Přejít na obsah

Climatronic - nefunkční, závady, poruchy, problémy


joystick

Doporučené příspěvky

Kdo nemá doma diagnostiku, tak než na ni pojede, může se podívat do skrytého menu. 

Je to pro základní prvotní kontrolu když jste na cestách a zabliká display.

Taky je to dobré pro kalibraci motorků a klapek, pokud neotvírají nebo nezavírají, buď jsou vadné a nebo chtějí jen nastavit.

Takto je nastavíte/ nakalibrujete, když to nepomůže, je třeba opravit. Ale před opravou je vhodné zkusit takto nastavit, bez diagnostiky.

Vše děláte jen na vlastní nebezpečí.

 

1)Vytáhni klíč zapalování

 

2)Stiskni a drž (až dokud nebude uvedeno pusť) současně tato dvě tlačítka Klimatronicu:

-zavřít vnitřní cirkulaci

-Econ

 

3)pořád drž (v předchozím kroku popsaná  dvě tlačítka)

a zároveň zapni zapalování až se rozsvítí kontrolky a rozsvítí se display tak, že na displayi svítí vše.

Teď teprve pusť tlačítka na Klimatronic.

 

4) Teď se kativovala kontrola Klimatronic a bude chvíli trvat. Čekej. Uslyšíš ventilátor, uslyšíš elektrické klapky, svídí celý display.... Čekej...

 

5) Celý display zhasne a svítí jen: vlevo a vpravo hodnoty.

 

6) Vpravo je číslo počet chyb. Pokud máte nulu, je to bez závad.

Vlevo jsou chybové kódy. Procházej je tlačítkama teploty modrá/červená

 

7) Stiskem Econ se vrátíš do standartního režimu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Prosím o radu. Po výměně plochého řemene a napínací kladky  mi přestala jít klima. ( climatronik-1,9 TDI 66kw rv.2001). Na diagnostice vše OK. Nad pravým světlem jsem ale objevil prázdnou svorkovnici. Jde ze svazku ku světlu a je velmi krátká a nikde žáný protikus. Jsem druhý majitel 3roky a klimu nechávám čistit a měnit náplně každý rok na jaře  Poradí někdo?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 1 měsíc později...

Zdravim, nehodlam zakládat nove vlakno a tak to dam sem.

 

Mam O1 combi 1,6 75 kW BFQ 2003 .

Když jsem auto kupoval, tak Climatronic nechladil. Byl jsem v servise, doplneno 500 g media a bylo mi receno, ze vse je OK a chladi. Druhy den opet nechladila a to bez rozdilu AUTO, nebo LO, proste vse bezi, obe Sahary, spojka sepne, kompresor toci, nikde nic neunika, ventilátory v kabine všechny smery funguji, ale NECHLADI - na VAGu  ZADNA ZAVADA :kol-32:

 

Včera jsem byl u autoelektrikare, z pocatku mel podezreni na kompresor, prej sice toci, ale nedava dost, po cca 1/2 hodine napojil kompresor NATVRDO na 12V na baterku a svete div se, CHLADILO TO DOKONALE :kol-24:

Pak to promeroval letmo co a jak a zjistil, ze na svorkovnici před kompresorem je jen 10,5 V. Ještě se zkousela kostra, protože je to tam rezaty jak liska, ale tou to udajne není . To bylo vse, omlouval se, ze je to nadyl a ze ted nemá cas, takze :

 

Nemate někdo podobnou zkušenost ?

- Je tam teda nekde něco, co zere napeti, nejakej prechodovej odpor, rele, zarezla svorka, kabel....

 

- Nebo muze mit spojka uz omlete lamely a sice sepne kompresor, ale nedostatecne ? Jsem v koncích a v tech vedrech je to teda vopruz :kol-49:

Snad pristi tyden bude mit chvilku cas a mrkne na to, ale pokud někdo resil něco podobného budu vdecny za jakoukoliv radu .

Diky .

( ještě pro sichr udelam odpoledne samodiagnostiku jak radi eauto1.cz, ikdyz si myslim, ze tam zadny problém není ).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahojte moj problem je nefunkcnost oboch vetrakov rj je verzia L mal som ju otvorenu a po zopnuti jedneho rele sa oba rozbehnu naplno cize su funkcne, kompresor klimatizácie je v poriadku no treba ju zrejme uz aj doplnit mal som po ruke odskusanu rj tiez L a ani ta nepomohla cize zavada je niekde inde a vag hlasy nefunkcny ventilator c.2 skrat na zem. Podla mna je niektory kabel zhnity musim ich vsetky premerat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 2 týdny později...
  • o 4 měsíce později...

Ahoj,

 

mám dotaz. Dneska jsem demontoval ventilátor topení, protože přestal fungovat (když jsem mu pomohl se roztočit, tak v něm lítaly malé jiskry...). 

 

Každopádně po sundání větráku jsem zjistil, že klapka nahoře na uzavření okruhu nefunguje. Zkusil jsem ji trochu pomoct a už funguje, tak snad to vydrží... Dole je však další záklopka, kterou můžu otevírat rukou, viz obrázek 1389. K čemu slouží? Má se taky mechanicky otevírat a zavírat. Když ji otevřu, vzduch nejspíš půjde přímo do kabiny na nohy.... V jaké poloze by měla zůstat?

 

Děkuji

 

 

To asi nebude výdech na nohy, ne? Když v climatroniku nastavím vzduch na nohy, tak se nic neděje...

 

Díky za postřehy.

post-23216-0-95385800-1448282355_thumb.j

Editováno: , autor: Wojnar
Nepiš dva příspěvky bezprostředně po sobě!!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Ahoj, mám koktu r.v.2002, asv, asi uplně nejvyšší možná výbava laurin a klement, mám taky problém s topením, zjistil jsem, že mi nejde štáva do ventilátoru, při napojení na cizí zdroj ventilátor funguje, zatím kvůli nedostatku času jsem nepokračoval v pátrání a procházení fóra, jen bych se zeptal, jestli je spínanej přes nějaký relé, nebo jestli climatronic nemá svoje pojistky, na displeji normálně přidávat a ubírat výkon jde... pak bych měl další otázku, našel jsem přestřihnutej kabel, vedl směrem pod volant, napojenej do 16-pinu climatronicu na pozici č.1, ví někdo, od čeho je to kabel ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, mám koktu r.v.2002, asv, asi uplně nejvyšší možná výbava laurin a klement, mám taky problém s topením, zjistil jsem, že mi nejde štáva do ventilátoru, při napojení na cizí zdroj ventilátor funguje, zatím kvůli nedostatku času jsem nepokračoval v pátrání a procházení fóra, jen bych se zeptal, jestli je spínanej přes nějaký relé, nebo jestli climatronic nemá svoje pojistky, na displeji normálně přidávat a ubírat výkon jde... pak bych měl další otázku, našel jsem přestřihnutej kabel, vedl směrem pod volant, napojenej do 16-pinu climatronicu na pozici č.1, ví někdo, od čeho je to kabel ?

Tak už jsem na všechno přišel, ten vedoucí kabel z konektoru D na klimatroniku je pro nezávislý topení a ventilátor nešel kvůli přestřihnutýmu plusu u pojistkovky... třeba to někomu někdy pomůže, až si dotáhne auto z ciziny a nebude mu tam něco fungovat :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...

Zdravim. Z klimatizacie mi ide iba horuci vzduch , vo vsetkých modoch (econ , manual, auto). dokonca aj ked je v rezime OFF tak stale ide naporom velmi horuci vzduch. hned ako sa mi to stalo som siel do servisu dat naplnit klimu co bolo prve co ma napadlo. no nepomohlo to. na diagnostike climatronica neukazuje nic (teda 444 ) ovladanie funguje pokial viem spravne, pri econ su vypnute ventilatori , pri klime sa rozbehnu a zase zastavia ked prejdem na econ . kompresor pri zapnuti stiahne mierne otacky takze sa zapne a ked som skusal rukou rurku z neho tak je studena , cize tu by nemal byt problem. kde sa potom straca tento studeny vzduch?  neviem ci to moze mat nejaky suvis ale mesiac pred tym ako mi zacalo len kurit sa mi stalo to, ze som mal zle tesnenie pod hlavou. a pri ceste domov z pracovneho turnusu zmizla vsetka chladiaca kvapalina , kedze som isiel v noci a nebola pobliz ziadna benzinka tak kym som nasiel a dokupil sa jej stratilo tolko ze kurenie vtedy len chladilo . po naliati kvapaliny zase islo vsetko ako ma. tesnenie uz je vymenene a voda uz nemizne. mohlo to nejak ovplivnit kurenie? jedna sa o skoda octavia 1 4x4 r.v. 12/2003 1.9TDi 74kw. mam este nieco skontrolovat??


 


Chalanisko co mi plnil klimu povedal ze bude asi vadna nejaka klapka v pristrojovke ale ze kym to cele nerozoberie, tak nevie pobedat ktora.zatial som kvoli vybavovackam a praci nemal cas to dat rozobrat. no tento tyzden ked som zase isiel domov z prace , mam taky zvyk ze obcas skontrolujem rukou aky vzduch mi tlaci naporom do auta a ucitil som studeny. tak som hned zapol ohrev, bola nastavena ako vzdy na 19stupnov. a zrazu isla preistotu som nic neprestavoval jedine co som skusil boli mody econ a manual klima , vsetko islo zrazu ako ma no cca po 100km zrazu zase zacal valit do auta teply vzduch, bez toho aby som nieco menil okrem econ a manual. tak si asi myslim ze by to nemala byt klapka alebo?  dik za rady.


Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahojte.

Môžete mi prosím poradiť?

Climatronic- Prestalo mi to chladiť. Inak ide OK, klapky klapkujú fúkače fúkajú. Teda občas sa tam objavuje chyba klapiek, ale len dočasná, po vymazaní pamäte zmizne.

Address 08: Auto HVAC       Labels: 1Ux-907-044.LBL
   Part No: 1U1 907 044 A
   Component: CLIMATRONIC     C 2.0.0
   Coding: 11000
   Shop #: WSC 31480

2 Faults Found:
01272 - Positioning Motor for Central Flap (V70)
            37-10 - Faulty - Intermittent
01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)
            37-10 - Faulty - Intermittent
Nepomôže ani výmaz pamäte ani uvedenie do základného nastavenia.

Chladivo nejaký tlak má (skúšal som odfuknúť na 2 miestach)

Strašne dlho sa nerobil servis klímy.

Teplota výparníka je cca 20stC.

Keď zapnem chladenie a prepínam ECON tak to chodí medzi stavom 0 a 6 (to  je OK)

Ventilátory na chladiči sa točia (resp ten ľavý sa len točiť chce, ale moc mu to nejde pretože je zadrený- ale stačí ho popostrčiť)

Pri prepnutí klímy mierne zakolísajú otáčky voľnobehu.

Prestalo to ísť v tých šialených horúčavách (36stC) po zastávke na benzínke. Dovtedy OK. Odvtedy to nejde ani krátkodobo.

 

Doplnené: Napätie do spojky kompresora ide, Vyp zap na paneli AC mierne rozhodí otáčky, vytiahnutie konektora však skoro vôbec.

Snímač tlaku (3drát) je OK, pri odpojení zahlási závadu.

Editováno: , autor: kluvi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 1 měsíc později...

Myslel som si to..

Navyše tvrdia že to musia najprv rozhodiť, vybrať spojku, zisť zo štítku typ, objednať (nechať to rozobraté) a keď to príde tak zas namontovať a poskladať. Asi chcú aby som im kúpil endoskopickú kameru alebo aspoň digiťák ktorým sa tam dostanú to nafotiť.

Za výmenu rozvodov, všetkých filtrov, výmenu pružných spojok na výfuku okolo turba a údajne prasklého zvodu výfukov a výmenu motorku ventilátoru chladiča  a vyčistenie interiéru (aspoň toto spravili super) si naúčtovali skoro 10 tisíc Kč.

Len za prácu.

A to mi ešte roztesnili LPG a zle dotiahli sponu výfuku.

A ešte sa vykašlali na niektoré závady čo som chcel skontrolovať a ani nič nepovedali.

Takže musím zohnať dakde inde...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...