Publikováno Prosinec 15, 20168 r Zdravím.. mam možnost koupit SI ale odrazuji me kilometry.. ma natočeno 357xxxkm.. není to moc?
Prosinec 15, 20168 r Asi bych se držel toho, že nezáleží kolik, ale jak. Holt u nás panuje dogma, že auto po 200tkm je vrak. No bodejť, když má obigátní stočenou hodnotu už po několikáté. Já se při nákupu posledních dvou ojetých aut držel toho, že raději koupím auto s velkým nájezdem, který tam nebude podruhé nebo potřetí. Na Oct 1.8T AUT mám 400tkm, na Sup 2.8 AUT mám 315tk a obě auta jsou v pohodě. Tady o těch naftách, co uvádíš, bylo už napsáno moc. Někteří by je nechtěli ani zadara, druzí na ně při správné úsržbě nedají dopustit. Je to sporné a konkrétní odpověď asi nenajdeš. Upraveno Prosinec 15, 20168 r od Miloslav Janda překlepy
Prosinec 15, 20168 r K tomu není co dodat. Projdi si pořádně zdejší fórum, kde zjistíš klady i zápory těchto aut. Každý Ti bude tvrdit něco jiného, nicméně aspoň budeš vědět, na co se připravit a co zkontrolovat
Prosinec 19, 20168 r Jezdí ke mě zakazník který má Passata 2.5 AKN 2003 od nova a má nejato 720 tisic km auto má vymeneno jednou vacky které šli do kopru jen kvuli intervalu 35tkm a longlife, jednou čerpadlo a jednou váhu vzduchu.Ve 470ti jsem vyndal motor rozebral přetesnil nechal udelat hlavy,nové hydrošely dali jsme fungl nové turbo a rozvody a od te doby se udelali opet 2x rozvody.Motor je suchý nezblitý a má tlaky na každym válci stale krásných 29-30 baru.Jezdí čechy svýcarsko nájezd cca 100 ročně. Upraveno Prosinec 19, 20168 r od Satas
Prosinec 20, 20168 r Ano na dlouhé trasy nejideálnější motor a držák jako prase Do města a na krátké trasy opravdu nevhodný Můj bývalý S1 (a to byla dokonce problematičtější starší verze 114kW) má 300tis, vačky (vydřené minimálně) a VP44 původní
Únor 1, 20178 r ja mam 114kw vacky origo vp44 origo turbo origo 350tis olej po 15tis uz od zacatku zivota auta
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.