmě zjišťuje, kdo by měl o auta zájem. Molvy: Jo ale kolega Sabiza mluví o ceně 200-220 tis Kč za plnou výbavu.... to je za babku .. .není to spíše OII FL ? Jsou na výběr OII FL a OIII. Na jednu stranu bych rád OIII, ale na druhou stranu OII FL má taky něco do sebe. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr Vloženo 31. Březen 2015 Sdílet Vloženo 31. Březen 2015 (editace) Nekoupil bych! za a ) všichni víme, jak se obchoďáci (a že jedině oni dokáží nakroutit tolik km) k těm "zapůjčeným" autům chovají za b ) naivita a hloupost lidí je do nebe volající.. Stejně jako si drtivá většina ráda koupí auto se stočeným tachometrem klidně i o 250.000 km (viz včerejší TV reportáž ve zprávách, holt co naděláte, když ta kastle tak pěně vypadá, i když prodejce úmyslně zatajil, že bylo 3x bourané............) tak si stejný počet lidí myslí, že si koupí ojeté auto, které bude dalších 15 let bez problémů jezdit bez investic (jen olej a PHM). Tak tomu není, výrobci aut v dnešním pojetí nedělají již výrobky na 15 let. Podle mě je to tak na max. 5 let nebo cca 200.000 km - pak bude potřeba začít masivně investovat - opravovat a opravovat, měnit, měnit, měnit. Jestli se to někomu vyplatí a má dost peněz, proč ne? Každé zboží má svého kupce. I to ojeté či extrémně nekvalitní. Jinak by nemohly přežívat nejrůznější "hobby" výrobky a prodejci. Editováno: 31. Březen 2015, autor: Petr 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Korni Vloženo 31. Březen 2015 Sdílet Vloženo 31. Březen 2015 Tak ad 1) určitě bych neházel všechny do jednoho pytle, kolega obchoďák za 14 měsíců nabouchal 90tkm v O3 1.6TDI a musím říct že se k tomu autu chová jak ke svému osobnímu. Ale ne všichni takoví jsou.,,, Jinač bych taky takovéhle auto nekoupil i když vím kdo s ním jezdil a třeba tuším jak. Osobně mám fobii z kupovaní jetých vozů (strach ze stočení) tak s vozů co mají reálně najeto přes 150tkm. To se těm investicím člověk pak nevyhne. Ale jak znám jednoho člověka tak ten by řekl že žádné koncernové auto není pořádné od novoty a best je ojetý starý rámový Sorentík :-D 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sklac Vloženo 1. Duben 2015 Sdílet Vloženo 1. Duben 2015 Tiez sa musim zastat obchodakov. Testoval som 1.6TDI OIII Kombi jeden rok staru s 140 000km. Auto jazdilo do talianska. Auto bolo tip-top, motor, interier, ziadne vrzganie plastov, ziaden skrabanec.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Napalm Vloženo 1. Duben 2015 Sdílet Vloženo 1. Duben 2015 Je to o lidech, jaký mají k věcem přístup... ale obecně je lepší na autě najet hodně km "rychle" a na dlouhých trasách, než "pomalu" za dlouhé roky ježděním na nákupy a kolem komína.... hodně materiálů v autě stárně jen časem i kdyby to mělo najeto 10 tis Km a stálo to většinu času na sluníčku před domem.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 1. Duben 2015 Sdílet Vloženo 1. Duben 2015 sabiza - klidně jdi do toho, auto s lepším původem jen těžko seženeš , vzhledem ke stáří a ceně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Krenstik Vloženo 1. Duben 2015 Sdílet Vloženo 1. Duben 2015 Jen k tomu nájezdu, na předchozím firemáku za první rok skoro 90 tis. za další půl rok jsme doskákali na 125 tis. a auto šlo kolegovi co skoro nejezdí dokroutit si zbylý rok a půl. Zvenku a zevnitř to nešlo poznat, kromě vodního čerpadla na motoru a dokonce jsem stihl firmě i vydělat nějaké peníze..... Auto pendlovalo po CZ, SK a Německu, teď už bude kroutit jen prahu a věřím, že mu to uškodí víc, než moje trasy. Ráno nastartovat, ujet průměrně 150 km, vypnout a odpo to samé. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ka-spel Vloženo 4. Duben 2015 Sdílet Vloženo 4. Duben 2015 (editace) Taky bych se toho nebál. Jasný původ je výhodou. Pokud to bude v těch km i po výměně rozvodů, případně turba a dvojhmoty. Kamarád taxikář má za rok a půl 140 tis. km na O3 2.0 tdi a nic na tom nepoznáš a super stav. Olej mění po 15 tis. Vše je o péči. Editováno: 4. Duben 2015, autor: ka-spel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koffee Vloženo 12. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2016 Ahoj, Planujeme koupi OIII kombi 2.0tdi, rok 2013, s najezdem cca 150t. Co je mozne cekat za potize? Resp. kolik km dnesni motory snesou? Prosim bez flame [emoji4] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LiveBomb Vloženo 23. leden 2017 Sdílet Vloženo 23. leden 2017 Snesou podle toho jak je o ně postaráno U nájezdu 50k km/rok bych čekal nějakou firemní lítačku. Doporučuje se počítat s 10-20% kupní / prodejní ceny na nutné výdaje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kane13 Vloženo 23. leden 2017 Sdílet Vloženo 23. leden 2017 Těch 20% je trochu přehnaných, ne? Když vycházím z toho, že 2013 Octa se pohybuje okolo 350 000, tak by to znamenalo mít 70 rezervu. Ne, že by to bylo špatně, ale to by se fakt muselo něco kurevsky podělat. Krom toho spousta aut má 4letou (dnes 5letou) prodlouženou záruku, což ještě na letošek vychází. A i kdyby to bylo po záruce a odešly vstřiky nebo něco podobně zásadního, dá se domluvit spoluúčast (poměrně značná) od ŠA. Pokud to auto jezdilo do autorizáku, samozřejmě... Nicméně absolutně se ztotožňuju s první větou, co psal @LiveBomb. Ve 150t to auto může být jako nový, ale taky může být ve stadiu klinické smrti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LiveBomb Vloženo 23. leden 2017 Sdílet Vloženo 23. leden 2017 Jenže firma to většinou bere s tim, že to ve 200k/4 letech prodá (alespoň u nás to tak je - protože jak to začne stát v servisu tak si to na sebe nevydělává), takže čím mín jí auto stoji v pořizovacích nákladech tím líp. Nějaký prodloužený servis ji nezajímá. A když mi z toho rozpočtu na opravu 50k zbude, tím líp - lepší s tím počítat a ušetřit, než nepočítat a lamentovat rukama. Btw. než dávat 350 + 70 za olítanou, tak raději novou / roční. U těch 150k km to už může být risk - neviš kdo a jak s tim jezdil a jaký byl servis, nepočital bych servis dřív než po 25-30k km, tj. na hraně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kane13 Vloženo 23. leden 2017 Sdílet Vloženo 23. leden 2017 Drtivá většina těchhle aut je z operativních leasingů, tj. většinou na 2/3 roky. Těch se samozřejmě prodloužená záruka netýká. Ale spousta aut od firem, který kupují auta na 5 let kvůli odpisům to může být naopak. Servis se dá pohodlně zjistit a pokud je pravidelný, nevidím problém. Jak s tím kdo jezdil nicméně nepoznáš, to je pravda. Na druhou stranu ze stavu auta se toho dá vyčíst dost... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Octavius Vloženo 19. Únor 2017 Sdílet Vloženo 19. Únor 2017 Ahojte, chcem sa opýtať na názor na túto 1,4-ku: https://www.autobazar.eu/skoda-octavia-iii-14-tsi-elegance-sport-id9760001.html Podľa vyjadrenia dovozcu auto jazdilo len na nemeckých diaľniciach. Ale predsa, za 4 roky 180000km? Kedy sa menia rozvody resp. aký problém treba očakávať. Ďakujem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 19. Únor 2017 Sdílet Vloženo 19. Únor 2017 45 tis/rok to nemusí být jen dálnice. Dovozci určitě nevěř, je nepravděpodobné, že by přišel do styku s původním majitelem. Ve 180 tis. se dá očekávat prakticky jakákoliv závada, včetně dalších 180 tisíc bez jediného problému. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 19. Únor 2017 Sdílet Vloženo 19. Únor 2017 Při 240 000 km, pak každých 30 000 km – Zkontrolovat ozubený řemen vačkového hřídele u zážehových motorů 1,2 l, 1,4 l TSI a 1,6 l MPI – Zkontrolovat ozubený řemen pohonu čerpadla chladicí kapaliny u zážehových motorů 1,2 l, 1,4 l TSI a 1,6 l MPI Jak vidíš, interval výměny rozvodů není předepsán. Jinak u ojetiny můžeš očekávat cokoli. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Octavius Vloženo 19. Únor 2017 Sdílet Vloženo 19. Únor 2017 (editace) Keby to malo byť len výmenou remeňov tak to by nebol ten najväčší problém. Ale je to celé lotéria, buď - alebo. Zatiaľ ďakujem. Editováno: 19. Únor 2017, autor: Octavius Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.